עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Roger,

    what does it mean? ???

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by dark,

    יש לי כרטיס מסךRIVA TNT/2 PRO ושאני רואה איזה זיכרון יש לא הוא רושם 32 מגה בייט SGARM מה זה

    • 4 תגובות
    • 833 צפיות
  3. Started by borg,

    השאלה בכותרת.

    • 11 תגובות
    • 22.6k צפיות
  4. Started by rosesr,

    ואיך הוא נראה? איזה חיבור צריך בשבילו בכרטיס מסך? תודה לכל העונים!

    • 12 תגובות
    • 6.4k צפיות
  5. Started by kobi_af,

    שמעתי שזה לכרטיס מסך אם יש כרטיס מסך שדורש 50 נגיד ו agp יש בו רק 40 w אזצריך להוסיף חיבור כזה לא? מה עושים אם חיבור כזה הוא ק'שה להרכבה לאן מרכיבים אותו? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  6. Started by rtr,

    http://www.pcisig.com/news_room/news/press_releases/2004_12_15/ למה ??

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות
  7. ויש עוד הרבה כאלה כמו: LE GT TDH TD TC GTX SE XT מה כל אחד מהם מסמל? והאם יש עוד כאלה פרט למה שכתבתי?

    • 4 תגובות
    • 639 צפיות
  8. Started by xXaXdXaXrXx,

    חשבתי שזה רק למעבד הדבר הזה מה זה בכרטיס מסך?

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by yairxx,

    היי כתבתי את הפוסט הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=558330.0 לגבי כרטיס מסך שאני מעוניין לרכוש, קיבלתי שם עזרה וכיוון מדויק לכרטיס שלי יצא לי לראות בהרבה חנויות שיש כרטיסים אובר קלוק (OC) שהם יקרים בכמה עשרות שקלים רציתי לדעת מה זה, והאם שווה להשקיע עוד קצת כסף בשביל זה תודה (:

    • 9 תגובות
    • 2.5k צפיות
  10. Started by Jenia Lisitsin,

    שלום לכולם אני רוצה להבין לעומק איך עובד כרטיס מסך - היסטוריה שלו,מה ההבדל בין cpu לgpu,למה צריך זכרון על הכרטיס,הקשר שלו למסך מחשב... תודה

  11. Started by DXM,

    כותרת , בפעם האחרונה שבדקתי הם היו מיועדים לגרפיקה תלת מימדית, לא?

    • 6 תגובות
    • 889 צפיות
  12. Started by bati6,

    מה זה ליבה גרפית, מעבד ליבה, מעבד גרפי? הכל זה אותו הדבר?

    • 3 תגובות
    • 3.2k צפיות
  13. כאילו אני לא מבין יש כרטיסים חדשים וטובים כמו ה 5850 וה 480GTX ואני רואה ילדים ביוטיוב נניח משחקים JUST CAUSE 2 ולא שמים על מקסימום פילטרים כי אומרים שזה איטי שהם מעלים פילטרים,והרבה אומרים שה 5870 חזק מאוד ושאני רואה ילדים משחקים ביוטיוב נניח BAD COMPANY 2 הם משחקים על 4 X AA ולא 8! למה? הכרטיס הזה כל כך חזק שאמור להפעיל כל משחק על מקסימום פילטרים!! אז מה זה לא שווה ליקנות כרטיס מסך חדש זה ניראה כאילו כולם באותו רמה, אני רואה פה ששאלו איך ה 285GTX והרבה אמרו שהוא מיתקשה וצריך להיתפשר על פילטרים,אז מה זה עם כך הכרטיס 285 וכל ה 5850 לא ממש חזקים כמו שמתארים אותם

    • 5 תגובות
    • 979 צפיות
  14. כבר הרבה זמן אני מחפש במיטב התוכנות ובדריוורים של הכרטיס שלי את הטמפ' שלי ואין אני רואה כאן אשכולות של אנשים שיש להם כרטיס מסך בדיוק כמו שלי ויש להם GigaByte Geforce 6600GT AGP למה זה ככה? דפקט בכרטיס?

    • 9 תגובות
    • 818 צפיות
  15. Started by reuven5,

    השאלה בכותרת תוכלו להסביר לי ולפרט לי תודה

    • 4 תגובות
    • 17.1k צפיות
  16. כפי שרשום בכותרת...ו.. **ציינו סדרות של כרטיסים ולא את השמות המדוייקים... (דוג:כל- G-FORCE 9,8) **אם ידוע לכם על כרטיסים דיי חדשים שלא תומכים ? **האם זה קשור לטיב ,עוצמתו של הכרטיס או קשור למתי הכרטיס יצא???

    • 1 תגובה
    • 904 צפיות
  17. Started by AVI.S.T,

    מה זה מרונדר ומרונדר ממענוע המשחק ומה זה מפוברק?

    • 8 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. Started by roy7777777,

    אם אפשר קצת הסבר על זה...תודה

    • 1 תגובה
    • 828 צפיות
  19. Started by nehmia,

    ???

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by יניב קופר,

    מה זה פילטרים וכל מה שקשור בהגדרות של הכרטיס

    • 1 תגובה
    • 674 צפיות
  21. Started by raiman1,

    כנ"ל

    • 1 תגובה
    • 737 צפיות
  22. Started by nore0,

    אני תמיד שומע את המושג הזה מה זה אומר ?

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by asaorgad,

    מה זה צוואר בקבוק? תזבירו במילים פשוטות כי אני לא ממש מבין

    • 1 תגובה
    • 863 צפיות
  24. זה משהו שקשור למה?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by Yaron-Cohen,

    כאילו מה הם עושים?

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים