עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Krazy-Hawk,

    שלום, איזה מסך כדאי לקנות בסביבות ה-700 שקל? איך אלה של מאג ה770 וה 786 ? MAG CRT 17" - 770FS e-View series MAG CRT 17" - 786PFs - PF series - SILVER תודה.

    • 4 תגובות
    • 581 צפיות
  2. Started by iPsych,

    יש לי התלבטות בקניית מסך. המסך הנוכחי שלי סובל מבעיות גיאומטריה קשות ובלתי ניתנות לריפוי, אי לכך ובהתאם לזאת מצאתי תקציב של בערך 2000 ש"ח למסך. עכשיו, המסך צריך להיות לפחות 17", ואמור לשמש לעבודות גרפיקה, מעט משחקים, סוגים שונים של וידאו (סרטים), ועבודות משרדיות שונות. בהתחלה חשבתי על LCD, אבל בכל דיון פה הדעות חלוקות, כנ"ל לגבי CRT. מצב העיניים שלי גם ככה לא משהו, והעדיפות היא לגבי LCD, ככה שהייתי שמח לדעת עד כמה ההבדלים בין CRT לLCD גדולים. אשמח לקבל המלצות (וכמובן שאשתדל להסתכל על המסך בעייני שלי בשביל להיווכח באיכויות שונות). תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 881 צפיות
  3. בדיוק אותה תופעה כמו בflatron הישן לפני שהוא מת זה תקין? ואם לא זה משהו שאפשר על בסיסו לדרוש החלפה?

    • 12 תגובות
    • 807 צפיות
  4. שלום. נתבקשתי לברר עבור מכר, האם מסך Dell Ultrasharp בעל רזלוציה של 1440x2560 דורש כרטיס מסך יעודי? למיטב הבנתי (מהפורום המעולה כאן) רזלוציה גבוהה יותר דורשת חומרה חזקה יותר (ככלל). אם כן - מכיוון שמדובר כאן באמת ברזלוציה גבוהה, האם דרוש כרטיס מסך חזק? אשמח מאוד לעזרתכם. תודה

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by Ido.G,

    היי, אני רוצה לקנות מסך LCD. האפשרות של מסך Widescreen קורצת. מהם היתרונות? מהם החסרונות? וכו'. אם מישהו יכול להעיד מנסיונו על עבודה עם מסך כזה זה יהיה נחמד. איך משחקים עובדים? איך סרטים עובדים? איך מתמודדים עם דברים שלא תומכים בפורמט רחב? תודה

    • 34 תגובות
    • 2.3k צפיות
  6. Started by ashkenazone,

    אני צריך מסך LCD למשחקים מהירים כמו שוטרים וכדומה ושיעלה בסביבות ה2000 (טופ 2200) ויהיה נוח אם יהיה תואם גם כמה שאפשר לעריכה גראפית. תודה

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  7. Started by TOMMYB1,

    נשרף לי המסך במחשב של העבודה... שמתמשים בו רק לאופיס.. עכשיו אני צריך מסך טוב והכי זול שיש.. (אם מישהו קנה יש לו המצלה זה טוב) צריך שיהיה 17 אינצ שטוח CRT תודה רבה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  8. Started by CreativeX,

    אני רוצה לקנות מסך בתקציב של עד 1900 ש"ח. המליצו לי על 19" Viewsonic P95F+ Flat Monitor, וזה באמת נראה לי מסך מצויין, אבל רציתי לדעת אם יש איזו המלצה אחרת וכדאי לי לקחת משהו אחר. ויש לי עוד שאלה, למי שיש את המסך הזה, מה העומק שלו בסנטימטרים? אני פשוט לא רוצה יותר מידי בעיות להכניס אותו על השולחן שלי. תודה מראש לעוזרים.

    • 23 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by CreativeX,

    הזמנתי לפני כמה ימים את המסך 19' Viewsonic P95F, אבל נאמר לי שאין אותו כרגע במלאי ועד שיהיה זה עלול לקחת הרבה זמן. עכשיו יש לכם הצעות למסך בתקציב של עד 2000 ש'ח? (אפשר לחרוג טיפה)? חשבתי על המסך הבא: http://www.pch.co.il/docs/pd716786323.htm, לדעתכם שווה? ויש לי עוד שאלה, אני יכול להשקיע עוד קצת ולקנות את ה Vision Master 454 של IIyama, ב2500 ש'ח, אבל אני לא יודע אם ההשקעה באמת כדאית, מה אתם חושבים?

  10. Started by massinvallus,

    מיועד למערכת למשחקים, לא משנה לי אם CRT או LCD- צריך להיות המסך הכי טוב בתקציב. תודה לעונים.

    • 3 תגובות
    • 571 צפיות
  11. Started by yiftahorad,

    שלום, רציתי לדעת האם אני צריך כרטיס מסך מיוחד כדי להשתמש במסך דק. ורציתי גם לדעת מזה DVI.

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  12. Started by mgm,

    שלום, אני רוצה לקנות מסך דק 17 אינצ' , איזה הכי מומלץ? איזה דגם? איזה חברה? אני מעוניין להשקיע בסביבות ה- 1800 שקל. והאם שווה לקנות במחיר הזה כבר 19 אינצ' ? תודה. ודרך אגב אני לא יודע אם זה קשור לפה אבל אני אשאל בכל זאת: האם אפשר לחבר את המסך מחשב ישירות למכשיר dvd (לא במחשב) ואם כן איזה כבלים צריך?

    • 4 תגובות
    • 783 צפיות
  13. Started by GlolG,

    שלום קיבלתי הצעת מחיר על מסך( LCD דק) 19 אינץ' של חברת AOC, במחיר 1500 ש"ח.\ דגם המסך הינו LM965, חיפשתי חוות דעת באינטרנט על מסך זה אך קיבלתי תשובות מעורבות בעד ונגד. האם כדאי לרכוש מסך זה באופן כללי ואם כן האם המחיר ההצעה סביר ?! תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 584 צפיות
  14. Started by sariti,

    עניין המכסים הדקים LCD הולכים ומתקדמים ברצוני לרכוש מסך דק שמעתי שה 15" אינטש הם כמו 17 רגיל האם זה נכון? מה מומלץ לרכוש? ???

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Itzik 007,

    אני קונה עכשיו מחשב חדש עם מסך דק... זה המסך: ViewSonic VA712 17" LCD http://www.viewsonic.com.sg/product...?id=215&s=specs לינקים אחרים: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3543 (לא קונה מכאן - רק שיהיה את השם) http://www.viewsonic.com.sg/products/productspecs.php?id=215&s=specs איך הוא? כדאי? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 961 צפיות
  16. Started by raz002,

    מה אתם אומרים על המסך הזה טוטב? יש דגמים יותר חדשים של סמסונג? תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 987 צפיות
  17. Started by neo690,

    איך אפשר להוריד אבק מהמסך הדק? ???

    • 9 תגובות
    • 790 צפיות
  18. Started by amirn,

    היי ראיתי מסך דק "19 של AOC דגם LM919 במחיר של 3000 ש"ח ושלוש שנים אחריות ! ומכיון ש "17 LCD נראה לי קטן מדי ל- 1280X1024 אז אני מחפש "18 או "19 האם מישהו ראה\מכיר את המסך הנל? מפרט: Screen Size VIS: 19 " ( 48,2cm ), Diagonal Panel TFT Active Matrix LCD Hard Coating, Anti-glare Treatment Pixel Pitch 0.294 x 0.294 Display Area 376mm x 301mm Brightness 250 cd/m2 Contrast Ratio 600:1 Response Time 25ms Viewing Angle Horizontal: 170 Degrees, Vertical: 170 Degrees Compatibility VESA, SXGA, XGA,SVGA,VGA Mac® Equipped With VGA Port Scanning Frequency Horizontal: 24K~93KHz (analogue), 24~83KHz (DVI-D) Vertical: 55~75Hz Pixel Frequency 135MHz Maximum Resol…

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by eldadno178,

    אני מעוניין לקנות מסך דק, המחיר צריך לנוע בין 1200 לגג 2000 שקל...אני רוצה ללכת על 15 אינץ וללכת על משהו יותר איכותי מאשר לקחת 17 אינץ ברמה נמוכה... על איזו חברה מומלץ...האם PROVIEW ,CTX וכול הזולות נותנות תמורה לכסף? אם ידוע על דגמים טובים ( מניסיון ) שמריצים משחקים ברמה טובה ורצים תחת כרטיס מסך טוב ( סגנון RADEON 9600 ) נא להודיע...כול המלצה תבוא בברכה.

    • 0 תגובות
    • 559 צפיות
  20. Started by zvkel,

    http://www.sakal.co.il/jsp/pg/Product.jsp?sec=3∏=66860&saleNo=473199&comp=1 שווה ? אני מבין שזה בטח מסך על הפנים אבל בכל זאת מפתה וכרגע אני עם מסך דיי ישן (samsung 753df) חוץ מזה שאני רואה סרטים רק בטלוויזיה ולא משחק יותר מדי (אם בכלל)

    • 1 תגובה
    • 779 צפיות
  21. Started by CaRTeR,

    שלום חברים, לאחר שקראתי בפורום לגבי המסכים הדקים ובדקתי קצת חשבתי ללכת על האופציה של benq fp767bs שנראית לי סבירה בהחלט. https://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=215_213_98&products_id=1962 אומנם איין לו חיבור dvi אבל בינתיים איין לי כניסה כזו ולפי מה שהבנתי לא יהיה הבדל משמעותי מאד בראיה לעומת מסך עם אותם נתונים וכניסה דיגיטלית, אם יש מסך אחר באזור הזה עם יציאה דיגיטלית אני פתוח להצעות. מה דעתכם, אם יש לכם הצעות אחרות אני מוכן לשמוע, אני בעקרון גולש באינטרנט ומשחק במשחקים במחשב, סרט לעיתים רחוקות... אני יותר רואה ב די וי די, חשוב לי שלא יהיו מריחות בשימוש במסך בכלל ושהחדות תיהיה טובה לדוגמא המסך שיש לי כרגע סביר mag 786pf2.

    • 47 תגובות
    • 2.6k צפיות
  22. Started by ophir555,

    איזה מסך מומלץ עד לסביבות סכום זה. שמתי עין על ה 760 bf של סמסונג, אבל אמרו לי שסתם יקר ולא שוה כרגע את ההשקעה..

    • 2 תגובות
    • 616 צפיות
  23. Started by ori83,

    אני צריך המלצה למסך דק בפחות מ2000 ש"ח לצרכים משרדיים. המחיר יכול להיות גם מחיר מוערך במכירה פומבית. יש הבדל גדול בין 12 ל16 ms?

    • 1 תגובה
    • 602 צפיות
  24. Started by Dano,

    קניתי וכבר קיבלתי ViewSonic VE710s והוא יפהיפה אז נכון שזה מאוחר מדיי אבל רציתי לשאול אם הוא טוב למשחקים?

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  25. Started by Aviram,

    אני רוצה לדעת איזה מסך דק טוב למשחקים, שימשיך להיות טוב אפילו ל-4 שנים. המליצו לי על Iiyama, אבל האם הם טובים? אם כן, אז מה ההבדל בן דגם E431S-W ל-E431S-W? מצאתי מסך דק של IBM, ואמרו לי שהוא לא ממש טוב.. זה נכון?

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים