כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני צריך המצלמה על מסך LCD בגודל 19 אינצ' שיהיה בעל נתונים טובים בשביל הרצת משחקים, וסרטים שמעתי ש NEC Multisync 1970GX הוא אחלה דגם וניתן להשיג אותו בסביבות ה2300 יש לך המלצות מסויימות?< או ביקורות לגבי המסך הספצפי שהפנו אותי אליו? בנוסף לכך ראיתי היום את ה913N של סמסונג שדווקא גם נראה לא רע אני זקוק לעזרה!!
-
- 10 תגובות
- 744 צפיות
-
-
רציתי לדעת איפה אפשר למצוא מסכים כאלה בארץ? ומה מחירם? למשל הדגמים האלה: N'view Z255 SHARP QA-1500
-
- 3 תגובות
- 694 צפיות
-
-
"כיום שמחירי מסכי LCD 15 אינץ' ירדו לשפל חסר תקדים (במיחד אם ניקח בחשבון את נפילת שערו של הדולר לאחרונה) נראה כי מסכים אלו הולכים ונהיים יותר ויותר אטרקטיביים גם מעבר לשימוש משרדי. עם שיקולים כגון מראה יוקרתי יותר, שטח איחסון קטן בהרבה (שלא להזכיר בריא יותר לעיניים), מסכי LCD מהווים אחטרנטיבה מצוינת לכל אדם שלא מחשיב את עצמו כגיימר בנשמה." זה נלקח מהאתר פיסי ספוט... האם זה באמת כך??? נ.ב אם ההודעה שלי נחשבת לפרסום האתר(פיסי ספוט) אז תמחקו אותה ;D
-
- 4 תגובות
- 811 צפיות
-
-
אוקיי אנשים.. חבר שלי ביקש ממני לפתוח ת'רד.. אני חושב שהכותרת מדברת בעד עצמה.. התקציב : 2200 מסך לעבודת All Around.. גם למשחקים.. ככה שעדיף שה-Response Time יהיה כמה שיותר נמוך.. נ.ב. שיהיה 15". תודה רבה לעונים.
-
- 6 תגובות
- 661 צפיות
-
-
שלום לכולם , בקרוב אני רוצה לקנות מסך דק 17" למגוון מטרות , בין היתר גם למשחקים. המליצו לי על המסך החדש של SONY http://noacomp.co.il/Product.asp?productid=3212&catcode=236 המחיר שלו יקר ביחס לאחרים כמו סמסונג , LG ומשתווה לדגם היוקרה של VIEWSONIC בקטגוריה של 17". השאלה שלי האם למישהו יש נסיון ויצא לו לראות את המסך הזה בפעולה ? אני בכוונה מעדיף את הסוני על פני ה VIEWSONIC בגלל שאני מקבל עליו מחיר מיוחד.. האם לדעתכם הוא יהיה קנייה מוצלחת ? עוד נתונים עליו : http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/en/-/USD/SY_DisplayProductInformation-Start;sid=w4VncIUm5rVnU8ecuWdte8orl9kmFDeRlfc=?CategoryName=cpu_Displays_FlatPanelLCDs_17%22LCD&ProductSKU=SDMH…
-
- 6 תגובות
- 708 צפיות
-
-
טוב היום קיבלתי אותו ביחד עם אחיו הצעיר מאג 776 (שניהם 17 אינצ ) המסך מדהים -תמונה מדהימה ללא ספק . http://www.ctx.com.tw/Frame-product-pv722E.htm אין מספיק מילים בפי לתאר לכם את איכות התמונה
-
- 27 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
יש לי מסך lcd של סמסונג דגם 960bf למי שמכיר ורשום בתכונות שלו שהרזולוציה הטבעית שלו היא 1280x1024 זה אומר שלא שווה לי לקנות כרטיס מסך מסדרה זאת ???!!! ):
-
- 5 תגובות
- 592 צפיות
-
-
אני מעוניין במסך lcd זול לעבודה משרדית, לא כל כך איכפת לי מביצועים אבל איכפת לי מבעיות כמו עיוותים בתמונה או ריצודים ואחריות, אני לא רוצה לציין מחיר כי אין לי הגבלה מיוחדת אבל אני מעוניין במסך הכי זול שאני יכול להשיג אבל שיהיה אמין. תודה מראש, רן.
-
- 5 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום. יש הרבה שאלות על מסכי LCD מה לקנות רציתי לצרף את השאלה ולתאר את הצורך שלי ואולי תתפרו לי מסך בבקשה. המחשב ישמש בעיקר לגלישה , קריאה וכתיבת מסמכים , יש לי כמה קבצי MPEG שאני רואה באופן קבוע ושלא תהיה בעיה לראות אותם. כמו כן אני משחק במשחקים אבל באופן מועט וגם כאלה די ישנים ( EYE OF THE BEHOLDER וכדומה) אבל רציתי אפשרות לשחק עם פגיעה נמוכה (משחקים יותר חדשים). אני מעדיף 17" ולא פחות . אני אישית לא רוצה רמקולים על המסך אני רוצה שיהיה הגודל בלי הרבה פלסטיק מסביב. אני מבקש גם אם אפשר לא להמליץ על מסכים יקרים מאד ( מעל 2500) אבל באיזר ה 2000+ אפשרי. ואם אפשר שתהיה לו יצאת DVI כמו כן יש לי כרטיס מסך 5600FX עם יציאה לשני מסכים ( DVI ורגיל) וכמו כן עם VIVO . יש לי בעי…
-
- 7 תגובות
- 810 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות מסך LCD 17" לשימושים עיקריים של משחקים וטקסט, התקציב 1500-1700, למשהו יש המלצה? (עד כמה, זמן התגובה חשוב למשחקים? האם 12MS מספיק, או שצריך 8????) :-\ תודה
-
- 5 תגובות
- 791 צפיות
-
-
מחפש מסך LCD חדש 17 אינץ' עד 2000 ככה 19 אינץ' יכול לחרוג מהתקציב עד סביבות 2600. אני לא יודע בדיוק מה כדאי ראיתי גם מסך 8ms של polyview 19 אינץ' רחב ב-1850 שקל וזה נשמע די מפתה! מה דעתכם ועל מה אתם ממליצים?? אישית לא אוהב את ה-730B בגלל העיצוב... תודה!! אגב המסך לא למשחקים כל כך אלא לסרטים ועבודה בווינדוס
-
- 2 תגובות
- 627 צפיות
-
-
שלום לכולם, המסך הזה הוא בשביל סבא שלי הוא מעוניין לקנות מסך חדש , לאחרונה הוא נכנס לעולם המחשבים. הוא מעוניין במסך שיהיה מצוין לכל השימושים , אבל בעיקר בעיקר לציור ופוטושופ , וכל התוכנות עיצוב וציור - אז אני חושב שצריכים לשים דגש על איכיות צבע לא ?? הנחתי שהוא ירצה lcd כי חשוב לו חום , רעש , גודל ואיכויות צבע........ איזה גודל מסך לדעתכם יהיה הכי טוב בשבילו? 17-19 אינצ'?? התקציב הוא גדול כי זו השקעה גדולה שלו לטווח ארוך מאוד.... משהו כמו 2000-4000 ש''ח.. ומומלץ הרבה שנים אחריות ! תודה רבה !!
-
- 8 תגובות
- 764 צפיות
-
-
http://www.cdrinfo.com/Sections/News/Details.aspx?NewsId=15347 ^^^ נראה כמו מסך חלומות לכל גיימר
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
1) מה התפקיד של הצינורות עיבדו ואיך אפשר לפתוח אותם ואם פותחים אותם מה זה נותן? 2)מה ההבדל בין כרטיסי agp לכרטיסים אחרים? קניתי מסך חדש של סמסונג syncmaster 710n 8ms ושאני פותח אותי ושיש מסכים כהים בד"כ שחורין שפותחים את המסך יש נקודה זוהרת במסך כאילו זה נקודה שרופה שלפעמים היא נעלמת ולפעמים היא מופיעה מה אני צריך לעשות ? להחליף אותו?
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מעונין לקבל המלצה למסך lcd למשחקים וסרטים ( אני יודע crt יותר טוב) עד 2500 ש"ח.
-
- 0 תגובות
- 617 צפיות
-
-
אני רוצה לבנות משהו בסגנון הזה, ולצורך כך מסתבר שאני זקוק למסך LCD ללא תאורה אחורית, איך קוראים לז, אני תמיד מקבל תוצאות של טלויזיות או מסכי מחשב מוגמרים, ניתן להשיג כזה בארץ? זה הסגנון למקרן הבייתי : ושם יש גם את המסך http://inventgeek.com/Projects/HomeTheater/Page1.aspx תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום, אבא שלי החליט להחליף את המסך CRT הישן והשרוט של אח שלי במסך LCD חדש. למה LCD? כי אבא שלי עובד על המחשב הזה, וחשוב לו שיהיה מדובר ב LCD. השימושים העיקריים של המחשב הם משחקים, עבודת דסקטופ וצפייה בסרטים. (לכל היותר שני אנשים צופים בסרט, אז זווית הצפייה לא צריכה להיות מוגזמת). רציתי לשמוע בתור התחלה מה עלי לחפש במסך, ואחר כך על דגמים מומלצים. מבחינת מחיר מדובר על עד 1700 שקלים.
-
- 51 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
אני צריך מסך LCD למחשב חדש שישמש גיימר ושלא יהיו איתו בעיות במשחקים ואם אפשר גם קרינה נמוכה! דרישות: 8ms או פחות... 17 אינץ איכותי לא יהיו מריחות במשחקים יציאת DVI ואם אפשר שאתם נותנים את המסך אם אפשר הסבר למה המסך איכותי ומה היתרונות שלו!
-
- 62 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
זה נכון שמסך LCD פחות טוב למשחקים ממסך שטוח? כי אמרו לי בחנות שLCD יותר איטי.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בירצוני לקנות מסך דק למשחקים בגודל 17 אינץ ורצתי את אמלצתכם תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 981 צפיות
-
-
דרישות: 19 אינץ' 8ms (לפחות) העיקר של יהיה מריחות, קונטרסט טוב, בהירות טובה וכמובן שיהיה מסך איכותי! בלי חירתותים! למשחקים וסרטים בעיקר! תקציב:2000 ש"ח תודה מראש אח שלו אהה
-
- 1 תגובה
- 562 צפיות
-
-
אז ככה יש לי אחיין קטן שרוצה לקנות מחשב... והוא כמובן רוצה את זה למשחקים וכל הפרצדורה... אבל הוא מתעקש על LCD לא יודע , הוא קטן בן 13 והוא מתלהב מהסכים האלו אפילו מהדגמים הכי דפוקים שיש...והסברתי לו איזה 200 פעם שמסכי LCD הם חרא למשחקים, וגם אמרתי לו שבמקום לקנות מסך LCD יקר אפשר עם הכסף לקנות כרטיס מסך איכותי , הוא לא מבין שעם הוא לוקח מסך התקציב של המחשב יותר וחלקים יהיו יותר חלשים (התקציב שלו זה בערך 6000-5800 שקל) וראיתי בכמה מקומות שהמליצו על המסך הזה גם למשחקיםhttp://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=39_502_865&products_id=6728 ורציתי לדעת מה אתם אומרים? שווה בכלל קנות מסך כזה? או מסך LCD למשחקים? (אני ישלח לו את ה תראד הזה שיקרה קצת )
-
- 32 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
עד כה בדקתי 3 דגמים: LG17" - 1780Q LG17" - 1750SQ MAG17" - 5776I כולם 8 MS - זווית צפייה 160/160 מה אתם אומרים? [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 863 צפיות
-
-


