עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. הכרטיס מיועד למשחקים, מסך 22". המחשב יחסית ישן(שנתיים), מעבד E6300. עדיפות לקנייה מRSM. תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 879 צפיות
  2. Started by SkiOrDie,

    שלום. יש לי מחשב AMD Athlon XP 2600+, 1 Gb of ram, עם כרטיס מסך Gforce FX 5700LE. וכרטיס המסך לא מספק אותי. איזה כרטיס מסך הייתם ממליצים לי לקנות?

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  3. Started by devil boy,

    תגידו איזה כרטיס מסך טוב יש בין המחירים 500-600 ש'ח ? (pci-express)

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  4. אהלן, יש לי מדיה סנטר מבוסס intel core duo. מעבד E6600 לוח אם GA-965P-DS3 כרגע יש לי שם RADEON 1980 PRO, אני רוצה לשדרג כ"מ שיתמוך בDX החדש, תלת מימד (כלומר שהוא ידע לדווח לטלווזיה שהתוכן המשודר הוא תלת מימד לא שהוא יצור תמונת תלת מימד) ויהיה בעל יציאת HDMI. רצוי גם שהוא יוכל להחזיק משחקים, לא משהו רציני, פיפא וכאלה. מה הכי מומלץ מבחינת עלות-תועלת?

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  5. Started by Eran-s,

    אני צריך כרטיס מסך חזק למשחקים עד הסכום 1500... תודה...

    • 4 תגובות
    • 613 צפיות
  6. Started by LRa,

    אהלן, מחפש כרטיס עד 700 ש"ח למסך 19. הנה המפרט שלי: GIGABYTE GA-73PVM-S2H E8400 CoolerMaster Elite 335 OCZ DDR2 4096MB (2048MBx2) 800Mhz CL 5-5-5-15 Special Ops FSP Epsilon 450W אני מחפש כרטיס שיריץ לי כל משחק(אם זה אפשרי) במקסימום. האם המחירים צפויים לרדת משמעותית בעוד חודש? תודה

    • 27 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by megahertz8,

    אני כנראה מחליף מסך בקרוב (LG F900B) וחייב להחליף את כרטיס המסך המיושן (G-Force FX5600) בשביל שהוא יוכל להפעיל את המסך. אני בקושי בקושי משחק, אבל רואה הרבה סרטים ובעיקר גולש באינטרנט. ולכן אני לא רוצה להשקיע יותר מדי, אבל שעדיין יראו סרטים טוב. אני אשמח לכרטיס שיוכל לנצל את אופציות הHD של הטלוויזיה, ולכן אני פתוח להצעות. אני מקווה שלא אצטרך להחליף לוח (כרגע יש לי Intel D865GBF) כי זה רק יקפיץ את העלויות, אבל הוא תומך רק בAGP מה שיכול ליצור בעיות בהחלפת הכרטיס. בנוסף אני שוקל לקנות מסך זהה למחשב הישן (יותר), ורציתי לדעת אם הכרטיס הנוכחי יוכל להפעיל את המסך החדש לצורכי גלישה באינטרנט וצפייה בתמונות בלבד (המחשב של ההורים). כל דעה תעזור, תודה מראש.

    • 31 תגובות
    • 2.6k צפיות
  8. אני צריך כרטיס שבטוח נתמך ע"י אוויד ויעמוד ברינדורים יחסית כבדים תודה.

  9. Started by master whilee,

    בעיקרון הדרישות הבסיסיות הן: - התקציב הוא בערך בסביבות ה700-800 ¤ - 17 אינצ' מספיק - מגיע לרזולוציה של לפחות 1280*1024 - אמינות - אין ממש חשיבות לFPS, כל עוד זה לא ממש ממש נמוך ( מתחת ל50 ).. כי זה לא למשחקים אלא יותר לעבודה משרדית וסרטים אודה מאוד למי שיש לו המלצות/רעיונות...

    • 6 תגובות
    • 745 צפיות
  10. Started by liiight,

    DVI לא חובה. מסך מיועד לשימושים משרדיים בלבד, ככה שלא צריך זמן תגובה נמוך במיוחד, אלא איכות תמונה סבבה. תודה

    • 4 תגובות
    • 571 צפיות
  11. Started by מישה,

    מתלבט בין http://netaction.co.il/multi.phtml?item=2010857 17 LCD PHILIPS דגם 170S5FS 1998 ש"ח ו Nu Tech QL711V http://www.masterpc.co.il/product.asp?productid=60 1744 ש"ח

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  12. Started by Forge,

    אני מתכוון לרכוש מסך 19 חדש ורציתי לדעת על איזה מאפיינים רצוי לתת את הדגש. ובכלל מה מומלץ לקנות. אני מעוניין במסך CRT והתקציב שואף ל-1000, אני יודע שזה יחסית סכום נמוך אבל כרגע זה מה שיש. מה אתם אומרים? שווה לחכות לסכום יותר גבוה או שאפשר למצוא מסך טוב של יצרן אמין במחיר כזה. תודה מראש לעוזרים, ** דרך אגב, כרטיס מסך של לידטקTI200 הולך להריץ אותו.

    • 3 תגובות
    • 619 צפיות
  13. Started by MeTaLhAmMeR,

    ראיתי במדור המפרטים המומלצים שהמסך הזה http://uk.lge.com/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=050101&categoryId=050101&parentId=05&modelCodeDisplay=F900P&unit=NOTHING&model=Select+a+model הוא המסך ששמו במפרט הכי יקר למשחקים עם 19 אינץ' CRT עכשיו, לי בבית יש מסך של LG דגם E700B ואני מאוד מרוצה מהאיכות שלו והשאלה שלי היא אם המסך הזה ישרת אותי כמו הLG שיש לי והאם אני יכול למצוא משהו יותר טוב מזה? מחיר לא משנה לי ממש העיקר שיהיה משהו מעולה תודה רבה מראש!!! ;D ********עריכה******** שיניתי את הדיון, הנושא שלו הוא מהתגובה השביעית (שהיא שלי)

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by Mortar,

    כרגע אני עם MAG786FD שבחודש האחרון מראה סימני התפגרות וגם ככה הרבה זמן יש לו בעיה עם CONTRAST ב OPENGL כשהוא הופך גוונים קהים לשחור מוחלט וקחו למשל את הטירה ב 3DMARK 2001SE TEST 2, אני בכלל אבל בכלל לא רואה אותה (בקטע הראשון כמובן, אחרי זה רואים) - זה סתם כדי להמחיש לכם את המצב. קיצר, LCD זה נחמד ויפה אבל אני עובד המון המון עם גרפיקה והעיסוק הזה הולך וגדל ואני חולם תמיד על איזה LCD מושלם אבל אני לא יכול לסבול את העיוותים בצבע כמשנים את זווית הראייה או כשמישהו לצידי מתבונן במסך, וגם יש לי פה מקום רגיל מסודר ל CRT ככה שכל מה שאני צריך זה מסך שיחליף לי את המסך הזה, אני עובד קרוב למחשב וגם אני לא מעוניין במסך גדול אז כל מה שאני רוצה זה מסך CRT איכותי מאוד לא פחות ולא יותר מ1…

    • 38 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. Started by Brono,

    אני מחפש מסך LCD 17 בסביבות ה-2 אלף.... ואני לא מבין בזה כלום!!! מישהו יכול לעזור לי למצוא מסך טוב?

    • 1 תגובה
    • 581 צפיות
  16. Started by bushman,

    לפני יומיים נהרס לי המסך (הענתיקה) של המחשב והחלטתי כי הגיע הזמן להשתדרג למסך LCD אני צריך המלצה למסך LCD עד 1500 שקל (אם למישהו יש מסך כזה למכירה יד שניה אני אשמח לדבר איתו גם)

    • 1 תגובה
    • 684 צפיות
  17. היי, קניתי את המחשב שלי לפני שנה וחצי בערך...מפרט שעונה על הדרישות שלי ואפילו החזיק יפה עם משחקים כבדים. לפני כמה ימים יצא The Witcher 2 ולפי דעתי הכרטיס מסך שלי לא סוחב (בקושי 20 FPS בהגדרות הכי נמוכות) המפרט שלי: GB RAM 64 bit win7 Geforce GT 240 Intel Core i5 750 @2.675 GHz 2.00 Ghz Motherboard P55 אני מעוניין לקנות כרטיס בסביבות ה700 שקל שיתאים לי טוב למפרט הזה (הכי חשוב שיריץ לי דה וויטצ'ר 2 כמו שצריך) תודה, גל

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  18. שלום, ברשותי כרטיס מסך GigaByte Nvidia 6600gt ואני מעוניין לשדרג. אני צופה המון בתכני HD בעיקר באיכות של 720 ואני רוצה להתחיל לצפות ב 1080p. ברשותי מסך Samsung T220P אשר תומך עד רזולוציה של 1920x1200 מה שאומר שאני יכול להריץ על המסך שלי 1080p. הבעייה היא שהמחשב שלי לא מסוגל להריץ בצורה חלקה את ה 1080p אך את ה 720 הוא מריץ בלי בעיות. עקב זאת אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש שיתמוך ב CUDA וככה אוכל לצפות ב 1080p בלי בעיות. ( עדיפות על Nvidia ) חשבתי על GigaByte Nvidia 9500gt אך אני בהחלט פתוח להצעות. נ.ב עד כמה גדולה החשיבות של כרטיס מסך ולאיכות הצפייה בסרטים מסוג HD ? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 768 צפיות
  19. היי, ברשותי מחשב שהיה בשימוש אינטנסיבי אולי שנה, שנה וחצי גג (עברתי דירה מהבית של ההורים שלי לפני 4 שנים והמחשב נשאר שם) וברצוני לשדרג את הכרטיס מסך מה R290 שמת לי. בגדול אני רוצה לחבר אותו לטלויזיה 4k (אני גם ככה 90% המשחקים משחק עם CONTROLLER בעתיד אקנה מסך רגיל) זה הדגם של הטלויזיה שלי Hisense 50M7000UWG 4K אם זה חשוב (מרחק 2.5 מטר מהספה עליה אני מתבטט) וזה המפרט: Quad Core i7-4790 H97M-Pro4 -ASRock MX100 SSD R290 ז"ל HX318C10FK2_16 -Kingston (2X8G) S12G-650 -Seasonic Nanoxia Deep Silence 1 Dark Black NPS אני מתלבט בין ה 2070 SUPER (שלפי מה שהבנתי יהיה לו צווארון בקבוק קטן) לבין RX 5700 …

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by dix,

    שלום המפרט הקיים Intel Quad-Core i5 3470 Gigabyte GA-B75-D3H Hynix 4x2 DDR31600MHz SeaSonic ECO 500W מסך dell2209wa 1680 x 1050 חשבתי לקנות את הgtx960 תודה

  21. שלום וברכה, הכרטיס מסך אמור לשרת אותי למשחקים כבדים כמו BF3. התקציב שלי הוא 1000 ש"ח לכרטיס מ-ש-ו-מ-ש (אני קונה רק כרטיס מסך משומש). עדיפות לכרטיס מסך שהוא גם אוברקלוקר טוב. לידיעתכם במפרט של המחשב שלי נמצא בצד.

  22. שלום ברשותי מסך ה-DELL 24 ואני מעוניין לשחק ברזולוציות גבוהות משחקים ( 1600X1200 או אף 1920X1200) אני בעיקר מתלבט האם להשקיע עכשיו כ-3700 שח ולקנות את ה- 8800ULTRA או להשקיע בכרטיס ביניים עד אשר הדור החדש של ה- HIGH END CARDS יצא. הכרטיס הנוכחי שלי (ATI X1900XT 512MB) עושה לי טונות של בעיות החל מארטיפקטים ועד תקיעה של המחשב , ניסיתי להתקין מחדש את המחשב וגם 3 וורסיות של דרייברים.. מה אתם ממליצים לעשות ? מפרט נוכחי E6600| 4 GIGS OF RAM | asus p5wdh | x-fi xtreme music | 2 500 gigs HDD בכללי אין תקציב, אך אעדיף כרטיס של NVIDIA או 8800GTS או ה-GT החדש בתודה, שלמה

  23. שלום לאחר שהתייאשתי להמתין ל- R600 אני מחפש כרטיס טוב 8800 ,לא התרשמתי מ- 8800 760 MB לכן אני חושב שאני ילך על 8800 GTS הכרטיס צריך להכיל : 1. תוכנת אוברקלוקינג 2. אמין 3. תומך ב-וויסטה 64BIT 4. חיבור קומפוננט HDTV הצ עות מוסברות התקבלו בברכה

    • 10 תגובות
    • 740 צפיות
  24. הכרטיס מסך במחשב הישן שלי התקלקל ואני מחפש כרטיס חדש שיחליך אותו. יש slot של AGP בלבד והמחשב משמש רק לגלישה באינטרנט וצפייה בסרטים, אז אני לא צריך האצה תלת מימדית וכאלה.. הכרטיס האחרון שהיה לי שם (ATI RADEON 9800, אני חושב) נשרף מהתחממות יתר, אפילו שלא עשיתי כלום. יש למישהו המלצה על כרטיס אמין? עדיף עם יציאות vga ו- dvi ושיוכל להראות רזולציות של מסכי 19-22 אינץ . תודה.

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  25. Started by RazTK,

    שלום, אני עומד לקנות מחשב חדש וברצוני לקבל המלצה על כרטיס מסך, משהו עם 512MB זיכרון ושייתן ביצועים טובים במשחקים כמו Doom 3 ו-F.E.A.R ברזולוצייה של 1152x864. תודה.

    • 3 תגובות
    • 559 צפיות

דיונים חדשים בפורומים