כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
היי, אני לא מבקש הדרכה מא' עד ת' מה צריך לעשות ואיך אלא שאלות לצורך הבנה. יש לי לוח אם תומך בSLI ויש לי רק כרטיס מסך אחד חבר אמר לי שכדי לשפר את ביצועי הצפייה וכדי שאראה משחקים כבדים יותר טוב כדי לי לקנות עוד כרטיס מסך ולהשתמש באופציה של ה-SLI. אך לא הבנתי כמה דברים כי לא יכל לספק לי תשובות טכניות (אלא רק על סמך דברים ששמע) לשאלותיי: 1- ברגע שאני מכניס את 2 הכרטיסים המחשב יודע לבד לעבוד עם שניהם ביחד? כמו עם זיכרונות שעובדים בדואל? או שאני אצטרך להגדיר דברים (שוב לא שואל כמובן מה ההגדרות אלא רק לצורך הבנה) 2-כמו כן רציתי לדעת האם הכרטיסים אמורים להיות מאותה חברה? אותו דגם? או אותו ציפסט של הלוח או של הכרטיס? אשמח לעזרה, תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 969 צפיות
-
-
אהלן. על המחשב שלי לוח האם הבא: Gigabyte GA-P55M-UD2 P55. פרטים: http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3287#ov בעקרון אני רוצה לקנות כרטיס ביניים מהדור האחרון שיהיה אפשר לשים על הלוח הזה. גם אם זה אומר לחכות לדור הבא. בקיצור, איזה דור כרטיסים, יהיה לדעתכם האחרון שיתמוך בו?
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
טוב אז אני רוצה לקנות לוח אם שמחובר לו כרטיס מסך... אז איך הכרטיס מסך הזה?? וזה לקצת משחקים אני רוצה שיעבדו לי רק חלק.. ASROCK TWINS HDTV s775 ATI RADEON 200 1066Mhz DDR2 SATA 1.5G ATI X300 PCIeX16
-
- 2 תגובות
- 560 צפיות
-
-
-
הנ"ל לא עובד בXP ודורש רכישה של דרייברים לאחר רכישת הדרייברים, כאשר לוכדים וידאו (VHS) נוצר הפרש בין הקול לתמונה הכרטיס יושב על IRQ לבד הבנתי שהתופעה הנ"ל נוצרת בגלל פריימים "בעייתים" שלא נלכדים ובמקביל פריימים של קול שממשיכים להילכד. השמועה אומרת שיש תוכנות לכידה שיודעות לטפל בתופעה למישהו יש רעיון?
-
- 0 תגובות
- 853 צפיות
-
-
מה אתם אומרים על ה-CATALYST החדשים של ATI ? הם באמת סוףסוף מה שכחינו לו כזה הרבה זמן מהחברה ? מישהו ניסה אותם ?
-
- 20 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
טוב אז ככה יש לי PSone הקטן לא הבלטה הגדול ואני רוצה לחבר אותו למחשב (יעני שיראו מה אני משחק דרך המסך כמו בטלוויזיה) ויש לי את הכרטיס Sapphire ATi X1900 GT R580, 574 MHz, 1188 MHz, 256 MB GDDR3 יש לי מאחורה בכרטיס 2 יציאות של DVI ועוד מקום שאפשר להכניס בו S-Video שנראה לי שרק משדר לטלויזיה ולא יכול לקלוט מבחוץ אבל יש לי בכרטיס Video In Video Out (VIVO) אז אני יכול לחבר את הPS לא? על המוצר: http://www.sapphiretech.com/us/products/products_overview.php?gpid=147&grp=3
-
- 4 תגובות
- 585 צפיות
-
-
לחבר שלי יש כרטיס מדגם R9500PRO BBA . עכשיו יש לו רסיבר, טלויזיה ומחשב. הוא רוצה לחבר את המחשב (כרטיס מסך) לרסיבר\טלויזיה (אין לי מושג איך עושים את זה) בכדי ליראות סרטים של המחשב בטלויזיה. עכשיו לכרטיס הזה יש יציאת VIDEO OUT או S-VIDEO אין לי מושג (ממש לא מבין בזה) החיבור עגול שחור כזה, אבל הבעיה היא שאין לו שום כבל שמתחבר ליציאה הזאת בכרטיס. השאלה שלי היא איזה חוטים צריך לקנות לכרטיס בכדי לחבר את כל העסק ולקבל את התוצאה המבוקשת ?? כשאני שואל איזה חוטים, הכוונה היא לשמות של החיבורים האלה שהוא ידע מה להגיד למוכר בחנות... מקווה שתעזרו לי
-
- 9 תגובות
- 695 צפיות
-
-
אני רוצה לחבר את המחשב לטלווזיה. הבעיה היא, שאני לא רואה מאחורי הטלווזיה חיבור DVI. יש DTV (שנראה כמו קאבל רגיל של מסך) ו RCA - אבל אני לא רוצה לחבר עם RCA כי אני רוצה לראות כל מיני סרטים ב HD. למישהו יש פתרון בשבילי?
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
שלום לכולם. אז ככה, חבר שלי קנה מחשב, במטרה לחבר אותו לטלויזיה (סרטים וכו'..). כמובן שגם יש מסך. אז ככה - מחשב - יש ! (כרטיס מסך: PoV GeForce 8500GT)\ מפצל כזה (הצבעוני: ירוק,כחול ואדום) - - יש! כבל S-Video כזה - - יש! ניסיתי לחבר (החיבור שצריך לחבר אליו הוא הירוק) , וזה לא מציג לי על הטלויזיה את התמונה של המסך. ניסיתי לשחק בהגדרות והצלחתי להציג, הבעייה היא שעל מסך הטלויזיה ראיתי בשחור לבן, ובמחשב ראיתי בצבעוני. ניסיתי לשחק שוב עם ההגדרות, ועכשיו גם בשחור לבן אני לא מצליח לראות. מה אני עושה אנשים? תודה מראש לעונים, אמיר.
-
- 10 תגובות
- 847 צפיות
-
-
מה קורה אנשים.. תקשיבו רגע.. המסך של המחשב שלי תלוי ליד המיטה.. וחשבתי לעצמי..(חח) אם יש חיבור בין חיבור של מסך מחשב.. (פינים כאלה) לחיבור RCA נקבה... בשביל לחבר את הפלייסטישן למסך ... אם הדגם של המסך משנה אז לי יש LG LCD L1730S תודה מראש...
-
- 5 תגובות
- 724 צפיות
-
-
יש לי AMD HD7950 ואני מתכוון לעבור לNVIDIA GTX960 בגלל תמיכה ב4K 4:4:4 שכרגע הAMD תומך ב4:4:2. אם אני אשאיר את כרטיס המסך הישן בסלוט תהיה לזה תרומה כלשהי?
-
- 3 תגובות
- 950 צפיות
-
-
שלום לכולם , שאלה די פשוטה, אני מאמין. מחשב ישן בעל כרטיס מסך Geforce 6200 (יציאות VGA + DVI) מעוניין להתחבר לטלוויזית Lcd "32 בעלת מגוון כניסות, בינהן VGA,HDMI . החיבור הוא לצורך צפייה בסרטים בעיקר. איזה כבל כדאי לרכוש לצורך החיבור המיועד? האם dvi to hdmi יהייה איכותי בצורה משמעותית מ Vga ל Vga? תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה פוגע באחריות?! מה השם של התוכנה אפשר הסבר קצר איך אני עושה?! הכי חשוב אפשר לעשות?
-
- 3 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום ויום ראשון שמח חבר שלי רוצה לקנות R9700 128MB DDR תוצרת הכרטיסים של ATI (לא השבב הכרטיס עצמו) והמפרט שלו הוא כזה: P4 1500MHz Williamate DDR-RAM 768MB (בנתיים 256 אבל אחרי ה R9700 אנחנו ניקנה עוד 512MB ראם) של DDR266 ה PC2100 לוח אם מוזר של VIA =\ משהו קקה סיני לא צריך ממש לפרט ספק כוח 350W כמה אתם אומרים הוא ינצל מה R9700? בבקשה בלי ניחושים אני שואל בפורום הזה כי אני חושב שאנשים פה יותר רציניים ויותר מבינים\מנוסים בחומרה אז למי שלא יודע אני מבקש מאוד לא להגיב כי זה עניין של הרבה כסף ואתם יודעים את זה. (1500) בתודה מראש מג'י :-* עריכה:הלוח אם תומך רק עד AGP 4X =\
-
- 8 תגובות
- 944 צפיות
-
-
המחשב בסרד הדרייברים מעודכדים אבל יש כמה משחקים שהוא בכלל לא נכנס להם!!! מה לעשות?
-
- 11 תגובות
- 931 צפיות
-
-
יש לי מצלמת וידאו (לא דיגיטלית!!) של חברת סוני וכרטיס מסך ג'יפורס 4 יש לי במצלמה חיבור של s-video כמו בכרטיס מסך ורציתי לדעת אם אני אוכל לראות את מה שמצולם במחשב או להיפך....????
-
- 3 תגובות
- 602 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך 7870 XT ולמסך שלי יש רק חיבור כחול [VGA]. קיבלתי מתאם עם הכרטיס מסך אבל אני לא רוצה שהשימוש במתאם יהרוס תכרטיס מסך. לחבר תמסך עם מתאם לכרטיס מסך? או לחבר לחיבור מסך בלוח האם? זה רק זמני אני קונה מסך עוד שבועיים.
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום יש לי את הכרטיס הזה ויש לא שתי שאלות 1 זה האם אני צריך את הדריורים של asus? ושנית איזה תוכנה טוב כדי לי להשתמש ואם למישהוא יש אותו כרטיס ולוכד וידאיו שגדי לי את הצעדים ללכידת וידיאו תודה
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
יש לי בעיה....אני לא ידוע לא ידוע אם לחכות לכרטיסי המסך שיתמכו ב DX10 או לקנות עכשיו כרטיס מסך...אני טס עוד שבועיים לניו יורק וכמו שהבנתי המחירים שם זולים ב 40%. ואני מתכנן לקנות שם כרטיס מסך חזק ביותר. עכשיו השאלה...האם כדאי לחכות עד שיצא DX10 ואז לקנות כרטיס או שלקנות כרטיס מסך עכשיו שאני יהיה בניו יורק? איזה כרטיס מסך כדאי לקנות? ואני מדבר על מחירים שהם עד 3500 ש"ח בארץ. והאם המחירים בניו יורק באמת זולים כל כך? ואפשר בבק/שה אתר להשוואות מחירים טוב...בארה"ב? תודה רבה לעוזרים!
-
- 7 תגובות
- 643 צפיות
-
-
עד שקניתי את ה 9800GTX החלטתי לבטל בשביל לחכות לכרטיסים עם הלבה החדשה. מה אתם אומרים ? עדיף לחכות ? קראתי באיזה אתר ש 9900GT יהיה יותר מהיר מה 9800GTX 9900GTX יהיה יותר מהיא מה 9800GX2 זה נכון ? או שעדיין אי אפשר לדעת וזה רק השערות ומה אתם אומרים עליה, היא תצרוך פחות חשמל, תתחמם פחות ?
-
- 1 תגובה
- 744 צפיות
-
-
בערך ב15 לחודש הבא אני קונה מחשב חדש ( :jump: ) ורציתי וכנראה אני קונה את הgeforce 7950gx2 או את הx1950xtx... תלוי בבאנצ'מארקים שלו... המחשב הזה אמור להחזיק אותי ל4 שנים הבאות (אולי שידרוג קטן פה ושם...) רציתי לדעת אם כדאי לחכות לגל הראשון של הכרטיסים של הDX10? האם הם יהיהו שווים משהו?
-
- 10 תגובות
- 721 צפיות
-
-
אני ממש לפני קניית כרטיס מסך ועוד כמה "תוספות" למחשב, והעיניין הוא שאנחנו בתקופה מאד מאד מטורפת של כרטיסים שיוצאים, הורדות מחירים - למשל הTI4600 שירד פתאום ל1200 שקל... כדאי להשקיע היום בTI4600 או לחכות עוד קצת ? תודה, kfir@jesta.co.il
-
- 28 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
אני רוצה לקנות GTX 570, כנראה ישאר עם Nvidia השאלה אם כדאי לחכות להשקה המובטחת של AMD ב9 לינואר, האם ירדו מחירים לכרטיס הזה? להערכתכם מתי זה יקרה, אם יקרה?
-
- 4 תגובות
- 703 צפיות
-


