עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. דגם הביניים המעשי הראשון בעידן Turing עשוי להיחשף כבר במהלך החודש הנוכחי - עם 83 אחוזים מיחידות העיבוד הזמינות ב-RTX 2070 לכתבה

  2. Started by bora8,

    היי שלום אני מעוניין להחליף את הכרטיס מסך הישן שלי (HD7870) האם כדאי לקנות RTX 2070 ? ואם כן איזה דגם? או להמתין לכרטיסים החדשים של AMD? יש לי ספק 650W seasonic I7 8700K זיכרון 16GB

    • 6 תגובות
    • 3.1k צפיות
  3. Started by MisterL,

    ....

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by turtleman,

    לאלבטרון יש קירור סטוק רגיל וללידטק יש את הקירור שלהפ שנראה לי בהתחלה מצויין עד שהסתכלתי על כמה ביקורות. ראיתי ביקורות של הלידטק שאומרות, למרות מה ששמעתי פה, שהקירור שלו קצת פחות טוב מהקירור סטוק הרגיל (אבל קצת יותר שקט). הבאנדל של הלידטק עדיף על האלבטרון. בכלליות מה עדיף? (בבקשה אל תגידו פשוט איזה אלא תפרטו למה מה שאמרתם עדיף ותבססו את זה על משהו ולא סתם על איזה שמועה ששמעתם)

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by IDan2013,

    שלום! קודם כל, אין לי ממש מושג לאן השירשור הזה שייך אבל ראיתי פה מישהו שביקש המלצה דומה אז פתחתי פה, אם זה לא קשור לפה אבקש להעביר את זה למקום המתאים. לנושא: אני מתכנן לחבר ממיר HOT Magic HD למסך מחשב Dell u2312hm, כרטיס מסך GTX760 והרמקולים הם Solo6c. עד כאן הנתונים הטכניים עכשיו איך יתבצע החיבור, התייעצתי בפורום תמיכה טכנית על מהלך החיבור: המסך יתחבר למחשב בעזרת כבל DP. הממיר יתחבר למסך עם כבל HDMI-->DVI-D. ולבסוף הרמקולים יחוברו עם כבל 2RCA-AUX. ומהרמקולים לממיר עם כבל 2RCA-2RCA. אשמח לקבל המלצות לכבלים הנ"ל (חוץ מהשלישי), שיהיו איכותיים כי סך הכל זה ישמש בתור מחשב גיימינג וגם בתור "טלויזיה" אז אני לא רוצה שיהיו לי בעיות צפייה/חוסר סיפוק באיכות בגלל כבל …

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. יש לי טווח מחירים של בסביבות 1000 שקל, איזה כרטיס מסך הכי כדי לקנות?

    • 7 תגובות
    • 701 צפיות
  7. אני רוצה לקנות את ה x800 XT אבל לא ראיתי שיש בחנויות אם משהו יודע אולי מתי הוא יוצא שיגיד לי תודה מראש...

    • 32 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם משחקים זה לא ממש החלק החזק שלי - האמת היא שאין לי הרבה זמן להקדיש לזה אך מתי שיש זמן אני אוהב לשחק ולהנות מגרפיקה חזקה על חומרה חזקה ואיכותית. השאלה שלי היא כזאת האם הכרטיס הזה: ATI RADEON 9800 XT 256 MB יעמוד בכבוד בכל המשחקים העכשוויים? אני מבין שרמתו כרגע היא ברמת 6600GTבערך שזהו כרטיס לא רע בכלל, איך ה 9800 מולו ובכלל מול הקונקורנציה ההמגווונת שיש כיום? בכל מקרה אל תציעו לי להחליף ל 6600GT או שאר ירקות, ה 9800 הוא הכרטיס הנבחר מבלי אפשרות לשנות את פרטי העסקה מה גם שאני מודה בזה שאני מאז ומתמיד העדפתי ATI על פני NVIDIA בכל מצב אז מלכתחילה האופציות שלי מוגבלות.

    • 9 תגובות
    • 730 צפיות
  9. שמעו הכרטיס שלי שהיה לי לזמן ממש קצר ה6600 הלך אז עכשיו אני מחפש משהו בסביבות ה800-1000 שקל אין מצב לחריגה זה המקסימום אני חשבתי על 6600GT או 6800LE מה אתם מציעים? לAGP

    • 26 תגובות
    • 2.1k צפיות
  10. אני מעוניין לקנות כרטיס מסך 9500GT DDR2, הבנתי שעדיף לי לקנות עם אוורור פאסיבי ככה הוא יותר שקט וגם ככה הכרטיס פחות מתחמם. באותה חנות שאני מעוניין לקנות יש להם: 1. כרטיס גרפי Club3D nVIDIA GeForce 9500GT Silent 512MB PCIe ¤415, קישור: http://www.skypc.co.il/product.asp?pid=CGNX-HG952Y - הכרטיס הזה מגיע עם 3 שנים אחריות, קירור פאסיבי (יש להם גם את אותו הדגם של החברה הזאת עם קירור אקטיבי ב30 שקל פחות בערך) ובחנות אמרו לי שבמידה ויהיו בעיות אז יחליפו לי בחדש במקום שאני אחכה שהוא יחזור מתיקון אבל הבעיה שאני לא כ"כ מכיר את החברה CLUB3D , בחנות הבנתי שהם יבואנים של החברה הזאת ובגלל זה במקרה של תקלה הוא מחליף לי בחדש במקום והם נראים ממש רוצים להכניס לי את זה למפרט של המחשב. 2. כ…

    • 4 תגובות
    • 833 צפיות
  11. בארגון ישנם מחשבי מותג עם ספק של 280W. ישנם עובדים שזקוקים לשני מסכים בעבודתם. אני צריך המלצה על כרטיס מסך שלא ידרוש החלפת ספק כח היות ומדובר בכמה עשרות. הרבה מכרטיסי המסך שנתקלתי בהם דורשים מינימום 350W/400W, לפחות על פי מה שרשום באתר היצרן. למשל זה: http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?cid=1&gid=3&sgid=917&pid=1533&psn=&lid=1&leg=0# הדרישות מהכרטיס הן די בסיסיות. רק שאפשר יהיה לעבוד עם שתי תוכנות שונות או שני חלונות של אותה תוכנה. למשל שני מסמכי Word או חלון אחד של תוכנת GIS וחלון אחד של Google Earth וכד'.

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. הם אמרו לי שמה שכתוב על האריזה זה PN 188-01E85-001SA SKU# 11133-00-20R זה ביוס טוב או הביוס הישן עם הבעיות?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by OutRaGe,

    איך הכרטיס הזה יהיה למשחקים במפרט בצד עם תוספת של 1GB ראם ? תודה מראש

  14. Started by andrei21,

    מה לדעתכם הסיבה האמיתית לכך שכרטיסי AMD יותר זולים מNVIDIA

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by oren13,

    Chipset: Radeon X850 PCIe Series ASIC: R480 Pixel Pipelines: 16 Vertex Engines: 6 Manu. Process (Micron): 130nm Transistor: 160M Fill Rate: 8640MTexel/s Memory Size: 256 MB Memory Type: GDDR3 RAMDAC (MHz): 400 Dual Engine CLK (MHz): 540 Memory CLK (MHz): 1180 Memory Interface (bit): 256 Memory Bandwidth: 37.8GB/s Bus Interface: PCIe. וכמה הוא שווה?

    • 5 תגובות
    • 558 צפיות
  16. Started by ofirrjd,

    האם קיים מפצל כזה? נא לציין הפנייה למקום בו ניתן לרכוש כזה מפצל. תודה, אופיר נ"ב אם קיים כזה דבר, האם יש גם ל DVI או רק ל VGA או בכלל האם יש לשניהם?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by Moty_p,

    שלום לכולם, שאלה א': בכמה הכרטיס 9800GTX+ יותר חזק מהכרטיס 9600GT (באחוזים) שאלה ב': מה עדיף לעשות לקנות עוד כרטיס 9600GT ולחבר אותם ב - SLI או לקנות 9800GTX+ תודה לכל העונים :~}

    • 6 תגובות
    • 734 צפיות
  18. Started by m0tek,

    כי שמתי לב שרוב החנויות מוכרות את ה NX לא מצאתי את ה NU... הצעות?

    • 10 תגובות
    • 870 צפיות
  19. Started by ahbarush,

    מה ההבדל בין גרסת ה LITE www.pccenter.co.il/product/sparkle-geforce-gtx560-1gb-sgtx56g1gd5h?aff=Zap לגרסה הרגילה?

  20. שלום אני מתלבט בין הMSI 6800 לAlbatron 6800GT אני חושב שכבר חודש אני שובר תראש ולא מצליח לבחור... יש לי כסף לשניהם, אבל אני רוצה לדעת מה יותר משתלם 2500 ש"ח זה לא הוצאה קטנה ואני לא רוצה סתם לזרוק את הכסף ובסוף אני לא יקבל תמורה מתאימה אז יש לי כמה שאלות: 1. כמה זמן יחזיק לי כל כרטיס? 2. שווה להשקיע בGT? 3. עדיף להשקיע ולקנות GT בשביל 4 שנים או לקנות את הרגיל ובמשך ה4 שנים האלה לשדרג לכרטיס חדש? 4. יצאו בכלל כרטיסים לAGP בעתיד?! תודה רבה רבה לכל העוזרים זה ממש חשוב לי

    • 10 תגובות
    • 770 צפיות
  21. Started by menis,

    אני מחפש כרטיס מסך אחר עד 600 שקל ! אבל כרטיס עם יציאה לטלויזיה.

    • 25 תגובות
    • 4.7k צפיות
  22. Started by Cynicoren,

    4850 אם אפשר. תודה...

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  23. Started by Ronfer123,

    שלום, זה המפרט שאני עומד לקנות 870 ₪ - * מבצע * - Intel Quad Core i5 4570 3.2Ghz S1150 390 ₪ - * מבצע * - Gigabyte GA-B85M-D3H S1150 340 ₪ - 8GB Transcend DDR3 1600Mhz 310 ₪ - Seagate 1T 3.5'' Sata3 Barracuda 3 Years Warranty 749 ₪ - NZXT Phantom 410 Black + FSP Raider 650W 80+ Silver BUNDLE 90 ₪ - LG DVD-RW X24 GH24NS90 120 ₪ - Arctic Freezer 7 Pro Rev.2 מחיר סופי: 2869 ₪ השאלה שלי היא כזאת, איזה כרטיס מסך יותר חזק? יותר טוב? יותר משתלם לגיימינג? *** כמה הערות: אני לא מעוניין לעשות OC, רעש לא מפריע (ידוע שR9 290 יותר רועש אבל זה לא הבעיה), אני מעוניין בגיימינג כבד ו- FPS גבוה. אני מתלבט בין NVIDIA GeForce MSI GTX780 3GB Twin Frozr ל---- Sapp…

    • 5 תגובות
    • 912 צפיות
  24. כרטיס מסך אופטימלי למערכת מחשב ותק שנתיים מפרט המחשב: זכרון 2gb 667 mh לוח אם asus M2A-VM HDMI מארז HEC 21 400W ספק כח מקורי מעבד AMD ATHLON 64*2 4800 אפשר מעט לחרוג מהתקציב אם ממש כדאי, תודה.

    • 6 תגובות
    • 908 צפיות
  25. שלום לכולם, יש לי כרטיס מסך ישן GECUBE HD3650 512MB שאחד הסנפירים במאוורר רפרנס שלו נשבר. הזמנתי מאוורר חדש מ EBAY והרכבתי אותו בכרטיס, הבעיה היא שהמאוורר מסתובב באופן קבוע במהירות הכי גבוהה והוא מרעיש. ניסיתי לשנות את המהירות ב CATALYST 11.6 אבל אין שם שום אופציה לשלוט על המהירות של המאוורר, ניסיתי גם לצרוב ביוס חדש לכרטיס אבל זה גם לא עזר. וגם לערוך את הביוס ב RBE ושם לשנות את הערכים של המאוורר ולצרוב את הביוס מחדש וגם זה לא הועיל. האם יש איזה שהיא דרך אחרת לשלוט על המהירות של המאוורר כי הוא ממש מרעיש. תודה

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות

דיונים חדשים בפורומים