עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. מה הדרך הכי טובה לראות אותה, שלא על גבי טלווזיה ( אלא מסך על מחשב) אני זוכר שקראתי כתבה שמיקרוסופט ( מי שמכיר ) ביחד עם Samsung הוציאו איזה מסך שיעבוד טוב עם ה XBOX חוץ מזה שה XBOX הוא HDTV, אין לי טלוויזיה בחדר ( ובטוח שלא תהיה לי HDTV) ואני גם לא מתכוון לקנות אחת אבל מעדיף להשריע על מסך שיריץ טוב את ה XBOX360 כשהו יצא, היה לי את ה XBOX הקודם וממש הייתי מרוצה

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  2. עיבוד קראתי באתר והם אמרו שהוא יותר מהיר משהו יכול לפנות למקור מידע שמראה שיש לגרסה הזאת רק ש12 צינורות עיבוד במקום 16 תודה ותראו מכתוב עליו V9999GE Over 25% faster than other competitors with 6800GPU ASUS V9999 Gamer Edition is specially designed to meet hardcore gamers desires of seeing the most spectacular visual effects in the latest game titles. The best visual effects comes not only from the most powerful GPU, but also from the ultra high performance circuit board specially designed by ASUS that is 25% faster than other competitors in the market. When graphics card heavyweight ASUS meets the world fastest and most powerful GPU, the result is a solution deli…

    • 7 תגובות
    • 736 צפיות
  3. אני מחפש תמונות לוגואים או פלאשים של חברות בתחום המחשבים, בעיקר כרטיסי מסך. אם ראיתם איזה פלאש יפה של חברה מסוימת או תמונה יפה, שימו פה קישור. חייב שזה יהיה רוחבי, עם רזולוציה ברוחב של 430 לפחות. אני אשלב את מה שתביאו באתר של IQPC בלוגואים המתחלפים בעמוד הראשי. http://www.iqpc.co.il/Home/index.asp תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 962 צפיות
  4. Started by kill_b7,

    נתקלתי בפורטל אחד שיחרור של DX10 לXP. אם למישהו יש את 2 הדברים האלו תנסו לראות אם זה עובד: http://rapidshare.com/files/32094902/Dirkt_X_10_Cracked_fuer_windows_XP.rar מישהו בדק ואומר שזה DX9 ,מנהלים תנעלו.

  5. נתונים: 70 מליון כרטיסי גראפיקה נשלחו מתוכן: 53 מליון כרטיסי גראפיקה נשלחו לשוק הנייחים כאשר 60% הם כרטיסי מסך מובנים! ו 22.7 מיליון כרטיסי גראפיקה נשלחו לשוק הניידים כאשר 70% כרטיסי מסך מובנים! סה"כ :אינטל שולטת בכ35% מכרטיסי גראפיקה בשוק הנייחים, ATI ירדה ל22% כאשר אנוידיה העלתה ל25% מקור: http://xbitlabs.com/news/video/display/20061211135541.html (מקווה שהתירגום נכון,אם יש עוד דברים מעניינים במקור תגידו לי ואני אוסיף) אם תשימו לב, ברבעון השני ATI שלטה יותר כאשר ברבעון השלישי היא ירדה ואנוידיה צמחה.

  6. לאלה שמבינים בכרטיסי מסך ויכולים ליעץ לי לאיזה כרטיס מסך טוב יש את האפשריות הבאות: אפשרות לערוך סרטים, אפשרות לחבר את הטלוויזיה, וכל זה. (ושיהיה כרטיס טוב) תודה מספר האי-סי-קיו שלי 165327482

    • 2 תגובות
    • 949 צפיות
  7. Started by sruli,

    תוך כדי חיפוש מסך מחשב שטוח (עדיף דק), נתקלתי באינטרנט במבצעים של מסכים תוצרת AOC (למשל באתר סאקאל). הבעייה היא שמעולם לא שמעתי על תוצרת זו. למישהו יש נסיון במסכים אלה מבחינת איכות, אמינות, שירות וכו'? בתודה מראש שרולי ???

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. כתוב פה על כל מיני בעיות דרייברים שיש בינתיים עם כרטיס הרדאון 9700 , המשחק פשוט קופא, וזה קורה עם הרבה משחקים שיצאו לאחרונה. לינק: http://www.rage3d.com/board/showthread.php?s=&threadid=33633219

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by Lethal_Acid,

    איזה כבלים לחיבור TV קיבלתם בחבילה?

    • 9 תגובות
    • 823 צפיות
  10. Started by imac,

    בעוד כחצי שנה יצא דום 3 אמרו שבRADEON 9700PRO הוא יפעל טוב אבל בGFORCE 4 הוא יפעל ברזולוציה נורמלית וגם אחרי היציאה של דום3 כל חברות המשחקים יוציע מנועי גרפיים חדשניים יותר לכן הייתם צריכים להשאר עם כרטיס סטנדרטי למשל RADEON 8500 או GF3 כי בעוד חצי שנה כבר יצא (עם התקדמות הטכנולוגיה של היום) יהיה בטח כבר איזה GFORCE 9 1024 MB

    • 32 תגובות
    • 4.8k צפיות
  11. Started by BONO,

    לפי כל הכתבות האחרונות באתר נראה שמי שקנה את ה Gigabyte RADEON 9700 נדפק כי הולך לצאת כרטיס אחד עם 256 מגה ונראה גם שהכרטיס לא יפעיל את המשחק דום 3 על האיכות הכי גבוהה בלי בעיות זה נכון כל זה?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  12. קודם כל מי ששם לב זו שאלה ולא הכרזה אז אל תתקיפו ישר. הסיבה שאני שואל את זה כי אני יודע שכל הג'י פורס TI הם מצויינים וכרטיסים חזקים, אבל מה יהיה שייצא הDIRECT X 9 ? מי שקוונה ג'י פורס 4 TI4600 באיזה 2000 שקל ועוד איזה שנה הכרטיס לא יתמוך בDX9 אז בעצם לא כ"כ השקיע לטווח הארוך, מישהו רוצה לתקן אותי ?

    • 22 תגובות
    • 2.4k צפיות
  13. Started by Radeon38,

    בדיון שיש פה על תוכנת SOLIDWORKS 2009 צויין שאפשר לעשות מוד (שינוי בתוכנה ) לכרטיס HD2600 למעין FIERGL בסיסי.שאלתי היא האם שינוי זה ניתן באופן גורף לכל כרטיסי ATI או רק ל"יחידי סגולה" ???. תודה רבה

  14. Started by sagigi21,

    היי. אני מתכנן בקרוב לקנות כרטיס מארה"ב ASUS ENGTX470. הבנתי שהכרטיס די גדול ואני ממש רוצה לדעת מה גודל הכרטיס מבחינת מידות מדוייקות כי אני לא מוצא את זה. אודה לעוזרים. שגיא.

    • 0 תגובות
    • 843 צפיות
  15. המפרט שלי: AMD 4200*2 Toledo(512KB*2 Cache) 2.2GHz (s939) Asus A8N-SLI Deluxe Kingston 512*2 + OCZ 1GB*2 400Mhz CL3 Asus 6600gt WD 160GB. Seagate 320GB Pioneer 212BK Hec 6AG1 + 400TRT Dell 2007WFP מעוניין לקנות את ה 4870. היות והוא תופס 2 סלוטים עלולה להיווצר בעיה עם הקירור לגשר הדרומי שברשותי. קניתי והתקנתי את ה HR-05 SLI\IFX (מצ"ב תמונה), אך עדיין אני לא בטוח שהוא יכנס. כפי שניתן לראות בתמונה יש 2 ברגים הבולטים כלפי מעלה מהקירור. אשמח אם מישהו יוכל להעלות תמונה/תרשים של HD4870 עם מידות בהן מצוין עד איזה אורך הקירור בולט ובאיזה גובה מעל הלוח, על מנת שאוכל לדעת אם אוכל לחבר את הכרטיס למחשב שלי. תודה. [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 771 צפיות
  16. באתר הזה רשום את כל המאפיינים של השבב החדש של ATI מהירות הליבה בין 400 ל - 425 מה"צ מהירות הזכרונות 800 מה"צ השם של הכרטיס יהיה Radeon 9800 או Radeon 9900 מחיר כנראה ינוע בסביבות ה - 430 דולר וכנראה הR350 ינצח את ה - FX של nVIdia בשמונה מתוך עשרה מבחני ביצועים אבל לא הבנתי עם הוא ישתמש ב-DDR II

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by Gohan,

    אני רוצה לקנות אותו , כדאי לי? זה מסך טוב? תודה.

    • 22 תגובות
    • 2.6k צפיות
  18. Started by alianyn,

    http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=10184 כמו שניתן לראות בurl הזה - ובדיון שמתקיים ב-nvnews להערכתי לא חודש כמעט כלום בnv35 הדבר היחיד ששונה בוודאות הוא מעבר ל256 ביט ובנוסף כתוב משהו מאוד לא ברור לגבי 12 פעולות pixel shader לשעון (אפשרי גם בnv30 כעקרון...) בקיצור משהו לא כ"כ מסתדר לי עם השמועות של הכרטיס הזה מריץ את הדמו עם dawn ועוד כמה אחיות ברזולוציה גבוהה ובאופן חלק - ההבדל בין 256 ביט ל ddr2 כמו שהיה מיושם מקודם לא יכול להיות יותר מ- 30 עד 40% וגם זה רק באפליקציות מאוד מסוימות... (למרות ש-uttar טוען עד 50% - להערכתי קצת אופטימי ויותר תלוי באופטימיזציות זיכרון... = מהירות ומבנה) דעתכם?

    • 0 תגובות
    • 764 צפיות
  19. עוד זמן מה ובין מבחר הכרטיסים הגראפיים שיש לנו בשוק יתערבבו הכרטיסים החדשים תומכי ה DX10 ואף יקחו את מקומיהם של הקודמים והטובים בכל טווחי המחיר ולכל סוגי המשתמשים. המלחמה כמו תמיד היא בין שני הענקיות ATi ו-nVidia והשנה המלחמה הזאת היא בין המכריעות ביותר - השנה קריטית מאוד עבור שתי המפתחות מאחר והכרטיסים החדשים באים להביא לא רק ביצועים משופרים, אלא גם את היכולת להריץ משחקים עם כמה רמות מעל הריאליסטיות בגראפיקה ממה שאנו מכירים כיום במשחקים. ובכן, כרטיסי ה High-End החדשים של nVidia כבר זמינים בשוק כמה חודשים ויש כבר תכנונים להשקה הקרובה של הכרטיסים לשאר רמות המחירים. ואילו ATi מתכוונת להציג את כרטיס ה High-End הראישון שלה רק בתחילת החודש הבא. למרות ש ATi עוד לא הוציאה את כר…

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  20. Started by Elad Pinhasov,

    http://www.overclock3d.net/news/gpu_displays/nvidia_gtx_1080ti_specifications_leak/1 מי שרוצה קצת מידע ( כנראה נכון) על 1080 TI

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by T-Flash,

    שלום!!! אנחנו כבר יודעים חלק מהמידע על הנתונים של ה R600... כמו זה שהוא יתמוך ב DX10 וייוצר ב 65NM (או מקסימום 80). אתמול, האתר CoolTechZone פירסם נתונים נוספים... הליבה תכיל 64 מעבדיי שיידרים... זה ב 16 מעבדים יותר מאשר ב R580. יש מצב שהכרטיסים המבוססים ליבץ R600 יהיו עם זיכרון GDDR4... הקלוקים בהתאם... הליבה תוכננה בארכיטקטורה חדישה שכנראה תמעיט את צריכת החשמל ואת פליטת החום בהתאם - ולא רק זה כמובן... כמו כן ליבת R600 תוכל להציג אפקטים פיזיקליים, כמו AGEIA PhysX. לבסוף, ההכרזה של הכרטיסים תיערך בסוף דצמבר השנה... Windows Vista יוצא בינואר... ככה שהכל בדיוק בזמן ;D כל הנתונים שכתובים למעלה הם לא סופיים ולא רשמיים, וכמובן שיכולים להשתנות לא פעם ולא פעמיים... …

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by T-Flash,

    האתר DailyTech פירסם מידע על הנתונים של הליבות RV560 ו RV570 של ATi. שני הכרטיסים (מבוססי הליבות הללו) יוכרזו ליד ספטמבר של השנה, ויחליפו את X1800GTO ואת X1900GT בהתאמה. ליבת RV560 תהיה בעלת 128BIT רוחב פס והקלוקים יהיו 450/1300. צפוייה לצאת גרסת AGP (!). ליבת RV570 תהיה בעלת 256BIT רוחב פס והקלוקים יהיו 450/1300. אין מידע אחר בנתיים. מוזר למה ATi רוצים להחליף כרטיס 256BIT (כלומר X1800GTO) בכרטיס 128BIT.

    • 5 תגובות
    • 832 צפיות
  23. Started by T-Flash,

    לפני שבוע התפרסם מידע חדש אודות הכרטיס 7900GS, שם היה מוזכר ה 7950GT שהמידע עליו היה רק זה שהוא יתחרה ב X1950Pro של ATi. היום האתר IT.com.cn פרסם עמודים ממצגת של NVIDIA על ה 7950GT. שימו לב שהנתונים שלו כמעט זהים ל 7900GTX, ההבדל היחיד הוא במהירות הזיכרון - אבל אפשר לפתור את זה בעזרת OC. זאת אומרת שאנחנו מקבלים כאן "כמעט" 7900GTX ב 299$, המחיר של 7900GT היום! אנחנו נמצאים בתקופה מאוד מעניינת, ATi ו NVIDIA עושות כמעט הכל בשביל להתחרות אחת בשניה עם כרטיסי DX9 כשכרטיסי DX10 קרובים מאוד.

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. Started by shovel_xxx,

    http://www.megagames.com/news/html/hardware/nvidiagf8800gtxgtsspecs.shtml מדהים עד כמה שהם יהיו יותר חזקים מבחינת חומרה...

דיונים חדשים בפורומים