עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. מסך 19' CRT חובה כניסות USB מאחור תקציב של 2500 ש"ח ועדיף פחות. שטוח לגמרי ושנוח להסתכל עליו. יש חייה כזאת?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by gilad267,

    ?

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  3. אני מחפש דרייבר לכרטיס מסך ישן מסוג geforce כדי לשפר את זמן התגובה. באתר של NVIDIA יש רק גירסא אחרונה לדרייבר (לא רלוונטי למחשב שלי - כל הרכיבים בני ארבע שנים)

    • 2 תגובות
    • 687 צפיות
  4. מחפש אתר של מחירות כרטיסי מסך וכאלה בזול!! שמעתי שיש אתר פנדרס או משהו כזה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. מחפש אתר שמראה את המקומות של הכרטיסים לפי הסדר כאילו מה הכי חזק עד להכי חלש יש דבר כזה? לא חייב את כל הכרטיסים שהיה את החדשים

    • 5 תגובות
    • 732 צפיות
  6. או כל מקור אחר שנותן השוואת ביצועים בין כרטיסי מסך של ATI בדגש על X800GTO 128MB DDR3 מול X1600PRO 256MB DDR2 PCI-E תודה מראש על עזרתכם

    • 13 תגובות
    • 783 צפיות
  7. מעוניין לרכוש כרטיס מסך...רוצה לעשות סקר קטן לפני כן כל עזרה תתקבל בברכה. (כולל המלצות/השמצות...הכוללות את כל הפרטים של הכרטיס המומלץ/מושמץ (מחיר, יצרן, למה הוא עדיף/לא עדיף על האחרים וכו')). מעדיף לקבל עזרה מאנשים עם ניסיון (טוב/לא טוב) עם אותו כרטיס. תודה !!!! ;D

    • 11 תגובות
    • 5.3k צפיות
  8. אחרי התלבטות החלטתי לקנות למערכת המחשב החדשה שלי כרטיס X800XL ולא X800 PRO. אמנם לא גיימר אבל אני כבר בארהב כרגע ומחליף מחשב פעם בכמה שנים וזה יבטיח לי אורך נשימה משופר. ראיתי כאן ביקורות נלהבות ביותר על הכרטיס הבא עם VIVO שהוא דרישה מוקדמת: HIS X800XL IceQ II Turbo Dual DVI VIVO 256MB PCIe. http://www.neoseeker.com/Hardware/Products/his_rx800xl_iceq_ii_turbo/reviews.html?ns=40601c6a40c0f65365a7ea8bb3c167e4 מאתר החברה: http://www.hisdigital.com/html/product_ov.php?id=155&view=yes צוין בביקורות שהוא אמור להיות ברמת מחיר של 300$ מה שעושה אותו אטרקטיבי במיוחד. הבעיה היחידה שאני לא מצליח למצוא אותו בחנויות רגילות או ברשת, גם לא ברשימת החנויות שמופיעה באתר של החברה: http:/…

    • 6 תגובות
    • 773 צפיות
  9. Started by ino,

    מישהו יודע אם יש מצב לכרטיס הזה כבר בארץ? אני מחפש אותו בכל מקום ובנתיים מצאתי אותו רק באקסלנט במחיר גבוהה מדיי, בבקשה תעזרו לי זה ליום הולדת של אח שלי תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. מחפש ביוס ל X1800XT 256 של CONNECT 3D תודה ואיך אני מתקין אותו? יש סיכון כלשהו? :-X

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  11. מי שיוכל לעזור נא להביא לי לינק.. תודה...

    • 4 תגובות
    • 706 צפיות
  12. Started by davis5,

    איפה אפשר למצוא ביוס לצריבה של הכרטיס הנ"ל תודה ???

    • 3 תגובות
    • 556 צפיות
  13. Started by שוהם,

    אני מחפש ביוס מעודכן לכרטיס מסך שלי המערכת שלי היא כזו WIN 7 32BIT תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 632 צפיות
  14. Started by ybdltd,

    מעוניין בטובה גדולה.. קניתי 6800GS רגיל של LEADTEK ןאני מעוניין לעשות פלאש הבעיה היא שאני לא מוצא שום ביוס של האקסטרים בשום מקום באינטרנט אם משיהו יכול לעשות לי טובה ולהעלות לי את הביוס שלו אני אהיה אסיר תודה עד יומי האחרון... תודה יאיר

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  15. Started by Vortex,

    תודה

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  16. אני מחפש ביקורות על הכרטיס asus ti 4400 שימו לב הדלוקס אז תודה מראש גיא

    • 4 תגובות
    • 996 צפיות
  17. בקשה בכורתרת או אם אין השוואה אז ביקורת רק על X1650XT תודה

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות
  18. שלום אני מחפש ביקורת על הכרטיס הזה או משהו שיש לו את הכרטיס מסך הזה ויכול לתת לי כמה טיפים עליו ובכלל כל פרט שיודעים עליו תכתבו. מדובר בכרטיס מסך מסוג:GIGACUBE Radeon9600 Pro 128MB DDR Game Buster מי שיש לו תמונות רצוי מעוד לשלוח לי לאימייל ktm25030@walla.co.il בתודה :ufo

    • 5 תגובות
    • 674 צפיות
  19. Started by sbwolf,

    לא מצאתי בשום מקום ביקורת על כרטיסי pci express עם מישהו יודע דברו

  20. Radeon 9000 64MB DDR תודה

    • 0 תגובות
    • 688 צפיות
  21. http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=25_88&products_id=1775 אני מחפש ביקורת בונה מאתר עולמי\ישראלי על המוצר הזה בדיוק. תודה ;D

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  22. שלום לכולם! אני לא יודע איפה למצוא בנצ'מארק של משחקים של הכרטיס הנ"ל בגרסת ה768MB (הכוונה לFPS וביצועים במשחק). אני אשמח אם מישהו יוכל להביא לי לינק לאתר עם מידע אמין מקיף על התוצאות של הכרטיס במגוון משחקים. בתודה אורי.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. הכותברת אומרת את הכל, מצטער אבל לא מצאתי ב TOMS HARDWEAR או בחיפוש בפורומים. תודה.

  24. חיפשתי בכל רחבי האינטרנט, מנועי חיפוש ומה לא! פשוט לא מצאתי... רק 1950XTX. ושאלה חשובה נוספת, היא שראיתי כאן בנצ'מארקים של X1950PRO: http://www.trustedreviews.com/graphics/review/2006/10/19/Sapphire-X1950-Pro/p3 ואני לא מבין מה זה CrossFire שמכפיל את הביצועים?!!

    • 12 תגובות
    • 820 צפיות
  25. Started by ilay22,

    מישהו יכול להפנות אותי? עשיתי חיפוש, וגם ב TOM'S אין XT

    • 3 תגובות
    • 557 צפיות

דיונים חדשים בפורומים