כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מישהו יכול להביא לי בבקשה את הקישור המדויק לאתר שעורך מבחני ביצועיים לכרטיסי המסך השונים? תודה
-
- 4 תגובות
- 684 צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי דרייבר מתאים כבר לכרטיס שלי 7800 gtx לא משנה חדש או ישן העיקר שהוא יעבוד איתו הכי טובב שיש תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 549 צפיות
-
-
שלום לכולם!!! רציתי לשאול אם למישהו יש דרייבר של כרטיס מסך: PX8600GT Extreme 256MB nVDIA LEADTEK תודה רבה מראש!!!
-
- 3 תגובות
- 591 צפיות
-
-
כותרת ויש לציןן שעשיתי חיפוש ברשת ומצאתי DirectX End-User Runtime אבל לא ניראה לי שזה 10.1 ועוד משהו ב crisys איך אני עושה v.h לא יודע למה הוא לא נותן לי
-
- 2 תגובות
- 565 צפיות
-
-
שלום לכולם ! אני מעויניין לקנות כרטיס טלוויזיה למחשב עכשיו אני ממש לא מבין מתחום הזה אני לא יודע כמה זה עולה ואיזה תוכונות צריך ואפילו מה אפשר לעשות עם זה.. אם אפשר קצת פרטים מה זה המכשיר ואיזה סוג טוב אני יודע שאפשר לראות טלויזיה במחשב התקציב שלי 500 - 600 שקל תודה רבה
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי ווינדוס XP , וכרטיס מסך GF 6600GT 128MB PCI-E אני צריך דרייברים הכי מעודכנים של OMEGA תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 566 צפיות
-
-
חיפשתי מלא פעמים ולא מצאתי ההוטפיקס הזה מעלה ת'ניקוד בבדיקה לא זוכר איזו גרסא אבח אני מקווה להכי חדשה היה לי אותו פעם אבל נמחק לי... תודה!
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
מישהו בבקשה יכול להביא לי עידכון לכרטיס מסך הזה GeForce FX 5900XT
-
- 1 תגובה
- 567 צפיות
-
-
אני מחפש עידכונים לכרטיס מסך שלי שהוא: (NVIDIA GeForce4 MX 420 (64 MB מישהו יכול להביא לי כאן את העידכונים הכי חדשים שלו? ועוד שאלה איך אני בודק טמפרטורה לכרטיס מסך?
-
- 5 תגובות
- 691 צפיות
-
-
ברח לי השם של הדבר הזה,ממה שאני זוכר אפשר לחבר לזה שתי מחשבים ומסך אחד.חיפשתי בזאפ ולא מצאתי,אני אשמח אם מישהו יביא לינק.
-
- 5 תגובות
- 677 צפיות
-
-
יש לי ג'י פורס 4 טי איי 4200 האם מישהו יכול להגיד לי איך אני מגיע לתפריט של ה AA וה FF ואיך מפעילים אותו ?
-
- 3 תגובות
- 938 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש עם כרטיס מסך : msi geforce fx5200 128 ddr HALF LIFE 2 יצליח לעבוד חלק עם כזה כרטיס? אה יש לי מעבד INTEL P4 3G ו- 512 RAM
-
- 27 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אותה חברה אותו כרטיס , לא מבין מה ההבדל, בארץ מוכרים את שניהם : http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3283#ov http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3228#ov תודה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ובכמה צינורות עיבוד הוא משתמש?
-
- 7 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אתם יכולים להסביר לי מה זה PCI PCI E , AGP..... מה זה הדברים האלה?? ומה הם עושים?
-
- 8 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
שלום לכולם אזז ככה יש לי ראדון 9800 פרו שאז בזמנו היה נחשב הכרטיס הכי תותח בשוק קיום יש יש את הX800 PRO וגם של NVIDIA כרטיס טוב שלא זוכר את שמו כרגע אזז ככה אני יודע ATI הוציאו כרטיס חדש שזה X800 אבל אין לו ליבה חדשה לגמרי רק תוספת מהירות ועוד כמה שטיות כמו כמות טרנזיסטורים גדולה יותר ואולי כמה צינרות יותר משלי אבל אני מדבר פה על ליבה חדשה כמו ש NVIDIA הוציאה עכשיו מישהו יכול להגד איזה כרטיס ותאריך שאני ידע פחות או יותר מתי להתחיל לחסוך??
-
- 54 תגובות
- 3k צפיות
-
-
מישהו יכול להגיד לי על כרטיס מסך טוב בין 600-100 שקל
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם אתם יכולים להביא לי לינק שבו יש פירוט על מהיריות שעון של הרבה כרטיסי מסך מהחדשים וגם מהישנים כאילו לראות תמהיריות שעון של כרטיסי מסך ..
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
מה זה אנטי הלסינג או Anti-Aliasingאם אני לא טועה תסבירו לי במפורט אם אפשר תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתלבט בין 6600GT ל-6800GT. אני אשמח אם מישהו יכול להמליץ על דגם ספציפי. האפ ההבדל בין 6800 ל-6600 הוא משמעותי? כי המחיר ממש משמעותי. תודה מראש, נ.ב אם יש דגם מוצלח של ati אז אני אשמח לשמוע, פשוט לא מכיר אותם בכלל.
-
- 11 תגובות
- 811 צפיות
-
-
אני רוצה להעביר קלטות וידאו למחשב: פנטיום ארבע עם מספיק DDRAM כרטיס מסך-RADEON בעתיד אני רוצה להוסיף גם פיירוויר (לא יודע עם המידע הזה יעזור לכם....) מישהו מכיר כרטיס טוב? (אני לא רוצה לראות טלוויזיה דרך המחשב אבל אם תהיה התכונה הזאת זה לא יזיק...)
-
- 2 תגובות
- 664 צפיות
-
-
זה הdxdiag של המחשב שלי משהו שיוכל להפעיל את company of heroes סביר אם אפשר גם בפחות מהתקציב ששמתי כיסי ישמח מאוד אם לא שיהיה התקציב הזה בעיקרון אני מעריך שזה AGP......
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
3dc Hyper z (אני חושב שככה קוראים לזה) Z-Buffer UltraShedow שיידרים מישהו יכול להסביר לי עליהם בהרחבה או להביא לי אתרים שמסבירים עליהם?
-
- 5 תגובות
- 726 צפיות
-
-
יש לי מסך 17", אולי בעתיד אני אשדרג ל 19". משום מה קראתי כמה הודעות של אנשים שאומרים שלגודל מסך כזה יותר טוב כרטיס כמו 9600GT במקום 8800GT וכל זאת למרות שה 8800GT יותר טוב מה 9600GT. מישהו יכול להסביר לי איך הכרטיס מסך וחוזקו מתקשרים לגודל המסך? עוד שאלה, אני משחק על רזולוציה 1024 על 768 ומקסימום 1280 על 1024. הרבה אומרים שלרזולוציות נמוכות עדיף 9600GT וגם פה למרות שה 8800GT יותר חזק. למה זה? ד"א, אני כבר קניתי את הכרטיס שלי ואני שואל ליידע כללי. אני לא כזה גיימר אלא מדי פעם משחק איזה משחק שניים... זה הכרטיס שלי. http://www.gigabyte.com.tw/Products/VGA/Products_Overview.aspx?ProductID=2785 רציתי קירור פסיבי והוא היה היחיד (חוץ מ sparkle שלא כל כך רציתי) לכן לא היו לי הרבה…
-
- 4 תגובות
- 638 צפיות
-


