עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by WarNet,

    אהלן, בעבר כשהייתי מקיש מקש ימני בעכבר על שולחן העבודה,אחד מן האפשרויות הייתה ה-Control Panel של Nvidia. עכשיו זה לא מופיע... כשהייתי מחבר את המחשב ל-LCD אז הייתי צריך לסדר את הגודל של שולחן העבודה שלי כך שאני ייראה את כולו ולא את חלקו. ואת זה הייתי עושה ב-ה-Control Panel של Nvidia. עכשיו כשהוא אינו,אין לי אפשרות לסדר את זה. את הדבר הכי דומה לזה,מצאתי ב-הגדרות תצוגה שלי-->הגדרות מתקדמות-->GeForce 8800 GTS 512 ואז ב-Additional Properties יש את רוב האפשרויות שהיו קיימות ב-Control Panel שהיה לי אך מה שחסר,זה הסידור של הגודל של שולחן העבודה. יש לי את הדרייבר המעודכן ביותר(195.62) איך אני מסדר את זה? תודה לעוזרים.

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by XTFriends,

    יש הבדלים גדולים בינו לבין AGP? כי אני רוצה לקנות לוח והשאלה אם שווה לי עם ה-PCI-E או AGP.. אני רוצה ליקנות את ה-X800XT PE בגירסת PCI-E.. השאלה מה משתלם לי, ומה יהיה טוב לעתיד? תודה.

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  3. Started by RoniStyle,

    ציטוט:"מפרט טכני: Core Clock: 750MHZ Memory Clock: 800MHZ (GDDR5 @ 3200MHZ effective) Memory Bus Width: 128-bit Memory Amount: 512MB Shader Units: 640 חיבור כח דרוש מהספק: חיבור אחד של 6PIN PCI-E יכולת אוברקלוקינג: (7\10) מחיר: 550-630 שקלים הערת העורך: כרטיס מסך המציג ביצועים פשוט מעולים ביחס למחירו הנמוך, עומד בקו אחד עם כרטיסים שנחשבים ליותר חזקים כמו 9800GTX וHD4830 " השאלה שלי איפה מוצאים את הכרטיס הזה במחיר 550-630? איפה אני יכול למצור את הכרטיס הזה במחיר 550 שקל? אני פשוט מתלבט בין זה ל 4830 של sapphire ב540 שקל

    • 3 תגובות
    • 751 צפיות
  4. Started by ATL321,

    יש לי שאלה: איזה חברה כדאי לקחת עם ה-8800 של ה320 מגה? ASUS,eVGa GIGABYTE וגם איזה גרסה של ה8800 עם 320 מגה הכי חזקה וטובה?

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  5. Started by NTT,

    שלום,איך אפשר לדעת לכמה זיכרון יכול לגשת כרטיס מסך עם כמות BIT WIDTH מסויימת? ומה הBIT WIDTH מייצג?

    • 3 תגובות
    • 794 צפיות
  6. Started by gal2,

    האם יש תיקון לבעייה או איזה פתרון מסוים לבעייה בכרטיס ? יש משהו לעשות ? אני שואל כי אני שם לב לבעייה מסוימת במשחקים מסוימים ..אני יודע שאני לא יכול להריץ על ההגדרות הכי גבוהות אבל בכל זאת אני שם לב למשהו מוזר ... כמו גלים כאלה בזמן המשחק ,אין לי מושג איך לקרוא לזה . בכל מקרה זה המפרט שלי : i 5 4460 cpu @3.20GHZ G.Skill 2x4GB DDR3 1600Mhz Ares Dual Channel CL9-9-9 לוח אם Gigabyte G1.Sniper Z97 LGA1150, Intel Z97, DDR3 1600, 2xPCI-E, HDMI, DP gigabyte gtx 970

  7. Started by kobibo,

    אם יש לי את הדרייבר של אומגה 4.7 האם עלי להסיר אותו להתקין את ה- 4.7 של ati ואז להתקין את ה -4.9 בטא או שניתן להתקין אותו ישירות ללא צורך להתקין לפני כן את ה- 4.7 של ati ?

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  8. Started by NETANELKOREN,

    איך הקירור שלו. האם הוא טוב ושקט נתנאל קורן

    • 34 תגובות
    • 3.4k צפיות
  9. Started by NETANELKOREN,

    לגבי הכרטיס GEFORCE 8800 GTS 640 MB לא משנה איזה חברה. כמה שאלות. 1.איך הכרטיס הזה במשחקים כבדים מאוד,האם המשחקים הכבדים מאוד עובדים חלק הוא איטי. 2.איך הכרטיס בסרטים. 3.מה הטמפרטורה של הכרטיס במאמץ ובמנוחה. 4.לכמה שנים הכרטיס הזה יכול להחזיק. 5.האם בעוד 3-4 שנים הכרטיס מסך הזה יהיה טוב והאם הוא יוכל לעלות משחקים כבדים. 6.האם הכרטיס מסך הזה יכול לעלות משחקים שתומכים לא רק בDX10 אלה גם במשחקים(כבדים מאוד) שתומכים DX9 7.איזה כרטיס מסך יותר טוב 512MB 1950XTX הוא 8800 GTS במשחקים כבדים מאוד שתומכים בDX9 8.איזה כרטיס יותר טוב 512MB 1950XTX או 8800 GTS מכול הבחינות. 9.איך הכרטיס מסך יעבוד במסך 19" 10.איזה כרטיס יותר טוב 8800 או הכרטיס הטוב ביותר של ATI שתומך בDX10 משהו עם 2900…

    • 7 תגובות
    • 754 צפיות
  10. Started by Hellcat,

    היי חברה מה שלומכם? רציתי לדעת מה אתם אומרים על הכרטיס מסך הזה: http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16814143043 BFG Tech Geforce 7800GTX 256MB וגם לגבי המכיר שלו.... ואם אתם יכולים לקשר אותי לביקורות עליו... או אתרים לקניה במכירים יותר טובים (בארץ או בחו"ל) רב תודות!

    • 3 תגובות
    • 582 צפיות
  11. שלום . אני רציתי לדעת על איזה כרטיס מדברים בדיוק שהוא aero זה לא שמו .. פרטים עליו ואם הוא בא ביחד עם המחשב?

    • 2 תגובות
    • 638 צפיות
  12. Started by SoftMaker,

    בסוף למזלי לא היה את הכרטיס של powercolor כפי שאתם אומרים עכשיו אני מתכונן לקנות את של leadtek האם הוא כרטיס טוב? 128 ti42000 הוא עדיין עשיתי טעות? הסיגנון גרפיקה שלו יפה במשחקים? האם ישנה חנות שמוכרת את זה באותו מחיר כמו pchardware בסביבה של חולון? אנא עיזרו לי! האם יש בו וידאו אין?

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. על מה מדובר בכלל? לכרטיס יש 2 חיבורי DVI וחיבור S-VIDEO, שבכלל לא תומך בHD... על איזה HDTV-OUT מדובר בכלל?

    • 6 תגובות
    • 954 צפיות
  14. למה הרידון 7970 נראה רק חתיכה אחת שחורה ודקה ואילו ה7950 נראה כמו טנק ובא עם שני מאוורים למטה וכו ? מה העניין ?

    • 2 תגובות
    • 601 צפיות
  15. Started by Jules Winnfield,

    אתם יודעים אם גם המחירים של הכרטיסי מסך יורדים?....ואם כן אז מתי? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  16. האם גם בכרטיסים החדשים שמגיעים עם יציאת HDMI יש צורך לחבר את כרטיס המסך ללוח האם? או שהכרטיס מסך מגיע עם כרטיס קול מובנה בתוכו או משו כזה? הכוונה האם יש צורך לחבר את כרטיס המסך ללוח האם כמו בשאר הכרטיסים?

    • 3 תגובות
    • 626 צפיות
  17. Started by TheDiesel,

    אני מעוניין לשדרג לכרטיס מסך Zotac GeForce RTX 3060 Ti Gaming Twin Edge OC LHR 8GB GDDR6. יש ל את הכרטיס GeForce RTX 2060 מה אומרים?

    • 1 תגובה
    • 960 צפיות
  18. Started by TheDiesel,

    אני רוצה לשדרג ל-RTX 3070 TI ולהצמיד לו מסך 165Hz QHD. האם הביצועים במשחקים יהיו טובים?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by NTT,

    שלום, אני מתכנן מחשב חדש עם מעבד Q9450,לוח אם Gigabyte GA-P35-DS3L ואני גם עומד לקנות מסך DELL 2007WFP עם רזולוציה של 1680X1050 (אני תמיד משתמש ברזולוציה הטבעית של מסך LCD) אז המליצו לי על הכרטיס 8800GT, והרבה חברות מייצרות אותו - איזה חברה הכי כדאית? בינתיים לקחתי את ג'יגהבייט כי היא הכי זולה וגם הוא מגיע אצלה עם קירור של ZALMAN ובבדיקות טמפרטורה שאחד מהאתרים עשה לו, אז בחלק הכי חם שלו הוא הגיע לטמפרטורה של 48 מעלות. איזה חברה כדאי לי לקחת?וכדאי לי לקנות קירור נוסף לכרטיס? ואני חייב לציין: אני לא מתכנן OC! תודה רבה.

    • 42 תגובות
    • 3.6k צפיות
  20. Started by TheDiesel,

    יש לי לוח אם B560M ומעבד INTEL CORE I5 10400F עכשיו אני רוצה לשדך למחשב אחד מהכרטיסים האלה: AMD Radeon RX 7800 XT Radeon RX 7700 Radeon RX 7600 איזה כרטיס מתאים?

  21. Started by TheDiesel,

    אני יש לי RTX2060 ואני רוצה לשדרג ל-RTX3070 יש לי את הספק הבא האם הוא מתאים

  22. Started by TheDiesel,

    יש לי את המפרט הבא: b560 aorus intel corei5 10400f nvidia GeForce rtx 2060. האם על הלוח הזה אפשר להרכיב RTX 3070?

  23. Started by אבי10,

    היי לגבי כרטיס מסך. אני יודע שבעבר לא היה אפשר לשדרג כרטיס מסך בלפטופ. האם היום אפשר להחליף את כרטיס המסך או לחבר כרטיס מסך ייעודי חיצוני למחשב הנייד?

    • 4 תגובות
    • 983 צפיות
  24. אופציות: 1. 8400 GS NEW 2. gt210 3.hd5450 4. hd4350 איזה הכי כדאי מבניהם והאם יש אופציות אחרות מבלי לעלות את התקציב? תודה מראש רביב

    • 7 תגובות
    • 808 צפיות
  25. Started by tk4,

    יש לי 9800 פרו... אני יודע שהוא לא תומך PS 3 ויצאו משחקים שדורשים את זה... רציתי לשאול אם יש תוכנה שעושה הדמיה ואז זה כאילו יש לי PS3 כי אני זוכר שיש איזה תוכנה שמאפשרת להעלות משחקים... הא ואם אני כבר מדבר על כרטיס מסך עוד שאלה: הכרטיס התחיל לעשות רעשים מעצבנים... יכול להיות איזה בורג השתחרר או משהו? כי הרעשים מאוד מעצבנים... הוצאתי אותו פעם אחת אבל לא הברגתי יותר ת'ברגים... יש מצב שזה יעזור או שלא כדאי לגעת? תודה

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות

דיונים חדשים בפורומים