עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. כרטיס אחד של:X800XT 256MB PCIEX ? עם איזה תצורה עדיף לעבוד ,כדי שאוכל לקבל איכויות גבוהות,ביצועים ומהירות? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 800 צפיות
  2. מה עדיף לי לקנות 9800 se ולשים עליו את האומגה ופתיחת 4 הצינורות יצליחו או 9800 Np ולצרוב לו את הביוס של פרו????????

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by fender1989,

    יש לי 1200 שקל ואני קונה כרטיס מסך חדש כי נשרף לי מה שיש לי עכשיו ואני מתלבט בין ה GeForce 6600GT שעולה 1020 לבין ה Radeon9800Pro שעולה 1200 ואני יכול לקנות את שניהם אבל אנלא יודע מה עדיף לי אני רוצה את זה למטרות משחקים וFPS גבוה למשחק כמו Call Of Duty אני רוצה לדעת איזה כרטיס מסך ייתן יותר FPS תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 941 צפיות
  4. Started by evman007,

    והאם יש השוואות ביניהם? תודה לעוזרים.

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. Started by YOU123,

    החלטתי לקנות אותו הקנייה שווה הכרטיס עולה 2880 שקל מה דעתכם שווה לשקיע הוא יחזיק לי פוחת שנתיים

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  6. אז יש לי תכרטיס הגעתי ל-OC הכי חזק שהוא עמד בו.. מה עוד אפשר לעשות? צריבת ביוס לכרטיס אחר תעזור? פתיחת צינורות עיבוד? משהו? יש איזשהוא משהו שאפשרי לעשות אותו? תודה

    • 6 תגובות
    • 718 צפיות
  7. Started by STRENGTH,

    נגיד לי יש 128 MB בכרטיס מסך שלי אם הייתי קונה 256 במה זה היה עוזר לי ביצועים,איכות?

    • 5 תגובות
    • 717 צפיות
  8. Started by asaf_azar,

    8800GT 2900GT ו2950PRO???

  9. Started by ashkenazone,

    מה המתחרה העיקרי לביצועים של ה6800GS לAGP? יודעים מה גם לPCI אבל תענו בנפרד בבקשה... תודה. 2) אם אני אקנה אותו יהיה לי צוואר בקבוק? יש לי מעבד נורת'ווד 2.60 P4 C תודה.

    • 2 תגובות
    • 553 צפיות
  10. Started by INFERNO,

    מה זה משנה עם אני משתמש ב60Herts או ב 75herts אני לא רואה שום הבדל

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by ZenMaster,

    ומה זה אומר אם הכרטיס מסך שלי קיבל : GFX 6261 CPU 9207 -------------- 46719

    • 0 תגובות
    • 557 צפיות
  12. Started by ben060,

    קראתי באחד המודעות פרסום שאפשר לראות במחשב טלויזיה האם זה באמת נכון? איך זה פועל?

    • 7 תגובות
    • 830 צפיות
  13. Started by i-kramba,

    התקנתי במחשב שלי nvidia geforce fx 5500 256m agp .צריך לעשות משהו בביוס ?? יש לי וינדוס 7 וב-windows experience index יש לי ציון נמוך ב-desktop performence יש דרך לשפר?

    • 5 תגובות
    • 921 צפיות
  14. של חברת GECUBE אין לי חיישן בדקתי הכל התוכנות האפשריות Sesnors vIew Everest בדרייבר של ATI ATI TOOL .. אין לא מראה.. יש איזה מכשיר שבודק טמפ משהו ? .. אפשר לשים חיישן?

    • 13 תגובות
    • 703 צפיות
  15. אמםם חחח טוב לא לצחוק חבר'ה זה רציני, נזל דבק סופר גלו על הכרטיס מסך איך אני מוריד את זה? ובמידה והחלטתי להוריד אותו עם מלחם ונייר זכוכית (תחשבו לבד איך..) זה ינזק?.. אההההההההההההההה MSI Ge - Force Ti 4600

    • 28 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. Started by mistaarvim,

    למה אני יותר לא רואה שכותבים עליו\ממליצים עליו? מה בסכום של 1800 ש"ח הוא לא הכרטיס מסך הכי משתלם? אני מחפש כרטיס מסך למפרט שלי בערך בסכום הזה ולא ב2000 ש"ח(1900XT) פיספסתי משהו? האם יש משהו יותר משתלם בסכום הזה מה1800XT 512MB?!

    • 4 תגובות
    • 628 צפיות
  17. התקציב שלי בסביבות ה1500-2000 שקלים. ברור שעדיפות לכמה שפחות יקר. בכל מקרה משחקים מתחילים לעשות לי מעט בעיות עם הגדרות גבוההות. אני אשמח למשהו שיוכל לשפר את הביצועים במשחקים, להעלות FPS ולא ליצור צוואר בקבוק. אין לי בעיה להשקיע בלוח אם או במעבד לו דווקא בכרטיס מסך. אבל זה נתון לשיקולכם איפה בדיוק כדאי להשקיע. זה המפרט: מעבד: Intel Core 2 Quad Q6600 + Arctic-Cooling Freezer 7 Pro לוח אם: Abit IP35-E Chipset P35 Socket 775 זכרונות: G.Skill DDR2 4096MB 800MHZ PI CL-4-4-4-12 כרטיס מסך: Gigabytes Radeon HD4870 512MB DDR5 PCle כונן קשיח: W.D 5000AAKS 500GB SATA2 7200rpm 16mb צורב: ASUS X20 ספק: SeaSonic S122II-500 500W + מארז קאמפוס NZXT המעבד כרגע בOC של 3.4 ומערכת הפעלה של Wi…

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. Started by david 343,

    למה בכל הפורומים בכל הנוגע לכרטיסי מסך מדברים רק על Radeon ? מה עם כרטיסי ה - 3D Prophet של הרקולס ? הם לא טובים ?

  19. Started by shibby15,

    הוא לא היה אמור להיות מוכרז היום?? ???

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Aqualiz3r,

    מישהו שמע משהו בקשר לכרטיס הזה? מתי הוא יגיע לישראל? לפי מה שאני יודע אפשר להשוות אותו ל 6800 GT מישהו יודע מתי הוא ימכר בארץ אני מת לקנות אותו...

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  21. Started by Screw_Master,

    אתם יודעים , תוך כדיי עיון באתר הזה , ראיתי שניי שמות גדולים במיוחד , Nvidia וAti , עושה רושם שATI מובילה בביצועים (HDR + AA ) וגם קצת טכנולוגית (Nvidia קנתה את טכנולוגיית הMULTI graphic card's שלה עם רכישת 3DFX , לעומת ATI שפיתחו אותה בעצמם) לעומת זאת Nvidia מובילה במכירות , לעומת זאת , יש בעולם עוד יוצרים של כרטיסי מסך , ורציתי לשאול מה איתם , והאם מישהו מכם שמע את שמם איי פעם , אני מדבר על שניי יוצרים מעולים שכרטיסיהם לא נופלים שהיכולת של שניי הגדולים האחרים , השם הראשון הוא S3 , השני הוא MATROX , קראתי דיי מזמן איזה ביקורת שהשוותה כרטיס של Nvidia לכרטיס של ATI לכרטיס שלישי של S3 , בקטגוריית המשחקים הS3 אכל את מתחריו בלי מלח... וגם בבנצ'ים , השאלה שלי היא האם מישהו ראה…

  22. Started by kotvana,

    אני קורא ביקורות ועושה רושם שזה כרטיס חז'ק ביותר. מנצח גם את ה-8800GT בכמה מקרים. אני מדבר על גירסת ה-DDR3 256BIT. העניין הוא שאני מתלבט בין 256 ל-512. את ה-256 אפשר להסיג גם ב-500 צ'קלז. אז אני מתלבט. גם המחשב שלי לא כזה פצצה. די מיושן. AMD 3000+ MSI K8N NF4 ULTRA קראתי פה שעדיף לי לקחת כרטיס חלש יותר כי ממילא אני מוגבל. זה נכון? אבל אני חושב לטווח רחוק, נגיד אני מחליף לוח ומעמד. עוד כמה שנים הכרטיס הזה יריץ משחקים ברזולוציה סבירה (1024*768), כשהאנשים לא נראים קרטונים מעוכים? תודה על התושובת.

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  23. Started by kotvana,

    אני קורא ביקורות ועושה רושם שזה כרטיס חז'ק ביותר. מנצח גם את ה-8800GT בכמה מקרים. אני מדבר על גירסת ה-DDR3 256BIT. העניין הוא שאני מתלבט בין 256 ל-512. את ה-256 אפשר להסיג גם ב-500 צ'קלז. אז אני מתלבט. גם המחשב שלי לא כזה פצצה. די מיושן. AMD 3000+ MSI K8N NF4 ULTRA קראתי פה שעדיף לי לקחת כרטיס חלש יותר כי ממילא אני מוגבל. זה נכון? אבל אני חושב לטווח רחוק, נגיד אני מחליף לוח ומעמד. עוד כמה שנים הכרטיס הזה יריץ משחקים ברזולוציה סבירה (1024*768), כשהאנשים לא נראים קרטונים מעוכים? תודה על התושובת.

    • 9 תגובות
    • 923 צפיות
  24. Started by Sctoweri,

    אני מחכה לה בקוצר רוח מישהו יודע מתי היא כבר תופיע באתר?

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  25. הרבה אתרים אומרים שב5 לדצמבר הייתה אמורה להיות הכרזה על הדור הבא של הכרטיסים. מישהו יכול להביא לינק או מידע? מה לגבי Nvidia יש חדשות לגבי כרטיסים ?

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות

דיונים חדשים בפורומים