עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. קניתי נייד חדש והוא יוצר לפני 6 חודשים בערך , אני צריך להוריד לו דרייברים או משהו? אם כן מה ומהיכן? תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  2. Started by sheff2k1,

    קראתי בויקיפדיה שלסדרת geforce 400 יש בעיות מסוימות עם opengl. כתוב שביישומים מסוימים יש נפילת ביצועים מאד משמעותית. מה ידוע לכם על הדבר הזה? האם זה רלוונטי במשחקים רבים? מצרף לינק: http://en.wikipedia.org/wiki/GeForce_400_Series

    • 1 תגובה
    • 911 צפיות
  3. הוא אולי לא זכה למיתוג תחת השם Aourus, אך מארז ה-Gaming Box החדש נראה כמו תוספת חשובה להיצע הקיים בקטגוריה כיום לכתבה

  4. משבר קורונה? לא אצל מפתחת השבבים הירוקה, כך נראה לכתבה

    • 0 תגובות
    • 950 צפיות
  5. קצת לפני ההכרזה הרשמית הצפויה, אנחנו מקבלים אימות לכך שרוב כרטיסי הביניים החדשים מבית NVIDIA יהיו חסכוניים במיוחד ולא יזדקקו להספק של יותר מ-75 וואט בכדי לפעול לכתבה

  6. האם כל אותן שמועות אודות דגם RTX 3090 שיוביל את מתקפת הדור הבא מ-NVIDIA היו שגויות? לכתבה

    • 0 תגובות
    • 865 צפיות
  7. שני הדורות הבאים של כרטיסי ה-Arc מבית אינטל עשויים להגיע באיחור - ולהתחרות רק בחלק התחתון של התחום עם ליבות במימדים קטנים יחסיתלכתבה

  8. תודה לעונים..

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  9. Started by Allanon,

    שלום רב, זה פעם ראשונה אי פעם שאני שוקל ברצינות ללכת על כרטיס של ATI. אין לי ניסיון בתחום, וכיוון שכרגע יש רק כרטיסי רפרנס בישראל (ראיתי GYGABYTE ו- CLUB3D), השאלה היא האם לקנות עכשיו או שיש טעם לחכות? בסקיי פיסי לכאורה יש 4870 עם גיגה זכרון. מישהו ראה בנצ'ים של הכרטיס? נותן משהו ברזולוציות 19"? תודה.

    • 8 תגובות
    • 841 צפיות
  10. Started by avishvai,

    יש לי כרטיס VOODOO3 3000 אני צריך להוריד עדכון כי כלום לא עובד... מאיפה אני מוריד ואיזה דרייבר בדיוק?? יש כמה סוגים:OPENGL GLIDE , ועוד כל מיני פרמטרים שאני לא מבין בהם מי שיודע איזה בדיוק אני צריך נא לחזור אליי בבקשה

    • 3 תגובות
    • 882 צפיות
  11. Started by eladbu,

    עוד שלוש שאלות קטנות! 1.כיצד אני מעביר תמונה לtv? כאשר אני כבר מחובר עם כבל סופר דרך המניו?(אני בקי בתחום אבל עד כה עםG-F 2.כאשר שיניתי בsmartagrat לדיפולט הוא רשם פאסט רייט פועל וכאשר איתחלתי הוא רשם כבוי????? 3.מידה על ה-8500 128 dvi מהירות שעון אפיקים וכו ואם אפשר הסבר קצר 4.מהם aa,af האם וכיצד ניתן לכוון אותם! 5.האם הtrufurm אמור להיות ב-off ברשותי הדרייבר החדש ביותר בתודה מראש אלעד

  12. קניתי היום את המחשב הבא: MIDI ATX Foxconn (TLA002) 300W מארז GIGABYTE M55P-S3G (6150-AM2) PCX+L1G+SA2 לוח אם AMD Athlon 64bit DUAL CORE 3800 (AM2) מעבד AMD Athlon 64BIT s-AM2 מאורר ל WD 250Gb 7200rpm 16Mb SATA2 (KS-3yw) ד.קשיח TWINMOS DDR2 1Gb 667MHz PC5300 O זכרון * 2 WINDOWS VISTA - HOME Basic Heb מערכת הפעלה LITEON 17" LCD R17AAS (8ms) מסך+רמקולים שאלתי היא האם הכרטיס מסך שעל לוח האם מספיק כדי להריץ את ויסטה 64 הום פרימיום (את האפקטים של מע' ההפלעה הזאת) בצורה טובה ? ואם לא לאיזה כרטיס מסך מינימלי אני זקוק ע"מ שהיא תעבוד כמו שצריך?

    • 7 תגובות
    • 550 צפיות
  13. נא לדרג לי אותם מהכרטיס העדיף יותר לפחות עדיף. ואם יש לכם המלצה על אחד מהם אשמח לשמוע. 1. Sparkle nVIDIA GeForce 9400GT 512MB רק 230 ש"ח 2. Gigabyte ATI Radeon HD4350 512MB רק 245 ש"ח 3. Gigabyte nVIDIA GeForce 9400GT 512MB רק 280 ש"ח 4. Innovision nVIDIA GeForce 9500GT 512MB רק 280 ש"ח וכן שאלה בקשר לחיבור hdmi. האם לכל מחשב שיש לו חיבור HDMI בין אם זה מובנה בלוח אם ובין אם זה בכרטיס לא מובנה הוא יכול להעביר גם סאונד בתוכו? (כלומר אם בכל מיקרה זה אפשרי ורק צריך לבקש מהחנות שקונים לדאוג שה-HDMI יעביר גם סאונד). תודה לעונים.

    • 6 תגובות
    • 763 צפיות
  14. אוקיי, אני מתכנן לקנות מחשב בשבועות הקרובים, ואני רוצה להגיע למקסימום מבחינתי. התקציב די גמיש, אבל אני מעוניין יותר במידע טכני. אוקיי, אז השאלה היא כזו איזה כרטיס מסך עדיף מבין הבאים: ASUS Geforce 8800GT 512MB DDR3 PCI-E GIGABYTE Geforce 8800GT 512MB DDR3 ZALMAN COOLER PCI-E GIGABYTE Readon HD3870 512MB DDR4 PCI-E SAPPHIRE Radeon HD3870 X2 1GB DDR3 PCI-E SAPPHIRE Radeon HD3850 1GB DDR3 PCI-E השאלה העיקרית שלי היא לא מה כדאי, אלא מה עדיף? ואם מישהו יודע למה כרטיס אחד עדיף על האחרים אודה על הסבר נאות. ובנוסף מה דורש ה-DDR3? DDR4? זה דורש שזה יתמך בלוח אם? המטרה שאני מכוון אליה, שיהיה לי כרטיס מסך חזק שלא ישרף ממשחקים כבדים ושיחזיק כמה שיותר שנים (ברור שעוד שנתיים זה כבר …

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by בלוסטון,

    אני מעוניין לקנות את המחשב הזה.... דיסק קשיח: 80GB זכרון: 512MB/400 DDR לוח אם: SS939-2000/DDR1/SATA/AGP8 מעבד INTEL 2.8GH/755 CELEROM D מערכת הפעלה: XP אלה הדברים העיקריים.... עכשיו השאלה: אני מתכוון לשחק משחקים כגון GTA san andrass וכול אלה...עכשיו על המחשב הזה זה יעבוד כמו שצריך...???

    • 10 תגובות
    • 768 צפיות
  16. Started by yotam360,

    אני מחפש מסך נייד לרכב והתקציב הוא 1000 ש"ח.

    • 1 תגובה
    • 560 צפיות
  17. זה לא בגלל שהמחשב שלי לא עומד בעומס או משהו, הסאונד נשאר קטוע גם אם אני עושה רינדור וגם בקובץ הסופי :'( בפרימייר הכל עובד יפה אבל אני מעדיף לעבוד עם הEDIUS יותר נוח לי.

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  18. Started by uncommon,

    עלות מול תועלת: 2,000ש"ח < Quadro FX1400 1,160ש"ח < Quadro FX560 טבלה להשוואה: http://www.nvidia.com/page/qfx_el.html ]http://features.cgsociety.org/story_custom.php?story_id=3321&page=3] http://features.cgsociety.org/story_custom.php?story_id=3321&page=3 האם התוספת ל-FX1400 מוצדקת בהתאם לשיפור? תוכנות רלוונטיות: 3dsMax,Maya

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  19. אני עובד כרגע עם 2 מחשבים המחוברים בקופסת מיתוג, KVM (אותו עכבר אותה מקלדת ואותו מסך לשניהם). אני רוכש עכשיו LCD, שיש בו DVI, אך הבעיה שה KVM תומך רק ב חיבור VGA רגיל. יוצא מצב שאני לא יוכל להשתמש ולנצל את חיבורי ה DVI של המסך והמחשב. 1. האם יש פיתרון? האם קיים KVM עם DVI? 2. אם אני ישים מפצל, מ DVI ל VGA בכרטיס מסך (קיים כזה), ומשם למסך, האיכות תרד בעצם לא? (יקבל איכות של ה DVI?) תודה לעונים.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. תגידו מזה שיידרים ואיך זה מצטייר על המסך למי שיש תמונה שיעלה.. כי ראיתי שכרטיסי ATI לוקחים ב הלף לייף2 את NVIDIA בגלל שיידרים...רק בגלל זה הם לוקחים או שיש עוד משו?

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by ofer_mat,

    יותר נכון 13748 היה לי Gforce 3 Ti 500 וקיבלתי בו 9200 עכשיו עם הכרטיס 9800 פרו אני מקבל תוצאה מזעזעת כזאת!! יש לי את הדרייברים 3.5 אני צריך לעדכן עוד משהו? למה?!?!

    • 26 תגובות
    • 2.3k צפיות
  22. Started by pavel19,

    חברה כנסו שניה לאתר של קספ, מוכרים שם 1900gt ב1190 שקל , זה בגלל הורדת מחירים או שהם טעו במחיר? תודה

    • 66 תגובות
    • 4.6k צפיות
  23. אני באמת לא מבין. עשו המון מחקרים בנושא ובסופו של דבר הגיעו למסקנה שהעין ה"מזוינת" ביותר שיש לבני אדם לא יכולה לשים לב ליותר מ-34FPS. אפשר לדעת למה ישנם אנשים שעושים מערכים משולשי כרטיסי מסך כמו ה-GTX280 אם זה המצב? ולמה ריצה של משחק על 34FPS לא נחשבת להרצה החלקה ביותר?

    • 1 תגובה
    • 575 צפיות
  24. Started by imac,

    היא הצליחה (מאוד) אז למה היא נסגרה?

    • 27 תגובות
    • 3k צפיות
  25. Started by dan9,

    אולי חסר לי משהו??? מה צריך שהיה מותקן??

    • 4 תגובות
    • 581 צפיות

דיונים חדשים בפורומים