כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם הרבה פעמים שמעתי שהכרטיס 7950GX2 לא מאפשר הפעלת HDR+AA..... מישהו יכול להסביר לי מה זה אומר, הבנתי שזה איזה באג, אבל מה הוא עושה - הוא לא נותן לי להפעיל משחקים מסויימים או מה???? אני משתגע , שמישהו יסביר לי בבקשה.. ד"א מה אתם אומרים על הכרטיס הזה בשביל משחקים הוא יותר טוב מ- 1900XT...?
-
- 30 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
איזה מהם עדיף? אני יכול להשיג את שניהם באותו מחיר (1850+-). או שאולי עדיף משהו אחר בתקציב הזה? בתודה, Who_Cares
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הכרטיס הנוכחי שלי הוא 9550pro 256mb ואני מרגיש שהגיע הזמן להחליפו. בתקציב עד 1000 ש"ח חשבתי על x850xt 256mb האם הכרטיס הזה עדיין רלוונטי למשחקי מחשב הנוכחיים ותוכנות גרפיות כמו טרי די מרק. האם יש תחלופה אחרת באותו התקציב? המפרט המדוייק של הכרטיס נמצא באתר היצרן http://www.xpertvision.com/en/products/ati_agp_X850XT.html והחנות ממנה רציתי לקנות-גולדטופ (900 ש"ח) http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=15896
-
- 7 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום חברים, שאלה קטנה, ברשותי R7 360 עם מחשב Q6600 ישן נושן, 4K על המעבד זה בלתי אפשרי וחשבתי שכרטיס מסך חדש כן יתמוך אבל לפי התוכנה DXVA אין לכרטיס שלי תמיכה בניגון 4K אלא רק עד 1080P!. התבאסתי מאוד, אבל במיקרה בדקתי קובץ 4K של סוני (סירטון על הBRAVIA) דרך MPC והופעתי ליראות שהוא מנוגן H/W הכל על הכרטיס מסך בלי לאמץ את המעבד, בתוכנות אחרות זה לא עובד, אז אולי יש דרך לשחק עם הדרייברים כדאי לאפשר תמיכה ב4K כמו בTONGA למשל?
-
- 2 תגובות
- 974 צפיות
-
-
או יכול לרשום לי בקצרה מה כל חברה שמה בבאנדל שלה? תודה!
-
- 2 תגובות
- 779 צפיות
-
-
בזמנו דיברו על כך שצפויים כרטיסי 8500GT ו8600GT לAGP. האם ידוע אם זה נכון, אם כן, אז מתי ושל אילו חברות? זה נראה אחלה שדרוג מה 5600 המזדקן שלי.
-
- 11 תגובות
- 775 צפיות
-
-
בעיקבות הרבה ויכוחים שאני טוען שהכרטיסים +- דומים בכח וביגלל זה המישחקים יהיו דומים בין 2 הקונסולות ויש כאלה שטוענים שהכרטיס בPS3 יהיה משמעותי יותר חזק אני צריך שהמבינים באמת יחליטו עד כמה שאפשר מה ההבדלים בין 2 הקונסולות ותיזכרו מדברים פה רק על הכח הגרפי ולא על אף דברים אחרים 360 http://en.wikipedia.org/wiki/XBOX360#Graphics_processing_unit PS3 http://en.wikipedia.org/wiki/PS3#Graphics_processing_unit_.28GPU.29
-
- 7 תגובות
- 789 צפיות
-
-
אהלן , זהו הפוסט השני שלי כאן. אני מעוניין לשדרג את הכרטיס המסך שלי שכרגע הוא : NVIDIA GeForce 9500 GT 1024 MB מפרט המחשב הוא Intel Core 2 Quad Q8200, 2333 MHz Motherboard Gigabyte GA-G41M-ES2L Kingston 2 GB DDR2-800 @ 400 MHz שניים מהזכרונות מלמעלה. ז"א 4 Gigabyte . הנה הבקשה המלאה : 1. מה התקציב המקסימאלי? כ-500 שקל. א) האם לנצל את כל התקציב או לנסות ולחסוך? לנצל. ב) במידת הצורך- עד כמה ניתן לחרוג מהתקציב? 100 שקל 2. מה שימושי המחשב : משחקים, תכני HD -אילו משחקים לדוגמא ישוחקו על המחשב. משחקים חדשים , הכבדים אני מקווה , לדוגמא : Skyrim , Diablo 3, Battlefield 3 -מהי הרזולוציה הטב…
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי כרגע את הכרטיס הזה במחשב הישן . אני רוצה לקנות מחשב חדש באיזור ה2000 שקל מה שאומר שבשביל הכרטיס במידה ואני אקנה חדש יהיה לי 300-350 שקל . השאלה אם שווה להשאיר את הכרטיס ולשדרג חלק אחר או להישאר עם הנוכחי . בעיקר למשחקי פיפא ואינטרנט
-
- 14 תגובות
- 992 צפיות
-
-
המפרט (יהיה) E6420, 2GB זיכרון. אם זה משנה משו. השימושים יהיו בעיקר משחקים (אבל לא כבדים מדי), וסרטים (לא HD). לכאורה זה נראה שאני יכול לקחת כרטיס זול מאוד, אבל אני רוצה משהו שיחזיק לי את המשחקים הלא כבדים גם ל3-4 שנים... חשבתי על הPALIT 7600GT Sonic, אבל הדבר היחיד שמבאס זה שאין לו DX10, שיהיה משמעותי ושימושי עוד מעט. אני אשמח לקבל המלצות פה מצוות המומחים :] נ.ב. לא מתוכנן OC בכלל
-
- 6 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום תמיד לא הבנתי כל כך במפרטים של כרטיסי מסך ורציתי לשאול איך אני יודע איזה כרטיס מסך "מספיק חזק" לפיפא 13 וNBA 13 לדוגמא לשחק עם הכל על HIGH ובFULL HD ושירוץ חלק. במילים אחרות איך אני יודע איזה כרטיס הכי זול יעשה את העבודה במקום לקנות את ההכי יקר . מנסיון עבר תמיד הייתי קונה כרטיס טוב אבל לא הכי חזק והייתי צריך לשחק הרבה עם ההגדרות עד שהגעתי למצב שהמשחק זז חלק ובפריים רייט גבוה. אני כמובן מדבר על מצב שמבחינת המעבד אין בעיה (נגיד i5). תודה רבה לעוזרים.
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום אני משחק קאונטר סטרייק 1.6 למי שמכיר ואני משחק כבר הרבה זמן. יש לי כרטיס מסך geforce 4 mx 440 64 mb -אני לא אוהב אותו !!!!! בקיצור רציתי הצעות לכרטיס מסך חדש בתקציב עד 400 ש"ח - אני יודע שהתקציב לא מספיק לכרטיס מסך איכותי אבל אני מאמין שזה מספיק בשביל המשחק וזה יעזור לי מאוד... שמעתי שהכרטיסים מסוג של geforce fx 5200 הם בנויים במיוחד למשחקים כמו לקאונטר לתזוזת כוונת טובה [recoil ] ... בקיצור מחכה להצעות ואם אפשר אז גם הסבר קטן למה , תודההההההההההההההההההההההההה :F
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מדי יום מופיעים על גבי הפורום דיונים על מסכים. חלק מהדיונים זהים לאותם אלו שנפתחו רק יום לפני כן, לחלק מהם ניתנה תשובה מפורטת פעם אך זה לא ימנע ממשתתף שרק נרשם לפתוח דיון במקום לחפש. באופן דומה גם הרבה מהדיונים כוללים המלצות באוויר של אנשים שממליצים על המסך שיש להם (וכמובן הוא הכי הכי טוב), על מסך שעברו במהירות מולו בקניון או סתם על מסך שהוא סתם בעל מחיר מפוצץ ונתונים לא מרשימים יותר מדי. לכן נפתח דיון זה כסטיקי, לא כדי למנוע לחלוטין דיונים למסכים אלא כדי לגבש עמדה אחידה ומפורטת לגבי המסכים הכי משתלמים וטובים בסוגים השונים (LCD, CRT) ובגדלים השונים (17", 19"...) שבה נוכל לדבוק ולקשר לדיון הנ"ל כמקור מידע למי שיהיה מעוניין לתרום לדיון הנ"ל יש לי רק בקשה אחת - בססו דברי…
-
- 52 תגובות
- 9.1k צפיות
-
-
ברשותי מחשב בן 8 עם המפרט הבא: לוח אם == Gigabyte GA-P35-DS3L כרטיס מסך == Sparkle Geforce 9600GT 512MB Passive Cooling Retail ספק מתח == Corsair 450VX 33A @ 12V CPU == Intel Core 2 Quad Q9450 2.66Ghz 12MB Penryn BOX זיכרון == 8GB אני רוצה להחליף כרטיס מסך למשהו יותר חדש ויותר חזק (בעיקר בגלל שהכרטיס הישן מתחיל לזייף). האם כדאי במחשב כזה ישן? ז"א האם החלפת כרטיס מסך בלבד תספיק להרצת משחקי תלת מימד חדשים (כדוגמת DOOM) בדרישות מינימום ? אם כן , אשמח להמלצה על כרטיס בסביבות 600 ש"ח עם דרישות חשמל צנועות שיתאים למשחקי תלת מימד חדשים.
-
- 16 תגובות
- 3k צפיות
-
-
היי שמתי לב שמצויי על חלק מכרטיסיי דבר הנקרא "VIVO"..... אז קודם כל מה זה בכלל ראשי התיבות VIVO? ומה הVIVO עוזר לכרטיס מסך? תודה מראש install
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, הכנתי מפרט למחשב חדש והדבר האחרון שנשאר לי להוסיף זה כרטיס מסך מתאים. חיפשתי אחר המלצות והשוואות לכרטיסים מהסדרות FirePro ו Quadro אבל, שלא כמו geforce ו raedon, לא מצאתי השוואה או ביקורת אובייקטיבית. הרגשתי שהביקורות הגיעו מאנשי המכירות של אותן חברות. נכון לעכשיו אני מתלבט בין FirePro w5100 ל w4300 (עדיין לא מצאתי Quadro מקביל בביצועים באותו טווח מחירים) רציתי לדעת האם זה נכון להשקיע בכרטיסי מסך אלו ואם כן אז אשמח לחוות דעת בנושא או שאקבל תוצאה זהה בעריכת תמונות ווידיאו ב Raedon או Geforce? חשוב לציין שזה מחשב לעבודה בלבד ולא למשחקים. תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
-
ההורים שלי החליטו לשדרג למחשב של אחותי את הכרטיס מסך (אפיק AGP ). השאלה איזה כרטיס מסך יותר טוב?, GeForce 6800XT 256MB DDR3 256-bit או GFORCE 6800GT 256MB DDR3 256BIT?
-
- 5 תגובות
- 616 צפיות
-
-
דברתי עם משהו שאמור להבין בנושא והוא אמר שאולי בעתיד תצא תוכנת סימולציה כלשהי שתאפשר לכרטיסים ישנים יותר(DX9) לתמוך ב-DX10 במידה והם חזקים דיים?
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שמעתי שיש בעיה לכרטיס הזה להריץ קריסיס בגרפיקה גבוהה עם DX10 זה נכון.?
-
- 2 תגובות
- 809 צפיות
-
-
מפרט המחשב: כ.מסך gigabyte geforce gtx650 2gb 1600MHZ 2X4gb ram 3.2ghz intel-i5 4570 ספק כוח W550 gx-ii coolermaster לוח אם gigabyte 1150ga-h87-d3h מסך 22 אינץ 1080X1920
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הי האם ניתן לחבר 2 מסכים לG210 בו זמנית ופשוט להרחיב את התצוגה ל 2 מסכים?
-
- 6 תגובות
- 910 צפיות
-
-
לפי מה שהבנתי הרזולוציה המקסימלית ברוב הכרטיסים האלו היא 720x576. ז"א שאם אני רואה על מסך שמכוון על נניח 1024X768 אז אי אפשר לראות על מסך מלא? ואם כן אז זה בעצם "נמתח" שמוריד מהאיכות? האם קיים כרטיס שמאפשר לראות ברזולוציה של 1024X768? תודה רבה לכל העוזרים.....
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
שלום לכולם אני בשלבי רכישה של המחשב שלי ושוב, מה שמפריע לי זה הכרטיס מסך . מצד אחד, אני יכול לקנות כרטיס 8800GTS 640MB שעבר אוברקלוק (OC2): http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=7254 עם תדרים גבוהים במיוחד של: Stream Processors: 96 זיכרון: 640Mb, רוחב פס: 320Bit, מהירות מעבד: 580Mhz, ליבת העיבוד: 1350Mhz, מהירות זיכרון: 1700Mhz. את כל זה אני יכול לרכוש ב2330 ש"ח, מBFG, נשמע נחמד לא? :. אבל, מצד שני בעזרת ויתור על כמה מחלקי המחשב, אני אוכל לרכוש כבר את גרסת הGTX: http://www.tzur-pc.co.il/productcart/pc/viewPrd.asp?idcategory=105&idproduct=1346 עם תדרים גם מאד גבוהים של: Stream Processors: 128 זיכרון: 768Mb, רוחב פס: 384Bit, מהירות מעבד: 575…
-
- 28 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי מה דעתכם על ביצועיי הכרטיס הנ"ל למשחקים כבדים?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-


