עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. מחפש כרטיס מסך לשמוש קולנוע ביתי. הדרישות הן שקט, בעל חיבור HDMI ושמאפשר ריבוי צגים (CLONE ו- DUAL- עבודה בו זמנית עם שני מסכים בעלי רזולוצית מסך שונה). בעיקרון אני מעדיף ATI כעת יש לי NVIDIA 8400GS ואני מאד מאוכזב. אני לא יודע אם זו שאלה של כרטיס מסך אבל הייתי שמח שהכרטיס יאפשר קריאה ברורה של טקסקטם על מסך LCD 32 HD READY. תודה!

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  2. 3-way SLI של GTX 480 נגד 5870 ו5970 http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=en&ie=UTF-8&sl=nl&tl=en&u=http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnampoZGCa/Clash_of_the_Titans_3way_SLI_GTX_480_test/&prev=_t&rurl=translate.google.com&twu=1&usg=ALkJrhgE8NXwM_Ztma2_Bt7JOdSVHy2xeQ

    • 1 תגובה
    • 919 צפיות
  3. Started by nehmia,

    יש לי את התוכנה השאת ואני לא מבין בה בערך כלום...למשהו יש מדריך בעברית או הסבר קצר על איך עובדים איתה?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. איך אני ניגש בכלל להגדרות של TV OUT אם לא התקנתי את ה CONTROL PANNEL ???.. (אני לא אוהב את ה CON...זה מאט את הביצועים משמעותית , אבל שם היה לי את האפשרות לגשת לTV OUT) ישנה דרך אחרת לגשת ל TV OUT ? הבנתי שבעיקרון שהטלויזיה מחוברת לכרטיס מפעילים ת'XP מחדש וזה עובד אז נכון , זה מראה את הטעינה של WINDOWS אבל זהו ... אחר כך חוזר למסך כחול

    • 5 תגובות
    • 939 צפיות
  5. Started by Ido.K,

    http://www.galaxytech.com/news/36/6200A.htm אני מעוניין לקנות אותו אני מתכוון לפתוח צינורות עיבוד הוא מוצלח?! תודה ענקית לעוזרים.

    • 13 תגובות
    • 767 צפיות
  6. אהלן חבר'ה! אני מעוניין ליצור מערך של שני מסכים (מולטיסקרין בו התמונה נפרשת על רזולוציה של שני מסכים). חשבתי לחבר מחשב כמו V131 של DELL לשני מסכים דרך קופסת מיתוג בחיבורי HDMI. הבעיה היא שאני חושב שאקבל אותה תמונה בשני המסכים ולא שטח עבודה כפול. בנוסף, אני לא יודע אם כרטיס מסך מובנה שקיים ב-V131 ישרוד מערך של שני מסכים... אשמח אם מישהו ישפוך קצת אור על העניין. תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 799 צפיות
  7. Started by baby123,

    שלום, ברשותי מסך MAG AI937W (דגם: http://zap.co.il/model.asp?model_id=590766) ממה שראיתי הרזולוציה הכי טובה למסך היא 1680x1050. איזה כרטיס מסך הכי יתאים לי עבור מסך זה ועומד ב: - רזולוציה מתאימה למסך שהיא: 1680x1050. - בסכום הנמוך ביותר (עד 200-300 ש"ח) - מערכת הפעלה Microsoft Win Server 2003, standart edition, SP2 - מחשב: Intel Pentium 4 CPU 3.00GHz (כולל 2 גיגה זיכרון - לא חושב שרלוונטי) תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 604 צפיות
  8. היי שלום לכולם ! יש לי מחשב נייד עם תוכנת הפעלה של ויסטה . אני מנסה לחבר את המחשב הנייד לטלויזית LCD 42 דרך כבל HDMI ולחלופין דרך כבל VGA. קבעתי דרך לוח הבקרה של כרטיס המסך, Nvidia 9300GS תצוגה כפולה Clone. במקרה של כבל ה-HDMI אי אפשר לבחור רזולוציה ונותרים שוליים רחבים שחורים מהצדדים. במקרה של כבל ה-VGA ניתן לבחור רזולוציה של מסך רחב, אבל התצוגה ב-LCD מתחילה להבהב בשחור. ניסיתי לשנות קצב רענון וזה לא עזר (האופציות לבחירה מתחילות מ-60 ומעלה). יש למישהו רעיון? אבי.

    • 0 תגובות
    • 731 צפיות
  9. שלום, אני מעצב גרפי, ומתעסק בעיקר עם עבודות בתחום האינטרנט. שבוע הבא אני מתכנן לקנות מחשב מק מיני ולחבר אותו למסך LCD 37" אני מתלבט האם לקנות איתו מסך רגיל וגדול של מחשב, או מסך טלוויזה ולחבר עם S-video זה המחשב שאני מתכנן לקנות http://store.yeda.co.il/product_info.php?cPath=58&products_id=614 ומסך עוד לא סגור עליו אבל כנראה משהו טוב בערך 4000 שקל. של גראונדינג או משהו, השאלה שלי היא: איזה מסך אמור להציג לי את הגופנים בצורה גבוהה, וגם את הצבעים באיכות גבוהה, מכיוון שאני גרפיקאי תנו לי הצעות, האם משתלם לקנות מסך גדול או שמא, לקנות מסך מחשב רגיל.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Giladcohen12,

    שלום חברים, בזמן האחרון (לאחר שהבטא של הבאטלפילד ההארדליין נגמר ) משהו מאוד מוזר החל כאשר אני משחק באטלפילד 4. במפות אשר רצו לי 80 עד 100 fps החל לרדת ל40 עד 70 בלחץ 80, (בעיקר במפות paracel storm וההיא עם המלון לא זוכר איך קוראים לה חח ), ההגדרות שלי הם אולטרה 1080 p עם פילטרים על מקס. המעבד i5 4590 ו8gb של ראם. אשמח אם תעזרו לא עשיתי שינוי כלשהוא במחשב, הטמפרטורות טובות במעבד 50 יציב כזה לפעמים עולה ובכרטיס מסך 50 עד 58. ניסיתי להתקין דרייברים חדשים וישנים בעזרת DDU , בדקתי ואין לי לאג ספייק של המעבד וראיתי גם מישהו שזה קורה לו והוא הוריד מחדש תמשחק והבעיה עברה, אז הורדתי מחדש אבל לא הספקתי לשחק אני אעדכן מאוחר יותר תודה רבה !

    • 17 תגובות
    • 3.2k צפיות
  11. היי אני כרגע בונה מחשב חדש שיבוסס על מעבד i7 920 או Q9550 , מסך 22' של סמסונג T220P. רציתי שתייעצו לי על כרטיס מסך מבין השלושה , כמובן שהמחשב יהיה מיועד למטרות גיימינג קודם כל!! אז בבקשה שתפו אותי במחשבות שלכם. תודה רז.

    • 10 תגובות
    • 989 צפיות
  12. Started by mpdesign,

    מה הוא תורם לכרטיסי ATI מישהו מוכן להסביר ומה זה בכלל?

    • 2 תגובות
    • 2k צפיות
  13. Started by L1ron,

    שאלה: לכ.מסך שלי יש קירור פאסיבי קרי צלעות קירור הכרטיס הוא G8500 GT , בגלל שהוא היה חם והגיע ל70 מעלות במנוחה החלטתי לקנות לו מאוורר קניתי מאוורר בגודל של הצלעות קירור בערך שהוא 9ס"מ , הברגתי את הברגים שקיבלתי לחורים והוא לא נפתס שם לא משנה באיזה פוזיציה נסיתי שמתי את המאוורר על הצד שני של הכ.מסך שנגדי בעצם לצלעות קירור , וככה השארתי אותו בלי תמיכה כל שהיא, המעלות ירדו ב3-4 לא יותר.. השאלה שלי: בפועל עם הייתי מרכיב את המאוורר על הצלעות קירור כמה זה היה אמור להוריד בערך? כי עם זה היה עושה אותו דבר אין לי טעם להמשיך לנסות לחפש פתרון להרכיב את המאווורר על הצד התחתון דווקא.. תודה מראש לעוזרים

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  14. אני צריך כרטיס מסך ל- AGP בתקציב של 1000 שקל מקסימום (לא לחרוג אלא אם זה ממש משתלם) ושיהיה לו SM3 חובה. הבנתי שעדיף 6800XT על 6600GT נכון? יש לו בעיות כמו של 6800LE אם פותחים לו צינורות עיבוד ועושים לו OC? ול- 6800 הרגיל? אני כבר ממש לא מעודכן לגבי מה יותר טוב ממה... אז תעזרו לי פה תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 703 צפיות
  15. Started by spiidx117,

    אני מתכוון לקנות מסך חדש ורציתי לדעת אם המפרט שלי יחזיק רזולוציה של FULL HD במשחקים סרטים וכו' תודה לעונים.

    • 4 תגובות
    • 918 צפיות
  16. Started by omri1509,

    מה ההבדל בדיוק בין GeForce PX8800GTS 320 MB לבין ה-640?

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  17. Started by X-MOI-X,

    שלום, אני רוצה לבקש המלצה לכרטיס מסך ב300 שקל. הדברים היחידים שחשוב לי זה שהוא יוכל להריץ LOL על גרפיקה נורמלית ב60 FPS וגם סרטים ב1080P, היה לי 250GTS 1GB אבל הוא שבק לפני כמה ימים המחשב עצמו כבר בא בימים אבל בזמנו היה טוב: Q6600 ספק 450 6GB RAM לוח אם g31m וכמובן אם שווה בכלל לקנות כרטיס מסך בסכום הזה(כרגע אני עם 9500GT שהיה לי כגיבוי) נ.ב אני מעדיף כרטיס מסך כמה שיותר שקט

  18. Started by zobb,

    אני רוצה לקנות אותו. עכשיו אני יודע שאתם פה מקצועיים אז תגידו לי האם המסך הזה טוב. אם יש לכם הצעה יותר טובה ב 2000 ש"ח תאמרו לי תודה. רק אל תיתנו לי הצעה של מסך CRT תודה.

    • 1 תגובה
    • 643 צפיות
  19. Started by the_big,

    טעות שלי שלא ניסחתי נכון את השאלה בדיון הקודם אז זה היתה כוונתי !!! מה פרוש של כל סימון ?

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. כותרת, אין יותר בקשות מזה. כמובן PCI-EX16, ספק 300W לא ידוע עדיין של איזה חברה אולי של HEC.(פשוט מחפש משהו זול) ועל הדרך שאלה: זה משנה שהלוח-אם תומך בPCI-EX16 בגרסא 1.1?

    • 2 תגובות
    • 735 צפיות
  21. Started by lharpaz,

    אני עומד לקנות צג LCD (כי אין לי מקום לצג CRT), ומאוד חשוב לי לקבל הכוונה וטיפים, בקיצור, תגידו לי מה אתם חושבים. אני די מתעקש על זה שיהיה חיבור DVI (למרות שאני לא כל כך בטוח שאני ארגיש בהבדל כל כך...). הוא צריך להיות מסוגל להראות משחקים וסרטים בצורה יפה (בלי מריחות וקישקושים, זה צג של הרבה כסף אחרי הכל...) בכל מקרה, הצגים שחשבתי עליהם הם: IIYAMA LCD 17" E431S - זה צג ממש ממש טוב, אבל מה, הוא רק 16ms. עולה בערך 1,900 ש"ח (שזה ממש זול בשביל iiyama). LG 17" L1730B FLATRON LCD DVI 12ms - זה LG שהם סבבה (אבל הם עדיין לא iiyama), ויש לו יתרון שהוא 12ms - (אין לי מושג עד כמה זה קריטי בכלל). הוא עולה בסביבות ה- 2000 וקצת (אני רוצה לקנות בחנות נורמלית ולא במקום הכי זול בשביל שאם …

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by yaniv_me,

    ניסיתי לחפש באינטרנט במשך זמן השוואה בין שני הכרטיסים הללו... מעניין אותי, מהו ההבדל בין שני הכרטיסים, והאם ההבדל הוא רציני... הסיבה היא, שרכשתי מחשב נייד שמכיל את ה ‎ Mobile Intel® GMA 4500MHD ‎, כאשר יש מחשב שמקביל כמעט במחירו שמכיל את ה NVidia. האם יש הבדל ממשי בין שני הכרטיסים ? והאם כדאי להתחיל ולהסתבך עם נסיונות להחזיר את המחשב שכבר נקנה ?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by zoyaniv,

    אני צריך המלצה לכרטיס טלוויזיה ב 400 שקל בערך חשוב לי שיהיה לו שלט ושיהיה לו חיבור לממיר של הכבלים (מה שיש לכולם בערך) אני ישתמש בו לראות טלוויזיה ורדיו במחשב ולא יותר לא צריך פיצרים של ווידאו וכאלה

    • 6 תגובות
    • 784 צפיות
  24. Started by igorek26,

    שלום. יש לי כרטיס מסך radeon 7670m ולאחרונה עידכנתי את הדרייבים אבל מה שקרה זה שברגע שעידכנתי, פתאום במנהל ההתקנים הדרייבר שונה ל radeon 7600 כאילו חזר אחורה והאפשרות של catalyst גם נעלמה פתאום. התקנתי גירסא 14.12 omega http://support.amd.com/en-us/download/desktop?os=Windows%208.1%20-%2064 זה הקישור בכל אופן הכל התחרבש לי. תודה רבה לעונים.

  25. Started by eran1,

    שלום לכולם אני מעוניין לקנות מחשב חד ואני מתלבט בין שני הכרטיסי מסך הללו (כמובן אם יש הצעות לאחרים אני אשמח לקבל) ההפרש בין שניהם הוא בסביבות ה- 1600 ש"ח השאלה אם זה שווה את השקעה ב- 6800?

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים