כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מה זה retail , dvi, dh, oem? ולמה משמש כל אחד מהם?
-
- 1 תגובה
- 720 צפיות
-
-
מה זה ROPS ו- TMUS. מה זה נותן לי בסרטים ובמשחקים ? לשם מה זה משמש ?
-
- 0 תגובות
- 813 צפיות
-
-
-
-
-
מה זה Shader כל הזמן אני רואה כתוב הכטיס תומך Shader 3.0 ובלהבלה
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם .. תוכלו להסביר לי מה זה SHADER MODEL 3.0 ... לפי השם אני מנחש אבל .... והאם הוא נחוץ ? תודה לעוזרים ...
-
- 5 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
-
מה זה shared memory? אני רוצה לקנות מחשב נייד ואני לא יודע איזה באחד מהם רשום כרטיס מסך shared memory עד 64 מגה מה זה אומר ובשני כרטיס מסך ati readon 7500 32 מה יותר טוב ולמי שמבין הכרטיס מסך של ati שרשמתי פה הוא ddr או sdram ?
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
מה זה סייד בנדינג שיש בהגדרות כרטיס מסך? מה הוא עושה והאם כדאי להפעיל אותו כי כעת הוא מושבת ויש לי MX440SE תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
איך הטכנולוגיות עובדות? ואיזה מהן מנצלת יותר את שתי הכרטיסים? האם יש אפשרות לשים שתי כרטיסים שונים?
-
- 1 תגובה
- 718 צפיות
-
-
-
-
אשמח אם מישהו יסביר לי מה זה תודה
-
- 15 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
על כרטיסי מסך מסוג 6200TC אני צריך כ.מסך זול שיריץ משחקים בינוניים ... מה זה אומר ה Turbo Cache הזה ??? למה הכרטיס כזה זול ? האם כרטיס מובנה כגון 6100 Geforce יהיה עדיף ? האם ה X300 עדיף על ה TC ???
-
- 3 תגובות
- 716 צפיות
-
-
-
פשוט זה מוזכר הרבה בכתבות בחו"ל ואני לא מבין את המושג הזה . תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 885 צפיות
-
-
אני רואה את זה הרבה במשחקים, ואצלי זה תמיד מכובה. מה זה בכלל?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי רדאון 9800 np ויש תאפשרות הזאות ב control panel השאלה מה זה v sync מה זה נותן לי והאם להשתמש באופציה הזאת ב control panel
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
ברצוני להקליט תוכניות טלוויזיה על המחשב ו לצפות בהן מאוחר יותר בטלוויזיה .אז מה עדיף לקנות כרטיס מסך +כרטיס טלוויזיה או כרטיס מסך עם VIVO FEATURE יספיק לפעולה זו . אודה לכל הסבר בנושא
-
- 3 תגובות
- 645 צפיות
-
-
-
אני יודע רק שזה video in video out מה אני בדיוק עושה עם זה?
-
- 15 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום, אולי השאלה שלי טיפשית, אבל אני רק רוצה לדעת מזה ה VIVO הזה בבקשה. תודה. LaZy-©BoY*
-
- 3 תגובות
- 690 צפיות
-
-
שלום,יש לי ב6600GT שלי VIVO... אין לי מושג מה זה ..מישהוא יכול להסביר? תודה.
-
- 2 תגובות
- 976 צפיות
-


