כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
יש לי מחשב בן 4 שנים, הכרטיס מסך האהוב שלי 8800GTS 512 הלך לעולמו (פתחתי אשכול ב"מפרטי מחשב", עכשיו התקציב השתנה אז העדפתי לפתוח חדש בפורום הנכון) התקציב שלי הוא 500 ש"ח המפרט: מעבד: Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHZ 4G 1333MHZ לוח אם: Gigabyte GA-P35C-DS3 זיכרון פנימי: 4GB DDR2 800 KINGSTONE אני רוצה כרטיס עם ביצועים טובים יותר מהנ"ל, שיעבוד טוב גם על מסך 32 אינץ'. קראתי על 9800GT 512 והתאכזבתי לגלות שהוא לא משפר שום דבר. אולי הגירסה של הג'יגה תהיה עדיפה? מבקש המלצות על כרטיס חלופי. תודה
-
- 21 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
המפרט שלי הוא כזה עם מסך סמסונג 19" מעבד: [..] INTEL PENTIUM DUAL CORE 2.5GHz E5200 : "SLAY7" - BOX ¤359 לוח אם: [..] GIGABYTE GA-G31M-ES2L - זמין במלאי ¤275 דיסק קשיח: [..] WD 320GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD3200AAKS ¤250 זיכרון: [..] OCZ 2GB DDR2 800 VALUE : OCZ2SI8002G ¤131 מארז: [..] FOXCONN S-808 CPU + 300W PSU ¤178 אני רוצה בעיקר כרטיס מסך שיריץ בקלות PES 09 וגם את PES 10 בצורה הכי חלקה שיש
-
- 6 תגובות
- 668 צפיות
-
-
יש לי מחשב עם כרטיס מסך מובנה. אני רוצה לרכוש כרטיס מסך חדש שיריץ את-call of duty modern warfare 2 יש לי: 1GB DDR2 e2160 1.8 ghz המטרה=> כרטיס מסך זול+שיריץ את המשחק. אני בטוח שהספק הוא דיי ג'נרי. יש הצעות ?
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הכרטיס מסך צריך להיות pci ולא AGP. הוא צריך להפעיל על med-low את COD4, זו המטרה העיקרית שלו. אשמח לעזרה.
-
- 10 תגובות
- 987 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב בן 3, היתה נפילת מתח וככל הנראה נשרף הכרטיס מסך GeForce 8800GTS 512mb . אני לא גיימר אבל אח שלי אוהב לשחק במשחקים חדשים וצריך שהם ירוצו סבבה, ככה שאין לי צורך בכל מיני מפלצות מקוררות עם חנקן נוזלי ותחנת כח קטנה.. אשמח לקבל הצעות כי אני ממש לא מעודכן אם זה עוזר אז המפרט הוא בגדול כזה intel core 2 duo E8400 GIGABYTE GA-P35-DS3L ספק 460W 4 giga ram תודה רבה על העזרה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחפש כרטיס מסך שיתאים לחומרה של המחשב שלי ולא יעשה לי צווארר בקבוק. ועוד שאלה איך אפשר לדעת איזה כרטיס מסך מתאים ואיזה כן יעשה לי צוואר בקבוק איך בודקים את זה? חומרה של המחשב: Uploaded with ImageShack.us
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. בשבועיים הקרובים אני הולך לקנות מחשב חדש לגמרי, כולל ציוד היקפי. המסך שעליו אני בטוח הולך הוא L1970HR של LG שהבנתי שהוא בין הטובים ביותר בקטגורית 19 אינץ'. עכשיו אני צריך גם כרטיס מסך. חשוב לי לציין כי מטרת המחשב היא תיכנות ובין היתר גם משחקים. המחשב לא הולך להיות מכונת משחקים אבל אני כן רוצה שהכרטיס יוכל להריץ משחקים כדי שאני אוכל להינות מהם. כרגע לדוגמא אני משחק ב PES 5 ו WOW, והייתי ויש לי RADEON 9800 PRO. אני רוצה כרטיס מסך שיריץ משחקים שיצאו בצורה נורמאלית אני לא גיימר מטורף ואני לא רוצה להשקיע בכרטיס מסך המון. אם כן התקציב שלי לכרטיס מסך הוא לא יותר מ 900 שקלים עם חריגה קטנה אבל עדיף שלא. כמובן שהכרטיס מסך יתמוך במסך החדש ואם תוכלו להסביר לי איך יכ…
-
- 4 תגובות
- 631 צפיות
-
-
מעבד: Intel Core 2 Quad Q9550 2.83Ghz 12MB Penryn BOX כמות: 1 מחיר: ¤1598 קירור למעבד: Arctic Cooling Freezer 7 Pro כמות: 1 מחיר: ¤109 לוח אם: Gigabyte GA-EP43-DS3L - במלאי כמות: 1 מחיר: ¤477 מארז: Coolermaster CM 690 Black - במלאי כמות: 1 מחיר: ¤389 ספק כוח: Corsair 550VX 41A @ 12V - במלאי כמות: 1 מחיר: ¤506 זיכרון: Corsair 4GB Kit (2GBX2) XMS2 DDR2-800 CL5-5-5-15 כמות: 1 מחיר: ¤371 קשיח למחשב שולחני: Western Digital 640Gb 16MB AAKS כמות: 1 מחיר: ¤420 כרטיס מסך: Palit Radeon 4850 512MB GDDR3 HDMI Retail - במלאי כמות: 1 מחיר: ¤790 כונן אופטי: LG GH22NS DVD-RW x22 Dual Layer Sata Black - במלאי כמות: 1 מחיר: ¤135 הרכבה: הרכבת מערכת מחשב כולל בדיקות מלאות וחיווט ברמ…
-
- 10 תגובות
- 939 צפיות
-
-
שלום לכולם... המפרט הבא מיועד לילדות בנות 10-12: מעבדי אינטל P4 2.66 Ghz S-775 2x1M Cache DUAL-CORE לוחות אם למעבדי אינטל ABIT AW8 (955X) s775, Dual DDR2, GBL, Heatpipe זכרונות DDR II 667 1GB DUAL CHANEL(2 x 512MB) דיסקים קשיחים SEAGATE 80GB 7200RPM, 8MB, SATA II כרטיסי מסך כרטיסי קול On Board 128Bit צורבים DVD Recorders NEC 3550A DVD±RW x16 Dual Layer x8 Black ציוד רשתות On Board 10/100 מארזים HEC Compucase CI-6A21 400W מקלדות 2 Lang. עכברים MOUSE PS2 + roll רמקולים 400 W מסכים Samsung 793DF הרכבה מחיר 3802 ¤ כמו שאתם רואים במפרט הזה חסר כרטיס מסך.. אני רוצה כרטיס מסך שיהיה טוב למשחקים קלים - בינו…
-
- 11 תגובות
- 617 צפיות
-
-
לפני כמה ימים עשיתי הזמנה של טלוויזיה LCD 32 אינצ' של LG (דגם 32LC53) במפרט שלה כתוב שיש לה שני חיבורים של HDMI ואחד של DSUB נכון לעכשיו יש לי כרטיס של ג'יפורס 7300 ג'י.טי. SILENT של ASUS (לינק לדגם: http://www.asus.com.tw/products.aspx?l1=2&l2=6&l3=266&model=1193&modelmenu=1 ) יש מצב לחבר את הטלוויזיה עם המחשב עם כבל שצד אחד שלו זה DVI וצד שני שלו יהיה HDMI ויעבוד גם צליל וגם תצוגה או שאני צריך כרטיס מסך אחר??? אם לא אז איזה כרטיס יעשה את העבודה וכמה העלות שלו (אני מוגבל עד 500 ש"ח בלחץ) שגעו חופשי
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בעצם הכל בכותרת - ראיתי אצל חבר DVD-WRITER שהוא קנה מארה"ב ותומך ברזולוציה כזו. איכות התמונה מדהימה !!! חשבתי לחבר ל-HTPC כי אני רוצה משחקים.
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות לעצמי כרטיס מסך חדש מתוצרת ATI ואני לא מתמצא ממש בכרטיסי מסך, לכן, אני רציתי לבקש ממכם המלצה לכרטיס מסך של ATI אחד טוב הינה מה שאני מבקש: מחיר שנע בין 0-800 שקל 256MB PCI-E ושיוכל להריץ משחקים כמו DOOM 3, F.E.A.R, HALF LIFE 2, CALL OF CTHULHU, SWAT 4, CALL OF DUTY 2, BATTLEFIELD 2 ודומים להם.... אבל שיוכל להריץ טוב! בלי שיתקע שאני אוכל להריץ על הגרפיקה הכי גבוהה! זה הכל בעצם.... תודה ענקית לכל מי שימליץ לי ויושיע אותי....
-
- 9 תגובות
- 670 צפיות
-
-
-
עם 2 יציאות DVI כאן יש מידע על הFX570 http://www.nvidia.com/page/qfx_el.html תודה
-
- 3 תגובות
- 797 צפיות
-
-
אני מצפה מהכרטיס להריץ משחקים באותה רמה +- של ה r9550 שלי ושהוא יהיה כמה שיותר זול וכמובן AGP ואם אפשר לצרף לינק לחנות שמוכרת אותו
-
- 7 תגובות
- 660 צפיות
-
-
כנראה שהכרטיס מסך שלי הלך ואני מחפש משהו שלא נופל מRadeon 4870 1Gb. לא משנה התקציב כי אני מחפש משהו שלא נופל מהנוכחי. המפרט שלי: Gigabyte MA770-UD3 Amd 940 Seasonic 500W 4g A-Data
-
- 8 תגובות
- 878 צפיות
-
-
שלום חברים אני צריך עזרה ממכם בלמצוא כרטיס בתקציב עד 500 ש"ח .. אני אולי יכול לתהגמש טיפה בלשלם ממש טיפה יותר בשביל להיות עם ראש שקט .. קראתי טיפה פה בסקרים ואנשים ממליצים על כרטיסים GTS450 .. שהוא במחיר גם סביר : ... האם זאת התשובה האחרונה או שיש עוד הצעות לגבי כרטיסים אחרים שיכולים לעמוד גם בביצועים של ה 9800GTX .. תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 991 צפיות
-
-
אני בונה מחשב לצורך הפקת מוסיקה, כך שאמנם כרטיס מסך מפלצתי אינו מן ההכרח, אבל יהיה נחמד אם משחקים ירוצו חלק הבנתי שנדרשת התאמה כלשהי למסך במובן של NATIVE RESOLUTION. המסך שברשותי הוא Samsung SyncMaster T260HD -Monitor "26 מה שכן הייתי מעדיף זה שיהיה לכרטיס חיבור לשני מסכים, וגם חיבור HDMI התקציב הוא משהו בסביבות 600-800. תודה רבה למגיבים !!
-
- 7 תגובות
- 703 צפיות
-
-
אוקיי חבר'ה אני בעוד כשבוע רוכש מחשב גיימינג חדש . ובעיקרון כל המפרט שלי סגור חוץ מהכרטיס מסך כי אין לי שמץ של מושג איזה כרטיס מסך יחזיק לי משחקים על רזולוציה של 26' . המסך שברשותי הוא SAMSUNG T260HD . ככה שהרזולוציה היא 1920X1200 . אין לי מושג איזה כרטיסים יש בשוק שיריצו לי כל משחק כיום בלי למצמץ כמעט על רזולוציה כזאת . אני רוצה שהכרטיס מסך יסחוב בלי בעיות , לא כמעט ולא בקושי ! אשמח לשמוע הצעות מהחבר'ה . כי אין לי ממש מושג ואני דיי תקוע פה :[ תודה רבה לכם !
-
- 22 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
תראו בעיקרון אני גם יכול לקנות כרטיס מסך כמו X800XL ב2200 ש"ח אבל אני כבר אומר לעצמי חבל על הכסף... בגלל זה אני צריך שתעזרו לי לבחור כרטיס מסך טוב...שיהיה טוב יותר מ 6600GT למה יש לי אותו ואני לא מרוצה כי הוא לא עומד בעומס של רזולוציות גבוהות,אני מבקש שתביאו לי השוואה של כרטיסי מסך 6600gt/6800/6800gt/6800u/x800/x800xl ושל x800 יהיה את הדגם של ה 128 וה 256 זיכרון, אני חושב לקנות 6800 אבל אני רואה שהמחירים שלו ל pcie גבוהים ומגיעים למחירים של x800xl ככה שכבר כדאי לקנות אותו... בקיצור השתגעתי מזה...וכמו שאמרתי כל הכרטיסים שיהיו ל PCIE ועוד שאלה אני רוצה לקנות בנוסף כרטיס טלויזיה אז אם אני קונה כרטיס עם vivo זה כדאי ? תודה מראש...עידן
-
- 8 תגובות
- 709 צפיות
-
-
אז ככה קניתי טלוויזיה גדולה פנסוניק ISF 4K http://www.trustedreviews.com/opinions/thx-and-isf-calibration-is-it-worth-it אני מחפש כרטיס מסך שיש בו את כל הפקדים לכיון וכיול כמו קונטראס , בהירות, צבעים , חדות ועוד.... משהו שמתאים לכיול מקצועי לא משנה יצרן יכול להיות 480/1080/1070 ועוד .... היום יש לי AMD שהוציאה את כל פקודות לכיול , לא יודע אם החזירה בכרטיסים החדשים לעונים נא לצרף תמונה שאני יראה אם באמת יש פקודות כיול כי לא ניתן להחזיר כרטיס לאחר שניפתח
-
- 12 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
הכותרת המקורית הייתה: "איזה SAPPHIRE HD 4650 לקחת - גירסת ה-512MB או ה-1GB?", אבל אני פתוח לאפשרויות אחרות. המחיר בארץ של שני ה-4650 כמעט זהה, אבל ל-512MB יש ביקורות טובות יותר ב-newegg.com. 75% ציון מקסימלי, 3% נפל: http://www.newegg.com/Product/ProductReview.aspx?Item=N82E16814102829 בהשוואה לגירסה של ה-1GB עם 63% ציון מקסימלי ו-9% נפל: http://www.newegg.com/Product/ProductReview.aspx?Item=N82E16814102843 האם יש תועלת כלשהי ב-1GB בכרטיס כזה? אם לא, אז אני חושב שאלך על ה-512MB.
-
- 23 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
למחשב I3 עם ספק השקט חשוב מאד ביצועים פחות . רצוי שיעבוד בערך כמו 9600 GT אבל בשקט
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
שלום מחפש כרטיס מסך שקט עד 500 ש"ח עדיפות לכרטיס של Nvidia יש משהו מומלץ עם קירור פאסיבי?
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מתכוון לקנות מחשב עם מעבד: Intel core 2 Due E6600 2.4GHZ וזכרונות: 2X1GB Corsair xms2 twinx DDR II 800 מה שנשאר לי עכשיו זה למצוא כרטיס מסך שיתמוך ב-DX10, בסביבות ה-1000-1500 ש"ח, שיסחוב את המשחקים שיצאו בשנים הקרובות. מה הייתם ממליצים לקנות? תודה!
-
- 5 תגובות
- 658 צפיות
-


