כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מה זה אנטי הלסינג או Anti-Aliasingאם אני לא טועה תסבירו לי במפורט אם אפשר תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
הכותרת אומרת הכול .... דיי נמעס לי להסתכל כול פעם על המחשב ועל החלון היפה שעשיתי וליראות את הג'יפורס המסריח שיש לי משרת אותי בנאמנות כבר כמה שנים.. אבל שאני רוצה לרשום מפרט בצד אני דיי מתפדח לרשום את הכרטיס הזה חחחחחח בקיצר , זה הספק שלי http://www.zumaxpower.com/products/zu400w12.htm אני עם מעבד 2.8 שיוחלף בקרוב ל3 וג'יגה זכרון..... חשוב שליצין שאני לא בעידן הPCIE אני עם יציאת AGPX8 חחחחחח.... ראיתי כמה אבל אני רוצה לשמוע עוד חוות דעת.. מה הכי חזק שיש היום לחריץ הזהז ובסכום הזה חשוב לי שיהיה של ATI ולא של ניבדיה תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 746 צפיות
-
-
אני מחפש מכשיר שאיתו אני אוכל להפעיל מהמחשב בחדר סרט ושיראו וישמעו את הסרט בטלוויזיה בסלון ושזה יהיה ללא חוטים ובאיכות של 5.1 כמו של כבל אופטי ושאיכות התמונה תהיה באיכות הטובה ביותר שיכולה להתקבל מאותו הסרט. נמאס לי כבר להעביר חוטים באורך של 10 מטר לאורך המסדרון ואז בחזרה לסלון שלי וגם האיכות צליל היא ממש אבל ממש גרועה בגלל שאני מעביר את החוט על שתי ערוצים ואז המערכת הקולנוע הביתית מעבירה ל 5.1 ערוצים וזה נשמע ממש גרועה ונמאס... רציתי לקדוח חור בקיר ולהעביר כבר אופטי אך הקיר בעובי 25 ס"מ בערך והמרחק הוא יותר מ2 וחצי מטר וזה סתם מסובך... אני מחפש מכשיר שיוכל לעשות את כל זה וללא חוטים שיצאו מהמחשב אליו אלה רק מהמכשיר אל הטלוויזיה. שעלות המכשיר לא תעלה על 350 שקל אבל אם אין …
-
- 12 תגובות
- 808 צפיות
-
-
ניסיתי למצוא דריבר חדש לכרטיס מסך שלי 7600GT ומצאתי את זה http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_mobile_84.63.html הבעיה שלא מוזכר שם בכלל 7600GT וגם שניסיתי להתקין אותו אז זה לא עבד עזרה תודה
-
- 4 תגובות
- 565 צפיות
-
-
כמו שאמרתי אני צריך את הכרטיס הכי משתלם ולא הכי טוב שיריץ DOOM 3 GTA3 JEDI KNIGHT וכו' חלק ושיהיה קנייה משתלמת לשנתיים הבאות.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי מעבד E8400 ו 4 גיגה זיכרון תודה
-
- 0 תגובות
- 852 צפיות
-
-
אם אני לוקח כרטיס שיש לו VIDEO IN ומחבר עליו ממיר דיגטלי הבנתי שאפשר לראות טלויזיה במחשב השאלה שלי היא האם אפשר לראות גם בפול סקרין וגם כחלון קטן בצד ? (לא שניהם במקביל אלא האם אפשר לעשות את הדברים האלה )
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום רב ברצוני לרכוש כרטיס מסך זול לחיבור למסך מחשב וטלביזיה החיבור לטלביזיה יהיה דרך HDMI הלוח האם תומך ב PCIe*16 אין צורך בתמיכה במשחקים מהירים האם כרטיסים המבוססים על 5450 מתאימים- למשל Sapphire 5450 512MB GDDR3? האם זיכרון של 512 מספיק?, האם המאורר שלו שקט? האם יש הצעות נוספות?
-
- 1 תגובה
- 924 צפיות
-
-
אם אפשר אז איפה משיגים את זה?? וכמה זה עולה, ובבקשה זה חשוב לי! מישהו רוצה לקנות ממני את המחשב והוא אמר שהוא חייב TV-OUT!!! ואין לי !! יש לי G-FORCE 2 MX 32 MB
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אנשים מחפש כרטיס מסך רצוי עם קירור שקט או פאסיבי שמתאים בעיקר לצפיה בסרטים ושמאפשר חיבור HDTV לטלויזיה 32 LCD + חיבור DVI למוניטור ורצוי גם VIVO המלצות?
-
- 14 תגובות
- 828 צפיות
-
-
מחפש תוכנה ע"מ שאוכל להתקין את הדרייברים שבהם המחשב\כרטיס פעלו מצויין. תודה!
-
- 4 תגובות
- 723 צפיות
-
-
חברים יקרים, אני מתלבט לגבייי קנייה של מחשב חדש בשבועות הקרובים עד גג חודש. האם זהו זמן טוב לרכוש מחשב חדש + כרטיס מסך? כאשר הליבות החדשות בפתח?! אני מדבר על הליבה ה G98 של NVIDIA . דרך אגב התקציב שלי עומד עד 2100 ש"ח לכרטיס מסך תודה מראש לעוזרים ולמאירים את דעתי.
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מקבל סביב 90-110fps על סטאפ די חזק. CPU utilization סביב 60%-70%. שחקתי קצת עם קובץ ההגדרות של המשחק (כמות workers ואחוז VRAM), כפי שהמליצו בכמה פורומים, ללא שיפור משמעותי. ב- 3DMark ו- Battlefield V הביצועים טובים, כך שנראה שהבעיה ספציפית למשחק הזה. למישהו יש רעיון מה יכול להיות מקור הבעיה? הסטאפ: RTX 3080 i7-5960x @ 4.3GHz 32GB PC-2133 (8GB x 4 channels) X99-UD4
-
- 12 תגובות
- 4.8k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום רב, בנוסף לכרטיס המסך שיש לי, אני מעוניין לרכוש כרטיס טלוויזיה PCI עם PVR (להקלטת תוכניות ל-HD). המחשב ממוקם בממ"ד ללא נקודת טלוויזה (כבלים או אנטנה) אך יש קליטת טלפון נייד. שאלותיי הן: 1) איזה כרטיס TV מומלץבעלות של עד 400 ש"ח (אין צורך בעריכת וידאו)? 2) האם יש אנטנה קטנה שניתן לחבר ישירות לכרטיס לקליטת ערוץ 1 ו-2? איזה סוג יעבוד בממ"ד ? בתודה גיל
-
- 3 תגובות
- 663 צפיות
-
-
היה לי את הג'י פורס 5700LE והביצועים לא סיפקו אותי. אחר כך לקחתי ראדון 9550 של ג'יגבייט וזה ממש ממש לא סיפק אותי כרטיס על הפנים דום מפעיל לא טוב, וניד פור ספיד אנדרגאוונד 2 בכלל על הפנים. עכשיו השאלה שלי: הזמנתי ג'יפורס 5700 256DDR 128BIT גירסא רגילה לא מוחלשת של ג'יגבייט, יעבוד לי חלק דום, NFSUG2? תודה רבה מראש זה דיי דחוף לי.
-
- 23 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://forums.vr-zone.com/showthread.php?t=356594 מעניין מי תהיה הראשונה שתשלב אותם בכרטיסי מסך שלה, הניחוש שלי הוא AMD. פה דווקא מדברים על 7GHZ ולא 5- מזור: http://www.xbitlabs.com/news/memory/display/20081124071421_Hynix_Semiconductor_Introduces_7GHz_GDDR5_Memory.html
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
היי איפה אני יכול למצוא מה הגודל הפיזי של כרטיסי המסך ?? ויותר ספציפית 8800GTS תודה
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-
-
יש לי VIVO בכרטיס (או כמו שכתוב על האריזה AVIVO) אממ איך אני "מפעיל אותו"? כאילו איך אני רואה TV במחשב? קיבלתי כמה כבלים עם הכרטיס. עם איזה אני צריך להשתמש? ואיך בדיוק אני מחבר לTV? תודה לעונים
-
- 31 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
core i5 mbga-/h55 zalman zm500 win7 64 bit תודה אפשר חריגה קטנה בתקציב הכיוון הכללי הואnvidia ram 4 giga ddr3
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
המגזין PCWORLD מדרג את 10 מסכי "19 LCD הטובים ביותר : http://www.pcworld.com/reviews/article/0,aid,123858,pg,1,00.asp
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
רציתי לדעת האם ניתן להקליט שידור וידאו מתוכנת ממסרים כמו MESENGGER או EYEBALL וכו.. תודה מראש לכל העוזרים
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
סרטון חדש בערוץ ה-YouTube הרשמי של יצרנית השבבים חושף את אחד מדגמי השוק הגבוה הנייחים של החברה בדור ה-Alchemist - עם יתרון קל על פני דגם הביניים הנפוץ של NVIDIAלכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
האם מדובר בכך שהמעבד עלול להוות צוואר בקבוק לעומת הכרטיס? מעבד שלא יותן לכרטיס לבטא את יכולותיו? יש לי פנטיום D820. האם זה אומר שלי בכלל לא כדאי לקנות את 8800GT(אני מתכוון לגרסאת ה-256)? האם לא נכון לומר שגם במערכת שלי ה-8800GT עדיין יהיה עדיף על פני HD3850?
-
- 0 תגובות
- 797 צפיות
-
-
שלום לכולם מה קורה קניתי R9000 ומה אני יגיד לכם הוא פחות ממה שחשבתי BATTLE FIELD 800X600 LOW DETAIL 16 BIT הדרייברים הכי חדשים והוא מעיז לקרטע אתם קוליטם הכל LOW UT2003 מקרטע אבל הוא לפחות לא נתקע וממשיך הוא פשוט מקרטע המשחק היחיד שנהנתי ממנו מאד (גם באחרים נהנתי אבל פחות) עד עכשיו היה NFS HP2 אבל איזה מחשב לא מריץ משחק קל כזה אז מה אתם אומרים אני חי בסרט או שציפיתי ליותר מידי? תודה! נ.ב מצטער על הת'רד הקודם... :
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-


