עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. אצלי רשום 8.6.... יש אצלי בעיה או שזה אצל כולם ככה?....

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  2. לאחר הרבה תראדים שפתחתי ואף אחד לא ענה לי גיליתי את התשובה לבעיה שלי לבד אך הפתרון הוא יקר מאוד, השאלה שלי איך בנוי ממיר ממחשב לטלויזה (http://solo.starwebz.com/product-1.html) ואיך אפשר לבנות אותו ??. והאם אני יכול להעלות את הHZ של המסך ל100??

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  3. Started by pc student,

    על פי מה שאתם רואים יש לי את הכרטיס הזה חשבתי בשביל מה הוא טוב ואיך ניתן לשפר אותו?

    • 6 תגובות
    • 631 צפיות
  4. שלום, בזמן הקרוב אני קונה INTEL C2D E6600 & וזיכרונות 2GB 800MHZ, ולדעתי לא שווה לקנות עכשיו כרטיס מסך ביגלל שאני יקנה כרטיס מסך DX10 ואין משחקים כך שלא ניתן לדעת מה 8800 או X2900 יהיו שוים. ואני חושב שאולי הסתפק לכמה חודשים בכרטיס און בורד, INTEL GMA 950, ואני רוצה לדעת אם הוא יריץ לפחות איזה CSS על 1024*768 ובלי AA וHDR? והוא בערך בעוצמה של GF 5200 ? או שווה להשקיע באיזה כרטיס זמני ב600 שקל? תודה מראש, אנטון.

    • 6 תגובות
    • 865 צפיות
  5. Started by avi.hagit,

    קניתי מחשב חדש ונותנים לי שם את x300 של ati הבנתי שהוא חלש מאוד ולא מיועד לגימריים יש לי אופציה לבטל אותו ולקנות כרטיס מסך יד שניה באותו מחיר שניראה לי יותר מתקדם האים זה משתלם אפילו שאני לא מקוון לשחק כרגע במחשב בכללי האם זה משתלם לקנות כרטיס מסך יד שנייה?

    • 3 תגובות
    • 600 צפיות
  6. Started by idan3072,

    ?? והאם הארקולס יותר חזק מכל כרטיסי הFX5200? ואם יש לכם כרטיס אחר עד 670 ש"ח אשמח לקבל הצע מדובר בפנדס..

    • 8 תגובות
    • 761 צפיות
  7. Started by eyalsd,

    http://www.tms.co.il/product/11306 או http://www.tms.co.il/product/10324 אני נוטה לnvidia, שימו לב לזכרון הכפול לhdmi. אבקש המלצותכים. האם מבחינת שידרוג עד איזה שנתיים יכול להיות שעדיף ה6850 כי הוא יותר זמין בשוק?? או שזה שיקול לא רלבנטי. בגדול אני שואל מה יתן לי ביצועים טובים יותר כשיש לי מערכת די חלשה.

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by Shoko,

    מה שווה ערך לכרטיס הזה בניוידיה בביצועים? http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=519682 אני מתכוום סתם לדוגמה ש- gf fx5200 נגיד הוא נותן אותם ביצועים כמו x300 ועוד שאלה האם הכרטיס הזה יוכל לעבוד טוב במחשב שלי (מפרט בצד)

    • 1 תגובה
    • 643 צפיות
  9. Started by miky,

    חברה חשבתי יש לי ראדון 9200 se ושאלתי את עצמי האם כדי לסיים את חייו או לחיות איתו אם האפשרות היא השנייה אז איך אני היתי רוצה שזה יראה כמו מוות מעומס יתר או משהוא כזה תוכלו לעזור לי?

    • 3 תגובות
    • 610 צפיות
  10. Started by fkdskate,

    חברה מה שונה בין Radeon 9600 256 mb dvi+tv לבין הגרסה הרגילה ??

    • 7 תגובות
    • 702 צפיות
  11. אני מאוד מאוכזב... לפני שבוע הייתי אומר שיש לי ראידון 9700 פרו ספייר היו פותחים את הפה מה ?! אחלה כרטיס אז יצא 9800 מה אתם רוצים להגיד שה 9700 שלי לא טוב ?! אני לא מדבר בשם עצמי אני מדבר בשם כולם קיבלתי את המחשב רק לפני 5 ימים אם 9700 פרו (ספייר ) על תשכחו שיצא דריברים חדשים מבית ati אז ה 9700 פרו ישיג הרבה יותר ביצועים לא כה ?! אני רוצה לדעת מה אתם חושבים על הכרטיס ?! ראידון 9700 פרו מה הוא כבר לא חיה רעה ?!

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by shon10030,

    אי הבנה ודאגה על פארש. בכל מקרה לקחתי r9 290x בהוספת הפרש למבצע "בקניית מחשב חדש".

  13. Started by dd7,

    כתוב כאן R600 של AMD - כבר החודש! http://hwzone.co.il/news/1167692562/25017/ יש תאריך אחר משו?

    • 1 תגובה
    • 627 צפיות
  14. Started by goldiga,

    הציעו לי אותו כחלק ממפרט של מחשב לתוכנות תלת מימד ומשחקים ב1000 שקל, לקחת ?

    • 5 תגובות
    • 547 צפיות
  15. באחוזים מה תהיה ירידת הביצועים??

  16. אני מתכנן לקנות אותו מSkyPC כמו שניתן לראות פהhttp://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=2166, והוא ממש זול, איך זה יכול להיות? זה שילוב של חברה זולה וחנות זולה? ומה יכולות הOC שלו? והאם הקירור שלו טוב? תודה!

  17. אני מדבר על תמיכה בלוח. בתודה, Quantom.

    • 8 תגובות
    • 743 צפיות
  18. Started by daniel86,

    האם כשאומרים שכרטיס מסך מסויים מגיע ל1.7 ג'יגה הרץ, הכוונה לליבת המעבד? או שלליבה יש תפקיד שונה?

    • 0 תגובות
    • 868 צפיות
  19. אתם יכולים בבקשה להסביר לי מה כל חיבור עושה

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. Started by Chura,

    שלום אני מעוניין לקנות 7600GS לא יודע למה גולדטופ העלו את המחיר, מ601 ש"ח ל680 ש"ח וגרם לי להתלבטות... מה נותנת לי גירסאת האקסטרים ? רק OC שבעצם אני יכול לעשות לבד ? או ליבה יותר טובה ? http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=13955&catid= http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=13956&catid= האם יש כרטיס עד 750 ש"ח יותר טוב ? אני לא שחקן כבד בכלל ומקווה להוציא כמה שפחות על כרטיס מסך תודה

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by TheShadow,

    בררתי בזיג זג ובפנדה וKSP רציתי לקנות את זה היום...

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  22. Started by okitai,

    הי, כמו שכתוב... העניין הוא כזה ל-ATI יש 128MB ול-nVidia יש 256MB. לשנייהם קרור ע"י מאווררים קטנים (לא ששמעתי רעש ממי מהם) אני עובד ב-Vista (בלבד - הורדתי את ה-XP ובבקשה, לא לומר לי למה לא - זו העבודה שלי). מריץ לעתים רחוקות מישחקים: Sim City ו- MS Flight Sim X ואוליי עוד כמה קטנים שלא דורשים כרטיס חזק. עם הנתונים האילו, מי הוא הטוב יותר?

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  23. Started by MINIME,

    אשמח לקבל תשובה מפורטת גם לא מפורטת תתקבל. תודה מראש MINIME.

    • 0 תגובות
    • 958 צפיות
  24. Started by ABLB,

    לאחר התבלטות החלטתי לקנות לאחי את ה 8600GT - גיימר בינוני, החלטה זו נבעה מהסיבה ש 8800 עולה 1000 ש"ח יותר , ואיתם עוד שנה ואולי פחות הוא ישדרג למשהו שהוא יותר טוב טכנולגית מה-8800 שקיים היום(שהוא בעצם מונופול DX10). הייתי מעוניין אם מישהו כבר עשה סקר וידוע לו מי מהחברות השונות מספקת את הביצועים הטובים ביותר שניתן להפיק מה- 8600? אני כעת עומד על LEADTEK PX8600GT TDH EXTREME 256MB דעתכם? תודה.

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. ואני מדבר על התאמה לכרטיסי המסך הגבוהים של ATI כלומר X800 או XT-PE .... תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים