עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. כמה FPS אתם מקבלים ב-COD4 על 1920X1200 עם ה- 8800GT ??

  2. Started by No-One,

    למי שמאחר עם החדשות: https://videocardz.com/newz/msi-accused-of-selling-geforce-rtx-3080-on-ebay-at-much-higher-price-releases-a-statement

    • 2 תגובות
    • 856 צפיות
  3. Nvidia או מאתר של Leadtek , מה מומלץ יותר ?

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  4. שלום! אומנת יש לי את כל הכבלים והכל אבל אני לא יודע איזה תוכנה תוכל להציג לי את התמונה מהממיר למסך..יענו תוכנת טלויזיה כלשהי... יש למישהו המלצות?

    • 7 תגובות
    • 745 צפיות
  5. הידיעה, מ3DCHIPSET, מאשרת תמיכה של הריידונים החדשים בוינדוס 98. תרגמתי לעברית: ATI מאשרת תמיכה של הריידונים החדשים במערכות ההפעלה וינדוס X9. ATI הודיעו שהבעיה תהיה עם תמיכת WHQL, אבל רוב הדריברים לא תומכים בWHQL בכל מקרה, כך שכל מה שמשתמשי X9 יצטרכו לעשות, זה להתקין את הדריברים של וינדוס ME במחשב שלהם והכרטיס יפעל. הבעיה נוצרה, מכיוון שמייקרוסופט לא מקבלת דריברים למערכות אלו לאחר הראשון ליולי 2002. מערכות ההפעלה עדיין נתמכות ע"י ATI וצרכנים עם מערכות אלו יכולים לקבל תמיכה. דריברים לוינדוס NT ישוחררו זמן מה אחרי שיחרור הכרטיס.

    • 0 תגובות
    • 953 צפיות
  6. ל-AMD יש דמו אשר יציג את טכנולוגיות עקיבת הקרניים שלה עבור אלו שיצליחו להשיג לעצמם את ה-Radeon RX 6800 או ה-Radeon RX 6800 XT כבר ביום ההשקהלכתבה

  7. Started by Urchin,

    אהלן, אני רוצה לקנות מסך . ה"מועמדים" הם כרגע LG Flatron 19" 995 או Samsung 19" 959NF . עזבו אתכם כרגע מחירים... אני רוצה לדעת איזה מסך מבין אלה למעלה כדאי לי לקנות ? תודה מראש, ;D

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by law89,

    היי שאלה בנוגע לכרטיס מסך מובנה - אני מבין שהוא לא מסוגל להריץ משחקים חדשים. מה הוא כן מסוגל להריץ? משחקים מאיזה שנים בערך?

  9. Started by HaiPBM,

    ברזולוציה של 1024X1280 יש הבדל בינהם? חשוב לי לדעת כי זה 100 שקל הפרש...

    • 26 תגובות
    • 2.6k צפיות
  10. Started by ggeell,

    שלום לכולם , אני צריך קצת עזרה או ייעוץ יותר נכון קניתי מחשב לפני כמעט שנה עם כרטיס גרפי ATI 1300PRO . המווארר של הכרטיס נדפק והתפרק . במסגרת האחריות , הלכתי היום לחנות ואמרו לי שאין להם כרטיס כזה במלאי ונתנו לי NX-7300GS-TD256EH . זכור לי שבזמנו כשקניתי את המחשב , שידרגתי כרטיס בקנייה מ-6200 ל-1300P . האם הכרטיס 1300PRO באותה רמה כמו 7300GS או שנתנו לי משהו נחות יותר ואני צריך לבקש דגם זהה .. אנא עזרתכם .

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by U DUN,

    איזה משני כרטיסי מסך עדיף : http://www.club-3d.nl/productshow_vga.php?ordercode=CGAX-PX76TVD&show=PCX&filter=&p=1_full או http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=576 שניהם עולים בערך 1500 ש"ח שזה התקציב שלי והייתי רוצה לדעת איזה מהם עדיף P.S האם יש למישהו אתר עם השוואות בביצועים של כרטיסי מסך על סמך משחקים שונים? תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 702 צפיות
  12. ענקית השבבים חושפת באופן רשמי את מותג כרטיסי המסך והליבות הגרפיות המתקדם שלה לגיימינג, בואו להכירלכתבה

  13. שלום ברשותי מחשב: AMD Athalon 1200MHz ,512MB SDRAM 133MHz CAS 2.0, AGPx4 עם כרטיס מסך GeForce 2MX200 (חלש במיוחד), אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש. התקציב: בין 400 ל-600 ש"ח. חייב להיות עם קרור פסיבי. יש משחקים כגון: Sims 2 , Civilization 4 שלמיטב הבנתי תלוים בעיקר במהירות ה-CPU לכן אני לא יודע מה התמורה שאני יקבל אם אני ישקיע יותר כסף בכרטיס מסך. כמה לדעתכם שווה להשקיע ועל אילו כרטיסים אתם ממליצים?

    • 10 תגובות
    • 860 צפיות
  14. Started by AngelofDeath,

    אני לא בטוח אם זה קשור לכאן, אבל הנחתי שזה המקום המתאים בגלל שנעשה שימוש ב MSI afterburner. תסתכלו על זה: הגרף כבר בצבע צהוב ואני לא מבין את המשמעות של זה. זה בזמן מאמץ, אני משחק ב Watch dogs. עריכה: המשחק נהיה ממש איטי, יכול להיות שזה קשור להגדרה שביצעתי בגלל ה-SSD שלי? אני זוכר שהגדרתי משהו עם ה-HDD בקשר ל-pagefile.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  15. שלום,אני רוצה לקנות כרטיס מסך למחשב חדש..הכרטיס ישמש מדי פעם למשחקים [כמו סיבוליזיישן 4] אבל בעיקר לסרטי hd ... אז איזה כרטיס עדיף? לסרטים? למשחקים? שווה ההבדל במחיר? תודה מראש

    • 24 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. שלום קניתי לפני כשבוע Radeon 8500 של ATI, ומכיוון שהוא עשה לי ההההההההמממוווןןןן בעיות, אני מתכוון להחליף אותו... קנתי את הכרטיס בזיגזג אז אני לא מאמין שהם יעשו בעיות עם זה.. חשבתי לחליף את הכרטיס לכרטיס SUMA Gforce 4 Ti 4200 64 MB SE ולהוסיף בשבילו איזה 330 ש"ח... מישהו חושב אחרת ? אני לא רוצה להשקיע יותר מידי, ואני לוקח את ה SE בגלל ה TV-OUT, זה די חשוב לי... אם מישהו ימליץ על כרטיס אחר בגבול ה $$$ הנורמלי שזה לא יותר מ 300-400 ש"ח תוספת על הרדיאון (שעלה במקור 840 ש"ח), אני ישמח לשמוע... תודה מראש.... 8)

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  17. שלום ! יש לי כרטיס ONBOARD ATI 2100 ואנ מקבל עליו 3.4 בSCORE והAERO איטי.... איזה כרטיס יחזיק לי טוב את המחשב ? עם עבודות PHOTOSHOP קצת משחקים וAERO חלק<?

    • 5 תגובות
    • 821 צפיות
  18. Started by menahem2009,

    יש לי לוח ‎P8P67 Deluxe B3 s1155 של asus ספק ‎High Current Pro 850W Active PFC 13.5cm PSU HCP-850 אני יכול לעשות SLI עם 2 GTX 580 ASUS תודה :-\

  19. Started by jambo7,

    שלום אני קורא בפורום ויש המלצות שונות לגבי כרטיס המסך מדובר בסלוט pcie אני צריך כרטיס שעולה בסביבות 700 שקל [ אני מריך אותו בשביל סימולטור fsx החדש ממליצים על 7300gt אבל ה 6600gt עולה יותר. למה ? יש גם את הראדונים x1600pro למשל וכד' [אומרים שהראדונים יותר טובים בשביל הסימולטור לא בטוח] יש כאלה עם 256mb ויש עם 512mb יש gt 7300 שעולה 450 ש"ח ויש ב 540 ש"ח בקיצור אני לא יודע מה לעשות. המפרט שלי amd 3200 939 mb gigabyte memory 1 giga vc x500 תודה

    • 6 תגובות
    • 671 צפיות
  20. Started by RDS,

    אוקי... אז בזמן האחרון יש תקיעות נוראיות במחשב... לפעמים זה תקיעות קצרות, והמחשב חוזר לעצמו, ולפעמים מצבים שמצריכים ריסטרט... עכשיו אני חושד בכרטיס מסך, מפני שסוג התקיעות מוכר לי מתקיעות אחרות שהיו לי בעבר במהלך משחקים שהגורם להם היה כרטיס המסך. בפעם ההיא, הבעיה הייתה ניקוי הכרטיס, אז ניקיתי אותו, והמצב לא השתפר. לפעמים מופיעות לי הודעות של VPU RECOVER, סתם בפעילות שוטפת של המחשב (לא משחקים). הטמפ' במנוחה היא 50 מעלות... (כרטיס כמו שצייניתי 1950PRO של SAPPHIRE)... בקיצור, מה לעשות?

    • 8 תגובות
    • 640 צפיות
  21. Started by Guy_1710,

    שלום לכולם, כל הלילה קראתי מבחני השוואה בין השניים וראיתי שמבחינת מספרים נטו יש לTI עדיפות ברורה על ה660 הרגיל. כמו כן, גם המחיר של השניים שונה מהותית (500 שקל) ולכן אני מסיק שיש הבדל מהותי ושעדיף בבירור להיות בעלים של ה660TI האם זה באמת נכון? האם ההבדל כזה מהותי? האם אתם יכולים לזרוק מספר מילים על ההבדל בין השניים (את המספרים והנתונים היבשים אני כבר יודע) תודה רבה, כל תוספת של ידע תעזור לי

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. בהתחלה רציתי לקנות 6600 רגיל ואז ראיתי שיש משהו יותר זול ובדקתי פה בפורום על האשכול של ה 7300GS שהוא יותר טוב... הסתכלתי מחירים ווואלה הוא עולה 600 ש"ח... רציתי לדעת מה אתם אומרים על הכרטיס מסך? שווה לקנות? PINE XFX Geforce 7300GS 256MB DDRII 256bit DVI TV-Out PCI-E

    • 13 תגובות
    • 797 צפיות
  23. זה ממש מוזר, כל הפונטים והכל ניהיה blurry שכזה, אני על דריבירם omega 61.77 quality אולי זה קשור?

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  24. כרגע יש לי לוח אם 945P-S3האם תהיה בעיית תאימות עם הכרטיס מסך הנ"ל?? בגלל שהוא PCI-E2?? הזנמתי היום מנועה מחשבים את הכרטיס. תודה רבה לכם!!

    • 3 תגובות
    • 565 צפיות
  25. לא עבר הרבה זמן מיציאת הכרטיסים החדשים, והנה שוב חברות "הגרפיקה חסרות מנוח" מגלות מעט אינפורמציה לגבי הכרטיסים של הדור הבא! אז מהוא בעצם R680? R680 הוא שילוב של שתי ליבות ATI חדשות (R670) המקושרות ע"י צ'יפ הנקרא "commmunicator". הזיכרון אותו אמור לקבל הכרטיס ימנה בין 8 ל- 16 צ'יפים (512MB/1GB) של- GDDR4 0.7 ns 1GB או GDDR3 ?.?ns ל- 512MB תמונות ראשונות: ניתן לראות בתמונה את שתי הליבות ואת ה -" commmunicator". כמו כן, ניתן ליראות 2 חיבורים של מתח (pci-e): אחד של 8, והשני של 6! הזכרון ימוקם משני צידי הכרטיס, 8 מלפנים ו - 8 מאחור (בתמונה הצ'יפים של הזכרון חסרים) הקירור מאוד מסיבי והכרטיס צפוי להיות ארוך עוד יותר!!! http://en.expreview.com/?p=115 אינפור…

דיונים חדשים בפורומים