כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני צריך עזרה מכם במציאת דריברים לכרטיס הנ"ל, כי אני לא מתמצא בכרטיסים האלה ואין לי מושג באיזה דריברים יש צורך . יש צורך בדריברים גם ל 98 וגם ל XP. תודה מראש .
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
יש לי חבר ויש לו Asus GF4 Ti4400, הוא עם מערכת הפעלה win2k והיו לו בעיות רבות במשחק CS. על איזה דריברים אתם ממליצים שיהיו הכי יציבים ויעילים ? תודה
-
- 3 תגובות
- 795 צפיות
-
-
אני לא מוצא באתר החברה את הסוג הזה מישהו יכול להביא לינק? תודה.
-
- 4 תגובות
- 799 צפיות
-
-
היי, התקנתי יום את הוודו בשביל יציאת הטולוויזיה בעיקר(קודם היה לי ati xpert) התקנתי את הדרייורים voodoofiles ניסיתי גם את 1.07 וגם את 1.09 ובשניהם משחקים שעבדו בעבר מצויין מתפגרים: ut- הקרנל קורס quake arena- טוען שאין לי open gl ולא עולה CS- לא מצליח להפעיל משחק ותוקע את המחשב יש למישהו דריוורים אחרים להציע, או שאולי התקנת כל המשחקים מחדש תפטור את הבעיה(תגידו שזו לא הבעיה בבקשה אין לי כח להתקין עוד פעם הכל מחדש) תודה מראש, אגב היציאת טלוויזיה עובדת טוב מאוד
-
- 4 תגובות
- 943 צפיות
-
-
שלום יש לי את ה LEADTEK WINFAST 8800GTS ואני לא מוצא דרייביר לכרטיס (התקנתי את מה שהגיע עם הדיסק) אבל אני יודע בטוח שיש חדש יותר תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-
כבר מלא זמן! xp easy tv capture PALBG
-
- 0 תגובות
- 549 צפיות
-
-
אני לא מוצא את הדריבר 8.8 מהאתר של ATI רק את ה- 8.9 שמותקן אצלי ויש לי איתו המון תקיעות בזמן מישחקים אני מחפש את ה-8.8 ולא מוצא אותו ה-8.8 יותר יציב מבחינתי
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
לא מצאתי כזה בשום מקום. זה כמובן בלתי אפשרי כי היה חייב להיות מתישהו כזה. מישהו יודע איפה אני יכול למצוא?
-
- 7 תגובות
- 705 צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס x1550 שנקנה השבוע קיבלתי עם הדיסק דרייבר (גירסא 7.4 (ההכי חדש הוא 7.9)) באנגלית אם יש בבקשה תשאירו לינק לדרייבר בעברית תודה ;D
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
הכל כתוב בכותרת שיהיה לWindows XP ותודה אני מקווה שתעזרו לי ובבקשה שזה יהיה לינק ישיר
-
- 3 תגובות
- 612 צפיות
-
-
אם אפשר בבקשה לינק לעמוד הספציפי שבו יש את הדרייבר להורדה. תודה
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
שלום פירמתטי מחשב ישן של הילד, ואין לי את הדרייבר של כרטיס המסך, אני צריך קישור להורדת דרייבר שמתאים ל riva tnt 32mb במערכת הפעלה win98 תודה
-
- 1 תגובה
- 556 צפיות
-
-
אני יודע שכרטיס המסך ישן אבל אני מחפש גירסא טובה של דרייבר שאני יוכל לנצל אותו חיפשתי באתר של nvidia אבל לא ידעתי מה להוריד יש כול כך הרבה גירסאות מישהו יכול אולי להמליץ לי תודה
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
התחדשתי במחשב מיקרו חדש וטלוויזיה פלאזמה הרזולוציה האמיתית של הטלוויזיה היא 852*480 החיבור שלה דרך VGA הדרייבר העדכני דרך האתר של INTEL מעודכן... הלוח אם מגיע עם מעבד מובנה וכרטיס מסך מובנה - Intel Desktop Board D945GCLF האם קיימת אפשרות כזאת בכלל ? תודה.
-
- 5 תגובות
- 910 צפיות
-
-
לא מצאתי אותם חיפשתי בכל המקומות ... אני צריך את כל הדרייברים תצוגה CATALYST .. בקיצור חבילה שלהם . תודה
-
- 4 תגובות
- 665 צפיות
-
-
לא ידעתי באיזה פורום לחפש, מדובר על דונגל פשוט USB לDVB-T הרכיב בפנים הוא ce9500 של אינטל לא מוצא דרייבר...
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום אני מחפש את הדרייבר הכי חדש שלהם ואם אפשר הוראות להתקנה תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 828 צפיות
-
-
משתגע ולא מוצא ! בNVIDIA אין .. תודה לעוזרים |כן|
-
- 12 תגובות
- 821 צפיות
-
-
מחפש דרייבר לגיפורס fx5200128 ............. האם בכל הדיסקים שמקבלים עם הכרטיס מסך של חברות שונות זה אותו דרייבר........?
-
- 5 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום לכולם... עשיתי פורמט לא מזמן ומה לעשות אין לי את הדיסק של הכרטיס מסך המחשב רץ על win 98 SE ובכרטיס מסך כתוב Standard PCI Graphics Adapter אני רואה רק 16 צבעים מישהו יכול לעזור לי זה מאוד דחוף תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 561 צפיות
-
-
מחפש דרייבר לכרטיס מסך cirrus logic 5446 וניסתי כבר בdriver guide ולא הצלחתי סתם בילבלו את המוח האתר הזה....
-
- 1 תגובה
- 697 צפיות
-
-
משום מה הדרייבר שמצאתי לא מתאים למרות שהוא אמור להתאים. אולי אני טועה מצטער על האינפו הלא רלוונטי הכרטיס עצמאי.לא מובנה בלוח --------[ EVEREST Corporate Edition ]----------------------------------------------------------------------------------- Version EVEREST v5.30.1900/he Benchmark Module 2.4.273.0 Homepage http://www.lavalys.com/ Report Type Quick Report Computer PASCAL Generator Ayal Operating System Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600 (WinXP RTM) Date 2010-04-07 Time 2…
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
חיפשתי באתר והורדתי כנראה את הדרייבר הלא נכון ולכן הצג נכבה ברגע שהוא מגיע לווינדווס ואז לעדות lkgk לשיחזור.גם בגוגל חיפשתי.אולי יש סידרה6200 חדשה וזה מה שהוריד לי ולכן יש בעיה? . מישהו יכל להביא לי לינק בטוח אודה לו מאד, במקום בו מונח המחשב אין עמדת אינטרנט ולכן לא אוכל לעשות חיפוש אוטומטית.
-
- 0 תגובות
- 768 צפיות
-
-
קניתי כרטיס מסך חדש... albatron 6800 http://www.albatron.com.tw/english/it/vga/specification.asp?pro_id=102 ואני מחפש לו דרייבר שיוציא ממנו את הביצועים המירביים. על איזה דרייבר אתם ממליצים?
-
- 6 תגובות
- 595 צפיות
-
-
אני מחפש דרייבר עדכני לכרטיס מסך מדגם radeon igp 340 למערכת הפעלה xp . בבקשה להביא לי קידור לדף ההורדה. תודה.
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-


