כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
קניתי מסך LCD רחב והוא ממליץ להשתמש ברזולוצית 1440*900... 2 שאלות : 1 האם באמת זה הרזולוציה המתאימה? 2 האם שווה לקנות XT או שברזולוציה כזאת עדיין לא שווה להשקיע? תודה
-
- 3 תגובות
- 555 צפיות
-
-
טכנולוגיית שיפור הביצועים במשחקים בהתבסס על בינה מלאכותית אומרת "שלום עולם" - ואחת הדוגמאות המרשימות הראשונות שאנחנו מקבלים ליכולותיה מגיעה דווקא בשימוש עם כרטיס מסך של חברה מתחרהלכתבה
-
- 0 תגובות
- 476 צפיות
- 1 follower
-
-
אמרו לי שזה אחד מהמבחנים הכי קשים שקימים ויש לי מחשב חדש ואני מת לבדוק להריץ אותו
-
- 2 תגובות
- 763 צפיות
-
-
יש לי מאג FD2 מאיפה אני יכול להוריד את הדריברים שלו?
-
- 1 תגובה
- 566 צפיות
-
-
קניתי את המסך ורציתי להוריד דריוורים מעודכנים ונכנסתי לאתר לשהם והורדתי משמה וירד לי קובץ עם הרבה סוגים של מסכים אבל לא של המסך שלי יש קובץ שחשבתי שזה זה הוא נקרא HM903D והמסך שלי זה HM903DT וניסיתי להתקין עם הקובץ הזה HM903D והוא אומר לי שהוא לא יכול להתקין כי מה שמותקן אצלי עכשיו יותר מתאים ומה שמותקן אצלי עכשיו זה צג הכנס והפעל..
-
הדגם שלי זה 786FD ואני צריך את זה כדי שהמחשב ידע את המקסימום REFRASH RATE בכל רזולוציה פעם היה לי את זה והורדתי מהאתר של מאג אבל נראה לי שהוא לא עובד כרגע מישהו יכול לעזור?
-
- 0 תגובות
- 723 צפיות
-
-
-
הכבל שאני מחפש הוא למצלמת וידאו דיגיטלית של JVC עכשיו הכבל מצד אחד הוא פיירוייר רגיל ומצד שני הוא צריך להיות קטן יותר בצורת ריבוע רו משהו כזה... חיפשתי בכל החנויות שחשבתי עליהם (אופיס דיפו וכל אלה) ואין כבל מתאים אני ישמח אם תגידו לי חנות ישירה או אפילו מהאינטרנט... תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 697 צפיות
-
-
-
אני צריך את היעדכון לכרטיס מסך יש לי REDON 9800 PRO של TUL אני צריך דרייבר דחוף כי נדבר לי הדיסק :'(
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
מאיפה אני מוריד את הדריבר 4.9 החדש... הורדה ישירה אבל בלי קונטרול סנטר הזה.. ושאני מוריד בלי הקונטרול סנטר הזה אז אני צריך למחוק את הדריבר הקודם?ואז להתקין את החדש?
-
- 2 תגובות
- 794 צפיות
-
-
-
יש לי ראדון 9800 פרו של MSI ליבה של R360. איבדתיח את המפצל הזה של MSI של היציאת SVIDEO זה לא חיבור SVIDEO רגיל זה כנראה כבל מיוחד של MSI.. למישהו יש מושג איזה קבל זה ואמיהפ להשיג תודה?
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
מאיפה אני משיג הגבהה לכרטיס מסך כמו שיש לmotzart SX ? כמו זה: http://www.thermaltake.com/product/Chassis/desktop/mozart_SX/+moz_image/02_Build-inRiserCard.gif https://linitx.com/images/865_pci_express_flexi_riser_7cm_large.jpg עריכה: סליחה, פשוט חשבתי שזה יותר מתאים לפורום מארזים כי זה חלק מהמארז....
-
- 1 תגובה
- 757 צפיות
-
-
קניתי כרטיס מסך ולא קיבלתי כבל 6 פינ תוספת כוח מאיפה אני משיג אוו קונה אחד כזה? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אני רוצה את הכרטיס הזה וכרגיל אן כלום בארץ שלנו מה עושים ומה הכי טוב ב-6600 תודה רבה
-
- 29 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
אני מרגיש כמו אידיוט, אבל אני פשוט לא מוצא קישור באף אחד מהדיונים. מנהלים: אם אתם מוחקים את הדיון לפני שאני קורא ומודה למישהו שמספק לי את הקישור, לפחות שילחו לי אותו בהודעה פרטית או דוא"ל. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 611 צפיות
-
-
אם יש לי כרטיס מסך שתואם hd ומסך שתואם hd ..... מאיפה אני משיג סרטים כאלו ואם צריך חיבור מיוחד ?? תודה
-
- 6 תגובות
- 670 צפיות
-
-
של גייגה בייט או LEADTEK - לאיזה חנות יש את זה במלאי- ברוב החנויות שבדקתי אין ......
-
- 6 תגובות
- 632 צפיות
-
-
הבנתי שזה דומה ל TV IN רק משהו חדש יותר... מאיפה אפשר ללמוד על התפעול של זה ואיך להשתמש בזה נכון ובצורה יעילה ?
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-
מאיפה אפשר לקנות את ה BRIDGE שמחבר בין הכרטיסי מסך ?? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
זה נראה כאילו אף חנות לא מוכרת אותו יותר. בדיוק מתי שאני קונה מחשב חדש והייתי סגור עליו...
-
- 7 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני חייב eMagin Z800 3DVisor מאיפה אני מארגן בארץ דבר כזה?? http://www.3dvisor.com/products.php
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
אני חייב eMagin Z800 3DVisor מאיפה אני מארגן בארץ דבר כזה?? http://www.3dvisor.com/products.php
-
- 2 תגובות
- 772 צפיות
-


