כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
לפני כמה זמן השגתי 9800Gx2 כרטיס מסך של TwinTech עכשו הבעיה שאני רואה במאפיינים שיש לו רק 512מגה?!$!$! ועל הקופסא רשום 1גיגה.... תמונה: היה לי 4870 ואני מרגיש שכאילו ה9800Gx2 ממש חלש..... + דריברים.... אני אמור לעשות משיהו? זה הדבר היחידי שראיתי במאפיינים: הערה: יש לי את הדריבר הכי עדכני 180.48 תודה רבה לעוזרים!!!!
-
- 1 תגובה
- 618 צפיות
-
-
יש בנועה כרטיס מסך של ליטדק והם אמרו לי שיש שם שנתיים אחריות מיבואן האם הכרטיס הנ"ל שווה? והאם לא תהייה בעייה עם האחריות שלו? 6600 gt agp
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
היי חברים, זאת הפעם הראשונה שאני כותב כאן, אבל אני קורא הרבה. אני מתכנן לקנות מחשב חדש ומתלבט בין כמה כרטיסי מסך שאני לא ממש מבין בהם ומנסה לדעת מה עדיף. הכרטיסים הם: SAPPHIRE radeon x800GTO 256MB SAPPHIRE radeon x1600 PRO 512MB POWERCOLOR X800GT 256MB שלושתם עולים בערך אותו המחיר ב-KSP. אני בטוח שיש עוד הרבה כרטיסים אחרים, ושרבים ימליצו לי ללכת על NVIDIA ולא על ATI, אבל השאלה שלי היא לגבי הכרטיסים הנ"ל. איזה כרטיס יותר טוב? האם יותר זכרון זה יותר טוב, ומה ההבדל בין ה- GT ל- GTO? תודה מראש.
-
- 17 תגובות
- 927 צפיות
-
-
אני בהתלבטות בהרכבת מפרט למחשב נייח חדש,ואשמח לקצת עזרה. התיכנון הוא מחשב לשימושי אינטרנט ואופיס,וכן חיבור לLCD 42" לטובת סרטי HD/כFULL HD האם כרטיס המסך המובנה שמגיע HD4600, יספיק לצורך העניין,ויעבוד ביציבות לטווח ארוך בצורה חלקה? או עדיף להשקיע 600 ש"ח לכרטיס מסך נפרד? האם בבחירת הכרטיס המובנה יש לי צורך בזיכרון RAM גדול יותר? (במקום כביכול הזיכרון הקיים בכרטיס נפרד) איך מתבצע חיבור HDMI עם כרטיס מובנה? צריך לוודא שיש את החיבור בלוח אם? תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
הכלאה בין שני דגמים קיימים הולידה דגם ביניים מעניין במחיר שינסה לשבור מוסכמות בשוק - האם AMD עושה מספיק בשביל לעצור את רכבת ההצלחה הבלתי פוסקת של NVIDIA? בדקנו את Radeon RX 7900 GRE הישן-חדשלכתבה
-
- 3 תגובות
- 944 צפיות
- 2 followers
-
-
SLI פירושה טכנולוגיה שמאפשרת לחבר שני כרטיסי 8800 יחדיו ולעבד גפריקה משניהם?
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
שלום לכולם המפרט : מעבד אינטל I3 530 לוח אם H55 אינטל זיכרון 2G DDR3 ספק 500 של HEC דיסק קשיח 500 סמסונג ואני רואה מלא חוות דעת על כרטיסי מסך ועוד לא יודע איזה לבחור השימוש משחקים כבדים סרטי HD יחבור למסך 32 של סמסנוג התקציב 500 ש"ח לכרטיס מסך, המליצו לי על 5670HD האם ללכת על זה? חייב את עזרתכם לפני סגירת עסקה תודה לכל העוזרים. אלירן
-
- 1 תגובה
- 566 צפיות
-
-
איזה מסך מומלץ עד לסביבות סכום זה. שמתי עין על ה 760 bf של סמסונג, אבל אמרו לי שסתם יקר ולא שוה כרגע את ההשקעה..
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-
אני כבר ממש אובד עצות אני מנסה למצוא בנרות 6600GT לAGP אבל אין מזל אפילו משומש יהיה טוב אבל זה כאילו נעלמו כל הכרטיסים ל AGP של NVIDIA בארץ ... (כאילו אף אחד לא מוכר ... לא חדש ולא ישן...אולי רק 5200 אבל זה לא הרעיון :-\) מישהו יכול לעזור ? להפנות אותי אולי לחנות שיש לה במלאי ? או לאיזה חבר נחמד שלו שרוצה למכור ? תודה מראש על העזרה
-
- 14 תגובות
- 888 צפיות
-
-
היי, ראיתי למשל R9 280 ב184$ באמאזון וניו אג: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814202112&cm_re=r9_280-_-14-202-112-_-Product , כמובן שבארץ לא תהיה אחריות- מה דעתכם על זה והאם יש לכם הצעות יותר טובות? התקציב הוא של כ600 ש"ח אבל יש מקום לחריגה אם היא משתלמת. נ.ב מחירו של כרטיס כזה משומש הוא גם כ600 ש"ח אבל כן יש לו אחריות- אולי האופציה הזו דווקא עדיפה? תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אוקיי שלום, לפני כחודשיים רכשתי מחשב E6300 ג'יגה זיכרון וג'יפורס 7600 ג'יטי.. בקיצור לאחרונה אני משחק המון במשחקים (במיוחד CS) וה-FPS שלי דיי נמוך בשביל הכרטיס (יש לי 60 בערך..) בקיצור אני חשבתי שזה קשור לעכבר לא יודע למה אז אמרתי בסדר אני אקנה עכבר חדש זה הסתדר.. יום אחד חבר בא אליי עם עכבר שלו עכבר תותח ויש לו 100 FPS וזה לא השתנה. בקיצור שאלתי מישהו והוא אמר שזה קשור לכ. מסך וזה בכלל מס' הפעמים שהתמונה מוצגת בשנייה. וזה מה שאני לא מבין!! לחבר שלי יש כרטיס רדיאון 9200 ויש לו 100 FPS קבוע ויש לו מחשב נכה ולרוב החברים שלי שיש להם מחשבים מעאפנים הכי טוב זה לחבר שלי רדיאון 9600 וגם לו יש 100 FPS ורק לי יש כרטיס יותר מתקדם משל כולם וה-FPS נמוך... מישהו יכול להסביר לי מה אני …
-
- 10 תגובות
- 653 צפיות
-
-
יש לי קונה לכרטיס מסך שלי CONNECT3D X1950XTX CROSSFIRE(כרטיס יחיד) פלוס קירור של ACCELERO S1 הבן אדם רוצה לתת לי עליו 1000 שקל האם זה שווה? תודה.
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שלום החלפתי כרטיס מסך במה שמוציין לעיל ולאחר ההתקנה הכל עבד מוציין(משחקים,סרטים רגילים) חוץ מתכני HD, הסרטים עצמם עובדים אבל רואים לא טוב בזמן צפייה. הדרייברים שמותקנים 10.2 מחקתי את כל הדרייברים של הכרטיס מסך הישן(8400gs), ולאחר מכן החלפתי את הכרטיס ל5750. מערכת ההפעלה היא win7, ואני משתמש ב BSplayer בשביל צפייה בסרטים. יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה ?
-
- 5 תגובות
- 877 צפיות
-
-
אז היום החלטתי להעלות מתחים ולעשות OC קצת יותר גדול ל 970 G1 לפני זה הוא גם כן היה ב OC של 140 בוסט וזיכרון 450 בתוכנה של MSI עכשיו הורדתי EVGA כי יותר נוח לי איתה כמובן שלפני זה איפסתי את ההגדרות בMSI ומחקתי אותה גם כן העלתי ב EVGA מתח ל +25 והגעתי ל 200 בוסט ו 600 לזיכרון שמרתי ונכנסתי לשחק ב AC החדש ומשום מה כבר בתפריט עני על 15 FPS גם במשחק עצמו אותו דבר עכשיו לפני זה הוא עבד פיקס על 45-60FPS עם מקסימום הגדרות. אז החזרתי את ההגדרות של ה OC להגדרות יצרן ולאחר מכן נכנסתי והבעיה עדיין קיימת מחקתי את המשחק התקנתי מחדש ועדיין אותה בעיה. בשאר המשחקים כמו COD החדש ו FIFA 15 הכל עובד מעולה. מה יכולה להיות הבעיה ?
-
- 9 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
מי שלא שמע\ידע, שחררו מידע על כל סוגי כרטיסי המסך של נוודיה שיתמכו בדירקסט 10. בכל מקרה, מדובר על סדרת כרטיסי המסך, המפרט את כל הנושאים על הכרטיסים הבאים: המחיר הוא מחיר יפני ;D טוב, שמח שיכולתי לעזור. ודרך אגב, למישהו יש ניחוש מתי יצא כרטיס המסך 8950GX2? ועם הכרטיס של השתי ליבות, אז תכפילו את הכל ב2 חוץ מהמחיר הכרטיסים במחיר USD המקור: http://www.tweaktown.com/news/7055/geforce_8900gtx_and_8950gx2_pricing_and_information/index.html תמונת המקור:
-
- 22 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
כרטיס מסך עד 1000 שקל לגיימר כבד מעבד Interl Core i7 3.4Ghz 8MB 1155 Quad זכרון HS VALUE GEIL 4GB DR3 1333Mhz כרטיס המסך (שאני מאוד מאוד מעוניין להחליף אותו בדחיפות כי אני מצטער שקניתי אותו ולא היה לי מושג בחומרה רק עד אחרי שקנתי את המחשב,די מפגר אני יודע..): Nvidia GeForce 430GT OC 1G-3 MSI ספק כוח A.PFC 550W FAN12 Ci-POWER CWT בנוגע לספק : רציתם תמונה, הנה : www. .co.il/view/m2dvjonlvmwl.jpg.htm איפה שהרווח תוסיפו siz כי אין י מוושג אך להוסיף פה ת'תמונה דיסק קשיח 1TERA SATA3 7200 32MB SEAGATE לוח אם H67H2-M3 ECS וצורב.. שלא נראה לי שחשוב.. מסך מחשב 23 אינץ' DELL דגם LED U2312HM windows 7 ultimate64x
-
- 33 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
החברה שלי קונה מחשב, ואני המייעץ, שצריך יעוץ. היא הולכת לחרוש שעות על אופיס ותכנותים, אבל לפעמים גם משחקים. בתור מסך סטנדרטי חשבנו על LG F700B, השטוח לגמרי, אבל הקצב רענון שלו גרוע. בתור אופצייה נוספת חשבנו על CTX PR705F עם הרענון המשופר, אבל Trinitron שהוא גלילי. עם מדובר בין שניהם מה עדיף מבחינת האיכות? ומה יותר טוב לחוסר כאב עיניים לאחר שעות רבות, המסך השטוח לגמרי או הקצב רענון הגבוהה יותר? אולי משהו אחר באותו סדר גודל של מחיר? אפשרות אחרת היא ללכת על Proview DX997 שהוא 19" בערך באותו המחיר. איתו נוח יותר לעבוד עם הרבה חלונות. הוא גם די שטוח(בחנות נראה קצת גלילי) וקצב הרענון שלו גם לא רע בכלל, אפילו גבוהה יותר מה-CTX. מה בכלל רע במסכי ה-Proview האלה? ואם כבר בנושא אז …
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
1) Viewsonic VG712S ב2000 ש"ח 2)Samsung 710TM ב2300 ש"ח אמנם הCONTRAST בסמסונג הוא 600 לעומת 500 בVIEWSONIC,אבל ליבואן של סמסונג יש "מדיניות פיקסלים שרופים" ארורה!!! על איזה מסך אתם ממליצים מבין השניים? מה מדיניות הפיקסלים השרופים של VIEWSONIC? בתקציב של עד 2300 ש"ח,האם יש המלצות אחרות? נא עיזרו לי בבקשה :-[
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
זה המפרט בעקרון I3 2100 HD7850.. כרגע אני עם מסך 1600X900 והמשחקים עובדים די טוב.. אך במידה ואקנה מסך FHD כלשהו אז המשחקים יעבדו פחות טוב כי הרזולוציה גבוהה יותר? או שעדיף להשאר עם המסך הנוכחי כי הכרטיס לא ממש חזק?
-
- 3 תגובות
- 944 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מתכנן אולי בעתיד לקנות מסך רחב 22 אינטץ' כרגע יש לי מסך 19 אינטץ' משחקים כמו Red Alert 3, Mirrors Edge רצים לי על הגדרות גבוהות (או אני חושב לפחות הגבוהות ביותר...) ברזולוציה של 1280X1024 כרטיס המסך שיש ברשותי הוא Leadtek Nvidia 8800 GTS 640MB, השאלה שלי האם הביצועים שלי יפגעו במשחקים, האם המשחקים ירוצו יותר לאט בגלל הרזולוציה הגבוהה יותר? אני לא מבין המון בכרטיסי מסך אבל השאלה היא, האם המשחקים רצים יותר לאט בד"כ בגלל בעיות זיכרון או שזה תלוי בגורמים אחרים? האם אני אצטרך לדאוג בקשר לירידה בביצועים? המשך המפרט של המחשב שלי הוא בצד. תודה לכולם!
-
- 4 תגובות
- 619 צפיות
-
-
כן אני יודע שהדבר לא משפיע כלל במסכי LCD, ואני יודע שהשאלה קצת מוזרה, אבל האם מישהו יודע או מכיר מסך LCD 17" ומעלה עם ריפרשרייט של מעל 85Hz ? תודה מראש...
-
- 4 תגובות
- 599 צפיות
-
-
קניתי GTS 250 1GB ואני מקבל ב 3DMark Ventege רק 4975 נקודות כאשר אני רואה את השרשור תוצאות אני שם לב שלמעשה יש לי כרטיס עגלה... התוצאה הגיונית בכלל? אני חייב לעשות O/C בשביל לקבל תוצאה נורמלית? המחשב והזיכרון מאוד חזקים ואני מקבל ב CPU : 39943. מה לעשות?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התראת מראש אני אומר, המטרה פה היא לא ממש שאלה עם תשובה אלה יותר דיון על עניין שחשבתי עליו. בהחלט אפשרי שתחשבו "אז מה הוא בכלל רוצה מאיתנו? קח בלון ותהיה בשקט" התשובה היא דיון אובייקטיבי (עד כמה שתוכלו) ואינפורמטיבי (עד כמה שיהיה לכם זמן) שמסתכל בגדול על כיוונים שכל חברה בחרה ולאן היא ממשיכה מכאן. לכל חברה יש הרי משאבים מוגבלים להשקיע בטכנולוגיות חדשות. אני מסתכל על השנה ומשהו האחרונה ותוהה לעצמי מי מהנ"ל "הוכיח" את עצמו בתור טכנולוגיה חדשנית משמעותית יותר ששפרה את "חוויית הגימינג" ותהווה בסיס לעתיד, אם בכלל. כמובן שיש הבדל מהותי בין הטכנולוגיות הנ"ל, האחת היא פתרון תוכנה בלבד ללא עלות לצרכן והשנייה משלבת חומרה ותוכנה ומחייבת דגמי מסך ספציפים ויקרים (כרגע). פחות מעני…
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מצד אחד יש לי את ה Sapphire ATI Radeon HD 5970 מצד שני יש לי את ה Sparkle GTX570 1280MB GDDR5 HDMI - Overclocked שניהם עולים 1350 ש"ח פחות או יותר מ TMS או בכלל לחכות להתפתחות עם הכרטיסים החדשים ? לא יודע מה לעשות מיועד למשחקים גם הכי כבדים, מיועד לשחק על ULTRA ב FHD עם פילטרים , בקיצור - רוצח ! תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם מישהו יכול להסביר לי מה פרוש של אותיות ומספרים על כרטיסי המסך? בפרט,מה מסמנות אותיות TI בכרטיסי מסך GTX 560 Ti ו- GTX 550 Ti ? ומה ההבדל בין כרטיס GTX 560 Ti לכרטיס GTX 560 ללא Ti ? תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-


