כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני מחפש כרטיס מסך לחבר, בממשק AGP, והתקציב הוא כ1500 ש"ח (גג) הוא יכול לקנות רק מחר, אז אנחנו מוגבלים לחנויות שנמצאות בחיפה בלבד. המחשב הוא כזה: AMD 64 2800+ 1024MB DDR 400 ולוח נחמד של ג'יגה בייט... חשבתי ללכת אולי על FX6800 בKSP יש את: ?MSI? - ?GF FX6800 128MB TV, DVI? ב1300 ש"ח או ?PINE? - ?xfx 6800 128MB DVI, TV? ב1480 ש"ח מה ההבדל בין שניהם? האם הם חזקים יותר מ6600GT? יש אלטרנטיבות יותר טובות לתקציב הזה?(חנויות בחיפה בלבד) תודה!
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מחנות באיזור חיפה (צפון)... אני כנראה יחליף את ה-X700 PRO שלי... זה משתלם? אני מתכוון לקנות את זה קרוב לפסח... (אחרי ליל הסדר) אז יש לי זמן לחכות... תודה לעוזרים מראש
-
- 19 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לקנות כ. מסך במחיר של 700 שקל פלוס מינוס. אני פירסמתי תרד למפרט, אבל עדיין - אני מעדיף לקנות רק כ.מסך למחשב הקיים. הייעוד של הכרטיס הוא משחקים, אני רוצה לשחק ברזולוציות טובות, ושהכרטיס יהיה טוב יותר משמעותית ממה שיש לי עכשיו (6600GT). איזה כרטיס הוא הכי טוב לקריטריונים שלי? (ואני מקווה שהוא לא יוגבל ע"י המעבד שלי - כמו כרטיסי HI). המפרט שלי. AMD ATHLON 64 3700+ GIGABYTE 6600GT 128 1 ג'יגה (ובקרוב יהיה לי עוד ג'יגה ממחשב אחר) ספק 400 (שנראה לי שהוא ג'נרי...) תודה רבה...!
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מחפש המלצות לכרטיס מסך (PCI-E) ב-1500 עד 2000 שקל. תודה מראש למגיבים....
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, שוב... אני מחפש לחבר שלי כרטיס מסך עם היציאות הנ"ל - לא משנה ישן/חדש רק שלא יעלה מעל ה- 300 ש"ח (גם יד שניה תופס) מחפש את שמות הדגמים... תודה רבה
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן. אני רוצה לקנות כרטיס מסך אבל מאז הפעם אחרונה שבדקתי יש כלכך הרבה סוגים מכל כך הרבה חברות שאני כולי מבולבל.. אני צריך המלצה על כרטיס בתקציב שרשמתי, זה למשחקים בעיקר.. ואולי מישהו מכיר אתר שיש בו השוואה בין כל החברות שמייצרות את ה9600GT? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום, אני עומד לקנות מפרט הדומה למפרט המתואר למטה. הדגש שלי הוא על מערכת שקטה מאוד ולכן אני רוצה כרטיס מסך עם קירור פסיבי. התקציב היא 500 שח עם אפשרות ל 20% חריגה. אני לא גיימר אבל רוצה שהמחשב יסחוב משחקים בשנתיים הקרובות עם רזולוציה לא מקסימלית (באיזור 1440x900). אני רואה כרטיסי מסך שקטים בתקציב הזה רק עם DDR3 או DDR2. בעוד ש DDR5 בתקציב הזה יש רק עם מאוורר. האם תוכלו להמליץ לי על אחד שיתאים לדרישותי. תודה רבה! אופיר Intel Sandy Bridge Core i5 2500 Socket 1155 6MB 95W 3.3Ghz Box, יחידות 1 ₪1019 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=2328 Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev 2 775/156/1136 AMD CPU Cooler , יחידות 1 ₪123 http://www.rsm.co.il/product.aspx?pro…
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס מסך חזק מאוד, בעוד 4 ימים אני טס לארצות הברית ונראה לי שאני אקנה שם. אני צריך כרטיס עם AGP ומוכן להשקיע כ-300-350 דולר. אם למשהו יש המלצה? דרך אגב אני מוכן להשקיע קצת יותר עבור כרטיס טוב יותר אם זה ישתלם מבחינה מחיר/ביצועים. תודה
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש לקנות לחבר כרטיס מסך וזיכרון של 2GB על הכטיס מסך יש הגבלה של תקציב 1000 ש"ח לגבי הזיכרון אין ממש הגבלה(אבל רק שיהיה 2GB) לא רציתי לפתוח שני טרדים אז העדפתי לפתוח רק כאן למרות מדובר גם בזיכרון. אנחנו מאזור המרכז זה הלוח שלו INTEL RADIO SPRINGS D945PLRNL כאן יש פירוט עליו http://www.grandadvance.co.il/?Show=Item&Id=2673 תודה רבה!!
-
- 6 תגובות
- 730 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך חדש לחבר שלי (ואחרי זה גם ספק כח חדש, אבל נעזוב את זה כרגע) מפרט רלוונטי: מעבד- Intel Core 2 Duo E6550 זיכרון- 1GB לוח אם - אני לא יודע דגם מדויק אבל מה שחשוב זה שיש חיבור PCI-E הבעיה היא שמחוסר ידע הם לא יכולים לתת לי תקציב מדויק, הם ביקשו שאני אתן להם כרטיס שמתאים לרמה של שאר המפרט, שיהיה משתלם ושאני לא אתפרע על התקציב... חשבתי לתת להם שלושה כרטיסים - ב600, 700 ו800 שקל פחות או יותר, ושהם יחליטו... יש לכם רעיונות? (גם רעיונות שנראים לכם מתאימים והם מחוץ לתקציב...) *לי יש את הכרטיס 9600GSO ואני מאוד מרוצה ממנו... הוא נחשב מתאים למפרט או שהוא חלש מדי? *אם אני כבר כאן, עד כמה משמעותית תהיה הוספה של עוד ג'יגה זיכרון? תודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 777 צפיות
-
-
מחפש כרטיס מסך לקניה בארץ (ענייני מיסים). תקציב של 2000 שח, ואפשר לחרוג בכמה מאות בודדות אם זה משמעותי. יעבוד עם i5 8400 וספק כוח ותיק (אם זה משנה משהו לחיבורים). המסך הוא 4k אז בכל מקרה לא יהיה ברזולוציה הטבעית שלו. בנוסף, אולי ישמש גם למשחקים מזדמנים עם ה oculus. תודה!
-
- 5 תגובות
- 2.5k צפיות
- 1 follower
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על אחד כזה? תודה.
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
היי, אני מחפש כרטיס מסך חלופי לכרטיס שלי ששבק חיים. אני כרגע עם מחשב ישן שישודרג כנראה בשנה הקרובה. מעבד- Intel Q6600 זיכרון- 8GB ספק- Corsair VX550 התקציב הוא בערך 500-600 ש"ח. אני לא גיימר כבד, אבל רוצה להיות יכול לשחק בצורה סבירה. תודה!
-
- 13 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך טוב לאפיק AGPx8 במחיר של עד 1000 ש"ח.
-
- 14 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש כרטיס מסך טוב עבור משחקי רשת לדוגמא : Battlefield 2 או America's Army אני מחפש משהו זול יחסית עד ~ 1000 שקל. כרטיס שיתן ביצואים גבוהים ויחזיק מעמד עבור משחקים בעתיד. הלוח אם שיש לי כרגע GIGABYTE GA-K8NS זיכרון 1 גיג'ה DDR מעבד AMD 64 3000 ספק כוח של NEC 475W בבקשה תנו לי קישורים ומקומות לקנות אותם הזול ביותר. תודה רבה זאביק
-
- 9 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אני לא חובב יותר מידי משחקים אני משחק רק משחקתי אסטרטגיה וגם מירוצי מכוניות לקראת C&C החדש נתקלתי בבעיה רצינית יש לי R9250 ואני בטוח שאני יסבול איתו... אבל מצד שני אני חייל תפרן וגם אני לא רוצה להשקיע יותר מידי במחשב שלי (דרך אגב היה לי GF3 TI 200 שהסתדרתי איתו כ 5 שנים...) מה שווה לקנות בערך 500 שקל... סטיה של 200 מקסימום.
-
- 6 תגובות
- 833 צפיות
-
-
שלום, יש לי GFORCE 6800GS כבר שנתיים. הבעיה אצלי שהלוח אם שלי תומך ב AGP וקשה למצוא כרטיסים חזקים בAGP. אני מחפש כרטיס חזק למשחקים בעיקר, עם תקציב עד 1000 ש"ח.
-
- 6 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום חבר'ה אני מחפש כרטיס במחיר 600 ש"ח שיהיה AGP שיציג ביצועים טובים ואפילו נהדרים אם אפשר כמובן למשל בהגדרות של Comany of heros שיהיה לפחות כמה High וכמה Medium רצוי NVIDI אבל אפשר גם ATI תודה רבה לעוזירם
-
- 5 תגובות
- 565 צפיות
-
-
מחפש כרטיס AGP טוב שיריץ משחקים סבירים הכי זול שיש ושלא אצטרך להחליף את ספק הכח (300 ג'נרי). תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום כפי שהבנתם מהכותרת אני מחפש כרטיס מסך AGP X8 שירץ לי כמה שיותר משחקים על הגדרות פחות או יותר הכי טובות! אני מתכנן לקנות בעתיד מחשב שיתמוך בVISTA אבל לבנתיים אני צריך כרטיס מסך אז בבקשה תעזרו לי כי חרשתי את אינטרנט בהשואות של כרטסי מסך ולא כול כך הסתדרתי!. הסוכם שאני מוכן לבזבז - עד 1000 *תודה לעוזרים וסליחה על זה שכולם פותחים נושאים כאלה *עריכה* וחיפשתי באשכולות אחרים וזה לא עוזר לי כול כך
-
- 26 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני צריך המלצה לכ.מ. בסביבות ה 600-650 ש"ח שיתאים לחיבור AGP, ושיהיה הכי חזק וטוב שאפשר להשיג במחיר הזה. תודה מראש,
-
- 6 תגובות
- 597 צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות כרטיס מסך חדש ב600-800 שקל, והמליצו לי על רדאון 1650X.. שמתי לב שהוא טיפה "נדיר" אם אפשר להגדיר את זה ככה אפילו פה בהסבר על כל הכרטיסי מסך הוא לא היה והיה רק על x1600 ורציתי לדעת אם הוא באמת שווה משהו או שאתם ממליצים על כרטיס מסך אחר בתקציב הזה ? תודה
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחפש כרטיס מסך AGP ב800 שקל בערך, אפשר טיפה יותר גם, שיחזיק לשנתיים הקרובות בערך. לא משנה אם זה RADEON או GEFORCE, העיקר שיהיה טוב ויצליח להריץ משחקים בצורה מכובדת בשנים הקרובות. תודה רבה !
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל, כל עזרה תתקבל בברכה D: (עדיף מאייבורי)
-
- 3 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שלום רב, אני מחפש כרטיס מסך בתקציב של 500± הוא יהיה מיועד למשחקים קלים יחסית ולעבודה שוטפת במחשב... יש הצעות? מה הכי משתלם? אני מעדיף לא לחרוג מהתקציב הזה
-
- 2 תגובות
- 766 צפיות
-


