עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by E1,

    קניתי כרטיס מסך מתקדם עם יציאת DVI מה השימוש בה? אני רוצה לקנות מסך LCD עכשיו ,האם כדאי לי להוסיף כסף כדיי שיהיה במסך יציאה כזו של DVI מה ההבדל בין חיבור הDVI בין המחשב למסך לבין החיבור הרגיל? אודה לכל מי שיעזור לי בפתרון הבעיה. תודה

    • 5 תגובות
    • 649 צפיות
  2. Started by redead,

    לעומת כרטיס אחד בודד כזה?

    • 8 תגובות
    • 822 צפיות
  3. Started by ac1240,

    http://www.ixbt.com/video3/images/rv770/hd4850-front.jpg ימיני או שמאלי מה השם של החיבור הזה? תודה [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 760 צפיות
  4. יש לי כרגע כרטיס מסך של NVIDIA > כשאני מחבר את כרטיס ה ATI חדש מספיק הCD שלו כדי שההתקנה תעבור חלק נכון ? ואז אני פשוט מסיר את הדרייברים של NVIDIA ? ומעדכן דרייברים לATI ? זה לא אמור לעשות בעיות המעבר הזה? מומלץ להחליף טכנולוגיות בלי להתקין מערכת הפעלה מחדש ?

    • 1 תגובה
    • 685 צפיות
  5. אני שואל את השאלה הזאת כי אני רוצה להשוות לעומת התוצאה שאני הגעתי אליה עם הרידאון 9000 של tyan שעבר O/C ל 318/306 מ 275/275

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by Yaron-Cohen,

    שלי 201 עפ OC למעבד ולכרטיס מסך... מפרט..למטה..

    • 43 תגובות
    • 2.7k צפיות
  7. Started by nimrodim,

    מה אמורות להיות התוצאות של ULTRA 6800 על פנטיום 4?

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. שלום לכולם בעקבות הכתבה שעלתה על כרטיס חדש שיכול לתמוך ב6 מסכים. השאלה שלי היא מה התמיכה המקסימלית שיכול לתמוך היום כרטיס מדגם 5750 לפי מה שאני יודע זה מקסימום 3 מסכים אני לא בטוח ברזולוציה. האם לאור העובדה שיש לו 4 יציאות יכול להיות עדכון תוכנה שיאפשר לו לתמוך ב4 מסכים? תודה חזי

    • 0 תגובות
    • 869 צפיות
  9. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    זה ציפ של פיליפס אל הכרטסי מסך שלי טיטניום 4400 אני שואל מה התמיכה המקסימלית שלו ברזולוציה לעומת SAA7102E ו-SAA7104E ?? האם הוא יותר טוב פחות טוב? לפי מה שהבנתי התמיכה של SAA7104 היא 1240@1024 והוא תומך בקידוד HDTV והציפ השני SAA7102E תומך רק 800@600 והו לא תומך בקידוד HDTV אז המ אם הציפ שיש לי?? :-\

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  10. בדרייבר של ATI יש את האופציה הזו ומדי פעם כשאני נכנס למשחקים (זה קורה בעצם רק ב GRAW ) אז אני עף מהמשחק ומקבל את הודעת השגיאה המצורפת בתמונה. השאלה שלי היא אם אפשר לבטל את ההגדרה הזו ולהתעלם ממנה או שהיא אלמנט חשוב בשמירה על הכרטיס מסך. תודה. [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 980 צפיות
  11. Started by AVI.S.T,

    מישהו יכול להגיד לי במה הDirectX עוזר או יותר נכון מה התפקיד שלו ועוד משהו מה עם DirectX 10 ?

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by Satlan,

    מה תיהיה התשובה, האם היא תיהיה עדיפה, והאם שווה לחכות או כבר לקנות את ה-7800GTX ?

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by WHITE_ZOMBIE4,

    למה כשאני מסתכל למשל בsandra או על הזיכרונות עצמם על הכרטיס כתוב DDR SGRAM? מה זה SGRAM? הוא יותר טוב מSDRAM?

    • 2 תגובות
    • 690 צפיות
  14. רשום על הקופסה של כרטיס המסך שלי שהוא מסוגל להגיע ל512 אפילו שהוא 256 יש לי מחשב דיי חזק 2gb זיכרון מעבד core2duo 2.6gh אם אפשרות זו קיימת הייתי שמח שמישהו יסביר לי איך להפעיל אותה... בתודה למי שיכול לעזור. נ.ב עשיתי חיפוש בפורום ובגוגל ולא מצאתי תשובה...

    • 3 תגובות
    • 557 צפיות
  15. בכל כרטיסי המסך החדשים יש שני יציאוות למסך זאת אומרת שני יכול להשתמש בשני מסכים ואפילו בארבע עם SLI אבל מה זה אומר אני מבין שלא כולם מראים אותה תמונה כי זה לא שימושי אז איך זה עובד בדיוק אני רואה את התמונה הרגילה על שני מסכים כאילו במקום שני מסכים אני מקבל מסך אחד עם פס באמצע? ואיך זה בדיוק עובד במשחקים אני יכול להגדיר שמסך אחד יהיה מפה עוד אחד יהיה הנשקים והמרכזי אני אשחק אני צריך הסבר כי זה נשמע לי הזוי

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  16. מה זאת אומרת פתיחת צינורות בכרטיס מסך האם זה מסוכן האם זה מגביר את הביצועים והאם אפשר לעשות זאת בכרטיס מסך כמו שלי ואם כן אז איך?

    • 4 תגובות
    • 682 צפיות
  17. Started by יניב קופר,

    http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1EKCE05E6A

    • 26 תגובות
    • 2.5k צפיות
  18. Started by maverick,

    למה יכול לשמש הכרטיס מסך הזה? לפי המפרט הטכני שלו נראה לי שאפשר להטיס איתו מטוס. איזו אפליקציה מצריכה כרטיס כזה?

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by roes,

    מה זאת התוכנה ati catalyst ?? זה דרייבר או משהו דומה?? מהי עושה?? מה זה?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by tfo,

    מה זה זכרון הננו נה הוא עושה, בבקשה תגידו לי מה אתם יודעים עליו??

  21. Started by Gnome,

    מה זה? למה זה טוב וכד'... תודה לכל העונים.

  22. אני רוצה להבין מה זה WDDM 1.1 לעומק ולדעת האם הוא מתאים לכרטיס מסך שלי ומה ההבדל בינו לבין WDDM 1.2. תודה

    • 0 תגובות
    • 927 צפיות
  23. Started by SuB,

    יש לי כרטיס מסך MSI geforce 4 ti 4400 128mb ויש בו תמיכה של עד 4X. אני ישמח אם מישהו יסביר לי מה הם עושים, אני הבנתי שזה "החלקה" של מה שרואים או משהו כזה. באפשרויות של השולחן עבודה בלשונית של ה-geforce אני יכול לבחור אם להשתמש בזה, אז רציתי לדעת גם אם להפעיל את האופציה הזאת. תודה.

    • 8 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. Started by the_big,

    קניתי (החלפתי) ל6800 XT ואני לא מבין מה זה?

    • 3 תגובות
    • 610 צפיות
  25. Started by 1nstall,

    היי שמתי לב שמצויי על חלק מכרטיסיי דבר הנקרא "VIVO"..... אז קודם כל מה זה בכלל ראשי התיבות VIVO? ומה הVIVO עוזר לכרטיס מסך? תודה מראש install

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים