עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. יש לי 6800 ואני רוצה להכוון את הדריברים למצב תמונה הכי טוב שיש ושלא יכביד בצורה משמעותית תודה לכול העונים

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  2. תסבירו לי בשפה פשוטה למה זה: :s05: :s05: [attachment deleted by admin]

    • 24 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. הזמנתי את הכרטיס הזה ואני מחפש עליו ביקורות!1 תראו מה מצאתי ! בכל מקום יש תמונה שונה שלו!!! מה זה אמור להיות??? גרסאות שונות???? http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware/Reviews/gigabyte9700pro/ http://www.hothardware.com/hh_files/S&V/gb_tyan_9700(2).shtml שלא נדבר על זה: http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1686&p=2 מה זה אמור להיות,ואת איזה מבין הכרטיסים האלה אני אקבל???? הזמנתי מפנדה.

    • 2 תגובות
    • 743 צפיות
  4. Started by Pika007,

    על כל הכרטיסים של HIS (אפילו X700 הלא חזק במיוחד) אני רואה את מתקן הקירור המפלצתי הבא: http://www.hardavenue.com/reviews/hisx850xt_3l.jpg מישהו יכול להסביר לי אם יש תועלת בדבר שכזה? האם הטמפ' של HIS אכן נמוכות יותר?

    • 2 תגובות
    • 582 צפיות
  5. Started by snowboy,

    אני וחבר מתווכחים מה זה SLOT ומה זה אפיק מישהו יכול אולי להסביר מזה כל אחד ואם אתם כבר שם אז גם מזה BUS.. תודה

    • 4 תגובות
    • 623 צפיות
  6. Started by O.G.D 2k5,

    אני רוצה לקנות 2 כרטיסים ללוח MSI שלי שתומכת ב SLI ואני לא ממש יודע אם זה שווה, זה טוב, זה כדאי (כסף לא הבעיה), יש לי כבר את ה X850XT של ATI ןחשבתי לקנות בסוקט השני את ה6800U, זה יעבוד טוב בלי לפגוע אחד בשני וכדומה, בבקשה הסברים דחוף?????

    • 2 תגובות
    • 715 צפיות
  7. כי כל מה שאני רואה סביב CRYSIS זה איזה עשן שמתנפנף ברוח, שמסתבר שגם קיים בDX9...מה הקטע כאילו?

    • 0 תגובות
    • 996 צפיות
  8. אני פשוט רוצה להוכיח לחבר שלי שהמשחק לא ירוץ לו אלא עם כן הוא ישחק על ההגדרות הכי נמוכות..

    • 2 תגובות
    • 613 צפיות
  9. הודעה בכותרת

    • 35 תגובות
    • 2.5k צפיות
  10. יש לי בעייה עם ה RR FIX, הבעיה היא שבעצם הוא לא מתקן כלום. עכשיו יש לי את המסך 17'- VISION MASTER PRO 413c של IIYAMA, אבל הוינדאוס מאתר אותו כ PLUG&PLAY , חשבתי שאולי בגלל זה ה RR FIX לא פועל, אז אני אשמח אם מישהו יודע איפה אוכל למצוא דריברים למסך הזה בכדי שהוינדאוס יאתר אותו כמו שצריך. מקווה שתעזרו 8).

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות
  11. האחד הוא SAPPHIRE RADEON 9600XT 256MB 128bit והשני הוא Gigabyte GeForce 7600GS 256MB 128bit - Bulk ה- Geforce עולה יותר במאה שקל בערך על איזה כרטיס מסך אתם ממליצים ? אני אשמח לקבל גם לינקים לביצועים של הכרטיסים האלה - בעיקר של ה- Geforce - לראות כמה FPS יש במשחקים מגוונים... תודה ויום נעים..

    • 6 תגובות
    • 557 צפיות
  12. מופיע כל פעם שעולה חלונות.... WTF ?? תודה מראש ! [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 575 צפיות
  13. אני יודע שיש חיבור VGA פשוט שנועד למסכי CRT פשוטים/ישנים. DVI נועד לחיבור מסך LCD ומעביר אותות דיגיטלים ולכן נחשב לחיבור טוב/איכותי יותר מאשר VGA (תקנו אותי בכל שלב שבו אני אולי טועה). אני מתחיל ללכת לאיבוד כאשר מתחילים לדבר על HDMI וHDCP - שאין לי מושג מה זה אומר. מחיפוש פשוט בוויקיפדיה הגעתי להבנה שהHDCP הוא איזשהו פרוטוקול העברת מידע דיגיטלי של סאונד ו/או תמונה בצורה מאובטחת - האם זוהי באמת המשמעות? ומה זה HDMI בעצם - תקן של העברת סאונד ותמונה בו זמנית??? חשבתי לקנות לוח אם ASUS M2A-VM HDMI, אשר מכיל כ.מסך מובנה X1250 עם יציאת HDMI. איתו אני מעוניין לשלב עם מסך Samsung SyncMaster 932B אשר מגיע עם חיבור DVI-D (אין לי מושג מה אומר ה"D") ללא תמיכה בHDCP. האם מישהו מוכן לה…

    • 4 תגובות
    • 585 צפיות
  14. היי לפני כשנה קניתי כרטיס RADEON 9700 של ATI ומאז נחתי על זרי הדפנה ולא התעניינתי בתחום. עכשיו פתאום התעוררתי וראיתי שהמון דברים זזו והשתנו (אני קונה רק כרטיסים מבוססי ATI). האם מישהו יוכל לעשות לי קצת סדר ? מה משמעות כל הגרסאות של ה RADEON 9800 (מה זה PRO, XT, SE וכ"ו ? מי מהם הכי טוב ומי הכי גרוע ?) ? האם יש הבדל משמעותי בין הכרטיס שיש לי לבין הכרטיסים האלו ? זה לא שאני הולך לשדרג מחר בבוקר, אבל שנדע... תודה

    • 3 תגובות
    • 584 צפיות
  15. Started by koby058,

    באג במעבדי 6800 של nvidia מה זה עושה? ןהאם אי אפשר לראות סרטי די וי די בכרטיסים אלה? ובכלל ??????????

    • 25 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. קישורים או כל דבר. תודה!

    • 10 תגובות
    • 965 צפיות
  17. אני כל הזמן נתקל בכמה מונחים ואני לא מבין את הפירוש שלהם, מישהו יכול לעזור? הנה הם: 4xAA 8xAF זה הראשון AA 8xAF זה השני ועוד אחד אחרון: שיידר פיקסל 3 בקשה תפרשו לי מה כל אחד אומר..

    • 8 תגובות
    • 923 צפיות
  18. מישהו יכול לשער כמה הם יעלו בארץ?

    • 8 תגובות
    • 907 צפיות
  19. אני פשוט מת לקנות אחד מהם... הם יעלו בין ה- 2500 ל-3500 ש"ח שהם רק יגיעו, לא?

    • 8 תגובות
    • 785 צפיות
  20. Started by eSLC,

    אני רוצה לערוך תמונות בפוטושופ נגיד אני צריך תמונה של BIOHAZARD את יודעים הסמל של הוירוס קיצקוצ אני צריך אתר אם מאגר תמונות לפוטו שופ אם זה כללי מידי תשאלו שאלות...

    • 8 תגובות
    • 998 צפיות
  21. פשוט אני חושב שהרסתי את הכרטיס מסך שלי. בטעות הורדתי את הסינק בצורה לא טובה והוא התנתק בפיתאומיות. האם אני צריך למרוח שכבה חדשה של משחה טרמית? אולי הרסתי משהו בכרטיס? בעיקרון אני רוצה שלפעמים פיקסל אחד מתוך מיבנה שלם תלת מימדי מקבל מין זווית כזאת ואז זה נראה כמו שמולש כזה לנמשך עד אין סוף. משהו מאוד מוזר. וגם לא רואים אותו מכל זווית. מישהו יכול להגיד לי בבקשה אם אני יכול לעשות משהו בקשר לזה. תודה עריכה: סליחה על הדאבל טופיק... :-\ האקספלורר שלי עשה בעיות הנה תמונה :

    • 7 תגובות
    • 781 צפיות
  22. בבקשה תייעצו לי בפרטי מאיפה כדאי לקנות 6600GT במחיר סביר ושל איזה חברה הכי שווה - עם מהירות קלוק טובה והכי חושב עם בנדלים של משחקים בעיקר DOOM3..... בברכה,

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  23. אני הולך לקנות את הכרטיס הזה כשהוא יגיע לארץ... מישהו יודע מתי בערך הוא יגיע? ובערך כמה כסף הוא יעלה? תודה על העזרה

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. בבקשה נראה לי שאני לא עושה את זה נכון

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  25. שעובד בPCI עד 350 שקל ???

דיונים חדשים בפורומים