כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מפרט לוח - GA-G31M-S2L Gigabyte מעבד - Intel E7300 2.66 זיכרון - 2GB DDR2 800MHZ ספק -AB POWER P4-500W הכרטיס מסך הנוכחי הוא 9500GT, אני מחפש לשדרג את הכרטיס. אני יוסיף עוד 2GB זיכרון, ואני מחפש כרטיס בסביבות ה-500\600 ש"ח, על מה הייתם ממליצים הכי הרבה היום בשוק? אני יודע שהמחשב לא הכי חדש, אבל בכל זאת אני מעוניין להישאר איתו.
-
- 4 תגובות
- 809 צפיות
-
-
המחשב עצמו חדש לחלוטין,עם אפס שעות עבודה. מעבד 2.8 אין לי מושג איזה בדיוק עדיין לא הדלקתי את המחשב (אין מסך חחח). 1G זכרון DDR 2700 וכרטיס מסך מובנה של אינטל. לוח אם גם לא יודע בדיוק איזה,רק יודע שהוא בתצורת AGP. עכשיו,חשבתי על 6600GT אבל הוא יקר לאללה,550 שקל =\\ אני צריך משהו שיהיה נציל על המחשב הזה ובטווח ה 500 שקל. פעם ידעתי להמליץ לאחרים היום אחריי שלוש שנים שאני לא בתחום אני לא יודע מה לקנות חחח אז אשמח אם מישהו יאיר לי את הדרך וייתן איזה קצה חוט לכ.מסך שיתאים לי,תודה רבה והמשך יום טוב
-
- 8 תגובות
- 645 צפיות
-
-
חשבתי בתור התחלה על ה HD4670 של MSI אך ראיתי שהוא לא מתאים לACCELRO TT ... לכן אני צריך את עזרתכם... עוד שאלה קטנה על הHD4670 של MSI על כמה בערך מעלות הוא יושב במנוחה? והאם הקירור שלו נחשב לרועש?
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם ממש כיף לחזור לפורומים אחרי תקופת ה"יובש" האחרונה. אני מחפש המלצה לכרטיס TV באיכות טובה שמסוגל ללכוד ישירות בפורמט דחוס (דוגמאת DivX ) לפנטיום 4 1.3Ghz. חשוב לי שהלכידה תהיה גבוהה ככול האפשר ואיכות הדחיסה גם כן. תודה מראש יאיר
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם. כמה שאלות לי אליכם: 1. כרגע יש לי p4 2.4 על לוח של אינטל: D845GRG. כל הרכיבים הם onboard. מישהו יודע איזה כרטיס מסך הוא כולל? 2.מחפש המלצה לכרטיס מסך, למשחקים, בתקציב של עד 1000 ש"ח. 3. האם ההתקנה של כרטיס מסך על לוח אם שכזה שונה מהתקנה רגילה? איך הוא מנטרל את הכרטיס שעליו? 4. מה ההבדל בין: Leadtek Winfast Geforce 4 TI4200 MyVIVO AGPx8 128MB DDR Video Card לבין: Leadtek Winfast Geforce 4 TI4200 AGP8X 128MB DDR Video Card (חוץ מכ 200 ש"ח). תודה לכל המומחים!!
-
- 8 תגובות
- 940 צפיות
-
-
מחשב E2160 עם 1G RAM - כרטיס גרפי OB הילד בעיקר משחק באינטרנט ומשחקי מחשב רגילים מצד אחד לא גיימר רציני (ילד בין 10) אבל מצד שני רוצה כרטיס שאפשר יהיה להנות ממנו תודה שמוליק
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
לפי מה שהבנתי הרזולוציה המקסימלית ברוב הכרטיסים האלו היא 720x576. ז"א שאם אני רואה על מסך שמכוון על נניח 1024X768 אז אי אפשר לראות על מסך מלא? ואם כן אז זה בעצם "נמתח" שמוריד מהאיכות? האם קיים כרטיס שמאפשר לראות ברזולוציה של 1024X768? תודה רבה לכל העוזרים.....
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס טלויזיה טוב, איכותי (עד כמה שאפשר) במחיר של עד בערך 350 ש"ח אני חושב. קראתי ביקורות שונות על כל מיני כרטיסים ואני חושב על אחד מהכרטיסים האלה: MSI TV@nywhere TV Tuner + Remote (עולה 312 ש"ח). FlyVideo 3000 Internal TV Card + Remote (עולה 282 ש"ח) או Life View FlyVideo TV PRO (שעולה 361 ש"ח). מה ההבדל ביניהם? איך הכרטיסים האלו? הוצאתי את ה Leadtek WinFast TV2000 Deluxe XP מהרשימה כי קראתי שהאיכות תמונה שלו לא משהו (ראיתי דוגמאות וזה אכן כך).
-
- 0 תגובות
- 711 צפיות
-
-
אז ככה , אני מחפש המלצה לכרטיס טלויזיה שיוכל להקליט באיכות טובה מהממיר. תקציב : 450 ש"ח מקסימום. (בלי חריגה) צריך שיהיו דרייברים לXP .. מערכת : Amd 64 Whiny 3000 1.8 Dfi LanParty Ultra-D G.Skill 256*2 2225 TCCD PowerColor X800XL PCI-E 256M Western Digital 120GB 7200RPM 8MB SATA זה מה שצריך נראה לי , אם צריך עוד רכיב אני בשמחה אכתוב.. תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 573 צפיות
-
-
אנ י מחפש המלצה לכרטיס ללכידת וידאו,אבל לא יקר בתודה
-
- 2 תגובות
- 638 צפיות
-
-
מצטער אם אני טועה בפורום אבל לא חשבתי על מקום מתאים יותר(אם טעיתי מנהלים נא להעביר לפורום הרלוונטי) אני זקוק בבקשה לכרטיס שגם ישמש ככרטיס טלוויזיה כך שאוכל להקליט תוכניות והישמוש העיקרי הוא להעביר מקלטות וידאו למחשב באיכות טובה ובכך לצרוב את הסרטים למדיות תודה מראש על העזרה. :bigglasses:
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
היי, מעוניין לקנות כרטיס מסך לטובת משחקי מחשב חשוב לי שהכרטיס יהיה איכותי ככל האפשר במסגרת התקציב. התקציב הוא 3000-3500 יש לי מעבד דור 12 אינטל i9 עם לוח z690 gaming x DDR4 יש לי ספק כח 650W ( מודע לזה שכנראה אצטרך לשדרג גם את הספק - זה לא חלק מהתקציב.) אשמח להמלצות ההמונים :)
-
- 2 תגובות
- 3.9k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אני מחפש כרטיס מסך למטרת משחקים לוח אם: ASUS P5KPL-AM תקציב: עד 600 ש"ח (אם יש משהו מומלץ מאוד שיעלה קצת יותר זה גם בסדר) אם ישנם עוד נתונים שיסרים אנא שאלו אותי תודה לכל העונים
-
- 7 תגובות
- 996 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם, בעקבות הפוסט הנ"ל: https://hwzone.co.il/community/topic/601074-חיבור-3-מסכים-למחשב-אחד/ מחפש המלצה לכרטיס מסך זול (גם יד שניה אופציה טובה בשבילי אם למישהו יש) שהדבר היחיד שחשוב לי בו ש3 מסכים יוכלו להתחבר אליו בצורה שמודגמת בקישור המצורף. מעדיף לקנות בארץ אבל אם הבדלי המחירים משמעותיים, אזמין מחו"ל. ד"א האם כל כרטיס עם 3 יציאות יעשה את העבודה עבורי או שצריך שהכרטיס יתמוך באופציה המדוברת? תודה רבה!!! עריכה: דגם הלוח אם שיש לי מופיע בפוסט המצורף. שלושת המסכים לא 4ק, אין לי שום כוונה לגיימינג ומכוון לרזולוציה מקסימלית. אם יש עוד משהו שאני צריך לציין תגידו לי. עריכה2: …
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אחרי שנתיים של סבל עם הג'יפה 4 שלי סוף סוף אני מחליף כרטיס אני מריץ בעיקר משחקים כבדים כמו HL2. התקציב שלי הוא 1000 ש"ח שהרווחתי ביזע רב... אני ממש השמח לקבל המלצות.
-
- 5 תגובות
- 598 צפיות
-
-
אז ככה.. הכרטיס הישן שלי (Radeon 9800 Pro) די נהרס אפשר להגיד.. אני שוקל על אחד חדש.. יש לי AMD 64 2800 512 DDR ולוח אם: Epox 8KDA3J אני מחפש כרטיס מסך לא יקר ושיפעיל חלק על גבוה (לא מקסימום אבל שיהיה יותר מ-Medium) משחקים כמו BF2, CoD2, HL2 וכו'. שיהיה בוא נגיד בתקציב של סביבות ה-1000.
-
- 3 תגובות
- 638 צפיות
-
-
שלום לכולם long time reader 1st time poster מחפש כרטיס מסך בטווח של 500-700 למשחקי מחשב. מפרט מחשב intel core2 quad Q8200 2.33GHZ MAINBOARD: GIGABYTE EP43-DS3L 2 גיגה קינגסטון DDR2 אני לא רוצה להשתגע מצד אחד אבל נמאס לי ממחשב בצריך להוריד את כל האפקטים בשביל לשחק בפאקינג oblivion... [br]פורסם בתאריך: 11.03.2010 בשעה 22:32:40 ד"אכרגע המסך הוא |LG CRT של 19 אינץ' על רזולוציה של 1024 או 1280
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
-
-
המפרט שלי עכשיו הוא: intel i5 3570 DDR3 1600 8GB Gigabyte Z77-D3H intel 120GB SSD כרטיס המסך שלי כרגע הוא X1950PRO כמו שאתם יכולים לראות הכרטיס מסך מאוד ישן יחסית למפרט ואני רוצה להחליף אותו המטרה העיקרית של מערכת המחשב היא להפעיל את Microsoft Flight Simulator X על גבי שלושה מסי "DELL 23 לרוחב (בEYEFINITY). בנוסף אני רוצה לחבר מסך נוסף של 19" שיראה תצוגה אחרת מתוך הסימולטור (שעונים, בנפרד מהפריסה של שלושת המסכים), התצוגה במסך זה לא תדרוש עיבוד גראפי חזק. האם רצוי לקנות כרטיס מסך שתומך ב3 מסכים (6850?) ובנוסף לחבר את הX1950 ללוח ואליו לחבר את המסך הרביעי? או שעדיף לקנות כרטיס מסך אחד שיתמוך בחיבור של 4 מסכים? בעיקרון סדר גודל התקציב הוא 600-800 ש"ח (הבנתי שפה מקבלים הכי הר…
-
- 1 תגובה
- 834 צפיות
-
-
תקציב: 350 חריגה מקסימלית: 0 מה השימושים העיקריים שלך מהכרטיס? (הדגישו מה שאתם צריכים): גיימינג - אם בחרת בגיימינג, באילו משחקים תשחק? FIFA 13 והרבה משחקי יריות הרוב לא פועלים לי במחשב כי המחשב חלש אז מה שירוץ אני אשחק האם תהיו מעוניינים לבצע OC לכרטיס המסך? (לא יודעים מה זה? אל תתייחסו לזה). לא, אולי בעתיד חנות: האם יש חנות ספציפית שהקונה מעוניין לקנות ממנה?: לא מפרט המחשב: עליכם למלא את הפרטים הבאים אודות המערכת שלכם כדי שנוכל לסייע לכם היטב: מעבד: INTEL CORE 2 DUO E7300 לוח אם: כרטיס מסך נוכחי: GEFORCE 9500GT מארז: (חפשו על המארז עצמו חברה ודגם. אם אתם לא יודעים מהו המארז שלכם, נסו לחפש מדבקה, לבדוק את מידותיו של המא…
-
- 7 תגובות
- 980 צפיות
-
-
שלום, ברשותי המחשב הבא : CPU : Intel Core i5 3470 @ 3.20GHz Motherboard : Gigabyte H61M-S1 8GB RAM DDR3 גנרי. ספק 500W גנרי. מסך דיי ישן של LG. מארז גנרי : המרחק בין הכלובים לקצה של המארז הוא 20 ס"מ, ככה שכרטיס כמו GTX970 לא ייכנס לצערי... כיוון שקרוב משפחה ייבקר באמריקה בזמן הקרוב, אוכל לשלוח כרטיס מסך לאנשהו באמריקה והוא יאסוף אותו, ככה שזה ייצא יותר זול(?) בכל מקרה, התקציב הוא בערך 1000 ש"ח - אני לא מצפה להריץ משחקים כבדים על אולטרה ודברים כאלה, רק שיהיה מספיק למשחקים חדשים שייצאו גם באיכות טובה. אם צריך לשדרג ספק ו/או מסך אז אשמח להצעות גם כן. תודה רבה
-
- 17 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום, מחפש המלצה לכרטיס מסך בתקציב של 700 ש"ח, שיחליף את ה-8800GT שלי שנשרף בטרם עת. הכרטיס יורכב על לוח אם P35 עם מעבד Q6600@3.0GHZ. מדובק על כרטיס למטרת משחקים כבדים, לרזולוציה של 1920X1080, לכן רצוי שיהיה לו 1GB זיכרון. תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 871 צפיות
-
-
אהלן אני מחפש כרטיס מסך ממש אבל ממש שקט שנותן את היחס עלות\תועלת הכי טוב שיש כיום בשוק תודה
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אם אפשר אחד שמופיע באתר http://www.skypc.co.il זה בכלל יהיה פנטסטי תודה
-
- 2 תגובות
- 561 צפיות
-
-
היי, אני מחפש לקנות כרטיס מסך חזק בין 4-8GB (נוטה יותר ל-8GB) לבנתיים ההתלבטות בין 390 ל- 390X , כרטיס 780/980+ nvidia נראה לי יקר מידי (יש עוד חזקים בסגנון העיקר שיהיה 4-8GB) - קישור שמצאתי שמראה "דירוג" של הכרטיסים (חפרתי שם בפורום ובגוגל שם בנוסף אבל עדיין הלכתי קצת לאיבוד). הכרטיס מיועד כרגע למשחקים כבדים כמו GTA V,Call of החדש ועוד...שיחזיק לכמה שנים 3-6 גם למשחקים עתידים (אחריות 3 שנים לפחות). המטרה כרטיס חזק,שקט כמה שאפשר עם קירור טוב ויעיל (לא רפרנס כמו ב-280 של AMD ה"ישן" יחסית) לבנתיים המידות של כל הכרטיסים נראים לי מתאימים למארז (אין סיבה להוריד את הארגז פנימי של ה-SSD כדי להרחיב מקום לכרטיס). התקציב שלי עד 2500 שקל +/- (כמובן אם יש יותר טוב בפחות כסף... ) המ…
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני טס לארצות הברית בעוד כמה ימים וקונה חלקים למחשב חדש. שמתי לב שטווח המחירים לכרטיסי 5850 נע בין 300 ל 400 דולר. אשמח להמלצה על דגם ויצרן. במחשב יהיה מעבד 930 וספק 750.
-
- 1 תגובה
- 823 צפיות
-


