כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
המחשב הוא ibm thinkpad 570 (ישן) אני לא מצליח למצוא לו דרייברים! כל מי שעזור יבורך
-
- 6 תגובות
- 630 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מנסה למצוא דרייבר למסך MAG s776 ואני לא כ"כ מצליח עד כה... ניסיתי באתר של MAG, אבל לא מצאתי את מה שאני מחפש. תודה מראש, דניאל
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
אמצע השבוע אני יקבל את המחשב החדש. מה הדרייברים המומלצים ל- Leadtek - Geforce 6600GT + Gigabyte GA-K8NS Pro? ועוד שאלה על הדרך: האם הכרטיס מסך הזה תומך בנושא הזה של לראות גם את ה- TV OUT וגם את המסך מחשב בו זמנית?
-
- 10 תגובות
- 849 צפיות
-
-
מחפש דריבר ל RIVA TNT2 באתר של NVIDIA כל מה שמצאתי לא מתאים כך לפחות ה WINDOWS טוען גם הדיסק המקורי לא מאפשר להתקין ממנו באותה טענה אני יודע שזה כרטיס ישן [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 557 צפיות
-
-
-
אם זה מתאים יותר לפורום אחר אבקש שיעבירו. ולעניין : יש לי כרטיס מסך RADEON 8500LE של הרקולס שעבד עם דרייבר בלתי רשמי של אומגה כיוון שהתברר שהוא המוצלח ביותר מכל האפשרויות. בינתיים ניסיתי להריץ אתו NEED4SPEED והתגלו בעיות. מצאתי דרייבר מעודכן יותר וניסיתי להוריד. התקנתי את הגירסה ששמה wxp-omegaplutonium_x1102_rr2.exe ועדיין יש באגים קטנים. ישנה גירסה יותר מעודכנת בשם wxp-omegaplutonium_xk1107_rr3.rar שמשום מה התחילה לרדת והפסיקה באמצע. מאז אני חורש את הרשת בחיפוש אחריה, ללא הועיל. להיכן שהיא שאמורה להיות http://www.omegacorner.com/ati.htm לא ניתן להיכנס. אם מישהו יוכל לאתר מקום אחר להורדה אהיה אסיר תודה.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום למומחים... אני מחפש דרייבר לכרטיס טלוויזיה מבוסס על bt878 לווינדוס אקס-פי 64X אם למישהו זה יעזור החברה של הכרטיס עצמו היא CHRONOS http://www.chronos.com.tw תודה רבה מראש...
-
- 2 תגובות
- 841 צפיות
-
-
שלום לכולם, דבר ראשון, התלבטתי היכן לפרסם את הודעה זאת, בפורום תצוגה וגראפיקה או בפורום תוכנה. נראה לי שיותר מתאים פה, אך תמיד אפשר להעביר את האשכול . ולנושא, אני מחפש דרייברים, כמו סדרת ה OMEGA לראדונים, רק לסדרת ה GF4. הדרייברים של Nvidia עושים לי בעיות עם ה AA במשחקים מסויימים וכבר ממש נמאס לי מזה!!! - את הפתרון לבעיית ה AA מצאתי ע"י מעבר לדרייברים בגרסא 52, אך חשבתי אולי אשפר לסחוט עוד מהכרטיס הזה (שגם ככה סחוט לחלוטין עכשיו), ע"י דרייבירים שעברו מודים מסויימים. תודה לכולם.
-
- 1 תגובה
- 789 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס טלויזיה FASTCOM TV PAL-BG קיבלתי איתו דיסק דרייברים לווינדוס95ו98 אני לא מצליח למצוא דרייברים לאקספי.. אודה למי שימצא לי דרייברים ותוכנה לכרטיס.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי כרטיס טלויזה fastcom TV PAL-BG ואני מחפש דרייברים ל XP חיפשתי בפורום ומצאתי את זה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=66670.0 אבל צריך לשלם לאתר כדי להוריד ממנו (הרשמה רגילה לא עובדת) ואתר החברה כבר לא מופיע מסיבה כלשהי מישהו יכול לתת לי קישור לאתר אחר והוראות לכרטיס עצמו בכלל יהיה טוב תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
ויש לי win 98 ויש לו 2 MB זיכרון
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
מחפש דרייוורים ותוכנות עבור כרטיס TV מסוג: FLYTV PRIME30 LR138 תודה
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
היי, יש לי ויסטה 64, ולפי מה שהבנתי אנוידיה עדיין לא ממש טרחו להוציא דרייור לVIVO שלהם לויסטה בכלל, אולי יש דרייור צד שלישי שעושה את העבודה? תודה!!
-
- 0 תגובות
- 549 צפיות
-
-
היי! במחשב הנייד שלי מותקן הכרטיס הבא: 8400M GS של אנוידיה. אני מנסה למצוא לו דרייורים, אבל למרבית הפלא באתר של אנוידיה אין - לא שאני מצאתי, ובאתר של היצרן הם פשוט לא מעודכנים. מישהוא מכיר אתר שמרכז דרייורים כאלו או מקום בו אוכל להוריד דרייורים עדכניים?
-
- 0 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אני נכנס לחדר שכור בקיבוץ אילות (2 דקות מאילת) עוד כמה ימים. שכר הדירה שלי כולל גם חיבור לכבלים של הקיבוץ, כלומר בסביבות 15 ערוצים. אין לי טלוויזיה, ולפני שאני קונה אני רוצה לדעת אם יש אפשרות זולה וטובה לנצל את המחשב שלי לזה. אין ולא יהיה ממיר דיגיטלי ככה ש VIVO לא אפשרות, וגם לא ממש בא לי להחליף את ה R9600P שלי עדיין. קיצר, יש המלצות? אני מחפש משהו נוח, זול, אבל עם איכות תמונה שלא תגרום לי להחזיר אותו. אם אין דבר כזה, המלצה על טלוויזיה טובה וזולה לא תזיק. אני חי על משכורת של תחנת דלק (לא יודע עדיין כמה זה, אני עובד רק חודש וחצי ושל אוגוסט עוד לא קיבלתי) ועוד אלף מההורים ככה שאני ממש לא עשיר גדול. 500 ש"ח עוד נשמע לי בסדר אבל אם זה ממש כדאי אפשר קצת יותר. תודה מראש. א…
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכותברת מסבירה הכל אני פעמיים כבר לחצי על משהו במקלדת ובטעות הכנסתי את המסך שלי ל SUSPEND וני מדגיש SUSPEND ולא את כל המחשב ל STANDBY. אני מחפש תוכנה שאני יכול להפעיל או אולי איזשהו מקש קיצור שיכבה את המוניטור עד שאני ילחץ על המקלדת או עכבר כי אני משאיר את המחשב תמיד עובד אבל המונטור לא ויוצא מצב שאני יותר מדי פעמים ביום נידש אליו ומכבה ומדליק ע"י לחיצת כפתור שזה מקצר את חייו בטוח. נסיתי את TRAY COMMANDER אבל משומה הפקודה SHUT MONITOR OFF לא עובדת על המוניטור שלי, אולי בגלל שהוא מחובר דרך כניסת DVI (אם לא אמרתי יש לי LCD 19). תודה.
-
- 21 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש את מסך ה 17" CRT שטוח, הטוב ביותר שאוכל להשיג בתקציב של כ700 שקל. איני מעוניין במסך של LG. (תקלות לי ולאחרים, מחיר תיקון בשמיים, נכוויתי פעם אחת, לא מתעסק איתם שוב) הפרמטרים שחשובים לי הם בהירות וניגודיות גבוהים ותמונה חדה (בלי מריחות או זליגות של צבע). תודה
-
- 1 תגובה
- 556 צפיות
-
-
אני מחפש מסך CRT בגודל 17" בין האיכותיים שקיימים בשוק- עד 1400 שקל. כרגע יש לי מסך 15 אינץ לפני איזה 4 שנים של מאג בדגם: MAG INNOVISIOM XJ500T. זה מאג טרינטרטון. המסך עובד מצויין אבל הוא לא שטוח והוא קטן, ולפעמים יש רעידות אבל לא משהו רציני. האם בכלל כדאי לי להחליף מסך? דרך אגב תמונות שלו אני אשלח אחרי הצהריים.
-
- 11 תגובות
- 973 צפיות
-
-
מישהו מכיר אחד?? אני פשוט רוצה למחוק לחלוטין את הדריבר הקיים ולהתקין אחד אחר.
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
הכל חשוב באנדל חברה קירור הכל. גרסאות ריטייל בלבד אם אפשר גם מחיר וחנות (מהארץ בלבד)
-
- 9 תגובות
- 886 צפיות
-
-
המערכת שלי : E8400 ASUS P5Q PRO SEAGATE 500 GB ספק 400W המסך 19 אינץ 4X3 חשבתי על הכרטיס H0 D467 של MSI האם זה לא יפגום בביצועים במשחקים, או ייצור צוואר בקבוק גדול? COD -- FARCRY וכ' יש עוד כרטיסים טובים בטווח המחיר הזה?
-
- 5 תגובות
- 660 צפיות
-
-
מחפש המלצה לAGP עד 500 שקל שיתמוך במשחקים חדשים יחסית (CIV4 וכו )
-
- 21 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני מחפש מסך חדש, המפרט שלי בפרטים (x1900xt) למשחקים בלבד! אני צריך מסך CRT שיגיע לרזולוציות גבוהות ..קצב ריענון בריא ועדיף גודל נקודה כמה שיותר קטן כמובן חיפשתי בהרבה מקומות אבל הייתי רוצה לקבל הצעות מאנשים יותר מנוסים יש לי עד 2000 שקל (מעדיף לקנות בפחות אבל ..מוכן לעלות עד 2000) וגודל .. חובה מינימום 19 (אם אפשר 21 במחיר הזה (סביר להניח שלא) אז מין הסתם אני אעדיף) אממ, אז זהו ... תודה מראש לכולם ;D
-
- 7 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני כבר הרבה זמן מחפש מסך LCD איכותי. הבעיה היא שלאף חנות אין מסכים טובים בתצוגה, ואני לא מוכן לקנות מסך בלי שאראה אותו עובד קודם. מישהוא מכיר חנות גדולה עם מסכים טובים בתצוגה ? אם פרסום שמות חנויות נוגד את חוקי הפורום אנא שלחו תשובה במסרים פה באתר. תודה !
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-


