כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
לאחרונה הלך לי 5850 (סופת רעמים, הטלויזיה חטפה זץ דרך האנטנה, העבירה דרך כבל ה HDMI לכרטיס מסך) ואני מתלבט עד כמה שווה לי לקנות לו מחליף (כרגע אני עם 5450), השאלה שלי היא כזאת, כמה כסף אני צריך להשקיע בשביל חווית גיימינג סבירה ב FHD? אני לא משחק הרבה (פעם-פעמיים בשבוע) אבל כשאני כן, אני לא רוצה להתבאס.. הספק שלי הוא סיסוניק M12II 500W, הלוח הוא DP67BG והמעבד הוא I7 2600K. מי יכול להיות מועמד מתאים? איפה אני יכול למצוא השוואות של כרטיסי מסך מודרניים לכרטיסים של כמה דורות אחורה (למשל להשוות כרטיסים חדשים ל 5850)? והכי חשוב, כמה כסיף עלי להכין? תודה חברים!
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכרטיס די סיפק אותי בתקופה שבה עבד, אני מחפש משהו שווה ערך / חזק יותר. אין לי עדיפות מסויימת ל AMD או Nvidia, ואין לי בעיה עם כרטיס משומש / מחודש / יד"ש. שאר המפרט מפורט בצד. (ד"א, יש רכיב שמהווה צוואר בקבוק לכרטיס מסויים)? תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם נכון לעכשיו יש לי 96GT האמת אחלה כרטיס אבל אני מחפש קצת יותר , בעבר רציתי לרכוש 88GT אך לא רציתי להוציא יותר מידי כסף . המפרט שלי רשום בצד <--- ואם יש בעיה אחרת במפרט תפרטו לי בבקשה מה שבאמת חשוב לי , האם הספק כוח יספיק לי פה בכל העניין ( חשבתי על HD4850 ) . ממה שהבנתי הוא פי 2 מ-88GT היתכן ? תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה הHD4850 הוותיק שלי מת אני מחפש לו מחליף זול יחסית (עד 500 שקל) בגדול לעבודות גרפיקה (בעיקר פוטושופ ווידיאו מדי פעם) ושיהיה סבבה לעבודה עם שני מסכים המפרט שלי היום : i5 3470 לוח אם: b75 d3h וספק כוח : Seasonic s12ii 430w האם לדעתכם הHD4000 המובנה יספיק לי? תודה לעוזרים :]
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ברשותי מחשב בן 3 עם E8400 4Gig ן4850 הספק הוא antec 500d earthwatts הייתי שמח לשדרג את הכרטיס מסך כדי שהמחשב יסחוב לעוד שנה וחצי כמו שצריך עד להחלפתו. אני לא מתכנן להחליף את המחשב עכשיו בכל מקרה. אני חושב שה6850 יהיה פשרה טובה יש סיבה לא ללכת עליו? יש לציין שאני עובד עם מסך של 1280X1024 ככה שזה אמור לעזור לביצועים המעבד עד כדי כך יפגע בביצועים? אני חושב שדווקא ברזולוציות נמוכות לא צריכה להיות למעבד השפעה רבה מדי אשמח לשמוע את הערותיכם. אם יש חברה מומלצת או כרטיס מסך אחר שעדיף let me know... תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי מת לי הכרטיס. TI4200 ששירת אותי נאמנה איזה 3 שנים. הוא אפילו מת לפני איזה חודשיים, ונאלצתי להשתמש בינתיים באיזה RIVA TNT2 מאובק שמצאתי באיזה ארון... אז עכשיו אני איתו. ואני עצלן, כל כך עצלן, שחודשיים אני סוחב עם כרטיס מסך שיותר זקן מאחי הקטן. בינתיים גם ניסו לתקן לי אותו, ללא הצלחה. כנראה שזה סופי. אבל זהו, הגיעו מים עד נפש. אני רוצה כרטיס נורמלי. ואם יש תחום בחומרה שאני לא מבין בו יותר מדי, זה כרטיסי מסך. וזה נובע מהסיבה העיקרית: אני לא גיימר. אז כן, פעם באף פעם אני משחק באיזה GTA, אבל בגדול, אני כמעט ולא משחק, ואם כבר כן, אז עדיף שזה יהיה קווסט, ועדיף שיהיה דו מימדי בגלל זה הTI4200 שירת אותי נאמנה הרבה זמן, ולא הצטרכתי להחליף אותו. אני מחפש משהו ברמתו לפחו…
-
- 8 תגובות
- 735 צפיות
-
-
האם OCZ GameXStream 600W יחזיק את שני הכרטיסים באוברלוק + Q6600 באוברקלוק? טעות שלי,מצטער. קניתי שני כרטיסים HD2900PRO הספק שלי כאמור לא מצליח להחזיק אותם במערך,ולכן אני מחפש ספק חדש..
-
- 4 תגובות
- 661 צפיות
-
-
מצאתי כרטיס מסך אבל אני לא לא יודע אליו כלום לא כתוב איזה חברה הוא ולא כמה זכרון יש לו אני יודע שהוא ישןאבל זה לא משנה יש לי מחשב ישן בן 6 שיש לו כרטיס מסך מובנה ואני רוצה לשים לו את הכרטיס הזה שמצאתי אשמח אם תתנו לי מידע זה מה שכתוב על הכרטיס agp 6326 ואז יש איזה מספר pjd4548 זה כל מה שרשום עליו אשמח למידע
-
- 6 תגובות
- 702 צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום המכובדים, אני מהנדס אלקטרוניקה וברצוני ללמוד מעט יותר על המבנה הפנימי של הכרטיסים הגרפיים. אני מחפש אתרים אשר אפשר ללמוד מהם את המושגים הבסיסיים בתורה. בברכת ביצועים עליכם, דני
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-
-
וגם והבין טוב יותר את המדדים של הכרטיס באובר, הבנתי שזה לא בדיוק כמו מעבד רגיל...
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
חברים יקרים שלום! ברצוני לרכוש מסך 19 LCD ואני מנסה לדעת הבדלים בין SYNC MASTER 913 לבין 930 או אם כדאי לרכוש את 930FB המהיר יותר. לעזרתכם אודה. יובל.
-
- 3 תגובות
- 593 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי למצוא אתר שמראה נתונים על הכרטיס מסך הזה? BFG GEFORCE 8800GTS 320MB OC2 בעיקר חשוב לי לראות כמה FPS יש במשחקים וכו'...
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לחבר (לחבר) את המחשב לטלויזיה אבל יש לי עם זה כמה בעיות בכרטיס מסך יש יציאת s-video עם 7 פינים יש לי מתאם אחד שהגיע פעם עם הכרטיס מסך asus GeForce 256 שמעביר מ-svideo 7 pin רק ל-rca. בכרטיס מסך שהגיע עם הכבל הזה הוא עובד יופי אבל על כרטיס מסך אחר רואים ממש גרוע. יש לי גם ממיר שהגיע עם Asus GeForce MX 4 שממיר מ-s-video 7 pin ל-s-video 4 pin ול-rca. על הכרטיס שהוא הגיע איתו רואים מצויין. עכשיו אני רוצה לקנות לחבר שלי גם חיבור כזה הבעיה שלא מצאתי בשום מקום מתאם svideo to rca אז חשבתי לקנות כבל s-video 4 pin ארוך ומתאם מ-scart ל-s-video. כל זה עולה משהו כמו 70 שקל וחבל לי לקנות בלי לדעת בודאות שיראו טוב ולא ממש גרוע כמו שרואים עם אחד המתאמים שיש לי. למישהו יש מושג אי…
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
לא הצלחתי למצוא פרטים עליו באתר של אביט אז אם מישהו יכול להביא עליו קצת פרטים, ואם למישהו יש ניסיון עם הכרטיס- מה טוב ? קיבלתי את הכרטיס הזה - כי הקודם נדפק לי ,הוא היה של חברה עלומת שם
-
- 5 תגובות
- 715 צפיות
-
-
לצורך השוואת סקרין שוט ע"י הכפתור PRINT SCREEN לצורך השוואה....או אם יש למישו לינק לפרינט סקרין איכותי שעשו עם כרטיס 6800 אולטרה...למישחק הלף לייפ 2
-
- 7 תגובות
- 679 צפיות
-
-
אני מחפש ממיר PAL ל NTSC במחיר סביר סדר גדל של כמה עשרות שקלים איפה אני קונה אחד כזה ?
-
- 4 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אני מחפש ממיר מ AV ל VGA הכי פשוט והכי זול . יש לי יצאת AV (נקבה) ואני רוצה להחבר אותה ל כניסה למסך VGA (נקבה) כל ממיר יתקבל בברכה המליצו לי איפה ניתן לרכוש כל לינק יתקבל בברכה
-
- 1 תגובה
- 955 צפיות
-
-
אני מעוניין להפוך LAPTOP חסר שימוש לסטרימר, העיניין הוא שיש לו רק יציאת VGA. הבנתי שאין המרה פאסיבית ביו הפורמטים הנ"ל ובחיפושי מצאתי את הרכיב הזה Manhattan PC TV Converter http://www.manhattan-products.com/en-US/products/5914-pc-tv-converter מישהו מכיר אותו, או לחלופין יכול להמליץ על משהו אחר ? תודה. תודה
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
TV-OUT מהכ.מ לRGB אדום ירוק לבן שנמצא בחיבור 21 פין בטלוויזיה. איפה קונים דבר כזה? הכרטיס מסך הוא X550 ATI תודה רבה רבה לעונים ולעוזרים. אתם פשוט נהדרים
-
- 6 תגובות
- 607 צפיות
-
-
-
שלום לכולם אני רוצה לקנות מסך . יש לי תקציב של 1500 שקל אפשר לצאת מהתקציב עד 150 שקל. אני רוצה מסך 17 אינץ אני פתוח להצעות : אני מתלבט בין מסך טוב של LG או משהו נחמד והרבה יותר זול של proview ??? ??? מה אתם מציעים ?
-
- 5 תגובות
- 799 צפיות
-
-
בס"ד הכרטיס מסך שלי זה 6600GT ואני זקוק למסך שיריץ הכי טוב משחקים עליו... תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
זה צריך להיות LCD בגלל ששטח העבודה קצת קטן אז אני מחפש משהוא טוב במחיר סביר (אני לא יודע את טווח המחרים של המסכים האלו כך שאסתפק ב "סביר") משהו בתחום ה 15" -17" יספיק בהחלט
-
- 3 תגובות
- 550 צפיות
-
-
אם אפשר כרטיס לא כולל רמקולים מובנים
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-


