עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by NightElf,

    שלום קניתי מחשב חדש. ומה שאני רואה (מצורף בתמונה ) המהירויות שלי היא 500/600Mhz לא כמו ממה שכתוב באתר של 575/1200Mhz) sapphir האם בזיכרון זה אמור להיות חצי? והטמפ במנוחה 66 מעלות. [attachment deleted by admin]

    • 23 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by cooper,

    מה המהירויות שצריכים להיות לי ב1950XT ? למה שבCATALYST CONTROL הוא מראה לי : Graphics Card Manufacturer Built by ATI Graphics Chipset Radeon X1950 Series Device ID 7244 Vendor 1002 Subsystem ID 0B12 Subsystem Vendor ID 1002 Bus Type PCI Express Current Bus Setting PCI Express x16 BIOS Version 009.012.005.002 BIOS Part Number 113-A52068-100 BIOS Date 2006/09/21 Memory Size 256 MB Memory Type DDR3 Core Clock in MHz 500 MHz Memory Clock in MHz 594 MHz Primary Display Yes זה בסדר??? כי ראיתי שהוא אמור לעבוד על מהיריות גבהות יותר תודה לכל המומחים 8)

    • 8 תגובות
    • 681 צפיות
  3. Started by mrsph666,

    שלום, יש לי מספר שאלות: - האם מהירות הליבה בכרטיס מסך קובעת הרבה? למה למשל ב-R9600XT מהירות הליבה היא MHz500, כשב-R9800XT הליבה היא 'רק' על 412MHz? האם זה משפיע הרבה? - האם מהירות הזכרון משפיעה הרבה? למשל אם ב-R9600XT יש 600MHz, ואם אני עושה OC ב-50MHz, כך שיוצא 650MHz, האם ארגיש בהבדל? - מזה RAMDAC ? לרב הכרטיסים של היום יש 400MHz RAMDAC, מזה? תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 626 צפיות
  4. שלום רב ברשותי כרטיס מסוג 9600xt של Shappire. אני רוצה לדעת מהם מהירויות הליבה של הכרטיס ומהם מהירויות הזיכרון שלו. בלי אוברקלוקינג ובלי כלום. תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 595 צפיות
  5. היי קניתי את הכרטיס הזה http://www.sapphiretech.com/us/products/products_overview.php?gpid=169&grp=3 בקונטרול סנטר של אטי כתוב שלי שהמהירות ליבה היא 500 והמהירות זכרון היא 594. המהירויות שאמורות להיות הן ליבה 625 וזכרון 1800. מה קורה פה?

    • 2 תגובות
    • 643 צפיות
  6. Started by Chaos,

    בהמשך לדיון הזה: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=99953.0 הסתכלתי קצת באתרים השונים, וראיתי כי רוב הכרטיסים באים במהירות סטוק של 500/1000, כולל הכרטיס של חברת Leadtek, בניגוד למה שנאמר כי רק הכרטיס של XFX בא במהירות זו. אני מניח שהעובדה הזו לא נעלמה מלפניכם כשאמרתם זאת, אך הייתי רוצה לקבל פירוש לעניין הדבר הזה. בתודה מראש לעוזרים. עריכה: משום מה אינני מצליח ליצור קישור לקטוגריית ה 6600GT ב AGP של newegg, אך מהסתכלות שם נראה כי לרובם יש מהירות סטוק של 500/1000.

    • 4 תגובות
    • 719 צפיות
  7. ככל שאני חוקר יותר את עניין ה 8800GT אני מבולבל יותר איך יכול להיות היצע כזה של אותו כרטיס עם מהירויות שעון שונות בכל אחד? לדוגמא ה PALIT שהבנתי שזה בעצם ה EXPERTVISION (עדיין לא הבנתי מה העניין כאן, זה חברת בת או משהו כזה?) מגיע במהירות של 650MHZ. לעומתו ה gigabyte במהירות 700 ונדמה לי שכמוהו גם ה ASUS. מה בעצם המהירות הטבעית של ה 8800GT? ממה שקראתי זה בכלל 600MHZ. אז מה, כולם מומהרים באיזושהיא צורה? אז מה העיניין כאן? רכיבים יותר טובים? האם אפשר להמהיר את כולם עד לאותו סף? כי בסך הכל כולם מיוצרים לפי אותו reference. אופיר

    • 2 תגובות
    • 586 צפיות
  8. השאלה הראשונה: נכנסתי לדף מוצר באתר של חברה מסויימת, חיפשתי כרטיס מסויים והיה כתוב שהזכרונות שלו פועלים ב400הרץ נכנסתי לדף מוצר באתר של חברה אחרת, כרטיס מקביל, והיה כתוב שם שהזכרונות שלו פועלים ב200הרץ האם הם התכוונו לאותו דבר (כי DDR זה מוכפל) ופשוט ניסחו את זה אחרת או שבאמת באחד מהחברות (שמייצרות אותו כרטיס) מהירות הזכרונות כפולה משל השניה. אני צריך לציין שהכרטיסים הם לא גירסאות SE או כל גירסא מוחלשת אחרת השאלה השניה, האם אותו כרטיס, שבאחד יש 128ביט ובשני 64ביט (לא בייט, ביט!) יפעלו אחרת? ובמה יתבטא ההבדל אם יש בכלל תודה

    • 3 תגובות
    • 640 צפיות
  9. Started by ORrrr,

    אז ככה הכרטיס שלי עובד על AGP x2 אולם לאח שלי יש אותו כרטיס(הלכנו לקנות ביחד) ואצלו זה AGP x4 הלוח שלי תומך בx4 וגם בביוס אני רואה זה על x4... מה הבעיה לעזאזל?! תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by abarbotel,

    התקן פי סי אי אקספרס מכיל מלא מהירויות.. זה מבלבל מישהו מוכן לעשות סדר בבלאגן ולרשום את המהירויות של התקן והגרסאות שלו כמה מגה הוא מעביר בשניה

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by bizbuzy,

    קניתי מחשב עם כרטיס מסך 9600 פרו של ג'יגהבייט (r96p128de) ושמתי לב שהוא עובד במהירות זכרון 200 מה"צ , בעוד שלמיטב ידיעתי היא אמורה להיות 300 מה"צ. כשאני מעלה את מהירות הזכרון באמצעות vtuner או תוכנות אחרות יש ארטיפקטס. מהירות הליבה תקינה - 400. האם מדובר בכרטיס פרו מוחלש ? או שיש תקלה ואם כן מה הפתרון ?

    • 3 תגובות
    • 553 צפיות
  12. Started by FastJack,

    בזמן הBOOT המהירות של המאוורר של הכרטיס מסך מאוד גבוהה (60%~) ויורדת לidle רק כאשר Windows עולה. יש אפשרות לשנות את זה? בכרטיס הקודם שלי (Sapphire 6850) לא היה את התופעה הזו. הכרטיס המדובר הוא Gigabyte R9 280X OC.

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by BURTON,

    יש לי רדאון 9600 פרו וקראתי בפאק של הפורום שמהירות השעון שלו צריכה להיות 400 מגה הרץ ואכן כך הסתכלתי על המהירות של הזיכרון וכתוב לי שהיא עומדת על 250 מגה הרץ כפי שרואים בתמונה ואילו בפאק רשום מהירות זיכרון: 600MHZ(בערוץ בודד 300MHZ) האם עבדו עליי?? האם אני יכול לעשות אוברקלוק ל300 בבטחה??

    • 7 תגובות
    • 721 צפיות
  14. Started by אוריפ,

    למישה ויש מושג מהי מהירות הזכרונות של הכרטיס מסוג Hercules 3D Prophet 9800 Pro 128 MB? אין לי אפשרות לבדוק ויזואלית כי מודבקים אל הזכרונות היטסינקים, וממש לא בא לי להתחיל להוריד אותם... מישהו יודע? תודה!

    • 5 תגובות
    • 752 צפיות
  15. מהירויות עריכה בפוטושופ קשורות בכרטיס מסך? כלומר אם יש הבדל ממשי בין GF 5200 לGF 5600... ובאיכות התמונה יש הבדל? או שההבדלים אם רק במשחקים.

    • 9 תגובות
    • 845 צפיות
  16. Started by ofer_mat,

    רק אצלי זה איטי פחד או שככה זה...הרבה אפשרויות+גרפיקה משופרת = איטיות

    • 3 תגובות
    • 638 צפיות
  17. Started by VooDoo3,

    מה מהירות ברירת המחדל של Leadtek Ge-Force 4 Ti4400 128MB MyVivo ?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by lior46,

    למה לפעמים רושמים את מהירות השעון של הזיכרון בכרטיסי מסך בכפולה של 2 כאשר מה שתאחלס מוצג במחשב הוא חצי ממה שנאמר באתר שלהם או כתוב על הקופסה

  19. Started by kobibo,

    אני מתלבט האם לקנות את ה- 9800 פרו אך ישנם לפי מה שראיתי הבדלים במחירים שנעים בין 1350-1550 ש"ח בערך . רציתי לדעת מהי מהירות הזיכרון והליבה שאמורים להיות בכרטיס כזה עם 256bit ? ראיתי כאן בפורום שניתן לרכוש 9800PRO 256BIT ב - 1350 ש"ח של ספיר ב- comp il אם אני לא טועה ? האם הכרטיס מומלץ ? האם ישנו איזה הבדל בינו לבין אותו כרטיס שנמכר לדוגמה בזיגזג ? אודה לתגובות .

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  20. לא מזמן קניתי את הכרטיס הזה - Radeon 9000 PRO 128MB: http://tw.giga-byte.com/VGA/Products/Products_GV-R9000%20PRO%20II.htm נכון, זה כרטיס דיי מיושן, אבל אני לא צריך יותר מזה כרגע. אם אני לא טועה, התקן של ATI קובע שלכרטיס הזה מהירות הליבה צריכה להיות 275MHz ומהירות הזיכרון גם כן 275MHz (מעשי - 550MHz בגלל שזה DDR). הגדרות ברירת המחדל שהגיעו עם הכרטיס שלי הן 275/250, כלומר הזיכרון עובד ב 500MHz במקום ב 550MHz. זה מה שכתוב על הצ'יפים של הזיכרון שעל הכרטיס: hynix HY5DV281622DT-36 KOREA לפי המסמך הזה באתר של hynix, הזיכרון אמור לעבוד ב 550MHz: http://www.hynix.com/eng/products/dram/down/GDDR.pdf בדרייברים של Omega יש כלי בשם ATI Tool, שמאפשר למצוא את מהירויות המקסימליות ע…

    • 1 תגובה
    • 916 צפיות
  21. Started by biflush,

    שלום רכשתי היום gigabyte gtx770 2gb oc וכשאני משחק יחד עם msi afterburner מהירות השעון של הזכרון מגיעה לחצי מהמהירות שאמורה להיות, מישהו יודע איך פותרים את הבעיה?

  22. Started by orlupo,

    מה המהירות של הזכרונות ב-NS בכרטיס מסך GEFORCE 2 MX 200?

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  23. Started by nanus,

    היום הכרטיסים החדשים מתאים לPCI EXPRES 2 אבל אני רוצה לדעת אם הלוח שלי תומך עד 16 זאת אומרת שהכרטיס לא היה מנוצל עד תום?? או שזה יותר קטע של תמיכה שזה יכול לעבוד גם בזה וגם בזה ללא הבדל ביצועים?

    • 6 תגובות
    • 703 צפיות
  24. שום תוכנה ושום גרסה של riva tuner לא עובדת עם הדרייבר החדש של NVIDIA גרסה 185.85 למה זה ? בימים כאלה קשה שצריך שהמאורר יעבוד על מהירות גבוהה זה לא עובד.. מישהו יודע על זה משהו ?<! :s05:

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  25. מה יותר חשוב מהירות ליבה או מהירות זיכרון? למשל: כ.מסך עם: מהירות ליבה:500Mhz ומהירות זיכרון:600Mhz או כ.מסך עם: מהירות ליבה:390Mhz ומהירות זיכרון:700Mhz מה יותר טוב? ואם מישהו יכול להסביר לי: מהי בכלל מהירות ליבה? תודה לכל העוזרים

    • 5 תגובות
    • 2.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים