כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני עכשיו קונה מחשב נייד ואני מחפש כ.מסך הכי חזק שאפשר ושהכי מתקרב לX1600.. מצאתי DELL עם 7400: http://www.shalmon-cs.com/shop/Product.asp?productid=156 ה7400 יותר חזק מהX1400 של ATI? ה7400 דומה בחוזק לX1600? יש הבדלים משמעותיים ביניהם? יש מחשבים ניידים עד 11 אלף שקל עם כ.מסך 7800?
-
- 4 תגובות
- 594 צפיות
-
-
-
בהנחה שכמובן התשובה היא 9800SE- עד כמה הוא יותר חזק?
-
- 4 תגובות
- 569 צפיות
-
-
השאלה בכותרת...
-
- 6 תגובות
- 803 צפיות
-
-
ועוד שאלה, האם בכפולי ליבה הכל מוכפל, כלומר האם יש גם כפול צינורות עיבוד וורטקסים(לדוגמא: בGTX יש 48 צינורות עיבוד)?
-
- 1 תגובה
- 718 צפיות
-
-
2 6600 GT בSLI (של לידטק לדוגמא) או 6800GT של לידטק? תודה יונתן
-
- 12 תגובות
- 726 צפיות
-
-
-
איזה כרטיס יותר חזק ובכמה יותר? 7600GT 256 DDR3 HD3650 512 DDR2 http://www.sapphiretech.com/us/products/products_overview.php?gpid=229&grp=3 תודה..
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
שלום, הכרטיס מסך שלי HD4850 עשה בעיות אז שלחתי אותו לבדיקה בחנות, אז הביאו לי כרטיס חלופי, 7300LE אז רציתי לשאול אם 6600 יותר חזק ממנו בשביל משחקים כמובן, כי יש לי בבית אחד כזה ואני רוצה לדעת אם יש טעם לחבר אותו או שלא יהיה שיפור.. תודה למגיבים
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, אני תוהה לגבי הדבר הבא: מה משני הכרטיסים הנ"ל יותר חזק? http://www.skypc.co.il/pl_product~LV389~8~0.htm - Geforce 8800GT 512MB 256Bit מהירויות: GPU 680\900MHZ Memory 1800MHZ או Geforce 8800GTS http://www.skypc.co.il/pl_product~LV381~8~0.htm 640MB 320Bit מהירויות: GPU 500\800 MHZ Memory 1600MHZ בקיצור, מה יותר חזק? ה8800GT מכיל מהירויות גבוהות יותר, אבל מצד שני ה8800GTS מכיל 320BIT וזיכרון בנפח גדול יותר
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
כן, אני יודע, חזק זאת לא המילה לתאר את הכרטיסים הללו. בכל מקרה, קצת הרבה לפני שהתחברתי ל-HWzone, היו כרטיסים שכאלו בעולם. אז אני אודה אם מישהו יוכל לתת לי הסבר קצר, מה יותר חזק? GF4 MX400 או GF4 MX440SE?
-
- 17 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה נראה לכם יותר חזק...יש מה להשוות ביניהם בכלל..ואם יש בכלל טעם לחכות ל 4890 אם אני קונה כבר את ה 285 שציינתי...(זה בגדול לידע כללי שיעזור לי)
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לעשות המהרה. רציתי לשאול מה יותר משפיע? אני יודע שאפשר לקחת את שניהם לקצה היכולת שלהם, ביחד. אבל זה מעניין אותי תאורטית. תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש לקנות כרטיס מסך חדש ואני לא ממש מבין מה יותר חשוב ומה עדיף 256BIT עם 128MB או 128BIT עם 256MB השימוש העיקרי שלי הוא למשחקים
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שמעו חברה ... יש לי בעיה כזאת : אני משחק במשחק המוניטי הנקרא WOW בהתחלה המשחק קרטע לי (הגרפיקה שלו מאד נמוכה) ככה שהתעצנתי ולבסוף גיליתי שאני צריך להוסיף עוד זכרון(256-->512) כדי שהמחשב יריץ את המשחק כמו שצריך .. המשחק נטען רק פעם אחת וזהו לאורך כל המשחק אין יותר טעינות אבל משכן, שאני מגיע לאזור זה מתחיל לטעון כל מיני דברים בזכרון ככה שהמחשב מתחרפן אבל לאחר הוספת הזכרון זה הסתדר !! עכשיו לבעיה של דוד שלי : יש לו 512זכרון (RDRAM) והוא גם משחק משחק המוניטי אבל הוא משחק EQ2 והמשחק הזה נטען המון פעמים וזה פשוט משגע את בן דוד שלי ... כל ZONE נטען לו משהו כמו 5 דקות זה לא נורמאלי פעם היה מצב שהוא נטען 15 דקות .. ויש לו המון טעינות במשחק ככה שאצלו זה בלתי נסבל לעומת אצלי …
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני כרגע עם מסך 15 אינץ (אני פשוט מת על הגודל הזה) של חברת PROVIEW רזולוציה מקסימלית.. 1024x768x32x70 1152x864x32x60 32 = סיביות 60\70 = קצב ריענון אני חושב שהדגם של המסך זה PX-561 כרטיס מסך ג'יפורס4 - אמ.אקס 440 - 128 מגה של חברת CHAINTECH מה יותר קריטי ? מה עדיף להחליף ? כי הבנתי שג'יפורס4 MX אלה ממש כרטיסים על הפנים (חרם, קניתי את הכרטיס הזה לפני פחות מחצי שנה..) דרך אגב הלוח שלי תומך רק עד AGP X4 אז מה עדיף ? כי אמרו לי שכרטיסי ה FX 5200 גם לא מראים תוצאות טובות במיוחד, וה 5600 ממש יקרים קיצר מה אתם אומרים ?
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לשדרג קצת את המחשב ואני תוהה מה עדיף (הכל שאלה של תקציב בסופו של דבר...) יש AMD ATHLON 2.5@2200 עם 512 זכרון של A-DATA. הכרטיס מסך הוא של SAPPHIRE 9600XT במשחקים כמו UT2004 ודומיו, ניתן לראות קירטועים מסויימים מידי פעם , זמני טעינה לא הכי קצרים וכו'. התעסקתי כבר עם זכרון וירטואלי , סגירת יישומים ועוד כל מיני עדכוני כרטיס מסך למיניהם והגעתי למסקנה שכדאי לשדרג משהו לקראת הקיץ הנחמד שבדרך (battlefield 2, san andreas ו-empire at war) - עבדתי לא פשוט בזמנו על מנת להריץ את DOOM3 בצורה משביעת רצון. השאלה היא מה כדאי? האם עוד 512 זכרון או שדרוג של כרטיס מסך, נניח ל-6600GT (אני חוזר, אין לי כוונה להוציא 2500 ש"ח כרגע על כרטיס מסך [לצערי]) הצעות וטיפים יתקבלו ב…
-
- 16 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני מתלבט בין שני דגמים של LG, הL1730B אל מול הL1720P, שניהם DVI ו-12MS. ל1730B קונטרסט 1:550 ובהירות 250CD/m. ל1720P קונטרסט 1:450 ובהירות 300CD/m. אני נוטה לכיוון ה1720P בשל עיצובו המדהים. גם בגלל שהוא תומך ביותר תקנים. 1:450 מספיק? ואל תציעו לי ללכת על סמסונג, בגלל שתנאי האחריות שלהם ממש לא הוגנים. תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 714 צפיות
-
-
eVGA 6800GS CO 256MB AGP SUPERCLOCKED או CONNECT3D Radeon X850 Pro 256MB GDDRIII + DVI + VIVO אותו מחיר תודה.
-
- 6 תגובות
- 574 צפיות
-
-
האם כדי להשקיע 200 שקל יותר בשביל SAPPHIRE?
-
- 22 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
חברה אני מחפש כרטיס טוב בתקציב של עד 500 ש"ח אלה הכרטיסים שהמליצו לי עליהם, אם אילו האופציות מה יותר כדאי ? ואם יש יותר טובים בבקשה לעזור.
-
- 22 תגובות
- 970 צפיות
-
-
חברים יקרים רציתי לשאול איזה גרסה של כרטיס מסך יותר טובה של רדאון 9600 - האקס.טי או הפרו? תודה!
-
- 6 תגובות
- 789 צפיות
-
-
איזה יותר טוב ואם למישהו יש ביקורת שיכתוב פה לינק ,תודה!!!
-
- 3 תגובות
- 944 צפיות
-
-
GAINWARD PCI-EX 2.0 GeForce 9800GTX+ 512MB GDDR3 - RETAIL או SAPPHIRE PCI-EX 2.0 RADEON HD4850 512MB DDR3 HDMI - RETAIL מה עדיף ? מה יותר טוב ? ה9800 עולה 1033 ה4850 906
-
- 7 תגובות
- 677 צפיות
-


