עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by gtx980sli,

    שלום קניתי את הR9 290 MSI והתקנתי את הGAMING APP דרך הדיסק שמתי את הכרטיס על OC MODE והוא נשאר יציב על 300 כאשר אני משחק במשחק כמו MEN OF WAR 2 הוא עולה ל900 זה נורמלי? כאשר אני יוצא מGAMING APP הMODE נשאר? (כי שאני נכנס עוד הפעם זה לא נשאר לחוץ על הOC) הורדתי גרסה יותר חדשה של הGAMING APP מהאתר של MSI וזה אומר שהליבה רצה על 1000 (למרות שלא היה רעש מהמאווררים) אז מחקתי אותה והחזרץי את הגרסה המותקנית מהדיסק קיצר שמשהו יתן לי הדרכה איך להשתמש בR9 290 MSI. אני רוצה להריץ עלי THE WITCHER3 אז שמשהו יגיד לי איך לשים אותו על ביצועים גבוהים (סליחה על הבורות

    • 1 תגובה
    • 909 צפיות
  2. Started by moshe20,

    איך אני משנה את המהירות מאוורר ברטיס X1950 PRO

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  3. Started by 246810,

    מה אתם אומרים על מהירות המאוורר היא תקינה? ומה בנוגע לטמפרטורה? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  4. Started by Oray Lola,

    שלום שוב, לאחרונה רכשתי את הכרטיס הזה http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=11196-19-20Gu ושמתי לב שהוא מרעיש די הרבה, אז ניסיתי לשנות את מהירות המאווררים דרך AMD Catalyst Controll Center , אך שמתי לב שאין הבדל ברעש בין אם זה על 20% ו 100% . אז הורדתי After Burner - ושיניתי שם את מהירות המאווררים מ20 % ל 90% , חיכיתי כ10 דקות , וראיתי שאין הבדל בRPM , כשהמהירות הייתה על 20% הRPM היה על 3400 +-, וכשהיא על 90 % אחוז היא נשארה אותו דבר- האם זה נורמלי? אולי אני לא עושה משהו נכון?, אולי אי אפשר לשנות בכלל את מהירות המאווררים בכרטיס הזה? - בנוסף , כאשר אני מזיז את הכרטיס מסך בצורה קלה, המסך (dell u2312hm) עובר לSave mode , כאילו הוא לא קולט אותו, גם אם אני מנתק א…

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. אוקיי אז קיבלתי תמחשב החדש 3800+X2 2G RAM 7900GTX עכשיו אני בא מפעיל NFSMW על 1280x1024 והכל על high/on ואני פשוט לא שולט במשחק מרוב שהוא פועל לי מהר!! אני בא לשחק במירוץ ומרוב שהמשחק זז מהר המכונית שלי פשוט משתגרת ממקום למקום !!! אני לא יודע אם זה FPS ממש ממש גבוה מה שלא נראה לי או בעיה בCRACK . עזרה ?

    • 13 תגובות
    • 953 צפיות
  6. Started by Lucifer,

    יש בכלל כזה דבר "גבוה מדי"? זאת אומרת, אם המסך שלי (Princeton AGX 700- די ישן, בן איזה 3 וחצי שנים) תומך עד קצב רענון של 85 Hz, יכול להיות מצב שהמסך יתפוצץ או משהו כזה אם הקצב הזה (אפילו שהוא אמור לפעול בו) גבוה מדי? נ.ב - מה זה לעזאזל הגלים האלו שאני רואה במשחקים לפעמים?! (אם אני מנסה לרוב, אחרת לא שמים לב) ??? תודה

    • 6 תגובות
    • 842 צפיות
  7. Started by RJ1,

    מה הקטע שלכרטיסי מסך יש מהירות שעון נמוכה כל כך לעומת מעבדים רגילים?

  8. Started by yanivsk,

    הי חברה איך אני רואה את מהירות השעון והזיכרון ? האים דרך הדריברים (כי לא מצאתי) או דרך תוכנית אחרת (איזה?). אגב יש לי 7800GT של ALBATRON נ.ב על הקופסה כתוב רק מהירות שעון (450).

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות
  9. Started by POD,

    שלום לכם, אני פונה רק למי שיש לו את הכרטיס הנ"ל: רציתי לדעת את המהירות של המעבד ושל הזיכרון. תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 793 צפיות
  10. דגמי משפחת ה-Gaming של MSI מקבלים תוספת ליכולות הקירור ועיצוב בגוון שונה לכתבה

  11. אני מחפש כרטיס מסך 7800GT...אני לא כל כך מבין בכל היצירניות שלו...והייתי רוצה לדעת מי ה4 הכי מולמצים מבחינת קירור, מהירות שעון, ובכללי מי הם החברות הכי טובות שמיצרות אותו, וממי צריך להתרחק...

    • 31 תגובות
    • 2k צפיות
  12. אני יודע שיש צורך בעידקון ביוס לצורך כך, או שיש להשתמש בRIVATUNER חדש ולאפשר אופציה זו. מי שעשה שיומר את דעתו. מה בנוגע לקירור ? - הבנתי שקשה לשים לו HSF משום שיש לו SHIM שמגן על הGPU - דבר נוסף חיבור המתח מפריע לשים HS לזיכרון. אם מישהו עשה OC שיומר איך קירר ולאיזה תוצעה הגיע

    • 6 תגובות
    • 814 צפיות
  13. כמו שכולכם כבר יודעין נתקעתי עם ראדון 9000 פרו של ספיר ! (אל תשאלו למה...) רציתי לדעת עם בביצועים יש הבדל משמעותי בין הכרטיס הזה לשל ג'יגה בייט או אפילו של הרקולס... וגם מה בקשר לביצועי הO/C ?. אני יודע שתמיד עדיף את הג'יגה בייט אבל בכל ז"א אני רוצה לדעת. כי אחרי הכל זה לא כמו בכרטיסים של NVIDIA

  14. Started by bar123,

    מתלבט בין ה Nvidia 6800 GT ל 6600GT מה עדיף, האם יש הבדל משמעותי בניהם? והאם יש הבדל בביצועים בין ה 256 ל 128 MB. הא כן ואיזה חברה יותר מומלצת....? תודה.

    • 5 תגובות
    • 568 צפיות
  15. איך הם משפעים על ביצועי הכרטיס מסך באחוזים

    • 0 תגובות
    • 854 צפיות
  16. אופטימיזציות או לא אופטימיזציות. מהי הגירסא הטובה ביותר לדעתכם?

    • 7 תגובות
    • 777 צפיות
  17. שמעתי ש175.16 בעניין אבל אני לא ידוע, אני מחפש דרייברים שיעבדו לי טוב עם קרייסיס וורהד, אני עם סוג של בטא דרייברים (הראשונים לפיזיקה). תודה!!!!

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. שלום לכולם. כרגע אני עם כרטיס מסך On Board GeForce 6150 256MB (מחכה לקנות כ. מסך חדש), שמעודכן לדרייברים 94. רציתי לדעת אם יש גירסה יותר חדשה של דרייברים שתומכות בו. אם יש, אשמח לקבל קישור אליה. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 629 צפיות
  19. שאלה בכותרת...תודה

    • 2 תגובות
    • 609 צפיות
  20. חבר שלי בדיוק קנה radeon9600 pro, ואני צריך לייעץ לו אילו דרייברים כדאי להתקין.. אז מה אתם אומרים? תודה..

    • 1 תגובה
    • 635 צפיות
  21. Started by CoolOne,

    שלום, רציתי לדעת אילו הבדלים יש בין שני הכרטיסים שהזכרתי למעלה, והאם יש אתר מומלץ שאפשר למצוא טבלאות נוחות של ביצועי כרטיסים? תודה

    • 2 תגובות
    • 553 צפיות
  22. שלום, רציתי לדעת מהם הבדלים בין כל החברות המפיצות, יש לי דוגמא לכמה כרטיסים שאני לא מצליח לדעת למה הפרשי המחירים גדולים כל כך, ההבדלים ביניהם הם קטנים או גם גדולים מאוד כמו המחירים ? הכרטיסים הם : GV-N680OC-2GD - הכרטיס GTX 680 OC EDITION מבית GIGABYTE GV-N680SO-2GD - אותו כרטיס בגרסת Super OC מבית GIGABYTE GV-N680OC-4GD - אותו כרטיס בגרסת OC עם 4GB זכרון מבית GIGABYTE N680GTX Lightning - אותו כרטיס 2GB אבל גרסת LIGHTNING מבית MSI GTX680-DC2O-2GD5 - אותו כרטיס 2GB רגיל מבית ASUS. השאלה שלי היא על מה הבדלי המחירים כל כך גדולים אם זה אותו כרטיס ? ולמה חלק מהכרטיסים תופסים 3 סלוטים וחלק 2 ? ומה זה Base Clock ו-Boost Clock ? ובמה עוזרים חיבורי הזהב בחלק מהכרטיסים ? …

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. Started by ZeeD,

    בעקבות החדשה שפורסמה היום באתר גיליתי את ה L1780Q שקולע בדיוק לנתונים שאני מחפש. באתר היצרן (www.lge.com) לא הצלחתי למצוא את הדגם הספציפי הזה, אבל כן מצאתי את ה L1780U שדי דומה ל L1780Q. ניסיתי לחפש בגוגל השוואות על שני הדגמים הנ"ל אבל קיבלתי הרבה אתרים בשפות זרות. בכל מקרה, מישהו יכול לספר לי קצת על ההבדלים בין הדגמים ? ועוד שאלה קטנה, לגבי האחריות של LG, מישהו יודע את האתר שמספק אחריות ל LG בארץ ?

    • 5 תגובות
    • 823 צפיות
  24. Started by ofer40,

    היי יש לי שתי אפשרויות כרגע או ללכת על RADEON 9550 והמתחרה שלו מ NVIDIA או ללכת על RADEON 9600 PRO או מקבילו מ NVIDIA. רק רצוי לציין שאם אני רוצה לעשות OC אז שעל הכרטיס יהיו לא רק צלעות קירור אלא גם מאוורר הלא כן? אז זהו התמקדתי במחיר שכנראה יהיה עד 500 שאלה המחירים שאפשר להשיג את הכרטיסים האלה. תודה

    • 10 תגובות
    • 783 צפיות
  25. היי רציתי לדעת מה ההבדל בין כרטיס של חברה כמו GIGABYTE שמבוסס על ה RADEON 9550 לבין כרטיס של חברת ATI שהיא יצרנית השבב? האם כדאי להעדיף את הכרטיס של ATI או שזה לא משנה? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים