עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Shaker,

    יש הבדל או לא? ומה יותר טוב זה או 6600 GT ?

    • 4 תגובות
    • 554 צפיות
  2. הכרטיס מסך התקלקל RADEON 9600 לא פרו 256MB 128BIT ובמעבדה אמרו שהם יחליפו לי לRADEON 9550 256MB 128BIT כי זה שווה בביצועים ובכוח ל 9600. נראה לי שהם עובדים עלי וה 9550 פחות טוב מה9600 מה יותר טוב? 9600 או 9550?

    • 9 תגובות
    • 813 צפיות
  3. שלום, אני עומד בפני קנייה של HD4850 של חברת Sapphire בכ-720 ש"ח. הבחנתי בגירסה יקרה יותר של הכרטיס HD 4850 Vapor של חברת sapphire. שאלותי הן: 1) האם תוספת המחיר מוצדקת בהתחשב בעובדה שאינני מתכוון לעשות OC? 2) האם הכרטיס היקר יותר ממולץ יותר בלי קשר? 3) האם Sapphire היא חברה מומלצת לכרטיס HD4850 או שישנן יצרניות טובות יותר? האם כרטיס דומה של XFX שיקר יותר בכ-200 ש"ח עדיף על Sapphire? תודה מראש לכל המגיבים

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. אני יודע שבטח האשלה הזאת נשאלה הרבה פעמים ואני יודע שתיגדו לי חפש בהיסטורי וכו', אבל אני חייב עזרה עכשיו כי עד ששכנעתי את ההורים שלי לקנות לי כרטיס מסך בסבביבות ה1000 שקל אז מה כדי אם בכלל ללכת על ה msi או על suma ואם על סומא אז מההבגל בין se ובלי se אה ואגב אני מדבר רק על כרטיס מסוג gf 4200 ואחרי איזה חברה אז גם אם 64 או 128 כי שמעתי שה 64 יותר כדאי גם מבחינת מחיר וגם ביצועיים

    • 2 תגובות
    • 892 צפיות
  5. Started by Jack_g,

    למה אני שואל את השאלה הזו, מכיוון שהמחשב אצלי כל הזמן דלוק ואני בדרך כלל מכבה את המסך ומדי פעם בודק מה קורה עם המחשב ועושה כל מיני ענייינים. אז נוצר מצב שאני מכבה ומדליק את המסך דיי הרבה פעמים ביום מה שאין ספק לא בריא למשסך ומקצר את תוכלת החיים שלו בצורה דרסטית. בגלל זה שאלתי האם ישנו הבדל בצורת העבודה של SUSPEND MODE כשהמסך בעצם גם נכבה אבל ישנה נורה מהבההת וברגע שאני לוחץ על כפתור הוא נדלק לבין זה שאני מכבה אותו ואז מדליק אותו דרך הכפתור. מבחינה וויזואלית לא שמתי לב להבדל המסך בשניי המקרים מתנהג כאילו הוא נכבה ונדלק ומפיק את אותן הצלילים. תודה.

    • 8 תגובות
    • 953 צפיות
  6. Started by OR007,

    אף פע לא יצא לי להבין את מהות הדבר אז אם מישהו יוכל לתת לי הסבר כללי בין ההבדלים זה יעזור מאוד...

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by Titanium,

    שאלה מוזרה אבל אני לא יודע מה ההבדל מישהו יכול להסביר לי..?

    • 2 תגובות
    • 554 צפיות
  8. Started by INON,

    מה ההבדל בין המסך VP171s שעולה יותר יקר מגירסת הB ב 10 $ לשניהם בתכלס יש אותם הביצועים VP171s http://www.viewsonic.com/products/desktopdisplays/lcddisplays/proseries/vp171s/ vp171b http://www.viewsonic.com/products/desktopdisplays/lcddisplays/proseries/vp171b/

    • 5 תגובות
    • 731 צפיות
  9. כי הזמנתי באינתרנט כרטיס של sapphire ןקבלתי של connect 3D אז חשוב לי לדעת מה ההבדל ואם לפוצץ לחברה שמכרה לי אותו את הצורה..

    • 5 תגובות
    • 590 צפיות
  10. Started by denis20,

    אני רכשתי את ה x1900gt ואני רוצה לדעת עם יש הבדל גדול ביניהם או הבדל כולשהו עם תוכלו להסביר תודה???????

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  11. Started by 888,

    האם הבדלים גדולים?

    • 27 תגובות
    • 2k צפיות
  12. מה השיפור בזה והאם זה תמיד יותר טוב מPRO?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by dvirs12,

    שמתי לב שיש הבדלים בין מחיר של כרטיסים של ATI בין הדגמים עם התוספיות הללו בסוף, ורציתי לדעת מה ההבדל ובאיזה סדר עדיפויות הם?

    • 14 תגובות
    • 781 צפיות
  14. Started by asafm,

    לי יש את ה9700 פרו של גיגה בייט ורציתי לדעת מה זה בכלל סדרת הALL IN WANDER שך ATI ומה ההבדל בינה ומה יותר טוב ועדיף

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by oriki9999,

    שלום לכולם לאחרונה רכשתי מחשב חדש עם כרטיס מסך של GTX 460 עם 768MB - ואני סקרן לשמוע מה ההבדל בינו לבין גרסת ה1G והאם מדובר בהבדלים גדולים, והיכן יבואו לידי ביטוי? בתודה אורי.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. מה ההבדל בין גיפורס 6 6600 רגיל לבין 6600LE?

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  17. יש REV 1 ו REV 2 ? איך אפשר לדעת בעת הרכישה איזה אני מקבל ומה השוני ביניהם ? האם יתכן שהראשון עדיף ?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  18. אז מה ההבדל?

    • 0 תגובות
    • 898 צפיות
  19. Started by m0tek,

    כי שמתי לב שרוב החנויות מוכרות את ה NX לא מצאתי את ה NU... הצעות?

    • 10 תגובות
    • 874 צפיות
  20. Started by ofcourse,

    מה ההבדל בין ה 786PF ובין ה 786FS? והאם אתם ממליצים על מסך אחר בטווח מחירים הזה ? עריכת המודר: בנאדם, תעבוד על הכותרות..

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. חוץ מהוספה של 32 מגהרץ לליבה ו25 לזכרונות (הרי שיפור הזה לא מרגישים בביצועים ואפשר להגיע בקלות עם אוברקלוקינג) אז בעצם מה הסיפור של ה FIREBLADE ?! תודה (:

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  22. Started by smit,

    מה ההבדל בין הדגמים של Radeon PRO לבין ה Radeon XT ולבין ה Radeon X800XT / Radeon X800PRO ??

    • 5 תגובות
    • 666 צפיות
  23. השאלה נעוצה בכותרת. בתודה מראש

    • 4 תגובות
    • 729 צפיות
  24. Started by ולרי88,

    מה ההבדל בניהם מי יותר טוב ..? האם בהרבה או שאין בניהם כמעט הבדל.. תודה.

    • 2 תגובות
    • 556 צפיות
  25. אני מתכוון, אם יש הבדל בביצועים במשחקים? יש ירידה ברמה של הכרטיס מבחינת משחקים לעומת הכרטיס הרגיל, או שזה אותו הכרטיס עם שיפורים?

    • 3 תגובות
    • 777 צפיות

דיונים חדשים בפורומים