כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום... יש לי Ati Radeon 3870 HD רגיל של חברת Gigabyte רציתי לשאול לגבי המאווררים.. אם הם נשארים על אותה המהירות כל הזמן |או| שהם נשארים על מהירות נמוכה במצב מנוחה ושאני משחק במשחקים והטמפרטורה עולה גם מהירות המאוורר עולה.. איך אני יכול לבדוק את זה? יש איזה תוכנה מיוחדת לשליטה במאוררים? כי אני לא רוצה לגלות שהמאוורר שלי מתעצל על 40% שאני משחק במשחקים דרך הCatalyst אני לא מוצא קטגוריה של מאוררים ועוד שאלה.. בקרוב אני קונה HD4890 Vapor-X רק רציתי לשאול על הקירור הזה..... גם המאוררים שם במצב מנוחה על מהירות נמוכה ושהטמפרטורה קצת עולה המהירות של המאוררים עולה? כי אם לא אני ישר שם על 100% כי זה קירור Vapor-X אני רוצה להנות מכרטיס קפוא (ואולי אני גם יעשה OC)
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
אבל ממש מאוכזבבבבבב הוא פחות טוב מהכרטיס המובנה HD 4000 ?!?!?! מה אני לא עושה טוב ?? אני מתבאס להתחיל לחשוב על להוריד משחקים עם גרפיקה יפה !! CS לא רץ חלק... אפילו לא נראה טוב ביחס למחשב . כשאני מפעיל את כל הפילטרים בCATALYST התמונה נוראית ביותר ויש קווים ממש ממש לא חדים ואף עקומים ! איך מתמודדים עם זה והאם עשיתי משהו לא בסדר ????
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קניתי אתמול gforce 4 4440 תוצרת msi והמישחקים ב98 לא עובדים חלק מידי פעם יש איזה קירטוע וזה מוציא אותי מידעתי ומנגד בחלונות xp עובד חלק אבל אני מקבל קצב ריענון של 60 מגה הרץ למה זה קורה למישהוא יש איזה רעיון אגב יש לי פנטיום 3 450 מגה הרץ זה אולי קשור ? אפה הימים של הוודו הכל רץ חלק אז ....
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם; רכשתי 8800GTS, וביצעתי לו בדיקה בתוכנה 3DMARK 06 ואני חייב לציין שאני ממש מאוכזב מהציון (6342); ובכלל, הכרטיס למשל בOBLIVION בקושי מגרד 20 FPS, ברזו' של 1024*768 (כמובן שכל האופציות הם במקסימום) ובלי AA כלל (מה שבכלל לא הצלחתי להפעיל HDR+AA ביחד) אך זה כבר סיפור אחר; למישהו יש פיתרון לנושא? תודה לעונים, רון
-
- 5 תגובות
- 714 צפיות
-
-
תראו..מקודם היה לי GeForce 4MX SE עם 128BIT, ובNeed For Speed U 2 היה רץ לי יחסית חלק על 1024*768 ורמת פירוט 3/4. לגבי האפקטים לא יודע. עם הכרטיס R9550 128BIT רץ לי פחות טוב על 1024*768 ורמת פירוט 2/4 , כשכמעט כל האפקטים פועלים, חוץ מכמה. על 3/4 אין על מה לדבר, זה לא זז. :-\ זה אמור להיות ככה? איזה אפקטים נוספים משפיעים על הכרטיס חוץ מהMotion Blur, של DX9? כי אני ממש מאוכזב, ידעתי שהכרטיס הזה לא שיא הטכנולוגיה אבל ציפיתי שהוא לפחות יפעיל לי את NFSU2 עם 3/4 והאפקטים החדשים. אני משתמש באומגה 2.5.9.7a, כשקודם ניסיתי את הקאטאליסט 5.1. עם שני הדרייברים אני מקבל ב3DMARK2003 קצת יותר מ2200 נקודות. דרך אגב, המחשב עבר פירמוט לפני שהכרטיס הותקןן. תודה לעוזרים.
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הייתי אצל חבר שיש לו 9800GT והמשחק פעל לו יותר חלק מאשר אצלי. הכיצד זה יתכן?!?
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
מה הולך עם המחירים של ה X800 PRO ? הם לא יורדים.. במקום זה הם אפילו עלו בכמה אחוזים... אני דחיתי קניה של כ.מסך כדי לקנות את ה XL מארה"ב וגם הוא משווק ב 400$ כרגע... 100 דולר יותר ממה שהובטח... וזו גירסתם PCIE כך שלא נראה לי שישתלם בכלל לקנות AGP... מה יהיה איתם ? הם רוצים לשבור את NVIDIA בכך שהם מבלבלים ת'ציבור ? דמיט!
-
- 5 תגובות
- 807 צפיות
-
-
רכשתי לפני כחודשיים כרטיס מסך SPARKEL GTX460 768MB על מנת לשחק במשחק ARMA 2 OA ברזולוציות טיפה יותר גבוהות ממה שהייתי רגיל. וגיליתי שהכרטיס הנ"ל לא מצליח להחזיק את המשחק ברזולוציה של 1680X1050 לאורך זמן... שכן לאחר כשעה משחק אפילו פחות אני מקבל לאגים נוראיים שלא קשורים לאינטרנט... רק לאחר הורדת הרזולוציה במהלך המשחק הלאגים נעלמים. האלה האם אני צריך להחליף את הכרטיס מסך או שזו בעיה אחרת. המחשב שלי הוא CPU Q9300 ABIT IP-35 PRO 4GB RAM 500GB HD WINDOWS 7 PRO 32BIT אני לא מאמין שיש צוואר בקבוק על המחשב
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אוקיי אז המאורר של הכרטיס מסך שלי (של HIS) עושה מלא רעש ובעיות גם לאחר שנוקה מאבק ושומן. אמרו לי שצריך להחליף.. השאלה איך אני עושה את זה ואיזה אני צריך לקנות..? אני לא ממש מתמצא בזה אז בואו תעזרו לי :] השם המלא: HIS ATI RADEON HD5770 1GB
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש לי 260 GTX והמאורר של הכרטיס תקועה על 40% - 1500 RPM (לפי GPU-Z ו-EVEREST) כל הזמן. גם אם הוא על 75 מעלות (בזמן מאמץ - משחק) וגם אם הוא על 45 מעלות (סתם על הדספקטופ) הוא לא יעבור את ה 40% - 1500 RPM. זה אמור להיות ככה?
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
כרטיס מסך SAPPHIRE HD6850 פשוט כשהוא מסתובב - רגיל , לאו דווקא מאמץ - הוא מרעיש מה אפשר לעשות?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
Gigabyte radeon hd5850 מה עושים במצב כזה? ניסיתי לנקות אותו עם קצת פן ושואב ולא עזר מה לעשות? איפה אפשר לקנות מאוורר כזה כמה עולה? האם אני יכול להחליף לבד או שכדאי לתת רק לטכנאי? תודה
-
- 1 תגובה
- 747 צפיות
-
-
יש ברשותי HD 7950 לאחרונה הכרטיס מסך עושה לי בעיות אז החלטתי להריץ תוכנה לבדיקת מאמץ לבדוק שהכל תקין. התוכנה שאיתה בדקתי היא OCCT הרצתי את הבדיקה במשך 35 דקות תוך כדי הבדיקה HWMONITOR רצה ברקע כדי לבדוק נתונים לפני ואחרי הבדיקה כל הרכיבים בסדר גמור חוץ מהכרטיס מסך שנראה שהמאוררים שלו נשארים על אותה מהירות אני מצרף תמונה של התוכנה תשימו לב בעיקר למהירות המאוררים ולטמפרטורה זה לא נראה לי תקין שבטמפרטורה כזאת המאוררים יישארו על אותה מהירות.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
השאלה בכותרת. אי אפשר לשמוע מוזיקה בצורה נורמלית מאז. מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 935 צפיות
-
-
יש לי רדאון 9800 שהעליתי לו ביוס של 9800 XT לייט (הכוונה שרק הליבה באוברקלוק - לא הזכרונות..) הוא פועל כבר חצי שנה מצויין..אחלה בנצ'מרקים ..והוא גם לא חם מדיי - יש עליו Vga Silencer Rev 3 המחשב גם מקורר סבבה (35 מעלות על הלוח..) בכל מקרה - מאז הפסקת החשמל..אני מעלה את המחשב...ובוום - על המסך רואים רק ג'יבריש - טקסטרות מוזרות - עוד לפניי שעולה ה WINDOWS והעניין הוא שה WINDOWS עולה - המחשב לא מדווח על שום שגיאה - רק שאי אפשר להבין כלום ממה שקורה במסך. יש הצעות מישהו? משהו?
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
להתקין ת'חדש ? 84.21
-
- 3 תגובות
- 555 צפיות
-
-
איך זה יכול להיות ?
-
- 11 תגובות
- 970 צפיות
-
-
שמעתי כל מיני שמועות וכתבות עליו... מישהו יודע באמת כמה הוא שווה? היו כמה אנשים שאמרו שהוא לוקח את הראידון בביצועים *חוץ* מכל התוספות שיש לו (תמיכה ב3 מסכים.. עריכת וידאו ועוד...) וכמה הוא צריך לעלות?? MOOMOO
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את הג'יפורס 6800GT אבל מאיזה בית? אני מוגבל בתקציב של עד 2400 ש"ח, תנו לי בבקשה אפשרויות שוות בפחות כסף יותר בסביבות ה1600 - 2000,תודה.
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לדעת מאיזה חברה הכי כדאי לקנות כרטיס מסך, אני מתכוון בקשר לאחריות אם תהיה לי בעיה עם הכרטיס מסך, אני אלך לחברה ממנה קניתי את הכרטיס. האם שם החברה קשור לזמן בו אני אקבל את הכרטיס מתוקן? (האם קיימת מעבדה בישראל או אולי צריך לשלוח את הכרטיס לחול למשל) תודה על התגובות עוד משהו בקשר לפתרון כרטיסי מסך... כידוע או לא כידוע לאנשים, קיימים לוחות אם המוכנים לפתרון CrossFire, SLi וגם לוחות עם 3 חריצי PCI-E X לכרטיסי מסך, לתמיכה עתידית בכרטיס מסך + כרטיס מסך נוסף המוקדש לפיזיקה (או לשני כרטיסי מסך ב SLi, וכרטיס מסך נוסף המוקדש לפיזיקה) אני תוהה מה יהיה בעתיד, האם כרטיס מסך (או שני כרטיסי מסך) + כרטיס נוסף המוקדש לפיזיקה, יהיה סטנדרטי לגיימרים? או האם פתרון זה יכשל, והמע…
-
- 0 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אני הולך לקנות מחשב חדש בקרוב, ובו שני כרטיסי 6850 מאיזה חברה כדאי לקנות אותם? יש את HIS, PowerColor, Sapphire (ההבדל במחיר זניח אז לא צריך להתייחס אליו)
-
- 6 תגובות
- 943 צפיות
-
-
תמליצו על חברות ועל מסכין LCD בפרט והבנתי שמסכי 15 אינץ' בLCD מקבילים ל 17 אינץ' בCRT ככה שנראה לי שאני ילך על על 15 ואני צריך מסך בסביבות ה1500-2000
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי תקציב עד סביבות ה-500 ש"ח לכרטיס מסך חדש (יכול להיות גם יותר). אני די סגור על זה שאני רוצה nVidia, אבל אני מתלבט מאיזה תוצרת, והייתי רוצה קצת עזרה בזה. הדרישות הכלליות הן לכרטיס עם 128 מגה לפחות, ו-AGPX8. רצוי גם תמיכה ב-DDR ויציאת טלויזיה, ואם אפשר VIVO אז בכלל טוב. תודה!
-
- 5 תגובות
- 806 צפיות
-
-
-
שלום לכולם בשעה טובה רכשתי כרטיס מסך הבא: GIGABYTE 6600GT 128MB PCI-E ןהשאלה שלי האיפה הכרטיס מקבל חשמל/כוח לעבוד, האם זה ישירות מהלוח? או ישירות מהספק? או מאיזשהו מקור אחר? ושאלה נוספת היא האם בכלל יש לכרטיס זה חיבור ישיר בין הספק והכרטיס כלומר האם יש בכרטיס מקום/חיבור לחוטי חשמל שבאים ישירות המספק? תודה רבה לכל העונים
-
- 3 תגובות
- 599 צפיות
-


