עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by avi2014,

    השאלה בכותרת.\\\...///

    • 8 תגובות
    • 704 צפיות
  2. Started by lipa,

    אני מעוניין בכרטיס TV לצורך חיבור הממיר של YES למחשב כדי לבצע הקלטות באיכות טובה וללא העמסה על המעבד , או שבעצם כדאי לי לקנות כרטיס של עריכת וידאו כי למעשה אין לי שימוש בטיונר של כרטיס ה-TV התקציב הוא עד 800 ש"ח

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  3. Started by Dadude,

    אני צריך כרטיס מסך חדש ואני רוצה לדעת איזה כרטיס יותר טוב , היה לי רדאון 8500 ואני רוצה כרטיס יותר מהיר , עכשיו לא הבנתי מה יותר טוב מבחינת מהירות,ללא הפעלת פילטרים ודברים כאלה ,נטו ,איזה כרטיס יותר מהיר הרדאון 9500P או ה GF4TI 4400 או 4600 ומה יותר זול,כי אני חייב כרטיס עכשיו (שלי נשרף), אז תגידו מה אתם ממליצים.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by haimvrt,

    יש דרייברים כאלה: NVIDIA Modified Drivers - שאנשים פרצו לתןך הדרייברים המקוריים ושינו דברים בשביל לקבל איכות יותר טובה וביצועים טובים ( או משהו כזה) אני מנסה לשחק במשחקים החדשים של היום כמו ghost recon החדש ו urben soldier אבל יש תקיעות קלות אבל מעצבנות 1.עכשיו הדרייברים המיוחדים האלה יכולים לעזור במשחקים שיש בהם תקיעות קטנות עד בינוני? 2. והאם אני מסכן את הכרטיס מסך שלי בהתקנת דרייברים אלו? תודה מראש מפרט המחשב שלי זה: פנטיום 4 2600 לידטק 6600gt זיכרון 256*256 = 512 (בדואל צ'אנל) וכו' שער יקרות

    • 2 תגובות
    • 566 צפיות
  5. Started by yigal83,

    קבלתי הצעה לקנות את המסך (חדש + אחריות 3 שנים) במחיר של 1500 ש"ח. את הנתונים עליו אפשרי למצוא בקישור הבא: http://www.agneovo.com/global/products/F-419.htm האם שווה את הקניה ? זו חברה שלא שמעתי עליה ולא מצאתי ביקורות על המסך הזה. השימושים למסך הן: סרטים/טלויזיה ומשחקים (פרט כמובן לאינטרנט ו Office). תודה על התגובות.

    • 1 תגובה
    • 714 צפיות
  6. Started by skullfacer,

    האם Asus p5kc מתאים לשניי 8800GTS עם 2 Arctic Cooling Accelero S1+120FAN במארז לדעתי יש לי מקום בשביל זה מקסימום אני הולך לקנות מארז חדש בהמשך אני פשוט צריך לקבל money או אותו דבר רק עם 2 8800 GT

    • 13 תגובות
    • 947 צפיות
  7. Started by porcupine_tree_26,

    שלום לכולם , מה דעתכם על הכרטיס X800 הרגיל ? הוא עולה בנועה 2000 ש"ח. (רציתי להשים לינק אבל יש איזה בעייה הוא לא נותן לי..) יש לו 12 צינורות פעילים. יש מצב שאפשר עם עדכון ביוס של X800XT או PRO לפתוח אותו ל 16 צינורות ? מישהו אולי קרא בפורומים אחרים בחו"ל על אנשים שהצליחו ? יש לי אפשרות להחליף את ה 6600GT שלי תמורתו ולהוסיף את ההפרש אז רציתי לדעת אם זו קנייה טובה. תודה.

    • 5 תגובות
    • 659 צפיות
  8. Started by liran877,

    אני משחק בcall of duty warfare ובהגדרות של המשחק הוא מזהה רק את הכרטיס מסך של אינטל, עדכנתי דרייבר ובהגדרות של הswichable הגדרתי לביצועים גבוהים והוא עדיין לא מזה את הכרטיס שאני רומה שהוא יעבוד איתו מישהו עוד נתקל בבעיה כזאת?

    • 1 תגובה
    • 851 צפיות
  9. Started by ilya83,

    אני רוצה לראות תמונות של כרטיס מסך ATI RADEON 9500 PRO AGP 8x 128 MB גם בתוך דברים שונים לא oem לא bulk תודה

    • 2 תגובות
    • 873 צפיות
  10. Started by asaorgad,

    קודם כל זה המיפרט המעפן CELERON 2.4GHZ 512MB RAM 60GB וחשבתי ללכת על X1600PRO 512MB AGP שאלות: האם זה שווה במחיר 950 ש"ח? יש משהו עדיף במחיר הזה? האם המערכת שלי תגביל אותו?

    • 10 תגובות
    • 679 צפיות
  11. שלום לכולם . אני מרכיב מחשב עבור משחקים כבדים להלן פירוט הרכיבים העיקריים: מעבד: Core i5 750, 2.66GHz, s1156, 8MB לוח אם:GIGABYTE P55A-UD3 s1156 Core i5/i7, Intel P55, DDR3 2200, 2xPCI-E חשבתי על ה HD 5770 1GB GDDR5 / GTX260 OC (216 Core) 896MB GDDR3 DX10 זה של ATI מיצר ע"י GIGABYTE ואילו ה GTX מיוצר על ידי Inno3D

    • 2 תגובות
    • 971 צפיות
  12. הגיע לtms כרטיס חדש עם גוף קרור שנרא לפחות לי מסיבי ... מישהו מכיר אותו או את החברה ויכול להעיר על ההכרטיס הזה קצת עור ? http://tms.co.il/product/5214

    • 2 תגובות
    • 743 צפיות
  13. האם יש איזשהו אתר בו אני יכול להשוות בין מעבדים גרפיים או בין כרטיסי מסך? הכוונה היא שאני אוכל לבחור שני מעבדים\כרטיסים, ושהאתר יראה לי את התכונות שלהם. בתור אחד שאינו מומחה בתחום אני רוצה מדי פעם להשוות את עוצמת המעבד הנוכחי שלי (שאת ביצועיו אני מכיר מהפרקטיקה) לכרטיסים חדשים, ומחפש דרך לעשות זאת. יש את האתר הבא שמאפשר לקבל את המידע שאני רוצה, אך רק בצורת תמונה, מה שמאוד לא נוח להשוואה. אני מניח שהוא עושה זאת כדי להקשות על העתקת המידע ממנו, אך זה מפריע לביצוע ההשוואה. http://www.techarp.com/showarticle.aspx?artno=88&pgno=0

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. אחרי הצצה המוקדמת בתחילת החודש, מגיעה ההשקה הרשמית והחגיגית של כרטיס המסך החד ליבתי העוצמתי ביותר מבית NVIDIA מאז ומעולם - אך האם הוא באמת מצליח לעמוד בציפיות? לכתבה: http://hwzone.co.il/geforce-gtx-titan-x-%d7%91%d7%91%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a8%d7%a7-%d7%91%d7%96%d7%95%d7%92%d7%95%d7%aa/

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by Sith_Lord,

    כבר זמן מה אני חושב על לקנות כרטיס מסך כדי להחליף את האחד הנוראי שיש לי כרגע, התקציב שלי הוא בסביבות ה950 +- המערכת שלי היא כזאת מעבד Intel Pentium D CPU 2.66GHz לוח אם Asus P5SD2-X ספק כח 450W והכרטיס מסך הנוכחי NVIDIA GeForce 7300 GS עכשיו חשבתי לקנות את Radeon HD3850 אבל 9600gt נראה טוב יותר ומשתלם יותר לפחות האחד שמצאתי (http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=2896&category_id=25e8ec6d3bc86e1dbe3c0c0e62ba4487&) אם למישהו יש מידע לגבי הכרטיס או רוצה לשתף במשהו אני אשמח עכשיו שאלה אחרונה המחשב שלי ידע לנצל את הכרטיס כמו שצריך או שזה דיי אבוד וכדאי לשדרג עד הסוף?

    • 9 תגובות
    • 808 צפיות
  16. לדוגמה, לחבר שני מסכים ללוח אם 785G/H55 ושניים נוספים דרך כרטיס גרפי נפרד - בו זמנית? זה יאפשר עבודה עם 4 מסכים בו זמנית במחיר רצפה. אשמח לתשובה בדוקה, הכי טוב מבעל ניסיון עם קונפיגורציה דומה. מה המגבלות/דרישות של כזו קונפיגורציה, אם היא אפשרית בכלל? אם לא ניתן, האם ניתן לחבר שני כרטיסי מסך נפרדים ל-4 מסכים בו-זמנית (אחד בסלוט X16 והשני בסלוט X1)? אם גם זה לא אפשרי, מה כן אפשרי (במחיר שפוי, לא משהו מקצועי)? תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by Liran.D,

    שלום רב, אני רוצה לקנות כרטיס מסך גג עד מ200 ש"ח...גג עד 220ש"ח • One AGP slot supports 8x/4x at 0.8V (AGP 3.0) or 4x at 1.5V (3.3V is not supported). • Five 32-bit v2.3 Master PCI bus slots (support 3.3v/5v PCI bus interface). אני מעוניין לקנות מאייבורי מחשבים: http://www.ivory.co.il/category.asp?catcode=531&OrderBy=saleprice של hd redon רק שלהם. איזה מתאים לי וכדאי לי. אני לא משחק משחקים גדולים....רק קצת CS . תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by asi2k5,

    ואם יש למישהו לינקים הקשורים לנושא ישירות

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by dan9,

    איזה כרטיס יותר חזק ובכמה יותר? 7600GT 256 DDR3 HD3650 512 DDR2 http://www.sapphiretech.com/us/products/products_overview.php?gpid=229&grp=3 תודה..

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by Alechko88,

    לפני כחצי שנה קניתי מסך חדש של מאג 786FD, לפני איזה חודש אח שלי עשה פרוייקט כזה להעלות את כל אלבומי התמונות שלנו למחשב ע"י סריקתם... אז הבחנו במשהו מוזר... אחרי הסריקה, התמונות נהיות צרות יותר(מה שגם מרזה ;D אבל זה לא קשור), בהתחלה חשבנו שזה בעיה בסורק, ואז הזזתי תמונה לפינה של המסך... והופ זה התרחב ללרוחב האמיתי(!!)... וזה ממש ממש מעצבן! אני משחק FPSים וזה עושה לי כאב ראש... כל פעם שאני מסתובב זה כזה כמו אפקט (fish eye) פעם לקחתי שני חלונות....שמתי אחד מעל השני ועשיתי אותם באותו הגודל בדיוק... אחד מיקמתח באמצע והשני בצד ימיו, לקחתי סרגל ומדדרי רוחב... זה שבאמצע היה4.5ס"מ וזה שמימין היה6.5ס"מ... מישהו יודע מה הבעיה? או היתה לו בעיה דונה? זה בעיה ספציפית שלי או כל מסכי מ…

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  21. התקנתי את הדרייברים החדשים ועכשיו אפילו שאני מפעיל את הפילטרים , במשחקים אין שום שינוי. הכרטיס הוא 9700 לא פרו. ועודמשהו איך אפשר לשנות את השפה של ההגדרות של הדרייברים לאנגלית? מעצבן אותי העברית.

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  22. Started by yoniby,

    שלום, השאלה שלי אם שווה לשים עוד 100 שקל על הכרטיס מסך בשביל לקבל אותו בגירסת הRETAIL ההבדל המשמעותי לפי מה שהבנתי הוא שבאו אי אם יש לי שנה אחריות ובריטייל 3 שנים! אני חושב ששווה להשקיע אבל לא החלטתי מה אתם אומרים?

    • 7 תגובות
    • 969 צפיות
  23. Started by AmitDanan,

    הורדתי 3DMark Vantage מהאתר האם זאת הגירסה החינמית?

    • 2 תגובות
    • 922 צפיות
  24. בעיקר את ה FX לבין ה RADEON השונים

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות

דיונים חדשים בפורומים