עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. ההמתנה נגמרה - ערכנו מבחני ביצועים בשלל משחקים לכרטיסי המסך החדשים של AMD מדגמי Radeon RX 6800 XT ו-Radeon RX 6800. כל המספרים כאןלכתבה

  2. Started by Keman,

    אין לי מושג איך לקרוא לזה : טעות ? שקרנים ? את זה כבר תגידו אתם, ואני אפתח את הדיון : דרך אגב, מצאתי אותו כשחיפשתי בZAP את הכרכטיס לAGP אבל, כפי שנראה בלינק, מדובר ב PCI-EXPRESS http://www.pc-4u.co.il/product.asp?productid=175

    • 8 תגובות
    • 839 צפיות
  3. אשמח לשמוע האם כרטיס מסך זה מספק עבור עבודות כבדות בתוכנות של אדובי. NVIDIA Quadro T2000 with Max-Q design 4 GB GDDR6 dedicated האם 4G מספיק או שיגרום לביצועים ותגובות איטיות? המפרט הכללי של המחשב: i7-10750H no WWAN Fury 15 G7 / 1TB PCIe / 32GB (1x32GB) DDR4 2666 / NVIDIA Quadro T2000 4GB / W10p64 / 15.6 FHD AG LED 400 for HD

  4. Started by Emmanuell,

    KSP,IVORY,PLONTER,RSM אין לאף אחת מהן , מישהו יודע אם יש במלאי איפשהו 3080 ? ולא הממש יקרים שעולים כבר קרוב ל5000 , הסטנדרטים במחיר "רגיל " של 4k~

    • 0 תגובות
    • 705 צפיות
  5. Started by beber,

    אני מחפש מסך טוב ואני לא יודע כיצד להחליט אם כדאי 17" או 19" שטוך או לא?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by i.k,

    מי מהמסכים האלו יותר טוב מכול הבחינות? אני רוצה לקנות מסך 17"ממש בקרוב ואני ממש נמצא בהיתלבטות קשה. הבנתי שגם לviewsonic g75 יש רוחב פס נמוך של 135mhz לעומת 203mhz שיש לlg עד כמה זה משפיע ובמה? תודה.

    • 7 תגובות
    • 922 צפיות
  7. Started by swisaman,

    ישלי בערך 1500 שח לשדרוג.. אני קונה ספק 750W של SS וזיכרון חדש(8GB) זה יוצא 900 שח,נישאר לי 600,אני ימכור את ה5850 העכשווי שלי ויקנה כרטיס חדש, מה כדאי לקנות שיביא את התמורה הכי טובה למחיר?

    • 9 תגובות
    • 918 צפיות
  8. איך אני יודע איזה גירסת דריברים מותקנים אצלי(של הכרטיס מסך) ובכללי ואיך אני מוחק אותם? יש לי nvidia drivers בהוספה והסרה, זה הדריברים האלה? תודה

    • 0 תגובות
    • 644 צפיות
  9. לא בטוח אם זה המקום, אם לא אני מתנצל. הרבה מאוד משתמשים שואלים אם שילוב של X ו-Y יגרום לצוואר בקבוק. התשובה היא תמיד, אבל תמיד, כן. מכיוון שכמעט תמיד שואלים על מעבד לעומת כרטיס מסך, נסתכל על שני הרכיבים האלה. יש לי 4x6970HD (או 580, תבחרו) ומעבד 2600k עם OC ל-5GHZ. האם יש לי צוואר בקבוק? כן. המעבד שלי בחיים לא יצליח לספק את 4 כרטיסי המסך האלה. האם זה משנה? אני אריץ את BF3 עם כל ההגדרות המקסימליות ב-100FPS. המעבד יטחן עצמו לדעת, וכרטיסי המסך יסתכלו עליו, יצחקו קצת, ויחזרו לישון בזמן שהוא מתאמץ לעמוד בקצב שלהם. השאלה היא לא האם יהיה צוואר בקבוק, אלא האם יהיה כזה שיפגע לי בביצועים. אם אני עם מעבד Q6600 ב-3GHZ ומחליף את כרטיס המסך ל-6950HD שיחובר למסך ה-22" 1680X1050 שלי, כנ…

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by Ac-Boy,

    מחברים אותו ללוח אם ומתקינים את הדיסק שבא איתו וגמרנו את הסיפור? לא צריך משהו כמו לעדכן משהו בביוס או משהו כזה?

    • 13 תגובות
    • 981 צפיות
  11. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם יש לי את הכרטיס מסך שבחתימה עם חיבור VIVO, אבל אין לי את המפצל. איך איכות ההקלטה של החיבור הזה? כי אני שוקל להשתמש בו ולרכוש מפצל, השאלה היא האם זה משתלם? האם אני אוכל לקבל איכות טובה, אני רוצה להקליט ישירות על פורמט AVI לא מכווץ או MPEG2 בגודל 576*720 - פריים מלא. היכן ניתן להשיג את המתאם VIVO? הכרטיס הספציפי הזה צריך חיבור שמורכב בתצורה של 2 פינים 4 פינים 3 פינים.

  12. למה ברזולוציה גבוהה הדרישות יותר הולכות על הכרטיס מסך וברזולוציה נמוכה הדרישות הולכות יותר על המעבד מה שפעמים יכל לגרום לצוואר בקבוק בין הכרטיס מסך למעבד ברזולוציה נמוכה שלעומת זאת ברזולוציה גבוהה נקבל ביצועים גבוהים יותר עקב הכרטיס מסך שחזק יותר מהמעבד,וכן להפך שהכרטיס מסך חלש יותר. כל השאלה היא האם לא אפשרי ליצרן להגדיר{או לתת אפשרות למשתמש להגדיר לפי הצורך} שהדרישות יהיו גם על הכרטיס מסך ברזולוציות נמוכות ובכך יהיה אפשר לחסוך צוואר בקבוק במקרים מסויימים ?ולמה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by DOGMA,

    לינק לRelease Notes: http://www2.ati.com/drivers/Catalyst_411_release_notes.html לינק לדרייברים בגרסאה סטאנדרטית: http://www2.ati.com/drivers/wxp-w2k-catalyst-8-071-041026a-018719c.exe לינק לדרייברים בגרסאת dotNET עם CCC: http://www2.ati.com/drivers/wxp-w2k-ccc-8-071-041026a-018719c-english.exe שימו לב! יש צורך בService Pack 2 לבעלי XP. מה שכן, כיווצו סוף סוף את הCCC הדרייברים שלו שוקלים סוף סוף 29 מגה "בלבד" רק 3 מעבר לרגילים, הגרסאה הקודמת שקלה כמעט 50 מגה... מישהו סוף סוף סיפר להם על Winzip?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by mrwolf,

    האם הגיעו כבר כרטיסי DX 10 לשוק הבינוני (לקנייה בארץ)? רוצה להוציא עד 1200- 1300 גג. העדפה לאנוידיה (מתכנן לבנות מחשב על אינטל והימור אישי שלי שבעתיד היותר רחוק איטל יעבוד יותר טוב עם אנוידיה מאשר ATI-AMD...) תודה

    • 6 תגובות
    • 674 צפיות
  15. Started by justblack,

    שלום! לאחרונה כרטיס הטלויזיה שלי הפך לבעייתי... כניסת הקומפוזיט לא נותנת תמונה כלל ואילו כניסת ה SVIDEO נותנת תמונה בשחור לבן + טשטוש... למישהו יש רעיון למה זה קרה? גם המדיה סנטר בויסטה מתנהג מוזר... חלק מהפונטים בעיברית הפכו לריבועים... אודה לעזרתכם!

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  16. Started by White Wolf,

    שלום! הייתי שמח לקבל המלצות לכטיסי מסך. אין לי חיבור PCI EX אז אם אתם ממליצים על משהו עם חיבור כזה אז תמליצו גם על לוח אם. תקציב סופי 1200 ש"ח (לשניהם)

    • 4 תגובות
    • 555 צפיות
  17. Started by nicirnTAL,

    אני חייב עזרה ודחוף!!! יכול להיות שזה כלום, אבל אני רוצה להיות בטוח: מחר (06.10.02) אני קונה את כרטיס המסך Radeon8500LE... כאשר אני משוטט במפרט של הכרטיס (<==>) אני רואה שבתמיכה של המסך כתוב: Monitor support CRT Monitor: 15-pin VGA connector ולי יש מסך LCD?! זה אומר משהו?! אני צריך לקנות אדפטר?!

    • 2 תגובות
    • 869 צפיות
  18. שלום לכם! לכל בעלי CORE2DUO ו NVIDIA GF8800 בטח נתקלתם בבעיה ש DEMOS כמו הבחורה המהלכת וה FROGGY (צפרדי) זזים כמו צב במיים.... ב10-12 FPS? אז הנה פתרון בזמן הרצת ה DEMO תעשו ALT TAB כנסו ל TASK MNGR שנו את הDEMO שיעבוד ב CORE בודד ולא בשניים! ושנו בצועים ל REAL TIME אחרי זה תראו איך הבחורה תרוץ ב 50 FPS ! ולא ב 15! תהנו! תגובות? למי עבד מי לא? בבקשה!

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  19. שלום לכולם ראיתי במספר תגובות כאן בפורום שאנשים משתמשים בכרטיס NVIDIA לפיזיקס בשלוב עם כרטיס של ATI כמעבד גרפי ראשי(אם הבנתי נכון) יש לי REDON 5770 וגם 9800GT על מערכת אחרת.האם אשפר לשלבם ביחד על לוח אחד?וכיצג מגדירים מי יהיה הכרטיס הראשי ? האם זה אמור לשפר ביצועים במשחקים? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by elad the master,

    צריך הצעות לכרטיס מסך חדש PCI E במקס' 600 שקל. לא משנה ATI או NVIDIA. עדיף 256 מגה זיכרון.

    • 14 תגובות
    • 696 צפיות
  21. שלום, אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך חדש למחשב הנוכחי שלי, בתקציב של עד 700 ש"ח. המפרט הנוכחי שלי: מעבד: Intel i5 3470 לוח אם: Gigabyte GA-H61M-52PV זיכרון: 8GB ספק כח: FSP460-60HCN כרטיס מסך נוכחי: Intel HD Graphics (מובנה) השימוש בכרטיס מסך הוא למשחקים ברזולוציית HD. אני רוצה לשחק על הגדרות גבוהות במשחקים החדשים שיצאו וייצאו בעתיד. תודה לעוזרים!

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by mnm,

    מה עדיף לי לקחת בסדרת הTI? איזו כרטיס מבין ה2 יותר טוב לאוברקלוק? ולאיזה איכות תמונה יותר טובה? אל תתיחסו בהמלצה לכסף...

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. המסך שלי משגע אותי. שיניתי בעזרת הכפתורים על המסך את התצוגה , ככה שאני ינצל את כל הגודל של המסך שלי ויראה את השולחן עבודה על כולו (לפני זה התצוגה לא היתה על כל המסך לגמרי, היה רווח קטן שחור עד לקצה המסך ,וזה הציק לי שרואים ככה). אז הבעיה היא, שכל פעם שאני מפעיל את המחשב מחדש, או שהמסך מתכבה ונדלק שוב, או סתם כאשר אני נכנס ויוצא ממשחקים - המסך חוזר להיות כמו שהוא היה בהתחלה עם תצוגה לא מלאה על כל המסך, או שפשוט לא רואים חלק מהמסך (חלק קטן מהחלק העליון או התחתון של המסך חסר- ואני צריך שוב להקטין קצת את התצוגה כדי לראות את הכל). זה פשוט משגע אותי. מה אני אמור לעשות כדי שאני אכוון את המסך לתצוגה שאני רוצה וזה פשוט ישאר ככה, ולא ישתנה, כדי שאני לא אצטרך כל שנייה לכוון אותו עם …

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. כאשר אני מתכוון למה צריך לעשות אני מתכוון מכל הבחינות ביוס קלוקינג וכו וכו וכו ומה הוא מנוע גראפי

    • 1 תגובה
    • 676 צפיות
  25. האם כרטיס מסך גרפי טוב יכול לבוא בשילוב עם מסך LCD? ברשותי RADEN 9700PRO ואני מעוניין לרכוש מסך LCD. האם המסך יהרוס לי את הביצועים של הכרטיס או שלא יפריע כלל?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים