עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by t_zeltzer,

    שלום לכולם, אני מוכר כרטיס מסך Sapphire RADEON 9800 PRO ATLANTIS ULTIMATE 256MB DDR AGP8X TVO/DVI זמן שימוש: הכרטיס היה בשימוש במשך 4 חודשים. סיבת מכירה: מחשב חדש עם חיבור PCI Express כרטיס חדש כיום עולה יותר מ- 1800 ש"ח. מחיר מכירה: 1100 ש"ח. לפרטים: 03-7518797 תומר. מאפייני כרטיס: Graphics Processor and Memory Graphics Processor ATI Radeon 9800 Pro Graphics Processor Codename R350 Graphics Core Clock Speed 380MHz Pixel Pipelines 8 Texture Units Per Pixel Pipeline 1 Vertex Units 4 Pixel Shader Version 2.0 Vertex Shader Version 2.0 Installed Video Memory 256MB Memory Technology DDR II SDRAM Memory Clock Speed 350MHz Memory Bus Width 256-bit; Primary RAMDAC Clock Speed 40…

    • 3 תגובות
    • 761 צפיות
  2. Started by BeBless,

    למכירות קיים מדור הTRADEZONE http://hwzone.co.il/tradezone/index.php ננעל.

    • 0 תגובות
    • 805 צפיות
  3. Started by tavlins,

    לא קראתי את חוקי הפורום.

  4. Started by Tzach_n,

    אהלן, מקווה שזה המקום לפרסם את זה כי לא מצאתי חלק ייעודי למכירות בפורום, אם טעיתי מצטער. בכל מקרה, מעוניין למכור את ה GTX260 שלי, הכרטיס במצב חדש ובשימוש בערך חודש, כולל אריזה מקורית ואחריות לשנה, נרכש מ www.iqpc.co.il אני מעוניין למכור אותו עקב רצון לשדרג ל GTX295, המחיר המבוקש הוא 1000 ש"ח, המחיר המקורי הוא 1700. אם מישהו מעוניין אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בפרטי.

  5. Started by zobi12,

    אני ישמח אם תעשה מדריך לקניית 17 אינצ כמו שפעם היה את המדריך לקניית מסך 19 אינצ

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות
  6. יש קישור לאתר שאומר שהדרייבר 9.4 יותר טוב עבור כרטיסיי 4850 , מה דעתכם? http://www.tweaktown.com/articles/2764/ati_catalyst_9_5_vista_driver_analysis/index3.html

    • 8 תגובות
    • 829 צפיות
  7. אני רוצה לשחק על הגדרות גבוהות... יהיה זיכרון 2 ג'יגה ספק ליברטי 400 וואט עם הכ.מ הוא 320 מגה אז המעבד יהיה 5600 של AMD ועם הכ.מ יהיה 640 מגה אז המעבד יהיה 4800... מה יותר עדיף? [ובפשוט] AMD ATHLON 64BIT DUAL CORE 5600 BFG 8800 GTS 320 MB או AMD ATHLON 64BIT DUAL CORE 4800 BFG 8800 GTS 640MB אני רוצה לשחק על הגדרות גבוהות וגם במשחקים חדשים שיצאו... [עם זה משנה המחשב יהיה אצלי שנתיים +] תביעו אפילו רק דיעה אני פשוט חייב תשובה.

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. בשעה טובה אני משדרג את המסך מ21" CRT ל24" LCD של DELL. כיום אני משחק ברזולוציות 1280X1024 או 1600X1200 ומשתמש בGTS320. האם הרזולוציה הגבוהה 1920X1200 של ה24" מצריכה כרטיס חדש? האם עדיף להוסיף כרטיס GTS320 נוסף בSLI או שעדיף ללכת על יחיד בתצורה של GTX? או אולי שני GT? ההנחה שלי היא שאוכל למכור את ה320GTS בסביבות 1000 ש"ח ולקנות GTX בסביבות 2300 ש"ח יד שניה, אולי עדיף משהו אחר? המעבד שלי Q6600, וספק כוח של Enermax 535w

    • 5 תגובות
    • 611 צפיות
  9. למסך DELL 2007FP צריך כרטיס מסך 8800320MB או 8800640MB?

    • 55 תגובות
    • 3.6k צפיות
  10. 320MB או 640MB? רזולוציה 1680x1050

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by shaul,

    העניין הוא שמאז שהתקנתי את הדריברים החדשים של ATI אין למסך שלי סוף למה אני מתכוון כשאני אומר אין סוף, פשוט מאוד, בזמן שלצד הימני של המסך שלי יש סוף, כלומר אם אני מזיז את העכבר ימינה בשלב מסוים אני לא יכול להזיז אותו יותר(יענו איפה שנגמר קו התצוגה של המסך) בזמן שבצד השמאלי אני יכול להמשיך להזיז את העכבר כמה שארצה

    • 2 תגובות
    • 617 צפיות
  12. Started by OmEr.il,

    שלום יש לי מסך wiewsonic va712 לאחר פירמוט נתקלתי בבעיה מוזרה. בחלקיו העליון והתחתון של המסך יש לי מעין שוליים שחורים שאי אפשר להיפטר מהם, כשניסיתי להגדיל הרזולוציה התיקייה "נבלעה"בשולי המסך.... תודה

    • 3 תגובות
    • 783 צפיות
  13. מדובר במסך CRT ישן שמחובר אליו כבל ובקצה שלו חיבור VGA אני רוצה לחבר את המסך הזה לכרטיס בעל חיבור DVI . האם מתאם פשוט של כמה שקלים שישב על הכרטיס מסך יספיק? תודה.

  14. כנראה יום ראשון הולך לקנות את הכרטיס הזה ... ככל הנראה הוא יהיה מחברת eVGA או LEADTEK או BFG אז ככה ....מי מהחברות עדיף וכמו שרשמתי בכותרת באיזה חברה הבאנדל יהיה "עשיר" יותר *אם מישהו קנה כבר ויכול לומר מה מי מו ... אודה לו מאוד

    • 3 תגובות
    • 548 צפיות
  15. Started by dids22,

    הוא נראה ככה http://www.xfxforce.com/media/product_configuration_large_icon/4d56cbb008d43db70108d539e4540002/webbig.jpg הקיצר יש למשהו אותו? יש מצב שתצלמו את הצד האחורי (בגדול) תודה

    • 6 תגובות
    • 729 צפיות
  16. מבחני ביצועים, הערות והארות ? בתודה מראש !

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  17. Started by daniel666,

    של GIGACUBE

    • 1 תגובה
    • 664 צפיות
  18. Started by idodos,

    הייתי רוצה לדעת האם המסך טוב , רואים איכותי ולא עושה לכם שום בעיות! תודה.

  19. שלום אני מחפש את מפת הדרכים של שני החברות אם תאריכים של כרטיסים עתידים של החברות. תודה

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  20. האם יש הבדל משמעותי בין שני הכרטיסים? מבחינת הביצועים והמחירץץ

    • 12 תגובות
    • 912 צפיות
  21. Started by hakoki,

    crt או lcd? בכללי אני מדבר... אם זה נוגד אז מה יותר טוב למשחקים ומה יותר טוב לעריכת וידאו/תמונות? תודה.

    • 0 תגובות
    • 552 צפיות
  22. Started by bennash,

    היה לי כרטיס מסך GT 240 שהיום עולה בתמליל ובשריון מחשבים ובג'י-טק 358-429 שקל (אם האתרים מעודכנים) ראיתי שני כרטיסי מסך HD 6670 ו- HD 6750 שתי הם של GB הראשון עולה 394-414 והשני עולה 497 שקל (אם האתר וולקום מעודכן) והמקביל 450 GT ב479-489 שקל בספיד ובפי.סי. דיל (עם האתרים מעודכנים) יש לי: JTC 500W GB GA-P55-UD3L-TPM מה כדי לי לקנות?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. הצלחתי להרחיב את שולחן העבודה שלי לשתי מסכים אבל יש אחד עם שורת משימות(כולל התחל,וכל הדברים שנמצאים למטה) והמסך השני ריק(בלי השורה)(אני יכול לגרור דברים בין המסכים אבל זה מעצבן כי המסכים שלי קצת רחוקים אחד מהשני ואני) בקיצור יש דרך למתוח גם את השורה למטה? :s05:

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. של NVIDIA ו - ATI והאם יש להם שם קוד מתוכנן ואם כן מהו ?

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות

דיונים חדשים בפורומים