עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. אהלן יש לי בעיה מוזרה , אני משתמש בנייד של ACER מדגם ASPIRE 4740G ומותקן בו כרטיס 310M , כמה דרייברים שלא הורדתי ואני מנסה להתקין זה רושם לי שאין תאימות בין הדרייבר לכרטיס ולכן לא ניתן להמשיך את ההתקנה . מה יכולה להיות הבעיה, ניסיתי גם ידנית להתקין את הדרייבר וגם זה ללא כל הצלחה . תודה

    • 4 תגובות
    • 2.2k צפיות
  2. כרגע אני עם דרייברים של נוידיה 56.72 האם שווה לי להחליף ל:Nvidia Omega Drivers v1.5303 יש לי ASUS GEFROCE4 TI4400... ואם לא כדאי אז מה הדרייברים הכי טובי לכרטיס הזה??

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  3. Started by MasterDK,

    אני משחק קאונטר ובשביל לעלות FPS אני צריך לבטל V-SYNC או Virtical Sync זה אותו דבר עכשיו אם אני יבטל אותו זה יכול לפגוע בכרטיס מסך אולי לגרום להתחממות שלו או משו כזה? הכטיס מסך שלי הוא geforce 6600 256MB תודה רבה לעוזרים

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. למישהו יש חוות דעת ? האם יש הבדל משמעותי מהכרטיס של ASUS ? - אם בכלל ?

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות
  5. **עריכה** כלקח מההערות שבאו לאחר פוסט זה (בהמשך השרשור) מחלק מן החברים, הובן כי ישנו כורח בהבאת הקדמה לנושא, אז הנה היא. יודגש כי שרשור זה מדבר על שני תנאים מקדימים שצריך להביאם כרקע - מדובר על: א. רכש של כרטיס מסך חדש בלבד, ללא דיון על חלופת שוק המשומשים שנדונה אצלנו בשרשורים אחרים. ב. על מקרה שבו נדרשים אנו לרכוש כרטיס כאן ועכשיו, ואין באפשרותנו להמתין להשקתו של הדור הבא של כרטיסים, שצפוי לקרות בחודשים הקרובים (או ברבעון הבא). להלן הפוסט הפותח את השרור, כולנו מכירים את זה: כמה שהכרטיס נוצץ יותר, גדול יותר, מרשים יותר, מכיל גוף קירור מסיבי ומאווררים (יותר משניתן לספור), ככה הרי טוב יותר. האמנם ? אז…

  6. פשוט אני קונה Saaphire "Atlantis" ואני רוצה לדעת (באחוזים אם אפשר) את ההבדלים בין הכרטיסים....תודה.

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  7. Started by ZenMaster,

    חברה, האם יש הבדל אחר חוץ מהמחיר בין ה7600GT של Gigabyte לבין זה של Gainward ??

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by Bagheera,

    לפני כשבועיים רכשתי X800XT חדש של Sapphire. ביצעתי התקנה מחדש של ווינדוס ולאחר מכן התקנתי Catalyst 5.9 הביצועים של הכרטיס היו מצויינים ובהתחשב במעבד שלי קיבלתי ציון של 5570 ב 3dmark05 ובסביבות 10000 ב 3dmark03. לאחר כמה ימים ניסתי להריץ 3dmark05 שוב אך הפעם התוצאה הייתה 3480, שמתי לב שבמשחקים כמו BF2 שפעלו חלק לחלוטין קודם לכן יש תקיעות (Shuttering) דיי רציניות. הכרטיס לא נמצא בשום אובר והוא מקורר ע"י AS 5 ויושב על 32 במנוחה ו 48 בעבודה. החלטתי להתקין מחדש את הקטליסט ואחרי שביצעתי הסרה עם Driver Cleaner הביצועים חזרו להיות כבעבר, אך היום הוא שוב התחיל לקרטע והוציא תוצאה עלובה ב 3dmark05 ולכן אני שואל האם מישהו אחר נתקל בתופעה כזו עם כרטיסי X800 ב AGP ואם כן, אפשר לעשות מ…

    • 9 תגובות
    • 775 צפיות
  9. אוקיי אז אני נסגרתי על הHD5770. בTMS יש את הגרסא הזאת (S5771GD5H) http://tms.co.il/product/7265 לעומת זאת, בKSP מציעים את הגרסא הזאת (11163-17-20G‎) http://ksp.co.il/hmain.php?uin=12334 שימו לב למבנה של המאוורר והקירור, הם שונים ואין לי מושג איך השוני הזה משפיע... מה עדיף? (בעקרון אני כרגע בכיוון של ההוא מTMS אבל אולי תחדשו לי משו ) תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 608 צפיות
  10. Started by Roy.T,

    מה ההבדל העיקרי בין השניים, ולמה הרבה יותר קשה למצוא בחנויות את ה280?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by niva401,

    מחשב עם כרטיס מסך GEFORCE 8600GT- האם ספק של 400W מספיק ?

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  12. כיוון שאני מריץ ויסטא לא ניתן להפעיל תוכנות ששולטות בחומרה כגון ATI TOOLS, לא הצלחתי למצוא דרך להוריד את השעונים.. הסיבה היא שהכרטיס מגיע ל 100 105 מעלות די מהר ואז הוא פשוט נכבה, דפקתי לו את המשחה הטרמית בזמנו שניסיתי לחדש, זה כרטיס זמני גם ככה, אבל אני אשמח אם למישהו יש פתרון..

    • 7 תגובות
    • 755 צפיות
  13. Started by spider272,

    שלום לכל הפורום מחפש כרטיס מסך שיריץ את כל המישחקים שהולכים לצאת ושיצאו GTA..באטלפילד..וכו'' רוזולוצייה 1440X900 מפרט: e7500 @3.30ghz enermax naxn 550w ep45-ud3lr 2x2GB ocz platinum 1066mhz כרטיס נוכחי:4850 HDMI תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 969 צפיות
  14. אני לא מאמין אני מנסה כל דבר ודבר קורא כל מדריך באינטרנט ופשוט לא מאמין שאלו התוצאות שלי! הם צריכים להיות הרבה יותר גבוהות! Main Test Results 3DMark Score 2829 3DMarks CPU Score 3100 CPUMarks Game Tests GT1 - Return To Proxycon 13.3 fps GT2 - Firefly Forest 7.9 fps GT3 - Canyon Flight 13.9 fps CPU Tests CPU Test 1 1.7 fps CPU Test 2 2.5 fps המפרט: פנטיום 4 2800 לוח אם - GA-8SIMLH (המחשב נקנה לפני 3-4 שנים) 1 ג'יגה זכרון inno3d 7600gs 256mb בלי אוברקלוק מה אני עושה?

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  15. Started by RGod,

    מה אתם אומרים איזה כרטיס מסך יותר חזק ?האם ניתן להגיע אם ה X1900XT256 או אם גרסת ה 512 ל ביצועים של ה X1900XTX ?

    • 8 תגובות
    • 708 צפיות
  16. השימושים לכרטיס (בנוסף לאינטרנט ואופיס) הינם הצגת סרטים על טלויזיה, עיבוד תמונה ברמה לא מקצועית, VIVO, דחיסת mpeg2 (רצוי גם mpeg4).

  17. אני מתכנן לקנות אותו מSkyPC כמו שניתן לראות פהhttp://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=2166, והוא ממש זול, איך זה יכול להיות? זה שילוב של חברה זולה וחנות זולה? ומה יכולות הOC שלו? והאם הקירור שלו טוב? תודה!

  18. Started by orensh1234,

    שלום קניתי את הטלויזיה הזאת http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=821164 46 אינצ' פול HD 400 הרץ אני רוצה לחבר את המחשב אליה ולראות בה סרטי FULL HD המחשב שיש לי כיום זה I3 2120 זיכרון 4 גיגה לוח אם asus p8 h61mle והוא ללא יציאת HDMI, אפשר בבקשה המלצה לכרטיס מסך שיעשה את העבודה לצרכים שלי. לצורך חיבור מחשב לLED 46 אינצ' צפיה בסרטים. נ.ב איזה מהרשימה הזאת יעשה את העבודה http://ksp.co.il/?select=35..1044

    • 40 תגובות
    • 5.5k צפיות
  19. Started by Argo013,

    שלום לכולם, מדובר ביציאה לטלויזיה מ- Radeon 9600 Pro . ברצוני להיפתר מהפסים השחורים למטה ולמעלה על מסך ה-TV. לשם כך אני מחפש תוכנה דומה ל-TVTool של Nvidia , שתתאים לכרטיסי ATI. באחד הדיונים במהלך החיפוש דובר על כך , שאפשרות כזו משולבת בדרייברים של Omega. התקנתי את האחרונים , אך לא מצאתי שם אפשרות כזו :-\... אודה על כל תגובה

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  20. Started by אושריקו4,

    יש לי אותו ואני מפחד שהוא לא מספיק חזק למשחקים של השנה שנתיים הבאים (ברזו' 1920X1020 על הכי גבוה או לפחות מדיום) מה אתם אומרים? יש לי אותו גם עם מעבד INTEL CORE I5 2500 ו4 זיכרון אבל משו בכרטיס הזה לא מוצא חן בעיניי....יש לי איתו כבר כמה תקלות מוזרות עם ANTI ALSIGING הזה וגם למשל את GTA IV על הכי הכי הכי הכי גבוה הוא מריץ אבל בואו נגיד שעל FPS די חרא .... בדקתי דרך המשחק פעפ יצא 27, פעם 35, פעם 42..

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Homies,

    שלום לכל המשתמשים היקרים, אני מעוניין להשקיע 4200 ש"ח בכרטיס המסך, אך שאלתי היא כמה זמן יקח עד שהכרטיס מסך 8800GTX יהיה כרטיס סטנדרטי שבא עם כל המחשבים במחירים 4000-5000 ש"ח? כלומר כמה שנים יקח עד שלכל מחשב ב-4000 - 5500 ש"ח יהיה את הכרטיס כבר בפנים, כלומר שהכרטיס יחשב לכרטיס לשוק הסטנדרטי. אני שואל את זה כי אני מעוניין לדעת האם כדאי לי להשקיע, ובלי קשר לתקציב ולמפרט. ובבקשה תענו, כי אפשר להגיד שזה קצת דחוף לי. תודה מראש, אלי.

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. על מה מדובר בכלל? לכרטיס יש 2 חיבורי DVI וחיבור S-VIDEO, שבכלל לא תומך בHD... על איזה HDTV-OUT מדובר בכלל?

    • 6 תגובות
    • 953 צפיות
  23. Started by avihneo,

    התוצאות שהוא הביא לי זה 3256 זה על רזולוציה 1280 על 1024 והתוצאות לגבי רזולוציה 768*1024 זה 4005 אז מה אתם אומרים ? זה טוב כיאילו ... יש לי PX7600GT 256 MB CORE 2 DUO E6400 1024mb DDR 2

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  24. Started by giladbob,

    שלום יש ברשותי כרטיס מסך BFG 8800 ULTRA, לאחרונה אני חווה תופעות כמו קווים ירוקים או ריבועים בשלל צבעים על גבי המסך ( יש לי מסך של DELL 30 INCH )במיוחד כאשר אני מפעיל משחק עד כדי קריסת המחשב (העברתי את הכרטיס מסך למחשב אחר ויש אותם תופעות ), שמעתי שאפשר לעשות פלאש לביוס של הכרטיס או אפילו משהו מוזר כמו להכניס אותו לתנור אפייה ב250 מעלות למשך 15 דקות. האם למישהו יש פיתרון חוץ מללמד אותי לאפות ??? אשמח לעזרה תודה גלעד

    • 26 תגובות
    • 2.7k צפיות
  25. מצטער שההודעה ארוכה אבל בבקשה תקראו הכל כדי לנסות לעזור לי.. תודה.!! יש לי בעיה, אחרי כמה זמן שאני משחק בכל משחק, המשחק מתחיל פתאום לפעול מהר מידי.. הכל זז יותר מהר ממה שצריך.. בכל משחק..! גם בfear בhalf life 2 ובGTA ... נגיד בגי טי איי, כל המכוניות זזות בטיל והם מתנגשות אחד בשני.. ובFEAR המהירות של ההליכה שלו זה כמו שהוא רץ והוא טוען את האקדח ממש מהר.. פרמטתי את המחשב כדי לנסות לסדר את הבעיה וכמו כן התקנתי את הדרייבר של הלוח אם (nForce_6.53_WinXP2K_english) ושל הכרטיס מסך (81.85) ואחרי זה עדכנתי לדרייברים הכי חדשים: 81.94_forceware_winxp2k_english ו- nForce4_amd_6.70_winxp2k_english בדקתי ספייורים ווירוסים ומחקתי אותם.. ושום דבר לא עוזר! לפעמים המשחק עובד יותר מידי מהר,…

    • 1 תגובה
    • 647 צפיות

דיונים חדשים בפורומים