עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by berner,

    חבריה שלום כמו שתמיד קורא בשעת הצורך יש תקלות ובכן כנראה נדרש כרטיס חדש אבקש המלצה עבור מחשב הר"מ לוח אם אסוס NFORCE2 7N8X מעבד AMD אטלון 2000+XP זכרון 512 אודה למסייעים בברכה

    • 7 תגובות
    • 737 צפיות
  2. שלום אני מחפש כרטיס מסך שווה ביצועים +/- ל Asus ATI Radeon X800PRO 256MB באפיק AGP 8X אני מדבר על הכרטיס הזה: (אחד משני האחרונים) - http://www.asus.com.tw/products3.aspx?l1=2&l2=9&l3=15&slname=Radeon%20X800 אם אפשר אז כמה אפשרויות רק לדרג מי יותר או פחות טוב מהכרטיס שהזכרתי התקציב לא יותר מ 2500 שח (אני מקווה שהכרטיס באותם הביצועים יעלה פחות) תודה

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. טוב ככה אני רוצה לקנות מסך למחשב אבל אני לא מבין בזה בכלל וכלל לא ... על מה אתם ממליצים אין לי ממש תקציב גדול ואני רוצה מסך שטוח ודק ... תודה רבה לכול העוזרים ..

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  4. שלום מחפש מידע על מה מציע ATI מול 8800 ? או DX10 ? ומתי צפוי להגיע הכרטיסים ? הלוח שלי תומך ב- CROSS FIRE

    • 7 תגובות
    • 674 צפיות
  5. שלום אני מחפש מנוע גרפי מקצועי, משהו פצצתי.........

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. Started by ruve,

    חיפשתי כבר בפורומים פה מסך 19 ועדיין לא הבנתי איזה מסך לקחת יש את הiiyama 454 שקראתי באתר שלו שהוא מגיע לרזולוציה של 2048x1536 אבל מאתרים אחרים הבנתי שהרזולוציה שלו פחות. איך הסמסונג 959nf שיש לו את אותה שפפורת מסך או viewsonic p95+. עוד דבר, אחד המנהלים כאן רשם לגבי iiyama שהמסך בהיר אז הטקסט נהיה עבה ומטושטש (מחיפוש בפורום ראיתי את זה) אני מבקש התייחסות שתתבסס רק על מעשי(למי שיש או ראה) ולא תאורטית (ביקורות באתרים מכיוון שאני יודע לקרוא אבל לא מסתפק בזה) תודה!!!

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by overload,

    זה נראה לי מוזר שמקס פיין 2 ( ;D) פועל הרבה יותר טוב ממה שציפיתי (פועל מצויין) על הGF4 MX שלי גם על 1024X786 עם AA 4X2 ו AF ב2X, ואני רוצה לדעת בדיוק כמה טוב הוא פועל. אז אני מחפש תוכנה שמציגה את קצב הפרימים במשחקים, למישהו יש ניסיון עם תוכנה כזאת והוא ויכל להמליץ לי על אחת טובה? תודה 8)

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Animor,

    היי, יש לי היום 970 ואני מעוניין לנצל את מבצעי בלאק פריידי כדי לשדרג. הכיוון שלי כרגע הוא 2070. יש לי ספק edge 550 ומסך 27'' 1440p (מה שקרוי 2k). התקציב שלי: 2000+ ש"ח, עדיף כמובן כמה שפחות. פרמטר חשוב: שהכרטיס יהיה שקט ככל הניתן בעומס. רעש חזק של מאווררים משגע אותי. האם השדרוג ל-2070 כדאי? יש כרגע מבצעים טובים באמזון על הכרטיסים? נתקלתי בהצעה על הכרטיס הזה של palit, עם הנחה לבלאק פריידי. איך הוא ביחס ליצרנים האחרים (אמינות, התחממות וכו')? עד כמה הוא שקט? https://www.tms.co.il/index.php?route=product/product&product_id=17957&search=NE62070020P2-1060A תודה מראש למייעצים ☺️

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by shimon070,

    היי חברים, מישהו יודע אם יש מישהו בארץ שמוכר את הכרטיס המקורי? (מבלי כל הOC)

  10. אני רוצה ליקנות כרטיס מסך GEFORCE 6600 הרגיל לא GT ויש לי העדפה של GIGABYTE לא של חברה אחרת כי זה חברה הכי טובה ללא מאוורר ורעש

  11. Started by llime,

    מצורפת מודעה שהתפרסמה ביד שניה שבא המוכר טוען כי הכרטיס שלו עובד עם AGP (מה שיש לי) וגם עם PCI. התקשרתי אליו והוא טוען בתוקף שהגם שהיום הכרטיס עובד עם PCI-E (הוא כתב בטעות PCI בלי ה-E ) ,הוא עבד קודם לכן עם מחשב אחר בעל חיבור AGP. הייתכן כדבר הזה?.. אני לא ראיתי בשום מקום אחר כ.מסך 6600GT AGP עם קירור פאסיבי..דווקא היה יכול להתאים לי.... [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 791 צפיות
  12. Started by yakir8,

    שלום אני מחפש את הכרטיס 6800 רגיל בתכנולוגיה PCIe שיעלה 1600 תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 685 צפיות
  13. Started by X_Dror,

    שלום כולם, מה קורה? אני מתכוון לקנות בקרוב מאוד Geforce 6800 Ultra של Leadtek אבל לפי מה שנוכחתי לראות הוא נמצא רק אצל פנדס, אך אני לא רוצה לקנות מאתם בגלל סיבות מסוימות. אתם מכרים עוד חנות בארץ אמינה שיש בה את ה- 6800 Ultra של Leadtek? אם לא אני פשוט אצטרך לקנות את זה של XFX. תודה!

    • 12 תגובות
    • 930 צפיות
  14. תודה מראש על העזרה...

    • 5 תגובות
    • 609 צפיות
  15. Started by SnakeBite,

    שלום, היום שהאתר היה בבניה ניצלתי את הזמן לחפש כרטיס מסך 7800 חדש למחשב שלי אני אישית מסתפק ב 6800gs אבל אמרו לי שכדאי לי להשקיע קצת יותר ולקנות 7800 . אז למישהו יש המלצה על כרטיס זול וטוב?? מחיפוש מהיר מצאתי את זה GIL FORSA FX7800GT PCX NVIDIA Original 256 הוא טוב? נ.ב. אני רציתי לקנות את eVGA 6800 GS 256mb/ 256 bit / 425 core /1000 memory /12 pipeline ולפי הנתונים שראיתי לחלק מ ה 7800 יש את אותם המהירות ב core clock וב memory clock האם זה חשוב כל כך לקנות 7800 עכשיו או שאפשר להסתדר בנתיים עם 6800gs ??

    • 7 תגובות
    • 834 צפיות
  16. Started by Oranl,

    אהלן, מישהו אולי יודע איפה אפשר לקנות את הכרטיס XFX 8800GT Alphadog Edition XXX 512MB חוץ מב-FOXPC?? אין להם את זה במלאי וכל שבועיים הם אומרים עוד שבועיים... יש מקום אחר שמוכר את זה? לא ייתכן שרק מקום אחד בארץ יחזיק את הכרטיס הזה... תודה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 547 צפיות
  17. אהלן חבר'ה..! ברשותי NVIDIA 8800GTS 320m ואני מחפש עוד אחד כזה כדי לבנות SLI עם שניהם. מישהו יודע איפה עוד מוכרים כרטיסים כאלה.....? אם בכלל...? תודה!

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  18. שלום רב מחפש עידכון אחרון לכרטיס המסך 6970 2GB של חברת Sapphire תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 748 צפיות
  19. Started by Dante_9,

    עדיפות כמובן ל- 19 אבל אני מניח ש- 1000 שקל זה לא מספיק... פשוט מסך שיהיה איכותי ותסבירו למה דווקא הוא

    • 4 תגובות
    • 559 צפיות
  20. Started by infer73,

    טוב ערכתי מה שהיה, עכשיו אני מעוניין בהמלצות לCRT בסביבות ה1500-1700 19 אינץ' והמלצות לLCD 17 אינץ' ב2500 אבל לא יותר ובנוסף לזה יש לי שאלה, האם מסכי LCD כאלה יהיו טובים למשחקים? כי אני בעיקר משחק במשחקים ברזולוציה של 800*600 או 1024*768 ושמעתי שלמסכי LCD מסויימים יש בעיות עם הצגת משחקים ברזולוציות כאלה כי זה לא הnative resolution שלהם, מה שזה לא אומר... בעקרון אני מעדיף לקנות CRT אבל אמא שלי מתעקשת על LCD אבל אם תגידו שזה באמת לא יראה טוב ברזולוציות אחרות (ובמשחקים בעיקר) אז אני חושב שאני אצליח לשכנע אותה, אבל אל תגידו סתם אגב, יש לי אפשרות לקנות LG L1730S בבערך 2200 ש"ח,שווה? מסך טוב? שוב, השימוש העיקרי הוא למשחקים עריכה: ומה אתם אומרים על המסך הנ"ל (1730S) לא למשחקים?…

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by bd,

    Graphics Blaster Exxtreme. באתר של קרייאיטיב אני לא מצליח להוריד אולי למישהו יש את זה?

    • 4 תגובות
    • 562 צפיות
  22. שלום לכולם אני מחפש Driver לכרטיס מסך cirrus logic 5430 עבור WinXP בבקשה מי שיכול לעזור אני אודה.... בבקשה בלי תשובות של "לך תקנה כרטיס אחר". הכרטיס מזוהה ע"י מערכת ההפעלה אבל הוא מופיע עם שגיאה: This device cannot start. (Code 10 תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  23. Started by scratch,

    מישהו יודע איפה אפשר להוריד דראייבר למסך MAG LCD LP517?

    • 5 תגובות
    • 863 צפיות
  24. למערכת הפעלה XP תודה ענקית לעוזרים,

    • 2 תגובות
    • 824 צפיות
  25. Started by karelson,

    שלום, קצת הסתבכתי אני רוצה לעדכן דרייברים לכרטיס המסך שלי X1650 PRO וראיתי שיש כלי מיני דרייברים של כל מיני אנשים או קבוצות שמוציאות וגם של החברה עצמה. מישהו יכול לכוון אותו לדרייברים טובים ואמינים ובדוקים וכמובן לספק לינק. השימוש הוא משחקים. בתודה.

    • 1 תגובה
    • 559 צפיות

דיונים חדשים בפורומים