עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. לדוגמא 1710S ו- 1710B יש את אותם האותיות לכל הדגמים (גם ל18 אינץ וכו..) ולדעתי כל אות מסמנת משהו ספציפי תודה.

    • 0 תגובות
    • 557 צפיות
  2. קניתי נייד עם הכרטיס מסך הזה Intel 910GML Integrated Up to 64MB הוא טוב? יעבדו בו משחקים חדשים למשל GTA החדש שאמור לצאת בקרוב

    • 7 תגובות
    • 618 צפיות
  3. כותרת.

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  4. איך מקדדים בפורמטים שונים svcd vcd dvd ?? והאם יש כרטיסי טלוויזיה שמקליטים בפורמטים שונים? ויש הבדלים שנראים לעין?

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות
  5. שלום לכולם :D אני רוצה לערוך וידאו (אנאלוגי) בPC חדש והמליצו בפני שלא לקנות כרטיס עריכה ספציפי אלא להשתמש בכניסת VIVO לצורך .VIDEO CAPTURE מחפש המלצות / נתונים האים אני מפסיד איכות בVIDEO או שזה ברמה נאותה? לתגובותיכם אודה, יהודה :smoke:

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by CoolOne,

    שלום, חיפשתי בגוגל ולא כל-כך מצאתי בדיקות ל-VIVO של GeForce 7900 GT. למישהו יש פרטים טכניים יותר לגבי הרזולוציה המתקבלת, איכות התמונה וכו'? וגם - האם הכרטיס קולט גם סאונד?

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by mzlbat,

    היי קניתי את זה Gainward Bliss GeForce GTX260 896MB 216SP Golden Sample ואני בודק את מהירות הזגרון וכתוב לי 1100 ואני בודק כרטיסים אחרים באינטרנט וכתוב שמהירות הזיכרון 2000 איך זה ? הכרטיס שלי 625 GBU CLOCK - SHADER 1348 MEMORY 1100 כרטיס אחר ( BFG NVIDIA GeForce GTX260 ) 655MHz 1404MHz 2250MHz ( בסדר זה עבר אוברקלוק אבל תסתכלו על המימורים קלוק ) וזה הסטנדרט של הכרטיסים האלה 576MHz 1242MHz 1998MHz מישהו יסביר לי בבקשה מה מתרחש כאן ?

    • 3 תגובות
    • 717 צפיות
  8. Started by dadzik,

    בד"כ אני מנסה לא לנבור יותר מדי בעבר.. וגם זה די נדיר מבחינתי לחשוב על "מה אם".. כי זה די חסר טעם בכל דבר בחיים. אבל במקרה הזה ולאור התקופה האחרונה בעולם כרטיסי המסך.. אני נזכר ב-3dfx. למי שלא מכיר היא הייתה אחת המתחרות הראשיות בשוק כרטיסי המסך עד נפילתה ב-1999 עד 2002, ולדעתי היא הייתה הטובה ביותר בזמנה, במיוחד מבחינת חידושים (שלדעתי גזרו את דינה בסופו של דבר.. אבל לעומת Nvidia ו-ATI [כיום AMD] היא לפחות העיזה). הניסיון שיש לי עם החברה זה הכרטיס Voodoo 3 כשהייתי ילדון, ולא ממש הבנתי מה אומר כרטיס מסך אז.. ולמען האמת אני גם היום לא יודע מה זה לפרטי פרטים. העובדה שמירב המהנדסים שעבדו ב-3dfx, עובדים כיום ב-Nvidia.. ורכישת החברה והטכנולוגיות שלה ע"י Nvidia, רומזת לנו מ…

  9. Started by idan79,

    הרבה זמן עבר מאז שעסקתי בשידרוגים אז מראש סליחה על חוסר הידע שאני אפגין פה מחפש כרטיס למערכת הנל לוח gigabyte ga-ep43-ud3l מעבד intel core quad q9450 זיכרון 8gb ram ספק 450w היום אני עם 4850 המזעזע,,, מחפש חלופות ראליות עד 800שח ואף עדיף פחות תודה

    • 5 תגובות
    • 791 צפיות
  10. הנה, לדוגמא יש לי את הVMOD הזה ויש לי את הכרטיס הזה, מה אני אמור להבין מפה ההורים שלי יודעים להלחים - אז עם זה אין לי בעייה. הנה התמונה: http://i16.tinypic.com/2u6e61v.jpg מה אני אמור להבין מזה? תודה.

  11. אני רוצה לדעת איך אני מוודא שהכל טוב עם הכרטיס מסך שלי ואיזה ציון הוא אמור לקבל ב3dmark 05 ועל איזה הגדרות תודה..

    • 0 תגובות
    • 680 צפיות
  12. שלום לכם על הכוונת שלי החלפת מחשב, ובמיסגרתו גם רכישת מסך LCD 19, כנראה SAMSUNG 960BF המחשב יכלול לוח אם המבוסס על 6150, ישמש בעיקר כבסיס לקולנוע ביתי ולא למישחקים כרגע ניתן להשיג לוח אם GA-K8N51PVMT-9 של GIGABYTE, שמצד אחד כולל יציאות S-VIDEO ו-COMPONENT אך משום מה אין לו חיבור DVI (קיים גם לוח של ASUS מבוסס 6150 הכולל חיבור DVI, אך הוא עדיין לא הגיע לארץ למיטב ידיעתי. כמו כן לוח זה אינו כולל יציאות וידאו כסטנדרט, ויש לחפש מתאם בניפרד - לא בטוח שניתן יהיה להשיג) מבקש דעתכם עד כמה אני מפסיד באיכות אם אני מחבר את המסך הנ"ל ל-VGA ולא ל-DVI. ובאיזה סוגי יישומים ההבדל יהיה יותר משמעותי האם מישהו מכם עשה ניסוי לחבר מסך מסויים לאותו מחשב, פעם ככה פעם ככה, וראה הבדלים משמעותיים.…

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. צריך הסבר קצר ועזרה.... יש לי מצלמת וידיאו דיגיטלית ואני לפני קניית מחשב חדש.... אני אהיה מעוניין לערוך את הסרטים מהמצלמה הדיגטילית במחשב, כמובן לא סרטים באורך מלא אלא קטעים נבחרים של כמה דקות... (אך הייתי רוצה שתהיה האפשרות לערוך סרטים מלאים, גם אם המהירות לשם כך לא תהיה גבוהה. רק שתהיה האופציה.) ובכן, מה אתם ממליצים? אני לא רוצה להשקיע הרבה כסף... משהו חובבני שיעשה את העבודה... האם אני צריך לבדוק במצלמה שלי מה היא דורשת לחיבור? האם כרטיס מסך טוב הוא כמו כרטיס עריכת וידיאו פשוט? מה הקשר ביניהם? האם אני צריך כרטיס עריכה בנוסף לכרטיס מסך? ומה חשיבות מהירות המעבד במחשב כזה? האם P4 1.6 מספיק? האם חייב RdRam או שגם SDRAM יכול להספיק.... אודה לכם אם תציינו גם את שמות החומרה שא…

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. מה אני מקבל בתוך הקופסא ומחוץ לה? ATI TECH Radeon 9800 pro

    • 3 תגובות
    • 696 צפיות
  15. יש לי כרטיס מסך: GIGABYTE RADEON 9200 DVI TV-OUT קיבלתי עם הכרטיס מסך הזה כבל שבו יש שלוש חיברוים: חיבור אחד לכרטיס מסך, ושני חיבורים נוספים, אחד לטלוויזיה, איפה שכתוב VIDEO בטלוויזיה, והשני אין לי מושג לאיפה, יש לו חיבור כזה דומה מאוד לחיבור העכבר. עכשיו, רציתי לדעת אם החיבור השני שציינתי נחוץ לי? כי אין לי מושג איפה מחברים אותו. ועוד משהו: הכבל הזה מאוד מאוד קצר (מטר), אז אני יכול לקנות כבל באורך 10 מטר? כמה הוא יעלה? והוא יתאים גם לכרטיס מסך?

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  16. אחרי שקניתי אותו היום התקנתי כולל כל הדרייברים הכרטיס פשוט לא מתפקד! בבאטלפילד 2142 אני מקבל דבר כזה: (סטוק) http://img387.imageshack.us/my.php?image=untitledfx4.jpg ניסיתי קצת אוברקלוק הגעתי ל 480 core 740 memory ועדיין לא הסתדר.. ב 3dmark05 אני מקבל 3300 :\ מה עושיםםםם?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by kurpos2008,

    לפני כמה שנים קניתי 8800GTX של LEADTEK, אני רוצה בקרוב לשדרג את המחשב שלי, יש רעיונות מה אני יכול לעשות איתו? חבל לי סתם לזרוק אותו כי שילמתי עליו איזה 3 בזמנו... תודה.

    • 10 תגובות
    • 994 צפיות
  18. היייי שמעו נכסתי לאתר של nvidia כדי להוריד דרייברים לgeforce 5900 שלי ומסתבר שהדרייברים לא תומכים בכל גרסאות ה5XXX מה אני עושה?

    • 7 תגובות
    • 648 צפיות
  19. מה אני צריך (חומרה/תוכנה) בכדי לחתוך קטעים מתוך סרט די.וי.ד. שאני יכול לראות במחשב על מנת לשלב אותם במצגת פאור פוינט? ואותה שאלה עם המקור אינו סרט די.ו.די. אלא קובץ avi?

    • 1 תגובה
    • 623 צפיות
  20. Started by overload,

    יש לי היום את הgod old 753DF של סמסונג. וכרטיס GF4 (bad and old) 440 השאלה שלי היא, אם אני יחליף כרטיס מסך (6600GT אולי), אז אני יוכל לעבוד על 85HZ ברזולוציה של 1152X864 (מתחת לזה זה בעיה בהרבה תוכנות)? ומה תהיה הרזולוציה הכי גבוה שאני יוכל לעבוד בה ב85HZ עם 6600GT?

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. הלוח שלי לא תומך ב SLI, זה ה NF4 ULTRA יש לי X800GTO עם 2 חיבורי תצוגה אין כרטיס מובנה יש איזשהו פתרון זול וטוב ל PCI, או שאני חייב לשדרג ללוח SLI ?

    • 3 תגובות
    • 590 צפיות
  22. שלום לכולם, רציתי לדעת מה אני צריך בשביך לראות שידור טלויזיה על מסך המחשב? הבנתי שיש כרטיסי טלויזיה, יש אפשרות אחרת?

  23. Started by mr-elad,

    מה אני צריך כדי להריץ סרטי 720p BR HD וכל זה.. יש לי 8800gts 320 והמסך דיי ישן. אני חייב מסך תומך בשביל HD?

    • 4 תגובות
    • 724 צפיות
  24. שלום, אני רוצה לקנות מסך LCD חדש בגודל 17 או 19 אינטש. אז קודם כל, מה אני צריך לדעת? השימושים שלי במחשב הם בד"כ תוכנות גרפיות (פוטושופ וכו') וכן אני משחק מדי פעם במשחקים כמו World of Warcraft, צופה בסרטים. כמה MS אני צריך שיהיה במסך שאני קונה וכמובן איזו חברה הכי מומלצת? גודל נקודה? וכו'. התקציב הוא עד 2000 ש"ח בתודה, ארז.

    • 5 תגובות
    • 834 צפיות
  25. אני רוצה ליקנות לי radeon 9800 ורבים אמרו לי שאני לא יהנה מספיק מהכרטיס (צריך להוסיף דברים) דברים שיש לי: מעבד: אינטל1.7 פנטיום 4 זכרון: 512 ddr לוח אם :ddr אינטל * מה אני צריך לעשות בישביל שהמחשב ינצל את הכרטיס המסך ואני יוכל להנות ממנו עד הסוף? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 630 צפיות

דיונים חדשים בפורומים