עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by mz155,

    איזה כרטיסי מסך תומכים כיום בdirectX10 ? אני רוצה לדעת מה הכרטיס הכי פחות טוב של nvidia ושל ati שתומך בdx10

    • 3 תגובות
    • 832 צפיות
  2. שלום וברכה, אני משתמש בתוכנה MSI Afterburner. רציתי לדעת מה הם הייחסים האופטימליים בשביל לעשות OC טוב...

  3. יש לי intel pentium 4 2200 וזכרון פנימי 512(לא dual ) 2100 ddr ולוח אם giga byte 8irx שתומך ב- agp x4 בלבד השאלה היא האם שווה לקנות כזה כרטיס או שמה הוא יעבוד כמו כרטיס אחר במחיר יותר נמוך כמו 9600 xt ???

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  4. שלום לכולם יש ברשותי שני כרטיסי מסך 6800GS, ולוח מדגם GA-K8NXP-SLI קיבלתי איתו את הגשר שמחבר בין שני הכרטיסים ! רק לפני שאני מחבר ועושה טעות רציתי לדעת אם זה משנה אך מחברים את הגשר ? כי הוא יכול להיכנס משני הצדדים... תודה מראש ברק.

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  5. יש לי GTX580 (במפרט בצד) וכשאני מחבר מסך משני ישר הכרטיס מתחיל לעבוד על התדר של 3D והוא מתחמם כתוצאה מכך אפילו שאני רק משתמש שימוש רגיל ולא משחקים ואפילו לא סרטים. איך אני משנה בפרופיל שגם כאשר יש שני מסכים מחוברים הוא יעבוד על התדר הנמוך? זה ממש מפריע, הוא מתחמם ומרעיש בעבודה רגילה עם שני מסכים. אני מנסה ומנסה ולא מצליח, אשמח לכל רעיון.

    • 2 תגובות
    • 873 צפיות
  6. שלום אנשים! אני מעונין להתקדם לכרטיס מסך יותר טוב יותר מהleadtek gf2mx ששירת אותי נאמנה. מה שאני רוצה זה כרטיס טוב , וזול שיהיה מסוגל לספק כמות פריימים נורמלית כדי למנוע קירטועים - ברזולוציה של 800X600 ו1024X768 בנוסף , שיהיה חזק בAA (זה תכונה שאני חייב , כי מידרוג במשחקים מפריע לי : ) אני יודע שאם אעבוד ברזולוציות גבוהות יותר יהיה פחות מידרוג אומנם הבעיה שאני לא רוצה כרטיס יקר ! כי סה"כ אני לא מחפש 100 פריימים , אלא משהו שיוכל להראות טוב... חשבתי על ראדאון 9000 של ג'יג-בייט שזה אזור התקציב שאני רוצה להוציא , אולי להוסיף מעט כסף... מה אתם אומרים , התמורה טובה בעד האגרה?

  7. Started by Red-AnGel,

    מי יותר טוב? יש סיקורים שעשו בין השניים? והג'יפורס עולה 1600, ראיתי את ה 9800PRO ב 1500 איך יכול להיות הגיוני ? (http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_97&products_id=7943) תודה מראש לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 791 צפיות
  8. שלום , יש לי אופציה לבחור בין 2 כרטיסים, הם לא חדשים טכנולוגית אבל זה מה שיש כרגע... אני על רזולוציה 1920X1080 כרגע. Sparkle GeForce GTS 250 1GBאו PowerColor Radeon HD 4850 512 MB הנה השוואה אחת שהצלחתי למצוא אבל עדיין אני לא יודע להחליט על פיה.. Tom's Hardware - Benchmark F.E.A.R. 2 תודה רבה על העזרה

    • 4 תגובות
    • 751 צפיות
  9. Started by tal1987,

    קודם כל אני מצטער שפתחתי נושא חדש, אבל הנושא הקודם כבר התחיל להיות לא קשור - אני מקווה שלא חרגתי מכללי הפורום אז ככה, בזאפ רשום על הכרטיס ככה: ATI Radeon X700 256MB Gigabyte יצרן: Gigabyte , (PCI-X/AGP) חיבור: AGP x8 , זכרון: 256 Mb, Memory Interface: 128 Bit, יציאות: D-Sub , DVI , TV Out , (Chipset )מעבדים: ATI Radeon X700 (http://zap.co.il/model.asp?model_id=379396) דגש על ה AGP x8 אבל מסתבר אחרת, והחיבור הוא PCI יכול להיות שהחיבור בכל זאת הוא AGP או שזו טעות של זאפ? ואם זה באמת PCI, אשמח לקבל קישור לכרטיס גרפי בסגנון X700 - עדיף שיהיה ATI ולא יעבור את ה-750 שקלים תודה...

    • 16 תגובות
    • 875 צפיות
  10. Started by qt1h00,

    שלום לכולם, אני מחפש השוואות בין כרטיסי המסך האלו: ?X1950 Pro Extreme ?X1950 Pro X1950XT ושאלה נוספת, איזה כרטיסים של ל NVIDIA מול הכרטיסים האלו? אבל יותר חשוב אני צריך השוואה ביצועים של הכרטיסים האלו כדי להחליט מה לקנות.. ברור לי מה הכי חשוב וכדומה, חשוב לי לדעת בכמה הכרטיסים שונים זה מזה.

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by SkeletonBoy,

    שלום אנשים, יש לי מחשב מזדקן שאני רוצה לשדרג למטרות גיימינג. המפרט שלי הוא: מעבד: AMD Phenom 2 955 לוח אם: Gigabyte GA-770TA UD3 כרטיס מסך: AMD HD5850 זיכרון: 4GB ADATA 1600Mhz ספק: seasonic s12ii-520 bronze קיבלתי המלצה מחברי הפורום לקנות מפלונטר כרטיס יד שניה - AMD HD7950 ב-600 שקל. אף פעם לא קניתי רכיב מחשב משומש. האם למישהו יש נסיון עם הכרטיסים האלה מפלונטר ויכול לספר אם הם תקינים? מה המצב הכללי שלהם? לינק לכרטיס: http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=11196-19-20Gu בנוסף, אני רוצה להוסיף עוד 4 ג'יגה זיכרון ולעשות OC קטן למעבד. האם הספק שלי יחזיק או שזה גבולי?? תודה אנשים.

    • 15 תגובות
    • 3.4k צפיות
  12. נראה ש 4080 12GB לא שווה יותר מדי, טוב בכל מקרה אנחנו יודעים שזה 4070. נראה שאני אחכה ל4080TI . רק אז זה יהיה שווה את השדרוג מ 3080 . השוואה כאן היא לכל כרטיס מקביל בדור הקודם, משווים כאן 4080 ל 3080 ומשווים 4090 ל 3090TI

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  13. כרטיס מסך עד 1500 שקל לagp ? מה כדאי ? תודה

    • 11 תגובות
    • 738 צפיות
  14. ברשותי HD4850 והבעיה שהתצוגה קופצת והמערכת קורסת לעיתים רק כשאני מפעיל "תצוגה מורחבת" על 2 מסכים ורק כשהדרייבר של ATI מותקן, עם הדרייבר הרגיל של חלונות הכל פיקס. כמובן שהתקנתי את הדרייבר הכי מעודכן מאתר ATI, הבעיה קרתה גם בגרסה של חודש שעבר. מה יכולה להיות הבעיה?? לציין שזה קרה אחרי שתקנתי שלל תוכנות OC כמו MSI OC וPowerstrip, אך כרגע הסרתי את כולן.

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות
  15. עם תוספת הביצועים הכללית ותוספת הערך המרשימה עבור יוצרי תוכן מקצועיים במסגרת דור ה-Lovelace, לצד המחירים האימתניים - נראה כי מפתחת השבבים תוותר על השקת דגם Titan חדש ותסתפק בדגם GeForce מפלצתי בכיר יותרלכתבה

  16. חוץ מהבדל של יותר מ 150 ש"ח בזיגזג?

    • 1 תגובה
    • 796 צפיות
  17. Started by GrandMaster,

    אהלן יש לי 512 מ"ב ראם ופנטיום 4 2.4 GHZ. בגלל שאני ממש פרנואיד כל יום אני מגלה דבר אחר שאולי יכול להשפיע לרעה על המחשב שלי.. הזמנתי כרטיס מסך 6600GT של ELSA בדיוק אתמול. הספק שלי הוא זה: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_281_100&products_id=3137 (רשום שהיצרן הוא Generic) עכשיו, האם זה מספיק בשביל המחשב? האם לא צריך לצפות לבעיות ממשיות (קריסה או משהו בסגנון)? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 798 צפיות
  18. יצרנית כרטיסי המסך AMD לא נשארת חייבת לאנוידיה שעושה רעש לאחרונה, ומתכננת להשיק גם היא כרטיסי מסך חדשים לכתבה: http://hwzone.co.il/amd-%d7%9c%d7%90-%d7%a0%d7%a9%d7%90%d7%a8%d7%aa-%d7%97%d7%99%d7%99%d7%91%d7%aa-%d7%9e%d7%9b%d7%99%d7%a0%d7%94-r9-390x-%d7%9c%d7%aa%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%91-gtx-980/

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by iveco,

    לקחתי כמה כרטיסים שלפי האתר techpowerup הם אמורים להיות חזקים יותר בפועל זה בדיוק הפוך לגמרי למשל : GTX670 אמור להיות יותר חזק מ GTX 1630 בפועל זה לא ככה : לקחתי עוד כרטיס ה 560GTX אמור להיות יותר חזק מ 1030GT בפועל ה 1030 חזק הרבה יותר : ויש לי עוד דוגמאות

  20. אני מתכוון לקנות מחשב בימים הקרובים ואני מתלבט בין שני כרטיסי מסך... הראשון הוא x800xtpe של power color עולה 3110 מנועה. והשני הוא 6800ultra של אלבטרון שעולה 3200 גם כן מנועה. אני יודע ששני הכרטיסים טובים אני פשוט מטלבת מבין שניהם מי יהיה יותר טוב בעתיד כשיגיעו משחקים כבדים מאוד. צריך את עזרתכם.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by qpalzm,

    מיועד לשוק המיינסטרים (200$~) בקר 256 ביט RV570XT צפוי להיות מהיר ב10% מR520XT. ייצור סדרתי החל מחודש יולי-אוגוסט למקור: http://www.xbitlabs.com/articles/editorial/display/cebit2006-3_3.html

    • 9 תגובות
    • 752 צפיות
  22. Started by mambo,

    לפרסם את המלצת מנהלי הפורום על כרטיסים מומלצים לחודש מרץ, כי חודש פברואר נגמר לו מחר...

    • 2 תגובות
    • 662 צפיות
  23. Started by japaN,

    תביאו לי לינק לחנות שמוחרת radeon9800pro 256mb במחיר זול (כמה שיותר זול) תודה לכם

    • 6 תגובות
    • 581 צפיות
  24. Started by ronin,

    היי יש לי את המסך בערך כחודש וחצי , עד לפני שבוע המסך עבד יפה מאוד והבעיה היא פשוט ריצוד די מעצבן של המסך מפעם לפעם יש לי כרטיס מסך של R9600P עם דרייברים מעודכנים וכרגע המסך הוא על 85HZ ניסיתי לשנות וכד'.... ללא שינוי האם הבעיה במסך?

    • 1 תגובה
    • 563 צפיות

דיונים חדשים בפורומים