עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by daniel123,

    היי, יש הבדל גדול בין 512 זכרון בכרטיס מסך ל1GB או אם זה יותר משתלם או לא? http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=5478 http://skypc.co.il/sg_product~4718462000056~8~0.htm

    • 4 תגובות
    • 958 צפיות
  2. Started by Master Boo,

    אהלן, מקווה שזה הפורום הנכון. יש לי כרטיס מסך 6580. חיבורים: DVI X 2 HDMI X 1 DisplayPort X 1 מחובר כרגע: לDVI מסך דל לHDMI טלוויזיה אני רוצה לחבר עוד מסך (בלי חיבור DisplayPort). מה הקונפיגורציה? הבנתי שצריך מתאם DVI-DP "אקטיבי". אבל לא מצאתי ממש בארץ ואני לא יודע אם סתם כבל של DVI-DP יעבוד או לא למישהו יש נסיון עם סט-אפ כזה? תודה!

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. המחשב עבד בסדר גמור ותפאום בלי שום הודעה מוקדמת כל משחק שניסיתי להפעיל מופיע הבעיה כאילו אין גרפיקה... פירמתי את המחשב והבעיה לא נפטרה עדיין קורה בכל משחק שאני מנסה להפעיל הכרטיס הוא GFORCE FX5200 128MB הנה תמונה להמחשת הבעיה... http://img406.imageshack.us/my.php?image=untitled3aj.jpg(בכל המשחקים יש לי את הדרישות מערכת שמבקשים ויותר) התמונה לא יצאה טוב אני כבר מעלה מחדש אני צריך תשובה דיי מהר כי אם זה בעיה בכרטיס מסך אני הולך היום לקנות חדש... הקטע הוא שאם יש לי כסף לקנות כרטיס חדש כדאי לקנות אפילו אם זה לא בעיה בכרטיס? כי הכרטיס שיש לי עכשיו דיי חלש

    • 8 תגובות
    • 572 צפיות
  4. Started by desheh,

    אממ, החלטתי כי אני לא צריך כרטיס High-End, וכי אני מסתפק באחד מן הכרטיסים הללו. לאיזה הביצועים הטובים ביותר?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  5. בגדול ראיתי שיש את ה4890 בכלום כסף אבל אין לי כסף אליו ואני מועניין בכרטיס מתקדם יותר שבולעה פחות חשמל מה שכן חשבתי שכרטיס לפיזיקה יהיה פיתרון נחמד לעכשיו לאור המשחקים שהולכים לצאת בקרוב התקציב עד 500 לכרטיס הפיזיקה הבנתי שה240gt‏ עושה יפה את העבודה מה אתם אומרים?

    • 6 תגובות
    • 941 צפיות
  6. Started by dddani123,

    מתי הם אמורים לצאת? לאיזה כרטיסים בערך הם יהיו מקבילים? ומחיר בערך אם למישהו יש מושג.. תודה רבה!!

    • 2 תגובות
    • 583 צפיות
  7. Started by StavBN,

    אני ארצה לקנות מחשב בעוד כמה חודשים. השאלה היא מתי תצא הסידרה הבאה של ATI? מפני שכבר יהיה עדיף לקנות אותה.

    • 5 תגובות
    • 806 צפיות
  8. http://www.gecube.com/products-detail.php?prod_cat_pid=&prod_cat_id=166&prod_id=65116 אם אני זוכר נכון ,עד עכשיו כרטיס 1950PRO נחשב להכי חזק באפיק AGP [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 668 צפיות
  9. התלבתטי אולי איזה 2 דקות! (כן זה הרבה) ובסוף החלטתי לשים את זה פה ולא בפורום כללי כי יש כאלה מפה שלא מסתכלים שמה כל יום... בקיצור רציתי לשאול אותכם עד כמה משמעותי הR600 בחייכם... כי אצלי בכל אופן אני פשוט מחלק את החיים שלי ללפני הקנייה של הכרטיס מסך ואחרי הקנייה... אז איך זה אצלכם גם ככה??

    • 6 תגובות
    • 864 צפיות
  10. Started by RoyShefy,

    אהלן, המפרט שלי הוא: 8800 GTS E6600 2GB והכרטיס קול של קריאטיב, FX GAMERS או משהו, שכחתי איך קוראים לו. שאר המחשב חדש דנדש באותה רמה של הנ"ל ואני משתמש בויסטה. אני משחק ברזולוציה של 1440x990 בכל משחק, כולל Crysis, שזה המשחק הרציני הראשון ששיחקתי על המחשב (קניתי את החשב הזה לפני שנה בשבילו) הפריימים יורדים לי לאיזה 10 לשניה, ונשארים שם. הבעיה שלי היא שכשאני נכנס למשחק ומתחיל לשחק, הכל טוב ויפה, מינימום 40 תמונות בשניה, עובד חלק ויפה, אבל אחרי כמה זמן, או טעינה מסויימת הFPS נופל ל15/10/5 בהדרגה ונשאר שם עד הפעם הבאה שאני מפעיל את המשחק או עושה ריסטארט למחשב. אין לי ארטיפקטים, ואני ב OC מינורי של +50 לליבה ולזכרונות, זה נותן בוסט מינורי לפריימים אבל לא מוריד אותם, הדרייברים …

    • 4 תגובות
    • 819 צפיות
  11. יש לי בעיה בכמה משחקים. יש לי את הכרטיס מסך 5770HD ATI POWERCOLOR עכשיו בחלק מן המשחקים שאני מתקין ומשחק בפעם הראשונה,הם אוטומטית על ההגדות הכי נמוכות,וברוב המקרים אני פשוט משנה את ההגדרות להכי גבוהות והכל פועל מצוין. אבל בחלק מן המשחקים בגלל הסוג של זיהוי מוטעה הזה הם נועלים לי אופציות גרפיות,ואני בטוח שהכרטיס מסך שלי יכול להריץ אותם בלי בעיה. מה עושים? תודה רבה אם לא במקום הנכון בבקשה להעביר *אם אפשר

    • 7 תגובות
    • 958 צפיות
  12. שלום , אני השארתי את המחשב דלוק בלילה , עכשיו שקמתי הדלקתי את המסך והוא הראה אור כתום כאילו המחשב לא מחובר אליו , אז כיביתי את המחשב והוא העלאה לי את המסך הבא לפני עליית הווינדוס (הווינדוס לא עולה דר"כ) : Scaning Bios Image in Hard Disk can't find BIOS Image in Hard disk ! מזה אומר ? המחשב היה מצוין אין לי מושג מה קרה לו , ניסיתי לאוורר את הרכיבים לנתק , וזה במקרה הטוב הוא מציג הודעה רוב אם לא כמעט כולם שהמסך לא מתחבר ומראה אור כתום , רק במקרה והצלחתי לעלות את ההודעה הזאת . אשמח לעזרה חברה , זה מחשב חשוב לי מאוד .

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by maxwell10,

    מי מבין שני הסטים ייתן ביצועים גרפיים טובים יותר: INTEL CORE i3 530 2.9GHz על GA-H55 או AMD ATHLON II X3 440 3.0GHz על GA-MA78LMT-US2H השימוש העיקרי הוא אופיס, אינטרנט, יוטיוב.

    • 5 תגובות
    • 754 צפיות
  14. Started by avinos,

    הייתי רוצה לדעת עם כרטיס ה GF FX5200 128MB AGPx8,TV הוא כרטיס שיתן לי ביצויים טובים עם משחקים ועם יש הבדל גדול בינו לבין ה GF4MX 64 ועם אתם ממליצים לי על משהו אחר בתקציב של 450-550 ש"ח

    • 9 תגובות
    • 919 צפיות
  15. מה אתם אומרים לגבי כל הקונסולות החדשות, הPS3, ה Wii והXBOX360 שכבר יצא, האם יש להם מאיצים גרפים בעלי יכולות יותר גבוהות לאומת הכרטיסים היקרים של VIDIA וATI?????

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by LockOn,

    היי, יש לי שאלה קטנה. נניח ואני קונה כרטיס מסך עם 2 DVI וHDMI. אני יכול לחבר שתי מסכים אחד לכל DVI. מה עם הHDMI? אם אני יחבר אליו (לHDMI) מסך בנוסף לשנים האחרים זה יהיה כאילו יש 3 DVI? ומה קורה בכרטיסים כאלה? (2 DVI + HDMI + displayport)? http://www.skypc.co.il/pl_product~9S5770G1P~8~0.htm תודה

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. שלום יש לי בעיה מתמשכת שבסופה הכרטיס מסך שלי ATI REDAON HD 4350 הגיע ל100 מעלות בלי שימוש...מה שהיה זה שהמחשב היה נכבה בזמן הרצת משחקים כמו FIFA12 לאחר בדיקה גיליתי שהוא מתחמם יתר על המידה , החלפתי משחה טרמית ,שיניתי מהירות מאוורר וזה באמת עזר לתקופה קצרה. לאחר התקנת MAXPAYNE3 וכניסה אליו המחשב שוב נכבה לאחר בדיקת מעלות ראיתי שבעת ההפעלה ובלי שימוש הן עומדות על 100+ כמובן שזה לא הגיוני החלטתי להסיר את הכרטיס מסך ולעבוד בנתיים עם המובנה בלוח אם... המפרט שלי : ה מערבולת מגעילה ש ACER ASPIRE X1700 4 ג'יגה זיכרון INTEL CORE 2 QUAD CPU Q8200 2.33GHZ 2.34GHZ כרטיס מסך מובנה על הלוחח אם : NVIDIA GEFORCE 7100/NVIDIA NFORCE 630i אני מחפש משהו לא מטורף, משהו שיסחוב לי משחקים כמו פ…

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. Started by DAVIDKI19,

    מופיעות מדי פעם זה לא פיקסלים כי הן זזות.... בדקתי את המחשב ב3DMARK ולא הצלחתי לראות אותן הרצתי CALL OF DUTY והן היו קצת.... הם מופיעות במסך הראשי של הוינדוס וכשאני נכנס לאופרה הן כאילו נעלמות משהו לא מובן...... המפרט שלי וינדוס 7 64 ביט אולטימייט I5 750 GTX 275 של אסוס 896MB 4 ג'יגה של זיכרון תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by DisinfectedDuck,

    המסך שלי נהייה מטושטש בחלק העליון שלו, זה בא לידי ביטוי כשמנסים לקרוא טקסט ברבע העליון של המסך הוא נראה מטושטש מאד. זה ממש דופק לי את העיניים... השאלה שלי היא אם יש טעם לתקן אותו איכשהו, אם זה בכלל אפשרי או פשוט לקנות מסך חדש?

    • 12 תגובות
    • 803 צפיות
  20. שלום יש לי בעיה, כשאני מחבר את המחשב לטלויזיה ע"י הכבל svideo-rca שקיבלתי עם הכרטיס מסך (רדאון 7000) לטלויזיה אני רואה שחור לבן ניסיתי הכל ולא הצלחתי לפתור את זה! למישהו יש פיתרון? הכבל נראה כך: תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  21. Started by רועיירדן,

    שלום מחפש כרטיס מסך עם Darbee edition כמו זה http://www.anandtech.com/show/8132/computex-2014-galaxy-showcases-gtx-750-ti-darbee-edition האם יצא כרטיס חדש ? איפה יש ? מה דעתכם ?

  22. Started by stingeR-,

    מה אתם אומרים על המסך הזה? שווה קניה? הוא עולה בסביבות ה1000-1200 שקל....

    • 7 תגובות
    • 832 צפיות
  23. Started by Guarding angel,

    היי האם ניתן לפתוח Shaders ל-GTX780?

    • 1 תגובה
    • 3.2k צפיות
  24. Started by sergey_k,

    התקציב 550 שקל אין מה לעשות זה מה יש הכרטיס למישחקים תודה.

    • 12 תגובות
    • 850 צפיות
  25. Started by gadits,

    אני לא ממש גיימר רציני ובעיקרון אם אני כבר משחק אז זה באקסבוקס שלי אבל עדיין ......הג'יפורס 4 המעאפן שלי כבר לא שווה כלום ואני מעוניין בכרטיס מסך שיוכל להריץ את המשחקים החדשים באיכות טובה אבל לא מטורפת מוכן להשקיע 500 ש"ח עם חריגה של עד מקסימום 150 שח מהתקציב אז מהו כרטיס המסך הטוב ביותר שאוכל לקנות בסכום זה?

    • 9 תגובות
    • 716 צפיות

דיונים חדשים בפורומים