כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
היי בעזרתכם החלטתי לקנות RADEON 9800 ובדקתי ובארץ זה עולה 1350 וזה קצת הרבה אז חשבתי אולי לקנות מארה"ב טוב אז בקיצור רציתי לשאול 1. האם שווה לקנות מארה"ב ? 2. אתם מקרים אתר/חנות מארה"ב זולה יחסית שאפשר להזמין דרכה (לארץ הכי טוב אבל זה לא ממש חשוב)
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-
-
שלום יש לי שתי כרטיסי מסך של ATI REDOAN hd 6550 עכשיו אני צריך לקנות את הסליל הזה שמחבר בין שתי כרטיסי המסך מה השם שלו ומאיפה אפשר לקנות אותו
-
- 4 תגובות
- 706 צפיות
-
-
האם עדיף מהיצרן nVIDIA או Leadtekישירות?
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
מאיפה להוריד דריבר 3.7 של ATI? הדריבר החדש 3.9 הזה עשה לי הרבה בעיות בET תמיד זה יורד ל40-50FPS תמיד!! בבקשה תנו לי קישור! עשיתי חיפוש בפורם לא מצאתי כלום:< אבל תתנו לי קישור ישיר יש לי WIN XP PRO בעברית R9800P
-
- 4 תגובות
- 618 צפיות
-
-
צריך בכלל לעדכן? גם לוח אם גם כרטיס מסך? סליחה על השאלה הירוקה.... שמעתי שלפעמים זה עושה בעיות בכל מיני דברים... אין לי זמן ליותר מדי בעיות כאלה...
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכום, ברשותי כרטיס מסך (Geforce 4) - במחשב הישן, סמתי לו גופיי קירור על הזיכרונות והחלפתי לו את הקירור של הצ'יפ. וכרגע אני רוצה לעשות לו OC - (נראה לי רציני) ואני לא יודע מאיפה להשיג בשבילו תוכנה שתאפשר לי לעשות לו,כי בדרייברים של Nvidia יש רק בגיסאות של Geforce 7 ומעלה. אודה למי שייתן לי שם של תוכנה שאוכל לעשות איתה OC לכרטיס. בתודה.
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
בדקתי בכל החנויות (חוץ מKSP כי אני רוצה לפחות שנתיים אחריות) בקשר לכרטיס ואין לאף אחת? כולם אומרים שאזל אצל היצרן (albatron, gigabyte) ואני חושב שמחיר של 1500 בנועה ובפנדה זה דיי יקר לכרטיס הזה למישהו יש המלצות איפה אפשר להשיג כרטיס של חברה טובה במחיר נורמלי?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התסכלתי בדיון מאגר הכרטיסים המומלצים (המוצלח למדי) וראיתי שם מחירים שניראים לי לא מחוברים למציאות חיפוש בזאפ מעלה עבור - למשל - הכרטיסים 9600GT, HD4770 מחירים גבוהים בכ100-200 שקל ממה שרשום מאיפה צצו המחירים בכתבה? אולי אני לא מחפש נכון?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן אני מחפש כבר יומיים DIRECTX8.1 ולא מצאתי לא באתר של מיקרוזויפט ולא בגוגל פשוט איןן הסיבה שאני רוצה DIRECTX8.1 זה כי מתי שבאתי לשחק בפעם הראשונה בMOHPA זה אמר לי שאין לי כרטיס מסך מספיק טוב אבל הוא כתוב בכרטיסי המסך שנבדקו באותה הודעה ג'יפה 4 440 MX אז אני משער שזה בטח כי אין לי DIRECTX8.1 יש למישו לינק?
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
ראיתי באתר שלהם גרסא 3DMARK VANTAGE וזה נותן להריץ אותה פעם אחת. יש גרסא אחרת שכולם משתמשים בה פה? עריכה: ראיתי שיש גם את 3DMARK 06. מה ההבדל בין הגרסאות? איזה כדאי להוריד למערכת שלי( מפרט בצד)
-
- 0 תגובות
- 649 צפיות
-
-
אני יכול לבטל אותם נהדרייבר ואז להפעיל אותם רק במשחקים שאני רוצה וכמה שאני רוצה או שהם חייבים מהדרייבר
-
- 3 תגובות
- 577 צפיות
-
-
-
דגם ה- + ולא מה שיש בזאפ במחירים מוקצנים של 4000 שקל.. o_O
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום ראיתי פה אנשים שכתבו על הכרטיס הזה חשבתי שזה מה שיש בKSP, שאלתי את חבר שלי והוא אמר לי שהסאפיר בKSP הוא בעצם 128BIT אני מחפש את הכרטיס של ה256BIT עם ליבת הR360 לקניה בארץ תודה
-
- 7 תגובות
- 768 צפיות
-
-
-
ועוד שאלה זה נכון שבויסטה אין צורך להוריד DX10
-
- 4 תגובות
- 583 צפיות
-
-
-
-
טוב אז שלום לכם, זו הודעה ראשונה שלי פה אבל אני קורא פה מדי פעם כבר דיי הרבה זמן P: ובנוגע לנושא עצמו המצב הוא ככה, יש לי מחשב פחות או יותר סביר, E2160 (@2.6GHZ) 2GB 800MHZ OCZ CL4 500GB+300GB 7200RPM WD ספק 500 וואט(לא זוכר את השם כרגע אבל זה לא ההכי פשוט זה קצת יותר טוב, אבל אם יש ספק בנוגע להאם זה יספיק אני יכול לבדוק) *עריכה* הספק לא 500 וואט אלה 400 וואט, ZU400W ו(כרגע) יש לי GF8600GT של גיגהביט(שמן הסתם ממש לא מספיק ) הלוח אם הוא גם אגב גיגהביט למקרה שזה משנה.. 945GZM-S2 בנוסף לכל זה יש לי מסך 24" (1920X1200) של PROVIEW. עכשיו הדילמה שלי היא בנוגע לכרטיס מסך שאני רוצה להחליף, במקור אני זוכר שבפעם האחרונה שראיתי דיונים בנוגע לנושא אמרו שהאופציה הכי טובה …
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב! בנוסף לכרטיס שכבר קניתי למחשב , אני רוכש כרטיס אחר למחשב אחר שתפקידו יהיה בתחום המפות ,גרפיקה כבדה עם מספר שכבות וברזולוציה גבוה . בעניין התקציב עד 2000 עדיפות לאזור 1500. בנוסף אני רוצה שתסבירו לי מה כרטיס מסך לדוגמא 8800 GT עושה או לא עושה שכרטיס QADRO של LEADTEK או של כל חברה אחרת עושה ?? אשמח לתגובות בנושא והצעות..
-
- 2 תגובות
- 667 צפיות
-
-
שלום לפי המפרט שלי שמופיע בצד... איזה מאיץ כדאי לי להוסיף לעריכה גרפית - פוטושופ, אילוסטריטור, אפטר אפקט וכו.. התקציב שלי 500 שח בערך אבל גמיש ברור שאין צורך להגזים אין צורך לתמיכה בשחקים תודה
-
- 6 תגובות
- 761 צפיות
-
-
הבחור הבא (שדי מתמחה בכל התחום של קירור ל CPU/GPU) יצר מערכת קירור נוזלי במגע ישיר עם ה GPU ושאר הכרטיס. פרויקט מדהים!
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
- 2 followers
-
-
או שהוא עדיין כרטיס שמסוגל להחזיק את שנה שנתיים הקרובות בלי בעיה .? בנוסף האם כדי להקיע ולנות שני כרטיסים של 6800GT או אחד של UL...
-
- 6 תגובות
- 645 צפיות
-
-
היצרנית הסינית מציגה דגמי Mi Notebook Pro X חדשים עם כרטיסי מסך מ-NVIDIA ומסכים שעשויים לגרום להרבה יצרניות מבוססות יותר לקנאלכתבה
-
- 0 תגובות
- 614 צפיות
- 1 follower
-
-
מאמר מהאתר HARDOCP כמה רחוק באמת הגענו עם טכנולוגית כרטיסי המסך http://www.hardocp.com/article.html?art=ODYyLDE= מקווה שתהנו
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-


