כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני מתלבט בקניית כרטיס מסך מסוג 8600GTS-512mb-ddr3. נכנסתי לאתר Tom's hardware ובדקתי במספר סקרים וראיתי שביצועי כרטיס זה נחותים מזה של מקבילו בעל הזיכרון הנמוך יותר של 256 מ"ב. הכיצד??!?! זה לא אמור להיות הפוך? ניסיתי להתחקות אחר גורמים לכך כגון המערכת עליה נבדקו הכרטיסים, סוג הזכרונות (שניהם DDR3) ומהירויות. אך ללא הועיל. האם למישהו יש מושג למה? דוגמא: http://www.tomshardware.com/charts/desktop-vga-charts/microsoft-flight-simulator-x,563.html?p=1602%2C1596%2C1600%2C1595%2C1594%2C1576%2C1577%2C1599%2C1601%2C1592%2C1597%2C1578%2C1579%2C1593%2C1598%2C1587%2C1589%2C1590%2C1591%2C1575%2C1571%2C1573%2C1580%2C1581%2C1572%2C1574%2C1588%2C1582%2C1583%2C1569%2C1570%2C1586%…
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
מתי יצא הדור הנוכחי של כרטיסי המסך של AMD ו NVIDIA ? מתי יוצא הדור הבא ? אני צפוי להחליף מחשב בעוד חודשיים שלושה כשיצאו לשוק המעבדים הבאים של אינטל.
-
- 3 תגובות
- 913 צפיות
-
-
מצטער על הבורות בנושא אבל מה זה כל כך משנה אם זה Radeon9600 או 9800 או FX 5600 או FX 5200 חוץ מההבדלים בכיס יש גם הבדלים במסך? אפשר להפנות אותי למקום שאפשר לקרוא על זה כי תמיד בדרישות למשחק כתוב את הזיכרון של הכרטיס ולא דווקא את המעבד שלו מישהו מוכן לעשות לי ואני מאמין גם לאחרים פה קצת סדר?
-
- 1 תגובה
- 555 צפיות
-
-
לא ברור לי היום כבר הכיוון של הכרטיסים.אומנם הביצועים עולים אבל איתם גם הטמפ'. איפה אפשר למצוא כרטיסים קרים אבל גם עם ביצועים טובים?.בדקתי את כרטיסים עם קירור פסיבי ורובם לא מתחממים בהשוואה לכרטיסים מקבילים עם קירור אקטיבי.שאלתי היא כזו :האם יש כרטיסים בעלי ביצועים ממוצעים בדגש על ממוצעים שלא מגיעים ל 70 80 90 מעלות - כאלה שאפשר לטגן עליהם... אלה מצב עבודה נורמלי שגם מאפשר צפייה בסרטים עם פענוח חומרתי.אלה האופציות שאני מבקש דעות : 4850 4870 3850 3870 על סדרה 38XX כבר חקרתי עם קירור פסיבי והמחשב שלי בעל מעבד 2 ליבות עם 3 גיגה זיכרון [השאלה כמה כזה כרטיס נחוץ לכזה מחשב לצפיה בסרטים] סדרה 48XX אמורה להיות קרה יותר כי היא חדשה יותר מ 38XX על כן תהליך יצור טוב יותר אמור לשפ…
-
- 7 תגובות
- 834 צפיות
-
-
אז ככה אני משוטט לי בכיף ברחבי האינטרנט שפתאום אני נתקל בכתבה דיי מעניינת..!!. על כרטיסי 6800Ultra של חברת Gainward עם זיכרון של 512MB....(אני חשבתי לשנייה..512MBx2...כלומר 1024MB בSLI..."חרא קדוש"..או "ישו הצלוב"..)... והמחיר...אוייש המחיר..!!..קצת יותר מ700 יורו לכרטיס בודד...(בסביבות ה4100 ללא מע"מ)....או בSLI שזה משהו כמו 1500 יורו (בסביבות ה8200 שח ללא מע"מ)...וזה המחירים של החברה...והמדינה לא צריכה להרויח..כל מהכס וזה...אני נותן לזה...SLI באיזור ה10,000+... אז הנה הכתבה ישירות מהאתר של The Inquirer http://www.theinquirer.net/?article=21408 ואחרי זה היה עוד כתבה על כרטיס ATI כאלה... שהנה התשובה לnVidia http://www.theinquirer.net/?article=21407 The GPU World War 4 The…
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
קבלו פףףףףףףףףףף [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 6 תגובות
- 709 צפיות
-
-
אני רוצה לשדרג כרטיס מסך, מתי אמורים לצאת \ להגיע לארץ הכרטיסים מהדור החדש ? אם זה בכלל מעניין: לוח ASUS P8P67 REV3.1 מעבד i5-2500K 3.3GHz זיכרון 4*8GB כרטיס מסך ATI HD5870 vipor ספק Corsair TX 750W
-
- 7 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
ראיתי שקיימות גרסאות שונות של כ. מסך מכל אחת מהסדרות הנ"ל בחברות השונות. מהם ההבדלים? לדוגמא: Sapphire Radeon 4850 512MB DDR3 Retail במחיר 995 ש"ח CLUB3D Radeon 4850 512MB PCIe במחיר 919 ש"ח
-
- 1 תגובה
- 636 צפיות
-
-
אני בבעיה. מבחינת תקציב למחשב שאני מתכננת לקנות, אני יכולה כרטיס מסך רק ב- 1200-1300 . לכן אני לא בטוחה סופית שאוכל לקחת את ה- GTX970 ( אלא אם כן זה יבוא על חשבון קיזוז רכיבים אחרים שזה אני צריכה להחליט ולבדוק ) צורכי קניית המחשב ומטרתו- שימושי המחשב- משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD .מחשב רב תכליתי במלוא מובן המילה+ גיימינג (גיימינג לא כבד אך גם לא קל. טוב פלוס פלוס ). עריכה גרפית באופן תדיר תוך שימוש במספר תוכנות בו זמנית. כולל תוכנות גרפיות כבדות יותר של גם של עריכה למיניהן ואנימציה ( כולל שימוש של מישהו נוסף שמשתמש בתלת מימד , בCUDA ורנדור ) מעבד- Intel Core i7 4790 3.6Ghz 8MB L3 Cache s1150 ספק כוח- Seasonic 650W 80+ Gold X-650 או 550 גולד סדרת…
-
- 7 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
המחיר של כרטיסי המסך החדשים (directx 10) הוא רק בחו"ל נכון? כמה בערך יעלה בארץ 8500gt או 8600gt? האם שווה לקנות אותם, או בגלל שהם חדשים יש אולי באגים למיניהם? תמליצו לי איזה לקחת והאם בכלל לקחת מבין הכרטיסים החדשים בתקציב של 600-800 ש"ח... תודה לכל העוזרים...
-
- 9 תגובות
- 863 צפיות
-
-
http://www.vr-zone.com/articles/GeForce_9900_GTX_%26_GTS_Slated_For_July_Launch/5718.html וגם http://www.vr-zone.com/articles/Nvidia_Upcoming_GPUs_Line-Up_For_Q2Q3/5738.html שימו לב שכרטיס אחד מבוסס G200 שהוא 9900GTX יהיה יותר מהיר מכרטיס בעל ליבה כפולה של 9800GX2 יכיל מעל מליארד טרנזיסטורים, ויפעל ב55 נאנומטר (לעומת 65 שיש כיום). בהחלט יש מה לצפות ;D (עכשו רק מעניין איך וכמה ביצועים זה עומד לתת ב מערך SLI)
-
- 9 תגובות
- 934 צפיות
-
-
הסתכלתי בKSP וראיתי שהם מפרסמים כרטיסי מסך של חברת Galaxy מישהו יש לו ניסיון איתם \ המלצות? דגש על ה?6800XT 128MB DDRIII, TV, DVI, PCI-E? ב640 ש"ח שווה משהו??? זו חברה גנרית? בחיפוש שערכתי באתר מצאתי דעות חלוקות החל מ"חברה מעולה מהמובילות בארה"ב" ועד "חברה על הפנים בין הגרועות בשוק לא להתקרב" תודה מראש לכל המגיבים
-
- 11 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי שתי שאלות לגבי כרטיסי מסך - אודה על עזרתכם. אני בונה מחשב חדש למשחקים (תקציב כ- 8000 ש"ח): שאלה 1: האם כדאי לי לקנות כרטיס מסך מסדרה 8XXX במקום ה- 7950; ואם כן האם חשוב לקנות דווקא את ה- GTS 640MB או שאפשר להסתפק ב- GTS 320MB (אגב המסך שלי הוא MAG 17 - הבנתי שזה אינפורמציה חשובה) שאלה 2: כמה חשוב שם החברה שמייצרת את הכרטיס - האם כרטיס של eVGA עדיף על כרטיס של Leadtek כך ששווה להוסיף עוד כ- 400 ש"ח או שחבל על הכסף? תודה מראש,
-
- 6 תגובות
- 824 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לראות סרטי HD על הפלזמה החדשה (שתומכת בHD) יש לי מחשב "מיותר" שאני רוצה להתקין עליו כרטיס מסך בכדי שאוכל לראות את הסרטים האלו. אחרי חיפושים רבים באינטרנט מצאתי כרטיסים מסויימים בעלי יציאת HDMI במפרט אבל שכשאני מסתכל בתמונה אין יציאת HDMI.... מישהו יכול להסביר לי את ההגיון מאחורי העניין הזה (וזה ככה ברוב [כמעט כל] הכרטיסים לא רק בבודדים) המחשב הוא P2.8 בעל AGPX8 תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
היי לאחרונה יצאו לוחות אם עם כרטיסי מסך משולבים וחיבור HDMI ותמיכה ב HDCP. האם זה כדאי לצורך סרטי HD בלבד? תודה
-
- 57 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
ביני ובין חבר שלי נוצא ויכוח. השאלה הגדולה היא מי מייצר כרטיסי מסך HIGE END יותר חזקים. אני טוען שNVIDIA לקחו בקרב הזה וש-ATI איכזבו אך אם אתה מחפש חייב PCI-E ו- VIVO אז הם תחליף זול וטוב והוא טוען ש ATI לוקחים בכל מקרה. אז מי לדעתכם לוקח?
-
- 22 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס מסך בטווח של 900 - 1200 שקל. (PCI express) כמובן. חשבתי על Radeon x1600pro 512MG שעולה בסביבות ה-1000. יש הצעות טובות יותר לנצל את הכסף? תודה.
-
- 12 תגובות
- 914 צפיות
-
-
שלום לכולם ראיתי שיש הרבה כרטיסים שמוכרים ביד 2 שעברו "כריה" mining. בגלל ה "כריה" מוכרים את הכרטיסים בחצי מחיר יש להם אחריות כ - שנתיים ראיתי בדיונים קודמים שבגדול כן מומלץ לקנות יד 2 אבל השאלה אם כדי לקנות כרטיס שעבר mining?
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
היי האם יש כבר את הכרטיסים הנ"ל בגירסת AGP? אני מנסה להפעיל סרט HD DVD עם הנגן של XBOX 360 ואני לא מצליח לראות תמונה כלשהי. למרות שניסיתי גם עם התוכנה ANY DVD. האם זו בעיה של כרטיס מסך?
-
- 8 תגובות
- 709 צפיות
-
-
*הדיון שנפתח בפורום מפרטים יימחק* אני מתכוון לקנות כבר את המחשב שאני כבר חודש מחכה לו אבל כל פעם משהו גורם לי לעצור ואתמול הבנתי שבעוד כחצי שנה יוצאים כרטיסי המסך פסקל שהם מפלצות לא קטנות שמן הסתם שווה לחכות להם אז חשבתי בנתיים לקנות כרטיס סביר ולא את ה970 כמו שתכננתי ובעוד כחצי שנה לשדרג. המשחקים שבהם אני אשחק הם: Sims 4 NFS 2015 Mad Max GTA V ובעיקר משחקי רשת המפרט הוא כזה: i5 6600 Skylake Msi B150m Bazooka Seagate 1t baracudda SSD 120g x300 Nzxt s340 Glossy + VP550w Arctic Freezer 7 rev.2 על מה ממליצים ?
-
- 20 תגובות
- 5.2k צפיות
-
-
שמעתי על סדרת כרטיסי מסך של NVIDIA שאמורים להיות מקצועיים. איזה כרטיס מסך עדיף למשרד שעובד עם 3D Studio MAX ??
-
- 12 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
ראיתי אצל הדוב ... SUMA GEFORCE 4 TI 4200 SE 128MB DVI = 1,561 nis SUMA GEFORCE 4 TI 4200 SE 64MB = 1,247 nis SUMA GEFORCE 4 TI 4200 64MB = 1,064 nis אני אישית הייתי לוקח את TI4200 , בביקורות הם הגיעו עם ה SE רק ב 10MHz בזכרון יותר מהרגיל , המחיר פשוט פצצה .
-
- 14 תגובות
- 2k צפיות
-
-
היי, יש חברות כמו GYGABYTE אשר באופן די עקבי מוציאות כרטסיי AMD במהירות שעון גבוהה יותר מאשר המהירות הבסיסית. למשל כרטיסי HD6870 מגיע ב-915MHZ לעומת 900MHZ. השאלה היא האם (ועד כמה) בכלל כדאי לקנות כרטיסים כאלו? האם הם כוללים מע' קירור טובה יותר? מה ההבדל בינם לבין כרטיסים עם המהירות הבסיסית שאפשר גם להם לעשות OC אם רוצים?
-
- 2 תגובות
- 818 צפיות
-
-
תראו איזה מחירים אני לא מבין את זה ! הכרטיסים הכי טובים עולים בסביבות 4000-4500 לא? אז מה זה הכרטיסים האלה?? http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=C-GraphicCard&DB58426=128831&DB68806=68807
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-


