כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
הי, יש לי מצב די מיוחד. יש לי geforce4 fx5200 של SPARKLE ואני לא הכי מרוצה בעולם. המוכר שלי בחנות מוכן להחליף לי אותו ב RADEON 9200 של GEXCUBE (לפחות נראה לי שזאת החברה) ללכת על זה? אני יודע שמה שכולם רוצים לכתוב זה משהו בסגנון "תקנה GEFORCE4 TI4200 אבל אין לי את האופציה הזאת...
-
- 22 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם קיבלתי סוף סוף את המפלצת שלי radon 9800 pro והתקנתי את הדריור שקיבלתי מתוך הדיסק ועובד לי טוב אבל אני רוצה את הדריור החדש וזה לא מתקין לי הוא רושם לי this display driver is not compatible with the display adapter(s) installd in your system עריכה טעות שלי בסוג הדריור
-
- 8 תגובות
- 812 צפיות
-
-
ברשותי מחשב חדש בן שבועיים עם הנתונים הבאים: AMD 3200 64BIT 939 ASUS A8N-SLI DELUXE 2X512 DDR GEIL GIGABYTE 6600 GT 128 DDR3 כאשר אני מבצע אוברקלוק 10% המערכת לא מצליחה לעבור 3DMARK03 במבחן הCPU אני מקבל שגיאה ללא האוברקלוק אני מקבל 7900 מה עושים???
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
מפתחת השבבים מקליפורניה ממשיכה לקצור את פירות השליטה בשוק העיבוד הגראפי וההתרחבות לתחומים חדשניים ומציגה צמיחה כלכלית בכל הקטגוריות אם למישהו עוד היה ספק – לשלוט בשוק כרטיסי המסך, ובפרט בחלקו העליון והיקר ביותר, באופן מובהק זה עסק משתלם בהחלט. NVIDIA, מפתחת השבבים שעושה זאת בפועל בשנים האחרונות, הציגה את הדיווח הכספי שלה עבור הרבעון הראשון של שנת 2016 (שהוא הרבעון הכספי הראשון של שנת 2017 עבורה), ובו הרבה סיבות טובות לשמוח – הכנסות של 1.305 מיליארד דולר שגבוהות ב-13 אחוז מאלו של הרבעון המקביל בשנה שעברה, ורווח נקי נאה של 263 מיליון דולר שמהווה זינוק של כ-41 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%9C%D7%90-%D7%A2%D7%95%…
-
- 0 תגובות
- 950 צפיות
-
-
הזמנתי כרטיס מסך inno3d geforce 6800 AGP מהחנות pcnow אחרי שבועיים שהכרטיס לא הגיע אלי ,קיבלתי שיחה מהחנות ואמרו לי שנגמר להם המלאי והם לא מצליחים לחדש אותו אז אם אני רוצה לבטל או לשדרג ב50 שקל לinno3d geforce 7600gs AGP הסכמתי לשדרג ושבוע אחרי זה קיבלתי את הכרטיס... היום שהפעלתי את המחשב קרץ לי לעין בפרטים של הכרטיס שמופיעים לפני הPOST שכתוב לי שם engineering edition - not for production use עכשיו זה טוב זה רע?מה אני צריך לעשות עם זה??
-
- 11 תגובות
- 970 צפיות
-
-
הסיבה לעיכוב הינה החוסר בשבבים בליטוגרפיה מתקדמת של 20 ו-16 ננומטרים, המסופקים למטרות אחרות ו\"דחופות\" יותר כמו לייצור שבבי סמארטפונים עבור חברות כמו אפל וקוואלקום לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9c%d7%90-%d7%a7%d7%9c%d7%94-%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%a0%d7%95-%d7%94%d7%9c%d7%99%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%92%d7%a8%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%94%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%91%d7%90-%d7%a9/
-
- 14 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אבא שלי רוצה לקנות טלויזיה לחדר שלו. הוא רוצה טלויזיה בגודל 25', רציתי לדעת כמה דברים חבר שלו הציע לו לקנות טלויזיה 25' LCD של LG במחיר בערך של 7000 שח וטלויזיה רגילה (עם הקופסא מאחורה אני פשוט לא מצליח להזכר איך קוראים לסוג הזה) אבל איכותית ב2500 שח. הוא מתעניין ב LCD רק במפני שזה דקורטיבי. אז אמרתי לו "אבא לא חבל להשקיע עוד 4500 שח רק בשביל יופי?" אז הוא אמר תשמע.... בלה בלה בלה אז השאלה שלי האם במסכי LCD רואים טוב יותר מאשר בטלויזיה רגילה? (איכותית כמובן) ומה עדיף בסופו של דבר? תודה.
-
- 6 תגובות
- 688 צפיות
-
-
-
6600GT רשמתי למטה ת'בעיה (לא רציתי לפתוח נושא חדש)
-
- 5 תגובות
- 629 צפיות
-
-
יש לי "GEFORCE 4" מסוג MX עם TV OUT . בנוסף חיברתי כבל שחלק אחד שלו זה S-VIDEO וחלק אחר זה 2 החיברים הרגילים(הצהוב והשחור)שמתחברים לוידאו. אמורים כעת לראות את מה שעל המחשב במסך טלויזיה אך לא רואים זאת! למה? מה אני צריך להגדיר? בתודה מראש...
-
- 3 תגובות
- 722 צפיות
-
-
לא רואה את הסמלים של המחשב שלי וכול אלה שבצד ניסיתי בפעם הראשונה לראות סרט בטלוויזיה רז הכנסתי את הכבל והעברתי את המצב לכפול עכשיו זה לא עבד והראה הודעת שגיאה וכשהפעלתי מחדש את המחשב כל הסמלים בצד נעלמו ואני לא יכול להחזיר את זה ממצב כפול למצב רגיל מה עושים ??? יש לי כרטיס מסך של nvidia geforce 2 וwindows 98
-
- 0 תגובות
- 757 צפיות
-
-
שלום, קניתי לחברה שלי את הCHAINTECH MX440 128DDR והתקנתי אותו במקום הוודו 3000 שהיה רותח ומקפיא את המחשב, הכל טוב ויש TV-OUT, אבל בתוך החלון של הMICRODVD במקום הסרט יש שחור!! במחשב רואים את הסרט ובTV לא. בתוכנת הMedia player אין בעיה ורואים את הסרט בטלוויזה, אבל כמובן ללא כתוביות...(אני מכיר את הפלאג לכתוביות, אבל הוא מסורבל ולא מתאים לנגינה מדיסק) מישהו נתקל במשהו כזה? הצעות? פתרונים ופתרונות? אני ???
-
- 0 תגובות
- 673 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש עם כרטיס 8800 של ASUS. היה לי מסך 19 של PRIMEVIEW. עם המחשב הישן שמתי על 75MHZ. התקנתי את הדריבר האחרון מהאתר של NVIDIA. כשאני מנסה לסדר את הREFRESH RATE הוא מראה לי רק 60MHZ. (ה V של כל הREFRESH המתאימים לא מסומן) ניסיתי כל מני דברים אבל רק אחרי שחיברתי מסך אחר, ואז שוב את המסך שלי, הוא נתן לי לבחור 75MHZ. למשהו יש מושג איך פותרים את הבעיה מבלי לחבר צג אחר?
-
- 6 תגובות
- 555 צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס מסך רידאון 9800pro של ספיר עכשיו העברתי כבל sves בשביל ליראות עכשיו פעם אני רואה פעם לא מה יכול ליהות הבעיה?? אולי רוזולציה ? או איזה הגדרות שאני אמור לסמן?? בבקשה עזרה
-
- 4 תגובות
- 554 צפיות
-
-
מקבל הודעה של VIDEO MODE NOT SUPORTED עד לעליית הווינדוס ,בווינדוס אין בעיה המסך עובד מדובר במסך של SAMSUNG 171S דק LCD
-
- 5 תגובות
- 901 צפיות
-
-
בעקרון הגרפיקה אותו הדבר רק המשחק מהיר יותר ובהגדרות הכי גבוהות שאפשר.. אבל לא יכול להגיד שיש הבדל גדול בין הכרטיסים,למה זה ככה? (אני עם מסך 19 CRT שטוח,1600 X 1200)
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
היי יש לי כרטיס מסך HD4850 ומערכת הפעלה ווינדוס 7. חיברתי את הכרטיס מסך לטלויזיה עם כבל VGA. הגדרתי ב CATALYST שהטלויזיה תעבוד וזה עובד. אבל הבעיה היא שרואים מטושטש ולא טוב... חשוב לציין שלפני שהיה לי 4850 וווינדוס 7, היה לי כרטיס מסך 5200FX עם ווינדוס XP עם חיבור VGA וראו מעולה .. ראו חד וטוב. מאז שעברתי ל 4850 עם WIN7 רואים מטושטש ולא איכותי כמו שראיתי פעם.... מה אני צריך לעשות? צריך קודק מסויים? דרייבר? הכרטיס מסך הזה אמור לתת תמונה יותר טובה מ 5200FX .. אני לא מבין את זה. אשמח לעזרה תודה!
-
- 0 תגובות
- 689 צפיות
-
-
היי חבר'ה, החלפתי את הכרטיס מסך במחשב מ geForce 64 ל MSI geForce 128. עכשיו, כשאני מריץ עכשיו סרטים רואים אותם נורא בהיר ועם ריבועים.. אני צריך לקנפג משו בדרייבר?? כי לא הצלחתי למצוא משו באפשרויות.. תודה על העזרה, אורן
-
- 9 תגובות
- 767 צפיות
-
-
מאז שיש לי תמחשב(4 חודשים) אין לי טמפרטורה בכרטיס מסך!(מעצבן חבלז!!!) XFX GEFORCE 6600 128BIT 128MB DDR האם יש מישהו שיכול להגיד לי בודאות שאין לי חיישן טמפרטורה? ואם יש לי איך אני מתפעל אותו?
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני חיברתי את המסך גם דרך כניסה הרגילה וגם דרך DVI. דרך כניסה רגילה אני רואה בלי בעיה אבל דרך DVI אין שום דבר... האם מישהו יודע למה? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. הגדרתי ב MSI AFTERBURNER שיציג לי ערכים של FPS וגם 1%+0.1% LOW את הFPS הרגיל הוא מראה לי אבל את ה 1% +0.1% הוא לא מראה לי במשחק... אני מפספס משהו? מצרף תמונה של ההגדרות. תודה מראש לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 804 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך 6600LE וחיברתי אותו לטלויזיה דרך TV OUT ואני לא רואה צבעים בטלויזיה רק שחור לבן. ניסיתי הכל שיחקתי בהגדרות שיניתי drivers כלום לא עוזר. תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
חיברתי את הרדאון 9700 פרו שלי לטלויזיה ואני לא יכול לראות קבצי וידאו . אני מפעיל את הסרט אך רואים רק מסך שחור בטלויזיה במקם שאמור ליהיות סרט / קטע וידאו . העניין הוא שחיברתי גם radeon 7500 mobile לטלויזיה וגם שם לא רואים סרטי וידאו . זוהי טלויזיה שעם ה-MX400 שלי הכל היה בסדר כשחיברתי אותו לטלויזיה . ניסיתי על עוד טלויזיה וגם שם אותה בעיה . מה עושים ? תודה JOOK
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי כרטיס G-force 2 וכאשר אני מנסה לראות סרט בטלויזיה אז אני רואה רק את המסגרת של החלון של המדיה פלייר אבל במקום בו הסרט מוקרן אני רואה רק שחור. יש למישהו מושג מה הבעיה???
-
- 5 תגובות
- 787 צפיות
-
-
היי, קניתי GEFORCE II MX400 NVIDIA 64 MB + TV OUT לצפיה של סרטים בטלויזיה. הכל בסדר, רק שהתמונה פרוסה רק על כ 80 אחוז של המסך ! המסך (21 אינץ) מותקן כמסך סטנדרטי. אני לא מוצא כל התיחסות לעניין שכזה בקינפוג של הכרטיס. מישהו יודע? תודה, שלומי
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-


