עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by niner,

    מה זה retail , dvi, dh, oem? ולמה משמש כל אחד מהם?

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  2. Started by fggtr29,

    מה זה ROPS ו- TMUS. מה זה נותן לי בסרטים ובמשחקים ? לשם מה זה משמש ?

    • 0 תגובות
    • 813 צפיות
  3. Started by zoloboy,

    מה זה ???

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by ohad,

    מה זה s-vido לא הבנתי ממש מה זה?

    • 3 תגובות
    • 2.9k צפיות
  5. Started by TermiNal,

    יש פרו יש אקסטנדד יש NP לא פרו אבל מה זה SE ? תודה.

    • 9 תגובות
    • 820 צפיות
  6. Started by AVI.S.T,

    מה זה Shader כל הזמן אני רואה כתוב הכטיס תומך Shader 3.0 ובלהבלה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by avihneo,

    שלום לכם .. תוכלו להסביר לי מה זה SHADER MODEL 3.0 ... לפי השם אני מנחש אבל .... והאם הוא נחוץ ? תודה לעוזרים ...

    • 5 תגובות
    • 3.8k צפיות
  8. Started by Born2Kill,

    רציתי לדעת במדוייק מה זה... תודה לעונים!

    • 1 תגובה
    • 893 צפיות
  9. Started by BONO,

    מה זה shared memory? אני רוצה לקנות מחשב נייד ואני לא יודע איזה באחד מהם רשום כרטיס מסך shared memory עד 64 מגה מה זה אומר ובשני כרטיס מסך ati readon 7500 32 מה יותר טוב ולמי שמבין הכרטיס מסך של ati שרשמתי פה הוא ddr או sdram ?

    • 3 תגובות
    • 2.1k צפיות
  10. Started by HWgeek,

    מה זה סייד בנדינג שיש בהגדרות כרטיס מסך? מה הוא עושה והאם כדאי להפעיל אותו כי כעת הוא מושבת ויש לי MX440SE תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by DeadHunt,

    מה זה SLI?

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by alonkl,

    איך הטכנולוגיות עובדות? ואיזה מהן מנצלת יותר את שתי הכרטיסים? האם יש אפשרות לשים שתי כרטיסים שונים?

    • 1 תגובה
    • 718 צפיות
  13. Started by MOFRA,

    משהוא יכול להסביר לי בבקשה

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by weissby,

    זה כתוב בכ.מסך של nVidia - eVGA מה זה אומר?

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  15. אשמח אם מישהו יסביר לי מה זה תודה

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. על כרטיסי מסך מסוג 6200TC אני צריך כ.מסך זול שיריץ משחקים בינוניים ... מה זה אומר ה Turbo Cache הזה ??? למה הכרטיס כזה זול ? האם כרטיס מובנה כגון 6100 Geforce יהיה עדיף ? האם ה X300 עדיף על ה TC ???

    • 3 תגובות
    • 716 צפיות
  17. Started by bcvbvc,

    מה זה בדיוק Leadtek PX7800GT TDH הכוונה ל TDH

    • 3 תגובות
    • 951 צפיות
  18. Started by lmlm,

    פשוט זה מוזכר הרבה בכתבות בחו"ל ואני לא מבין את המושג הזה . תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 885 צפיות
  19. Started by gamer-8,

    אני רואה את זה הרבה במשחקים, ואצלי זה תמיד מכובה. מה זה בכלל?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by zoloboy,

    יש לי רדאון 9800 np ויש תאפשרות הזאות ב control panel השאלה מה זה v sync מה זה נותן לי והאם להשתמש באופציה הזאת ב control panel

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. ברצוני להקליט תוכניות טלוויזיה על המחשב ו לצפות בהן מאוחר יותר בטלוויזיה .אז מה עדיף לקנות כרטיס מסך +כרטיס טלוויזיה או כרטיס מסך עם VIVO FEATURE יספיק לפעולה זו . אודה לכל הסבר בנושא

    • 3 תגובות
    • 645 צפיות
  22. Started by zoloboy,

    מה זה vivo מה vivo נותן ? מה זה retail סלחו לי על הבורות

    • 4 תגובות
    • 881 צפיות
  23. Started by E-tay,

    אני יודע רק שזה video in video out מה אני בדיוק עושה עם זה?

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    שלום, אולי השאלה שלי טיפשית, אבל אני רק רוצה לדעת מזה ה VIVO הזה בבקשה. תודה. LaZy-©BoY*

    • 3 תגובות
    • 690 צפיות
  25. Started by Psychedelic,

    שלום,יש לי ב6600GT שלי VIVO... אין לי מושג מה זה ..מישהוא יכול להסביר? תודה.

    • 2 תגובות
    • 976 צפיות

דיונים חדשים בפורומים