עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by omert,

    שלום יש לי מפרט יחסית ישן בערך בן 2-3. כרגע אין לי כרטיס מסך ולכן אני לא יכול לשחק בכלל משחקים. המפרט שלי הוא: 2.8GHz, 512MB RAM MotherBoard Asus Phs800-MX chipset sis661FX מה שאני מחפש זה כרטיס מסך שיוכל להריץ את המשחקים החדשים. עכשיו אני לא גיימר אז אני לא משחק ברזולוציות גבוהות ועם פילטרים. ובנוסף יש לי מסך 17 CRT לכן זה יהיה גם ככה חסר טעם. עכשיו יחסית אני יכול להשקיע בכרטיס. אבל אני רוצה לדעת איזה כרטיס באמת יכול לשמש אותי ולא יהיה סתם בזבוז כסף (כמו למשל אם אני אקנה את 8800GTS).

  2. היי לכולם עד היום הייתי קונה מחשבים מוכנים מראש, עכשיו כשיש קצת יותר ניסיון טכני ותקציב אני רוצה לקפוץ למים מבחינת הרכבה ושדרוג - הבעיה שאני עוד לא מספיק משופשף בהתאמת רכיבים... יש לי מפרט דיי דומה לזה: https://pcpartpicker.com/user/idosc/saved/#view=WTM2FT שימו לב שחלק מהדברים הם placeholders, למשל הספק שיש לי הוא מחברה אלמונית כלשהי אבל גם כן 500W (כנ"ל לגבי שאר הרכיבים האלמוניים - אותם ביצועים, לא בהכרח אותה החברה/הדגם). אבל מה שחשוב זה שהמעבד, לוח האם, כרטיס המסך והמאוורר של המעבד הם בדיוק מה שכתובים ברשימה. אני מחפש לשדרג את הGT220 - המטרה שלי היא להגיע לביצועים דומים, אולי קצת פחות אם זה לא אפשרי, ל-Xbox One למשל - הגדרות medium/low במשחקים (אם אפשר יותר במחיר …

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. שלום לכולם, אני מחפש כרטיס מסך למקסימום ביצועים עבור המחשב שלי, את המפרט אפשר לראות בצד ימין. המחשב ישן ולכן אין צורך בכרטיס לא מהעולם הזה, כפי שידוע לי הלוח תומך ב-AGPx2 ולכן לא צריך יותר מזה. אשמח לשמוע מהו הכרטיס הטוב ביותר ל-AGPx2 וכמובן אשמח לדעת אם אני ארגיש שיפור כלשהו בין הכרטיס המוצע לכרטיס שיש לי עכשיו (לדוגמא במשחק CS/CZ).

    • 14 תגובות
    • 742 צפיות
  4. Started by riddick00,

    אני מחפש כרטיס מסך למשחקים ברזולוציה 1920*1080 בתקציב 800 שקל+- אני חושבתי על 7850sapphire 1GB שאר המפרט: AMD FX x8 Eight-Core FX-8120 Gigabyte 990XA-UD3 AM3+, 990X, 8GB Crosair 1600MHZ SeaSonic 520W Modular 80 מישהו יכול להמליץ על הכרטיס הזה או על אחד אחר? מישהו קנה מחו"ל ויכול להמליץ ?

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  5. הכרטיס מיועד למשחקים... פרטי מערכת: P4. 2.8 dual core 2 Giga Win Xp

    • 2 תגובות
    • 566 צפיות
  6. Started by Four,

    שלום לכולם, לאחרונה נהרס במערכת של חבר טוב הכרטיס מסך gtx 480 של leadtek שעלה בזמנו 3000 שקל אני מחפש ואשמח לקבל את עזרתכם למצוא כרטיס מסך ב800 שקל - התקציב הוא גמיש, אבל בהחלט אני מעדיף לחסוך מאשר להוציא יותר אלא אם יש משהו משמעותית טוב יותר שצריך למתוח בשבילו (מעט) את התקציב. המסך כרגע ברזולוציית HD עם צפי לעבור ל FHD בעוד מספר חודשים. מעבד intel core i7 980 extreme לוח אם intel dx50so זכרונות - kingston 2GB DDR3 1600Mhz X4 ספק כח - 750W של rosewill. (ווידאתי כבר בדיון נפרד שפתחתי בפורום ספקים שהוא לא ג'נרי ואיכותי) מארז Dragon של MGE. יכול להיכנס בו כל אורך של כרטיס אין בעיה עם זה המשחקים שרצים על המחשב בדרך כלל - GTA,COD,BF,AC על כל דורותיהם. בנוסף דברים כמו…

  7. עד 700 ש"ח בבקשה שיוכל להריץ משחקים חדשים. אני מעדיף שהוא יהיה מ fox pc

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by disturbia,

    שלום פורום HW מחפש כרטיס מסך למשחקים ב700 שקל עם אפשרות לחריגה אם שווה (לא יותר מדי) עדיף מאייבורי, KSP או TMS הקרובים לבית המפרט שלי : E8400 3.0MHZ כרטיס מסך : 9800GT ז"ל (אין אחריות) זכרונות : 2GB ספק כוח : 500W ג'נרי לוח אם של אסוס תודה מראש חברים !

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. יש לי כרטיס מסך geforce 8600 שהיה סביר מינוס בזמן שקניתי את המחשב לפני שנתיים וחצי, אבל היום כבר מתחיל להראות את גילו... Tales of Monkey Island מקרטע בקטעים מסוימים, וזה כבר ממש עצוב. המסך שלי תומך ברזולוציה של עד 1024 על 1280 ואני גם ככה בקושי שם לב להבדל מעבר לרזולוציה של 1024 על 768 (במשחקים, לא בקריאת טקסט כמובן...). הבנתי שכרטיס מסך באזור ה500-600 שקלים צריך להספיק לצרכים שלי, אבל אני מתלבט בין הATI 4850 לGeforce 9800. אגב, אני חושב שהלוח אם שלי לא תומך בDDR3 כזיכרון רגיל (GA-965P), האם זה משנה משהוא לכרטיס מסך? (אולי עדיף לקנות גרסה זולה יותר...) תודה

    • 3 תגובות
    • 679 צפיות
  10. Started by ag43,

    אני מעוניין לקנות כרטיס מסך למחשב שיהיה מבוסס QUAD ומסך 19. הבנתי שברזולוציות האלו אין טעם להשקיע יותר מדי בכרטיס המסך וההמלצות שקיבלתי היו לקחת 4770. השאלה שלי האם כרטיס מתקדם יותר יחזיק יותר זמן (מבחינת ביצועים) ברזולוציות כאלו או שאין טעם? כ"כ האם יש יתרון בחברה מסויימת?

    • 9 תגובות
    • 762 צפיות
  11. היי יש לי חבר , כרגע יש לו p4 1600 256mb אני לא יודע יותר מידי על המחשב שלו. הוא בעיקרון רוצה לקנות עכשיו כרטיס מסך , חזק , שישאר לו להרבה זמן. ויותר מאוחר , להחליף גם את המעבד זכרון ולוח אם , תוך כדי שהוא שומר את הכרטיס מסך. הוא רוצה משום מה להזמין מאחת החנויות באינטרנט. יש לו תקציב של 2200 שקל פחות או יותר. אמא שלו מתעקשת שיהיו כמה שיותר תשל ומים ,למרות שלפי מה שאני יודע , כל החנויות באינטרנט נותנות מספיק תשלומים. בעיקרון , יש התלבטות קטנה בין ה 5900 \ 9800 pro אם יש לכם רעיונות מה יהיה הכי אידיאלי בתקציב הזה , ושל איזה חברה. תודה. נ.ב : ניסיתי לעשות חיפוש ולמצוא משהו , אבל החיפוש תמיד נתקע לי משום מה. ככה שאם מישהו כבר שאל את השאלה זאת , סורי .

    • 12 תגובות
    • 943 צפיות
  12. אני מחפש כרטיס מסך לסרטים ולמשחקים, חובה שהכרטיס יתמוך בHD. התקציב נע בין 300 ל550 ש"ח.. תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 779 צפיות
  13. שלום לכולם, אני מחפש כרטיס מסך שיוכל להריץ את כל המשחקים המודרניים כרגע + עם קצת פרספקטיבה לעתיד, סביבות ה1500 ש"ח עם סטיות לפה ושם. האם הדרישה מוגזמת מדי? ומה עומד פחות או יותר בדרישות? תודה לכולם!

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  14. מחפש כרטיס מסך למשחקים ברזולוציית FULL HD 1920X1080 עד 1.5K תודה חברים

    • 28 תגובות
    • 3.7k צפיות
  15. Started by orenweb,

    מה הכרטיס הטוב ביותר חדש שניתן לקבל בתקציב? כרגע המחשב ללא כרטיס מסך מעבד core I5 2500 ספק seasonic 620W בנוסף כרגע יש לי 4 GB זיכרון RAM ,האם כדאי לשדרג ל 8 Gb או שזה מיותר?

    • 7 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. הי אני לא כל כך מבין בכרטיסי מסך. יש לי היום מחשב בן שנתיים ואני רוצה לשדרג את כרטיס המסך שלי. הלוח אם שלי זה GIGABYTE GA 945-S3 והכרטיס מסך שיש ליכררגע הוא X1950 PRO של ATI התקציב שיש לי הוא בין 1000-ל1500 ש"ח עם חייב אפשר לחרוג. אני אוהב לשחק במשחקי אסטרטגיה ופעולה , לדוגמא המשחק הנוכחי שאני משחק זה MIRROR EDGE . איזה כרטיס מסך כדאי לי לקנות אם אני רוצה לשחק ברזולוצית מסך הטבעית שהיא 1680X1050 והגדרות הכי טובות?

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. שלום! אני מחפש כרטיס מסך טוב יחסית למשחקים עד 500 ש"ח. אני יודע שהרכיבים יחסית ישנים אבל אשמח אם בכל זאת תוכלו לעזור לי למצוא כרטיס מסך שיעבוד עם המחשב הכי טוב שניתן. זה המפרט שלי (אני מקווה שרשמתי את הדברים הנכונים, אשמח אם תגידו לי מאחר ואני לא כל כך בקיא בכל העניין): Computer Type ACPI Multiprocessor PC CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo, 2800 MHz (10.5 x 267) Motherboard Name Unknown Motherboard Chipset Intel Bearlake P31 System Memory 2048 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM) DIMM1: Kingston 2 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM (6-6-6-18 @ 400 MHz) (5-5-5-15 @ 333 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) תודה רבה רבה לעוזרים!

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. שלום לכולם, נשרף לי 9800GT ובשל כך חזרתי לכרטיס הקודם 7800GT שכיום לא מהווה אופציה למשחקים. אני מחפש כרטיס מסך עד 500 ש"ח בכדי שאוכל להריץ משחקים על 1680*1050. משחקים לדוגמא: COD, Guild Wars 2 ושאר AAA. אשמח לחנות שידועה באמינות שלה על מנת שלא יהיו בעיות עם אחריות, כמו כן אני מעדיף אחריות של 3 שנים. 9800GT שלי נשרף חצי שנה לאחר שנגמרה לו האחריות (של 3 שנים :-[ ) אני מוכן למתוח מעט את התקציב אם זה יהיה משמעותי. מפרט שלי: GA-785GT-UD3H AMD X4 630 4GM RAM Corsair 550W תודה

    • 2 תגובות
    • 740 צפיות
  19. אהלן, אני מעוניין לשדרג את כרטיס המסך הנוכחי שלי (4850HD) לכרטיס טוב יותר שיריץ משחקים חדשים אך לא כבדים במיוחד על הגדרות גבוהות. בעיקר אני מכוון למשחק GW2 לרזולוציית FHD. התקציב כמו שאמרתי הוא אזור ה 500-700 שקל לא יותר. לא משחק הרבה משחקים אחרים ולא משחקים כבדים מדי, אבל מה שאנ יכבר כן משחק אני רוצה להנות כמו שצריך. הלוח אם שלי הוא: Manufacturer Gigabyte Technology Co., Ltd. Model EP43-DS3L (Socket 775) Chipset Vendor Intel Chipset Model P45/P43/G45/G43 Chipset Revision A3 Southbridge Vendor Intel Southbridge Model 82801JR (ICH10R) ספק הכח הוא: SeaSonic 500W לא זוכר בדיוק את המספר של הדגם.. תודה

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. שלום, אני צריך כרטיס מסך שישמש למשחקים ולעבודה גרפית בסיסית ( פוטושופ וכאלה) בתקציב של עד 1000 שקל למחשב Dell Optiplex 620GX יש לו ספק של 305W או 2 כרטיסי מסך עד 1000 שקל שניהם. תודה רבה מראש

    • 8 תגובות
    • 701 צפיות
  21. Started by bora8,

    שלום לכם! איזה כרטיס מסך כדאי לקנות למחשב ישן AMD ATLON AM2 הכרטיס מיועד בעיקר לצפיה בסרטי HD וקצת משחקים המחשב יהיה מחובר ל LCD 37] אינצ' עד 400 שקל תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 2.2k צפיות
  22. אהלן וסהלן, אהלן ביקום. אני רוצה לקנות כרטיס מסך לעבודה עם תוכנות CAD (סולידוורקס, סולידא'דג, NX ודומיהן) תקציב 1000 שח +/ - אלו נתוני המחשב מעבד: intel i5 3.10 ghz לוח אם: lenovo is6xm win 32 bit, 8GB זכרון ספק כח: 240V מסך Fujicom FJ-2200-H שוקראן.

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  23. אני אתחיל בקרוב ללמוד פיתוח ב-Unreal Engine 5, ועד עכשיו עבדתי עם כרטיס המסך המובנה של המחשב (Intel UHD 630) כי השימושים שלי לא היו כבדים מבחינת גרפית. תקציב: עד 1,500 שקלים, אלא אם הכרטיס המתאים לא בטווח ואשמח לתיקון במצב הזה. מפרט: מעבד: Intel(R) Core(TM) i7-8700 לוח אם: Gigabyte Z370P D3 זיכרון ראם: Corsair DDR 4 8G 3000 CL16 Vengeance LPX Black CMK8GX4M1D3000C16 (יש שניים כאלה, אז סה"כ ראם 16 ג'יגה) כרטיס מסך נוכחי: Intel UHD Graphics 630 ספק כוח: Corsair PSU 650W TX650M 80+ Gold Modular מארז: Antec P110 Silent Super Mid Tower מסך: LG 23.6" LED 24M47VQ-P 2ms HDMI תודה לעוזרים

  24. Started by Abu-Ali,

    סלאם עליכום ועליכום סלאם, מחיר - תלוי במה שיוצע לי, כרגע הכל פתוח אלו הנתונים ספק 280V לוח אם lenovo is6xm מעבד intel i5 2400 cpu 3.1 ghz 4GB, 64bit מסכים BENQ T2210 HD LCD 100-240V 50-60HZ 1.5A ViewSonic VA712 מרחבה.

    • 0 תגובות
    • 872 צפיות
  25. אני מחפש כרטיס מסך לא למשחקים שיפלוט כמה שפחות חום ורעש ויצרוך מעט חשמל, לא יגזול מהזיכרון הראשי. בשביל חבילת CS3 ,וקצת לתוכנות תלת-מימד ו Fractal למיניהם. כמה שיותר זול עד 200 ש"ח באשדוד. אפשר מKSP, מIQPC או אייבורי. אני רוצה כרטיס שיודע להכנס למצב "מנוחה", מוריד את תדרי הליבה והזיכרון בזמן מנוחה על מנת לפחית את פליטת החום וצריכת חשמל נמוך... עד כמה שזה אפשרי. תוכנות (שימוש לא מאוד כבד ולא בטוח שאשתמש בכולן אבל ברובן במידה כלשהיא מתישהו): ,Bryce,Maya,Zbrush,Poser,Terragen,Texture Maker,Apophysis,INCENDIA ואולי עוד כמה ששחכתי ... מישהו מכיר? ואם ידוע לכם מה דרוש בשבילן? תודה.

    • 0 תגובות
    • 679 צפיות

דיונים חדשים בפורומים