עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. כרגע יש לי ג'יגהבייט GTX560Ti אבל בגלל קריסות אני אחליף אותו באחריות. האפשרויות הן: או אותו כרטיס חדש, או את הכרטיס השני שבוכתרת מה עדיף? תודה!

    • 3 תגובות
    • 963 צפיות
  2. שתי אפשרויות יש לי אחת HD4890 V-X חדש מRSM ב668 שח לא כולל משלוח שזה עוד 20 שח או מצאתי אפשרות לHD5770 ב600 שח גם לא כולל משלוח יש עליו עדיין אחריות לשנתיים וקנו אותו בסקאי פי סי מה נראה עדיף? המפרט שלי הנל E8400 DG41RQ-Intel PSU 450 משדרג אותו ברגע שיהיה לי כרטיס מסך חדש זיכרון 2 ג'יגה בייט DDR2 800MHZ משדרג ל4 בהזדמנות מארז MIDI ATX ג'נרי טיפה צפוף אני מקווה שאצליח להכניס בו את הכ. מסך הרצוי ובגדול DX10 או DX11 זה לא הדבר הקריטי לי עדיף ללכת על ה4890 ? שטיפה יותר מתחמם, צרכן טיפה יותר גדול וגם עושה יותר רעש במאמצ? או לקחת 5770 במחיר מציאה שיותר קריר אבל לא מתקרב בביצועים בכלל ל4890?

    • 7 תגובות
    • 942 צפיות
  3. האם שווה להשקיע את המאמץ הכספי (645 ש"ח) עבור club3d hd3850 oc adition 512mb http://www.skypc.co.il/pl_product~CGAX-3852DDO~8~0.htm או להסתפק ב Inno3D 9600GSO 384mb ב-550 ש"ח http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=1537&CatCode=400 האם בכלל לשקול את הכרטיס הבא: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=1500&CatCode=400 בתודה מראש

  4. Started by Y.R,

    שלום, אני משתש כרגע במסך 15 אינץ מכוער, ועכשיו יש לי אופציה לקנות מסך חדש. כרגע ההתלבטות היא בין מסך 19 אינץ lcd לבין מסך 21 אינץ שטוח (ועבה). הדגמים הספציפים ששמתי עלהם עין הם samsung 1100df בשביל המסך 21 וLG LCD 19 אינץ (אני לא זוכר מה הדגם הספציפי) בהנחה שהמחיר לא חשוב, איזה מסך לדעתכם יותר מוצלח? נ.ב אני מתחשב בעובדה שיכול להיות שאני ארצה את המסך גם לצפיה בסרטים ולחבר אותו לפלייסטישן כמו טלווזיה ולזה עדיף לדעתי את ה21 תודה מראש

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. איזה משתי הכרטיסים עדיף? בהנחה שהדרייברים החדשים מגיעים כמעט לTI4600...

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  6. Started by safari,

    הכותרת אומרת הכל! מה דעתכם? תודה לעוזרים?

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by chris_u16,

    האם זה נכון ש R9000pro עוקף בביצועים את הכרטיס R9200? http://www.giga-byte.com/VGA/Products/Products_GV-R9200VIVO.htm האם זה נכון שמבחינת הביצועים שלR9200 מתפקד בערך כמו כרטיס GF4 MX440? http://www.giga-byte.com/VGA/Products/Products_GV-R9000%20PRO%20II.htm העם עדיף לקנות את הכרטיס הזה: http://www.pch.co.il/docs/pd-299507488.htm על פני ה R9200??? (מבחינת יחס/מחיר)? אגב....כשאני אומר R9000pro או R92000 אני מתכוון לכרטיסים של GigaByte בלבד. עריכה: לפי מה שאני הבנתי.....שהR9000pro עדיף על הR9200 מבחינת ביצועים....תקנו אותי אם אני טועה אז..מה עדיף לקנות?

    • 6 תגובות
    • 842 צפיות
  8. Started by elad_jacoby,

    תראו יש לי רק 400 מגה הרץ.. אז אני חייב לקנות או את 128 radeon 9600 pro או את fx 5600 256 mega... תעזרו לי מהר זה דחוףףף עריכה: הלוח אם 400 מגה הרץ.. לא המעבד.. המעבד הוא 2400

    • 36 תגובות
    • 2.4k צפיות
  9. מתלבט בין 2 הכרטיסים הללו, יש לי תושבת AGP בלבד. איזה מהם עדיף? זה בעיקר למשחקים, סרטים ודברים כאלה.

    • 4 תגובות
    • 661 צפיות
  10. אהלן איזה כרטיס טוב יותר? SAPPHIRE X800GTO2 256MB PCI-EXPRESS עם BIOS פתוח של 16 PIPELINES או nVIDIA GeForce 7600GS 256MB Pine XFX או אולי Asus GeForce 7600GS 512MB DVI/HDTV PCI-E תודה

    • 6 תגובות
    • 558 צפיות
  11. אוקיי חבר'ה אז ככה, אני מתכוון לקנות מחשב חדש בתקציב של בערך 5750 ש"ח. המחשב מיועד לגיימינג ברמה גבוה יחסית (קרייסיס וחבריו על רזולוציות גבוהות + פילטרים והכל על VERY HIGH). עכשיו חשבתי, מה עדיף במסגרת התקציב שלי וביעוד המחשב: כרטיס בודד של 9800GTX 2 כרטיסים של 9600GT 2 כרטיסים של 8800GT 2 כרטיסים של 8800GTS. או שבכלל עדיף לחכות לכרטיסים האחרים? (מתי הם יצאו?) אשמח אם תפרטו לגבי כל אפשרות ותסבירו איך המשחקים החדשים (וכאלו שיצאו בהמשך) יעבדו עליהם. נ.ב: אשמח אם תמליצו גם על ספק שיריץ את כל זה. תודה

    • 5 תגובות
    • 740 צפיות
  12. Started by rbu99fm,

    מה עדיף? X1650XT או 7600G?

    • 7 תגובות
    • 635 צפיות
  13. Started by shlomiu,

    ?

    • 24 תגובות
    • 2.4k צפיות
  14. מה עדיף? כרטיס דור ישן חזק למשל R9800 פרו או כרטיס בינוני מהדור החדש למשל GeForce 6600 ??

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. הלוח בא עם כרטיס מובנה ATI 1250 כדאי לשים כרטיס מסך עצמאי ישן יותר במקומו? ATI x550 ?

    • 7 תגובות
    • 699 צפיות
  16. שלום חברה בדקתי באתר של חנות מחשבים כלשהי מחירים של כרטיסי מסך וראיתי שGeForce 6600GT עם תמיכה בSLi עולה כ1000 שקל. ראיתי גם שGeForce 6800GT עולה כ2000 שקל. אז רציתי לדעת מה עדיף לקנות? 6800GT בודד או שני 6600GT שיעבדו ביחד על אותו מחשב? תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 697 צפיות
  17. Started by danstr,

    איזה כרטיס מסך יותר טוב: 8600gt 256mb gddr3 של Gigabyte או 8600gt 512 mb gddr2 גם של Gigabyte?? תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  18. בעיקרון התחיל להיות לי לא נוח לעבוד על ה-710TM בגלל שאני רגיל למסכים גדולים מידי וזה פשוט לא נוח לי. השאלה מה עדיף מסך 19 יחיד שיפעל על אותה רזולוציה (1280X1024) אבל לפחות הכל לא יהיה כזה קטן. או 2 מסכי 17 זהים ועבודה ב-dual. השימוש של המס/ים הוא פעם בשנה איזה משחק, אף פעם לא סרטים (יש טלויזיה) ובעיקר עבודה בוינדוס ותכנות. מה נראה לכן עדיף? למישהו יש מושג אם אפשר להשיג מתקן ל-2 מסכים בארץ?

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. שלום לכם! פתחתי שבוע שעבר נושא, אבל השבוע יש התפתחות. יום ראשון הבא אני קונה את המעבד 3800*2 בסוקט 939. ואני משדרג גם כרטיס מסך. מצאתי ביד שניה 9800GT עם OC(לא מהמפעל) ב450 שקלים. ומצאתי ביד שניה 4850 עם OC(לא מהמפעל) ב500 שקלים. מה עדיף מבחינת ביצועים? והאם אני אראה הבדל בין השניים? בגלל המעבד הלא כ"כ חזק(שיעבור OC) אריאל

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by yan_ymar,

    איזה כרטיס מסך עדיף 8600GT או 8600GTS (שניהם של גיגאבייט אם זה משנה...)

    • 4 תגובות
    • 922 צפיות
  21. Started by רביד,

    השאלה בנושא אבל מיותר לציין שאני מדבר על גרסת ה pro הסתכלתי בכמה אתרים ומה שהם עשו לי זה רק בלבלול אין לי מושג כבר מה עדיף

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. Started by roc,

    שלום,עד היום תמיד רציתי 6800 עד שראיתי לאחרונה של6600GT יש מהירות זכרונות וליבה הרבה יותר מהירות משל 6800 אז למה כולם ממליצי םעליו??

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  23. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה...אין עוד כרטיסים אחרים....זה האפשרויות.... מה יותר טוב?? ה85GT או 76GT... ואם יש איזהשהי השוואה אז תודה רבה..

    • 6 תגובות
    • 610 צפיות
  24. Started by PuLsE,

    אז ככה מה יהיה עדיף לי לעשות? לקנות כרטיס נוסף x1950xtx ולחבר אותו עם הנוכחי שלי בcrossfire? או לחכות.. או אפילו עכשיו ולקנות כ.מסך תומךDX10?

    • 15 תגובות
    • 986 צפיות
  25. מה עדיף מבין השניים ונגיד שאני משיג אותם באותו מחיר +-

    • 3 תגובות
    • 555 צפיות

דיונים חדשים בפורומים