כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
יש לי שאלה חשובה עכשיו שרידון 9700 יצא לשוק ובשוק יש כבר את GE FORCE 4 TI 4600 מה יותר טוב מה שווה יותר לקנות?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
מישהו מעוניין להחליף איתי (הכרטיס עושה לו בעיות עם איזה תוכנת עריכה משום מה...) את ה 8600GT החדש שקנה עם ה GTO 2 שלי שהגעתי איתו ל 530 ליבה ו 6400 נק' ב 3DMARK 05 השאלה האם ה8600GT מהיר יותר או פחות מהיר .... ??? תודה.
-
- 9 תגובות
- 698 צפיות
-
-
מה יותר טוב ?X1600 PRO 512MB, TV, DVI, PCI-E? או Leadtek WinFast PX7600GS EXTREM או שכדיי בכלל את ?X1600XT 256MB, TV, DVI, PCI-E? הוא טוב מ 7600GS ? ומה X1600PRO ?
-
- 10 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איזה כרטיס טוב יותר ומה משתלם לקנות XFX nVidia GeForce 7900GT 256MB GIGABYTE nVidia GeForce 8600GTS 256MB תודה רבה מאוד למי שיעזור לי כי אני ממש חייב לדעת
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
שלום לכולם חבר שלי מעוניין להחליף את ה-MX 440 שלו במשהו יותר מתקדם ,חשבנו על אחד מהכרטיסים הבאים nvidia fx 6600 or ati radeon 9600xt השאלה איזה מהכרטיסים עדיף ? המפרט שלו הוא : pentium 4 1.8ghz 256mb RDRAM mother board intel marivile תודה לכולם
-
- 5 תגובות
- 612 צפיות
-
-
איזה כרטיס יותר טוב ה6600GT או הX700??? תודה
-
- 24 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
שניהם של gigabyte דרך אגב http://tinyurl.com/6klt9r http://tinyurl.com/5ctyfz גם מעניין אותי לדעת מי מהם יותר חסכוני בחשמל
-
- 5 תגובות
- 731 צפיות
-
-
מה עדיף לי לקנות 6800GS של LEADTEK או 6800GT של PNY תודה. אגב, אני קונה אותם בחיבור AGPX8
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
היה לי 6800GT עכשיו הוא נשרף בקיצר אני חושב על 7600GT או משהו בסיגנון מה מהם יותר שווה מה שהיה לי או ה-7600GT או שיש לכם עצה אחרת?? תודה :]]
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
מה יותר טוב 7600GS או 8600GT? (שניהם 256MB)יש לי עכשיו את ה7600 שווה לשדרג? התמיכה ב10.1 של הסידרה 8 לא מעניניית אותי אין לי ויסטה וגם לא תיהיה לי אבל במשחקים כמו Age of Mythology שאני עמוק במשחק הוא נתקע
-
- 4 תגובות
- 632 צפיות
-
-
-
אני יודע שזה נדוש לשאול, אבל השוואה הזו לא מצאתי ואני חייב לדעת עוד היום. אז מה יותר טוב? שנייהם עם 128MB וכמובן בעקבות ה SE עובדים ב 64bit. יש אולי הצעות אחרות ברמת מחיר שלהם? (ולא... אין תקציב גדול מזה... 430 ש"ח זה המקסימום אי אפשר למתוח). תודה רבה לכולם.
-
- 8 תגובות
- 724 צפיות
-
-
בלי קשר ל hl2 למי יש ביצועים יותר טובים?? זה חיים או מוות?
-
- 4 תגובות
- 673 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך יותר טוב מבין השניים? ל6600 יש לו תמיכות יותר חדשות נכון ? במשחקים של שנה הבאה (במידה וה9800 פרו עובר) אז 6600 יהיה יותר טוב כי יתמכו בטכנולוגגיה שיש ל6600 ?
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
ATI 9600PRO 256MB AGPx8 או N6200GE/TD 128MB PCI-E של NVIDIA ?
-
- 7 תגובות
- 920 צפיות
-
-
מה יותר טוב ati radeon8500le או msi geforce3 ti200 128mb
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות כרטיס מסך....החלטתי על ה-Radeon אז יש לי כמה שאלות: איזה חברה יותר טובה מבחנת יצור הכרטיס? איזה דגם כדאי לי לקחת 9700 8000 וכו'? ועם יש דגם הכי טוב אני ישמח עם תתנו לי את הפרטים עליו....כמה DDR וכו' תודה
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
איזה מהם יותר טוב למשחקים, אני רוצה להתקין את אחד הכרטיסים על המחשב של אחותי.
-
- 2 תגובות
- 618 צפיות
-
-
חוות דעת על כרטיסי המסך ? BFG Geforce 8800GT 512 mb DUAL DVI Retail OC2 או ASUS EN8800GT/G/HTDP/512M/A מה יותר טוב מבין השניים ולמה?
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
רצית לדעת מי יותר טוב מישתהם השאלה למעלה
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עזרו לי להחליט מה לקנות אני צריך AGP
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
יש לי שתי מחשבים רציתי לדעת איזה כרטיס מסך יותר טוב? GF8800 GTS 640M או REDON 4850 CF 512 MB
-
- 7 תגובות
- 756 צפיות
-
-
היה לי HD4870 לקחתי אותו לתיקון ואמרו לי שאין להם במלאי ואמרו לי שהחליפו לי ל260GT משו עם 64 BIT זה יותר טוב מהHD4870 ?
-
- 2 תגובות
- 801 צפיות
-


