עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by sahargt,

    shalom friends I need your help and advise for monitor 19 crt flat for my computer which one you recomend and which one you think is the best there is no problem of purchase of any amount my buddget is excellent thank you very much my friend and reply me in hebrew 8) 8) 8)

    • 1 תגובה
    • 663 צפיות
  2. Started by raYo,

    החלטתי שאני בסוף לוקח מסך CRT 19 אינצ' ובחרתי ב - LG 19" Flatron Monitor F900P + USB Hub. http://www.memorypc.co.il/default.asp?catid={AB0ABF3D-0CE4-4A62-A25E-F31760AEFA3B}&details_type=1&itemid={AD65DCF6-4645-4641-9D2D-53B095ACC7DC} איך המסך הזה נראה לכם?

    • 8 תגובות
    • 662 צפיות
  3. חיפשתי בפורום ולא מצאתי מידע, לכן, אני שואל פה: האם המאיץ Capsaicin הוא שתי מאיצי Fuji CA כמו שהמאיץ Vesuvius הוא שתי Hawaii כלומר Radeon R9 FURY X2 שהיה אמור לצאת ב31 בדצמבר?

  4. שלום לכולם. צריך את עזרתכם ( יותר נכון אחי צריך ) הוא קנה מחשב חדש ורק עכשיו הוא נכנס לעולם המחשבים ( הוא בן 30 ..) (-: בכל מקרה הוא לא איזה גיימר כבד לפחות לא בינתיים והוא מחפש כרטיס מסך עם תמורה טובה למחיר של 750 - 800 ש"ח. מה שחשוב זה שהוא יתמוך ב דיירקטס 9 כמובן לכן סידרת ה TI לא באה בחשבון .. ההתלבטות שלנו כרגע היא האם עדיף הכרטיס הזה - http://www.chaintechusa.com/tw/eng/product_spec.asp?MPSNo=14&PISNo=241 שפעם ראשונה שמעתי על דגם כזה .. מזה XT ?! כמו ה SE של רדיאון ?? בכל מקרה הוא עולה 630 שקל ונראה לי שהוא תמורה טובה למחיר. אם לא אז האופצייה השניייה שלנו היא רדיאון 9600 NP שעולה עוד 120 שקל בערך. מה הייתם לוקחים מבין שניהם ? עוד הצעות יתקבלו בברכה . אבל לא לפ…

  5. תשמעו לפני 3 ימים זה התחיל לי אני משחק נגיד cs ובסמוק או ראיית לילה ה fps יורד לי ל 70 80 או שב world in conflict ה fps תמיד נמוך וגם ב gears of war אי אפשר לזוז לפני 3 ימים הכל היה בסדר תמיד היה לי fps נורמלי בכל המשחקים בהגדרות הכי גבוהות הורדתי דרייבר לא עזר הכרטיס מסך שלי זה x1950PRO הטמפרטורה שלו זזה בין 51 ל 64 מעלות... לא נראה לי שזה קשור אבל לפני 3 ימים גם קניתי G5 עזרה בבקשה! :'(

    • 6 תגובות
    • 792 צפיות
  6. Started by dash1,

    ראיתי שברב המפרטים החדשים מככב כרטיס הקוואדרו FX1700 לעריכה גרפית. אני מתכנן בעיקר לערוך סרטי חובבים+ ואולי קצת פוטושופ ורציתי לדעת איזה כרטיס מעט זול יותר מומלץ ביחוד ששמעתי שלעריכת וידאו הכרטיס פחות חשוב [?] :

    • 1 תגובה
    • 567 צפיות
  7. הי, כרטיס מסך און-בורד שבק חיים. אני מחפש כרטיס חיצוני להחליף אותו. השימושים כיום הם פשוטים (אינטרנט, מסמכים) אבל בעתיד תהיה קצת עבודה עם פוטושופ ותוכנות Adobe אחרות (לא עריכת וידיאו, רק עריכה גרפית בסיסית-בינונית). תקציב לענין - לא רוצה לעבור את ה-400 ש"ח, אם יש משהו איכותי בפחות מזה, כמובן שעדיף. ספק הכוח של המחשב הוא SeaSonic 400W , כך שהוא לא בעיה. לוח אם של GB, עם חריץ PCI-E 16. מסך "19, לא מתכוון לשדרג בקרוב. אני נמצא בחולון, כך שחנות בסביבה עדיפה. חשבתי על Sapphire 6670 DDR3 ב-385 ש"ח ב-TMS . אשמח לשמוע את דעתכם.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Lethal_Acid,

    ???

    • 1 תגובה
    • 665 צפיות
  9. Started by nir_varon,

    שלום לכולם, יש לי כרטיס geforce 9500GT שאליו חיברתי שני כבלים. אחד למסך LCD של המחשב עם כבל DVI ובנוסף חיברתי עם כבל HDMI לטלוויזיה. יש לי טלוויזיה toshiba LCD עם שני כניסות של HDMI שאני מחבר את הטלוויזיה עם כבל RGB רגיל למחשב אני יכול לראות לבחור את התצוגה של הטלוויזיה משום מה שאני מחבר עם HDMI אני לא רואה כלום לא דרך המחשב (כלומר הוא לא מזהה שחיברתי משהו לHDMI... בDVI רואים רגיל) ולא דרך הטלוויזיה. זה הכבל שאני משתמש בו: http://exp.shopy.co.il/products/110518 אשמח לעזרה כלשהי אם פספסתי משהו בחיבורים או בהגדרות... הורדתי Driver האחרון של nvidia ואני משתמש בnvidia control panel. כל עזרה תתקבל בברכה כי אין לי נסיון עם חיבורי HDMI בכלל...

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  10. Started by galai198777,

    שאלה| שלום רציתי לקנות כרטיס מסך gtx 1060 האם זה מתאים למחשב שלי ? זה המפרט Windows 10 Pro 64-bitיע"מIntel Core i7 3770 @ 3.40GHz 43 °CIvy Bridge 22nm טכנולוגיתRAM‎8.00GB בודד-ערוץ DDR3 @ 802MHz (10-10-10-30)לוח אםASUSTeK COMPUTER INC. P8Z77-M PRO (LGA1155) 35 °CגרפיקהHISENSE (1920x1080@60Hz)2047 מ"בNVIDIA GeForce GTX 750 (ASUStek Computer Inc) 43 °C

    • 12 תגובות
    • 4.3k צפיות
  11. anandtech - 9600xt vs 5700U vs all tomshardware - 9600xt vs 5700U vs all hardcoreware - 9600xt vs 5700U neoseeker - 9600xt vs 5700U AMDMB - 9600xt vs 5700U xbitlabs- Albatron's 5700U VS 9600xt תודה ל- The Prophet techreport - 9600xt VS 5700U VS 5900xt hothardware - 9600xt VS 5700U VS 5900xt firingsquad - 9600xt VS 5700U VS 5900xt vs all the HIGH-END cards Guru3D - 9600xt VS 5700U VS 5900xt vs all the HIGH-END cards תודה לhiguygone ביקורות מקיפות (מאוד מאוד) digit-life - 80 Video Cards of 1999-2003 tomshardware - VGA Charts Part III rojakpot השוואת נתונים אתם מוזמנים לשלוח לי בפרטי עוד ביקורות שמצאתם. 8)

    • 3 תגובות
    • 8k צפיות
  12. שלום רב לכולם. היום קיבלתי hd 5670 של sapphire, שיחליף gts 250 של gainward. אני רוצה לתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון בתחום, לפני שאני שאני יורה לעצמי ברגל. אני יודע שאני צריך להחליף פיזית את הכרטיסים, להפעיל את המערכת במצב בטוח ואז למחוק את הדרייבר הישן. השאלה: איך בדיוק אני מוחק את הדרייבר (דרך מנהל מערכת, או איזה תוכנת צד שלישי)? והאם אני צריך לחפש בנרות (בין התיקיות במערכת) את השאריות של אותם דרייברים? תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 819 צפיות
  13. בקיצור אני קונה מחשב חדש ואני לא יודע איזה כרטיס מסך לקנות ה8800GS 320 עולה קצת פחות מ1600 של leadteck האם כדי או שיש לATI כרטיס מסך מקביל ויותר טוב ויותר זול... בגדול אני מעדיף כרטיס מסך יותר זול אבל שיתמוך לי לטווח הארוך...... איזה כרטיס מסך הכי הייתם ממליצים בקטע של ביצועים לכסף ובמחשבה לטווח הארוך איזה כרטיס מסך הכי כדי לי לקנות כרגע... האם משתלם להשקיע את ה 1600 שקל על הכרטיס או שפשוט לקנות 8600 ולסגור תעניין... יש לי מסך 17 אינץ' של proview אין לי מושג מה הדגם יכול להיות tco99 אין לי מושג הרזולוציה המקסימלית שלי (בויינדוס כיאלו.. זה.) 1280X1024 שאני לא מתכנן להחליף בזמן הקרוב..

    • 13 תגובות
    • 828 צפיות
  14. Started by Oprapc,

    הכרטיס הזה מציג את הביצועים הטובים ביותר מבחינת השתלמות הכרטיס. תוצאות 3DMARK03: 5000+ הכרטיס הזה גם בא עם VIVO. לעומת זאת הכרטיס ללא הVIVO של AOPEN עולה 1500+ ש"ח ולמרות הבדיקות הספציפיות שראיתי ל-ALBATRON משהו מוזר ולא הגיוני כאן. אם הכרטיס כל כך מדהים ומשתלם למה רק ראיתי 2 חברות שמשווקות אותו והאם הוא באמת שווה.

    • 5 תגובות
    • 755 צפיות
  15. Started by sanchouz,

    שלום אני רוצה לקנות את הכרטיס הזה http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3569#ov אני קונה אותו מארצות הברית , חבר שלי נוסע לשם בעוד שבוע ומביא לי אותו אני קונא אותו מפה http://cgi.ebay.com/GIGABYTE-GV-N470SO-13I-Super-Overclock-Series-320bit-1G-/220703729874?pt=PCC_Video_TV_Cards&hash=item3362f7a8d2 באתר הזה כתוב שהוא דורש 550-600W http://www.guru3d.com/article/gigabyte-geforce-gtx-470-soc-review/6 אני ממש מתלבת האם לקנות אותו או שהספק שלי ממש גבולי ולא כדאי, ואדיף ללכת על גירסה יותר פשותה של GTX470 לדוגמה כזה http://cgi.ebay.com/NEW-EVGA-012-P3-1470-TR-GeForce-GTX-470-Graphics-Car-/380244887819?pt=PCC_Video_TV_Cards&hash=item58885c890b או בכלל אני…

    • 14 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. Started by XOR,

    טוב אני כבר שבועיים מחפש באינטרנט מסך LCD! אני לא יודע מה לקנות ! נתחיל בזה שיש לי תקציב של 3500 שקלים. האם לקנות מסך 17' תותח !!!! שהביצועים שלו חלומיים! האם לקנות 18' גדול יותר גם עם ביצועים מעולים. האם לקנות בכלל 19' יותר גדול שהביצועים שלו משתווים ל 18' הבעיה היא... מסך 17' הוא של חברות כמו IIYAMA SONY מסך 18' של חברת MAG או SAMSONG או PROVIEW מסך 19' של חברת AOC. ------------------------------------ יש עוד בעיה ... האחריות. האחריות של SONY IIYAMA ואחרים מצוינת יחליפו את המסך על כל בעיה קטנה כמו גם PROVIEW. אבל AOC מחליפים רק אחרי שנשרפים 5 פיקסלים ומעלה!! השאלה היא האם לקחת את הסיכון ולקנות 19' או את האחרים. או שאתם בכלל ממליצים על מסך אחר אני פתוח ומקווה להצעות ש…

    • 26 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by יונדב,

    שלום. יש לי כרטיס מסך מסוג GeForce FX5200... עכשיו, התקנתי את הדריבר שלו לפני איזה שנה+ מאיפה אני יכול לדעת/לבדוק אם יצא דרייבר חדש עדכני יותר או משהו כזה?

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  18. Started by le011,

    שלום לכולם אני רוצה לקנות לוח אם של אסוס-P4P800 DELUXE (למרות שזה לא משנה במיוחד הדגם-כי זה מןפיע בכול הדגמים) ובחוברת ההדרכה שלהם מופיעה השורה הבאה: ATI RADEON 9500 and 9700 based graphics cards will work correctly with this mainboard only if their part number is PN XXX-XXXXX-30 or higher בדקתי והכרטיס שלי-9700NP מסתיים ב 01 מה לעשות.לקנות את הלוח.או להתרחק מאסוס ביכלל? למישהו יש נסיון בנושא? תודה מראש ;D

    • 9 תגובות
    • 953 צפיות
  19. Started by epichorus,

    איזה מכרטיסי במסך הנ"ל עדיף ברמת המחירים הזו (בין 400 ל500 ש"ח) . האם ל PCI EXPRESS 2 של כרטיס ה 3650 יש יתרון על פני ה8600 שיש לו רק 1 ??? להלן הלינקים : HD3650 : http://www.skypc.co.il/pl_product~GV362~8~0.htm 8600GT : http://www.skypc.co.il/pl_product~LV361~8~0.htm ניתן לראות את מפרט המחשב שלי בפרופיל

    • 0 תגובות
    • 663 צפיות
  20. Started by master,

    שלום אנשים, ניסיתי מספר פעמים ממספר מקורות שונים להתקין את התוכנה אך כל פעם אני מקבל את ההודעה: directX did not copy required file מישהו מכיר את הבעיה? אני עובד עם windowsXp יש לי כרטיס מסך Ati Radeon 8500 זיכרון 512ddr מעבד 1.7 בקיצור לא צריכה להיות בעיה עם החומרה. תודה מראש לכל העוזרים...

  21. יש לי התלבטות אם לקנות כרטיס מסך חדש (כרגע או להמתין ל-DX10), או לקנות קונסולה - XBOX 360 \ PS3. תהיתי האם הגרפיקה של כרטיסי המסך הנוכחיים (נאמר HIGH END אבל בסקאלה הנמוכה) משתווים בביצועים שהם ייתנו לקונסולה כזו?... מבחינת המחשב - יש לי E6400 עם אובר-קלוק ל-3.3GHZ אז מהבחינה הזו אני מסודר. יש לי גם 2GB של זכרונות שעובדים על 1000MHZ. השאלה גם מתייחסת לתקציב. אם אני מייבא XBOX, זה יעלה לי 2500 ש"ח. PS3 עוד הרבה יותר... האם כרטיס מסך במחיר הזה (גם בייבוא, נאמר... כלומר במחיר ארה"ב) יעבור בביצועיו את אלו של הקונסולה? איפה אני יכול לבדוק כזו השוואה ועל מה הייתם ממליצים להשקיע?

    • 40 תגובות
    • 2.5k צפיות
  22. היום גיליתי שהמאוורר של הכרטיס מסך שלי לא עובד :-\ ניסיתי לנקות אותו (לא ניקיון יסודי - הוצאתי גושי אבק ועשיתי פו ) והוא עדיין לא עובד. בדקתי שהוא מחובר... מה עוד יכול לגרום לו להיתקע? האם זה מזיק גם בעבודה רגילה על המחשב (אינטרנט-מסנג'ר-מוזיקה) או רק כשאני משחק? (ואני לא מתכוון לשחק כל עוד זה לא עובד). תודה רבה. נ.ב. עכשיו סובבתי אותו קצת ידנית והוא ממשיך להסתובב כבר די הרבה זמן (כלומר, המנוע עובד) אבל הוא מסתובב לאט ומרעיש. מה הולך פה?

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. היי רציתי לשדרג מחשב פנטיום 4 (3 GHZ) לכרטיס Radeon HD3650 AGP , כרגע יש לי את הNVIDIA 6600 GT , אבל הוא לא תקין , יש לו שבירות בגרפיקה ,ביחוד במשחקים, האם הRadeon HD3650 יותר חזק מה6600 ? רוני

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. קניתי כרטיס מסך ולא קיבלתי כבל 6 פינ תוספת כוח מאיפה אני משיג אוו קונה אחד כזה? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 601 צפיות
  25. Started by Elite_Sniper,

    מה עדיף לי למשחקים של הדור הבא?

    • 2 תגובות
    • 596 צפיות

דיונים חדשים בפורומים