עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by taltola,

    קניתי מחשב חדש ורציתי לדעת האם מומלץ לי להפעיל את זה במשחקים או לא? אם זה משנה, אז זה המפרט של המחשב שלי: [TABLE=width: 620, align: left] [TR] [TD] מוצרים מוזמנים [TABLE=width: 98%, align: right] [TR] [TD]מק"ט [/TD] [TD]שם המוצר [/TD] [TD]כמות [/TD] [TD]מחיר [/TD] [/TR] [TR] [TD]C4570T [/TD] [TD]Intel Core i5 4570 3.2Ghz (3.6Ghz Turbo) LGA1150 Tray [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]₪936 [/TD] [/TR] [TR] [TD]E41759-002 [/TD] [TD]Intel Original LGA1155-1150 ליבת נחושת - עד 95W [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]₪44 [/TD] [/TR] [TR] [TD]GH87D3H [/TD] [TD]Gigabyte GA-H87-D3H for 1150 [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]₪570 [/TD] [/TR] [TR] [TD]8C-T4NL3-WWB6 [/TD] [TD]NZXT tempest 410 Elite Black + Seasonic 620W -…

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  2. Started by Moty_p,

    8800GT 512MB G92 Heatpipe או Sapphire HD4670 1GB הספק כוח הוא 500W (אבל תאחלס הוא בטח 300W) מעבד QUAD כל שהוא לא זוכר בדיוק מה עדיף? מה נותן לי יותר ביצועים במשחקים?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by pink,

    אני רוצה לקנות כרטיס מסך (AGP) עד 600 ש"ח בשביל לשחק פרו אבולושין 6 ו פיפא 07 על הביצועים הטובים ביותר מישהו יכול לעזור לי בבקשה... המחשב שלי : P4 2.8 512 DDR 80 G לוח אם של GIGABYTE כרטיס מסך נוכחי - GEFORCCE 5200 עייף מדי !!

    • 5 תגובות
    • 748 צפיות
  4. Started by gal651,

    חבר טוב שלי שידרג את המחשב שלו לא מזמן. כרטיס מסך: msi gtx 660 , לוח אם: p8h77-v מעבד: i3 2100 ספק כוח: seasonic 520w. כאשר הוא מקליט בעזרת התוכנות fraps או dxtory ה-fps צונח בערך מ-60 ל-20 ונשאר בסביבות ה-20 בעת ההקלטה. מה הבעיה המתרחשת וכיצד ניתן לפתור אותה? האם היא קשורה למחשב פיזית (כרטיס מסך או רכיב אחר) או תוכנות עצמן? *חשוב להדגיש כי לפני שידרוג המחשב לא הייתה שום בעיה כזו. אשמח לעזרה

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by dan_dekel,

    ובכן, זהו המפרט המעודכן שלי: intel pentuim 2.4 533buss presscot 512ddr 400mhz motherboard - asus p4p800s Radeon 9100 128mb אבקש חו"דים האם המשחק יוכל לעלות בסדר לפחות עם המפרט הזה. Doom3 תודה, דן.

    • 2 תגובות
    • 650 צפיות
  6. Started by haimamazavs,

    שלום לכולם, כרגע יש לי gtx 780 של asus וחשבתי לשדרג לכרטיס מסך הזה https://eilat.ivory.co.il/catalog.php?id=19421 המעבד שיש לי- i5 4670 לוח אם - Gigabyte ga h87 d3h שמתי לב שהוא כבר לא מחזיק משחקים חדשים כמו שהייתי רוצה, האם השדרוג אפשרי מבחינת החומרה שכבר יש לי והאם השדרוג הזה בכלל כדאי? תודה.

  7. Started by ovadia10,

    התקנתי 3DMARK Vantage ויש לי ויסטה והוא כבר שעה מתקין לי איזה קובץ GUI הנה תמונה : [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 684 צפיות
  8. Started by bariko,

    שלום רב, ברשותי מחשב הפועל תחת מערכת הפעלה ויסטה. כרטיס מסך: SAPPHIRE ATI RADEON X2600XT 256MB DDR4 מסך FULL HD של סוני משום מה, התמונה מוצגת כאשר מסביבה מסגרת שחורה בעובי של 5-10% משטח המסך. בכרטיס המסך הרזולוציה מכוונת לגבוהה ביותר, FULL HD. אני לא מוצא שם הגדרות נוספות שאפשר לשחק איתם. מישהו אמר לי שניתן לפתור את הבעיה דרך לוח הבקרה של Catalyst לכרטיס המסך שלי. אמור להיות שם בקר המכוון את רמת ה Overscan/Underscan. אלא מה, כאשר אני מעלה את התפריט של Control Center Catalyst , אני לא מוצא בכלל אופציה כזו. האם יתכן שבכרטיס הספציפי שלי, לא קיים בכלל הפונקציה של Overscan/Underscan ? תודה רבה

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. Started by RoNi0,

    שלום רב, לצערי אני כבר לא בקיא בציוד החומרה כפי שהייתי בעבר. קניתי מחשב לפני שנתיים וחצי, והכרטיס מסך הלך לי והוא כבר לא באחריות. אני סה"כ מעוניין לרכוש כרטיס שיחליף אותו עד שאקנה מחשב חדש. אני לא גיימר רציני, אבל לא נעים להרגיש שהכרטיס OnBoard לא עומד בדרישות המינימליות ביותר של המשחקים שאני משחק. המחשב שיש לי כיום הוא: CPU: TripleCore AMD Athlon II X3 445, 3100 MHz Motherboard: Gigabyte GA-MA78LMT-S2 Memory: 2x2 GB DDR3-1333 DDR3 SDRAM OS: Microsoft Windows 7 Ultimate יש לי רק שתי בקשות. מכיוון שאני ארכוש מחשב חדש בעתיד הלא רחוק, אני לא מעוניין להוציא יותר מ-300 ש"ח לכל היותר על הכרטיס. אני מעוניין לרכוש את הכרטיס בעיר מגוריי שהיא באר שבע,…

    • 3 תגובות
    • 821 צפיות
  10. יש לי כרטיס מסך של NVidia 6800gs ושי לו יציאהל טלוזיה אבל אני יכול לראות רק באחד מהם ולא בשניהם ביחד... משהו יכול להסביר לי איך אני עושה שיראו בשניהם במקביל את אותו הדבר ?

    • 4 תגובות
    • 635 צפיות
  11. יש לי כרטיס MSI RADEON 9800 PRO בהתחלה שמתי את הדרברים שMSI הביאה עם הכרטיס ואז לאחר מכן התקנתי עליהם את הדריברים של הCATALYST 4.7 לאחר מכן שמעתי שצריך למחוק לפני שמתקינים חדשים אז מחקתי עם Driver cleaner לאחר שמחקתי התקנתי את 4.7 מחדש והפעם היו כל מיני שינויים למשל לא יכלתי לעשות REFRESH RATE יותר מ60 וחשוב לציין שלפני כן יכלתי להגיע ל85 ברוזולוציה של 1280 על 1024 וכעת אני תקוע על 60 אבל בכל זאת נסיתי להחליף ל85 בלי האופציה שהוא ימחוק לי את האפשרויות שהצג שלי אינו תומך בהם וכעת הוא עובד על 85 סבבה אז הלכתי למבחן האמיתי AQUAMARK ולהפתעתי הציון שקיבלו היה 38000 אלף במקום ה46000 אלף שקיבלתי לפני שעשיתי את כל השינויים למישהו יש רעיון מה הבעיה? מה קרה??? :'( סגרת…

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  12. Started by Epic,

    רכשתי HD3650 עם GDDR3 וכעת צילצלו להודיע לי שאין להם והם מציעים לי עם GDDR2. יש הבדל גדול בביצועים? בנוסף הם מציאים לי במקום את ה7600GS של nvidia. שווה משהו? המטרה היא משחקים (יש לי XP אז dirctx10 לא מעניין). לא הכנסתי תקציב כי אני לא מעוניין בהצעות אחרות.

    • 8 תגובות
    • 996 צפיות
  13. Started by kike100,

    שלום לכולם, אני קונה מחשב חדש ואני צריך שתתנו לי רעיונות לכרטיס מסך בטווח מחירים של 1200-1300 שקל. תודה לעוזרים...

    • 6 תגובות
    • 582 צפיות
  14. שלום חברים , אני שם קבוע את המאורר בRIVATUNER על 91% וזה ממש מרעיש לי כרטיס מסך 8800GT EVGA עכשיו , אני רוצה ליצור פרופיל של המאורר ולא הולך לי ניסיתי הכל כבר לא הלך לי... יש למישהו פה פרופיל שהוא יוכל לתת לי? ואני רק יכניס אותו? ועוד שאלה שהמאורר כל פעם עולה ויורד לפי הטמפרטורה זה לא הורס או משהו ? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  15. Started by omriko_cohen,

    אהלן קניתי אתמול את כרטיס המסך Gigabyte GeForce Gtx 650ti והכנסתי אותו לחריץ המתאים בלוח אם (PCIE 16) הקטע שעכשיו הוא לא עובד בכלל.. הבנתי שצריך לחבר לו גם חשמל אבל אין לי כבל כזה בכלל שיוצא מהספק (500w) עם שש פינים מתאימים לכרטיס הנ״ל. מה אני עושה ??

  16. Started by saarxee,

    במידה ואני אבצע OC, עדיף ה-WF3 ב-280X או ה-VAPOR-X? והבנתי שאם לא מבצעים OC אפשר ללכת גם על ה-DUAL X של 280X כי הוא גם כן טוב ושקט..

    • 40 תגובות
    • 3.9k צפיות
  17. כרטיס שהיה אפשר להקליט מקלטת ווידאו למחשב ולהפוך אותו לדיסק

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  18. היי אנשים. היום הבנתי לצערי שהמחשב שלי כבר ישן, אחרי שניסיתי להפעיל את medal of honor וזה כתב לי שהכרטיס מסך שלי לא מתאים =\ (ATi X850Xt , עלה לי 3300 שקל !! ) המחשב יהיה למשחקים , ככה שכל מה שקשור לכרטיס מסך יהיה העיקר היתי אומר. המחשב יהיה בתקציב של מעל 10k . רציתי לדעת לגבי הכרטיס מסך.. איך ה 8800GTX ? שמעתי שהולך לצאת בקרוב 9800GTX , יש אומדן כלשהו למחיר? מה זה "בקרוב" ? חודש חודשיים , או 3-4 חודשים לפחות? האם שווה להשקיע במערך SLI ? למשל 2 כרטיסים חלשים יותר ב SLI מאשר אחד חזק בודד? האם שווה להשקיע בכרטיס Phisic למשחקים? כמה זה עוזר ומה המחיר פחות או יותר? אני מתכוון לרכוש עם המחשב את מסך ה Dell Ultra sharp 24 המסך דיי גדול ועובד ברזולוציה קבועה. זה י…

    • 0 תגובות
    • 669 צפיות
  19. Started by zone glide,

    מי מביניהם עדיף לדעתכם? המחיר זול די משמעותית לטובת AMD, אם כי לאנויידיה יש את הפיצ'ר RT, שאגב הבנתי שמוריד לא מעט מהביצועים ואולי במקרה הזה דווקא ה-AMD יהיה חזק יותר. חוץ מזה אילו יתרונות טכנולוגיים יש לאנוידיה כלפי AMD? רזולוציה ככל הנראה QHD 60HZ. ומתי AMD מתכננת להשיק כרטיסים נוספים?

    • 11 תגובות
    • 3.1k צפיות
  20. Started by רן.ט,

    אני מחבר את המחשב לטלויזיה בכבל- s-video ואני רואה תמונה אבל בלי צבעים למישהו יש מושג למה ואיך אפשר לסדר את זה?

    • 13 תגובות
    • 858 צפיות
  21. Started by siin,

    האם כרטיס המסך הזה GIGABYTE R96P256D-OEM AGP RADEON 9600PRO 256Mb DDR DVI+TV-OUT יתאים ללוח אם הזה GA-7VTXH של ג'יגהבייט אם אני לא טועה אז ה-AGP הוא X4 האם צריך לשנות הגדרות בביוס (או כל מקום אחר) או שפשוט מכניסים את הכרטיס והוא מתאים עצמו אוטומטית? אם צריך לשנות הגדרות אודה לכם מאד אם תסבירו לי היכן צריך לשנות ואיזה הגדרות יש להגדיר. אגב, זה כרטיס שבחרתי לתקציב של כ-500 ש"ח, האם הבחירה נכונה או שיש המלצה לכרטיס טוב יותר באותו סדר גודל של מחיר? השימוש הוא לא למשחקים כבדים! אלא קצת משחקי רשת לא כבדים (אני לא גיימר!!!) והרבה אינטרנט. אני מתכוון לשדרג מחשב קיים עם הלוח הנ"ל עם מעבד אתלון 1.7 (קיבלתי את הלוח עם המעבד) ואני רוצה להוסיף בנוסף לכרטיס הנ"ל גם 512 מגה זיכרון (D…

    • 10 תגובות
    • 932 צפיות
  22. Started by RealTime,

    שלום לכולם! כרגע יש לי AMD ATHLON 64 3000+ עם 1 ג'יגה זכרון ו- RADEON 9800 PRO ,הלוח הוא AGP. הכרטיס מסך בשלבי גסיסה (כל משחק כבר עובד על רזולוציה וגרפיקה מינימלית) וההתלבטות שלי היא כזו: - לקנות ATI RADEON 1950 PRO ל- AGP במחיר של 1000 ש"ח בערך. - לקנות לוח אם חדש PCIX + מעבד AMD 3800 DUAL CORE במחיר בסביבות 700 ש"ח ואותו כרטיס מסך רק ל-PCIXPRESS ב- 800 ש"ח סה"כ: 1500. האם כדאי להשקיע עוד 500 ש"ח במעבד והלוח ? ושאלה לא קשורה: יש לי במגירה GEFORCE 6600GT תקין לחלוטין, כמה אפשר למכור אותו? וגם את ה-RADEON9800 PRO כשיוחלף? תודה!

  23. Started by TimoTy,

    אני רוצה לצרוב ביום מ-5900 ל-5950U איך אני עושה את זה.!?!? תודה

    • 0 תגובות
    • 552 צפיות
  24. מה עדיף לי לקחת מהחברה שקניתי את המחשב את ה6600 של גיפורס 128 או את 6600 של גיפוס 256 במקום ה6200 טורבו קאש המסריח שלי תודה

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  25. Started by lmlm,

    Gecube שמו באתר שלהם קטגוריות HD3800 השאלה מה זה רומז? תמיד אמרו ש RV670 זה HD2950. האם RV670 זה בכלל HD3800 או שמה זה מרמז על כרטיסים שלא ידענו עד כה? לאתר: http://www.gecube.com/products-02.php?prod_cat_pid=213&prod_cat_id=214

דיונים חדשים בפורומים