כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לקנות כרטיס שאני יוכל לראות דרכו יס באיכות טובה...... וזה כל מה שחשוב לי שיהיה בכרטיס אני מאוד אשמח להמלצות על כרטיסים ספציפיים... תודה
-
- 4 תגובות
- 553 צפיות
-
-
איזה כרטיס גרפי יותר טוב? Sparkle nVidia GeForce 8800GTS 320MB או Radeon X2900XT 512MB Vivo DualDVI PCI-E Retail ומה זה הHD2900XT , אני רוצה את זה D: וגם : האם יש הבדל משמעותי ביניהם? והאם הכרטיס הטוב יותר באמת שווה את המחיר שלו? יש עוד המלצות? תקציב של 2300 ומטה לכרטיס.
-
- 6 תגובות
- 606 צפיות
-
-
התקנתי כרטיס מסך geforce 9500 איך אני רואה בטלויזיה התמונה לא נתפסת אל המסך תודה
-
- 1 תגובה
- 717 צפיות
-
-
האם כרטיס המסך העתידי והמסקרן של NVIDIA יהיה זה שיתחיל מגמה חדשה ושנויה במחלוקת בשוק? לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
- 2 followers
-
-
אני מחפש מסך 19 אניץ איכותי מאוד מאוד בלי רמקולים...... ואמין- שלא יהיו לי איתו בעיות ראיתי בחיפוש המלצות על הviewsonic vp191 מה דעתכם עליו? יש איזשהם אלטרנטיבות? יש מישהו שיש לו את המסך הזה ויכול לתת חוות דעת? (:תודה מראש לכל העוזרים
-
- 9 תגובות
- 828 צפיות
-
-
hey all.... sorry i can't write in hebrew form because of a problem in my pc but nevermind that.... i just sleeved and installed an all new vga sulencer on a friends pc (which from now on will be names as my pc) i turned it on and it worked for 20 seconds and died, i looked around and saw that the molex wires of the uv light were not in the correct form, and they were "meshursharim" to the radron 9800pro (eeek!). so i got the wires outt and fixed them than turned the pc on...everything worked perfectly, so i decided to counter and when i got into a map the pc stopped responding and a vpu recover error messege appeared and the pc restarted.... oh and another thing when it …
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הבנתי שה 7600GT זה הכרטיס טוב בשביל המחיר שאני מוכן להשקיע על המחשב השאלה היא איזה חברה ודגם כדאי להביא ? האם GIGABYTE עם 128BIT שעולה 980 + - היא בחירה נכונה ? תודה
-
- 3 תגובות
- 585 צפיות
-
-
מי נותן יותר FPS במשחקים 1950PRO או 7900GT י? *השאלה היא רק מי נותן יותר FPS במשחקים ? אני מהביר זאת מפני שאני יודע וזה ברור של1950 יש התרונות ברורות על ה 7900GT כמו 512MB ויכולת HDR + AA אבל אני שואל רק על עוצמת הכרטיס מבחינת הFPS
-
- 12 תגובות
- 887 צפיות
-
-
אני מחפש לשדרג את הכרטיס שלי (ati 9200) שקורס כל 2 דקות בעבודה ב proE wildfire (תוכנת לבניית גופים תלת מימדיים). אני לא רוצה משהו משוגע אלא להשקיע כמה שפחות(עד 450) כדי לעבוד נורמאלי. אם אין בתקציב הזה אז אפשר למשוך עוד קצת. אני לא זקוק לו למשחקים. יש לי מחשב P4 2.8 עם 1G זכרון, לוח של ABIT IC7 עם AGPx8 מה יכול להתאים לי?
-
- 10 תגובות
- 911 צפיות
-
-
Hyundai HL-2882 (DeluxScan 21) רציתי לדעת איך המסך הזה? מישהו הציע אותו למכירה באתר גרפיקה ורציתי לדעת איך המסך לגרפיקה? האם הוא מדויק ונוח וטוב? אשמח לדעת איך המסך.
-
- 0 תגובות
- 655 צפיות
-
-
כשאני משחק בקטעים מסויימים קורה שיש לי מן קפיצות/רעידות בתמונה (לא תקיעה) זה לא נראה כמו "מריחה" אבל אני לא מומחה גדול למסכי LCD ברשותי פנטיום 4 1.7, 512 מגה זיכרון וכרטיס מסך MSI RADEON 9800PRO התופעה קיימת גם ב1280X1024 וגם ב 1024X768 במשחקים אחרים לא שמתי לב לתופעה הזאת, אבל צריך להגיד שבכל השאר לא השקעתי כל כך הרבה זמן כמו בזה וזה גם המשחק הכי חדש לעומת האחרים.
-
- 0 תגובות
- 717 צפיות
-
-
תגידו הכרטיס RADEON 9250 128MB שווה לקניה ב 319 ש"ח??.. כרטיס חמוד לא צריך כרטיס טוב אבל תגידו אם שווה הוא שיש מקום יותר זול??...
-
- 6 תגובות
- 716 צפיות
-
-
x1950pro vs hd3650ddr2 x1950pro vs hd3650 ddr3 תודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 876 צפיות
-
-
עד לפני כמה חודשים היתי משחק DOOM3 והכרטיס היה מגיע מקסימום ל68 מעלות. מאז לא ממש שיחקתי. היום התחלתי לשחק את Prince of Persia The Sands of Time ופתאום ראיתי שהוא מגיע ל82 מעלות!! חשוב לציין שפתחתי את המארז.. אם הוא היה סגור בטח היה נצלה לי המחשב. אגב, הכרטיס הוא של MSI. http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=621 אני זוכר ששמעתי פעם משהו באיזה ביקורת על זה שהצלעות קירור יכולות להתנתק מהכרטיס או משהו.. יכול להיות שזה מה שקרה? אם כן אז איך בודקים/מתקנים?
-
- 10 תגובות
- 873 צפיות
-
-
למי שזוכר זאת החברה שפיתחה את הקיירו 1 ו-2 ועוד כמה כרטיסים לפני זה... אפילו שלא היה לכרטיס הזה מנוע T&L הוא היה כרטיס חזק לעומת גיפורס 2 GTS ולעומת MX ... ועכשיו יכול להיות שנראה כרטיס מסך מהחברה!! http://discuss.futuremark.com/forum/showflat.pl?Cat=&Board=techdisplayadapters&Number=4012230&page=1&view=collapsed&sb=5&o=0&fpart=1 תשימו לב לכמה דברים מעניינים שמשכו אותי.. Here are some numbers for you NV35 can do 8 Z/Stencil calculations per clock, which is a theoretical Stencil fillrate of 3.6GPixels/sec along with no Stenciling in parallel with pixel rendering. (Major slowdown) Kyro 2 can do 32 Z/Stencil calculations per clock which is a t…
-
- 9 תגובות
- 829 צפיות
-
-
היי רציתי לדעת אם אני מתכנן להתחיל לילמוד אנימציה בMAYA האם זה דורש כרטיס גרפי חזק?? בתודה מראש *יש לי READON 9600 PRO
-
- 3 תגובות
- 640 צפיות
-
-
-
VGA Card: Nvidia GeForce 8600M GT 1024MB (up to 256Mb) הוא טוב למשחקים כבדים? יש לו DX 10? מה זה אומר UP TO 256MB? יענו יש לו 1024 מגה עכשיו? תודה רבה מאור זמיר
-
- 5 תגובות
- 591 צפיות
-
-
-
המפרט שלי הוא : amd 3200+ nf7-s croseir twinx והכרטיס הנוכחי שיש לי הוא MSI GF FX5900 האם כדי לי להחליף ל-6800 GT ואם כן בכמה זה יעזור לי והאם המחשב שלי ינצל את הכרטיס כמו שצריך??? תעזרו לי פה..! תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 561 צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות לוח עם צ'יפסט nforce של NVIDIA וכרטיס מסך חדש. האם עדיף לקחת כרטיס של NVIDIA (אינטגרציה טובה יותר עם הלוח ?) או שזה לא משנה ? האם מישהו כאן נתקל בבעיות עם כרטיסי ATI על לוחות עם צ'יפסטים של NVIDIA ?
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
-
יש לי את הכרטיס GF6200 של LEADTEK שאפשר לפתוח בו צינורות עיבוד עם RIVA TUNER. אני רוצה לדעת אם אפשר לצרוב ביוס פרוץ או משהו שיפתח אוטומטית ל GF6200 את הצינורות ללא צורך בתוכנה הזאת ?? תודה.
-
- 4 תגובות
- 767 צפיות
-
-
הנה ההודעה שלי מלפני יותר מחצי שנה: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=57161.0 עם היציאה של Doom 3, והעובדה כי אין סיכוי שאוכל להריץ את המשחק, וסביר להניח שעוד ועוד משחקים יצאו שאני לא אוכל להריץ בצורה סבירה, שוב עולה שאלת השידרוג. (אם אין לכם כוח לקרוא את ההודעה המקורית (או את הכותרת) - יש לי Geforce 3 ti200) אני לא כל כך מוכן להשקיע בכרטיסים high-end שקיימים בשוק היום, ומסתכל יותר לכיוון הmid-range, משהו כמו ה-radeon 9600 pro, geforce fx5700 ultra... השאלה היא האם הכרטיסים האלה שווים שידרוג? האם השיפור הוא כל כך גדול ששווה לי עכשיו לשדרג? העניין הוא שבגלל משחק או שניים, אני לא רוצה לשלם מאות שקלים לפני שאני ממש צריך. אשמח לעצות ודעות בנוגע לשדרוג.. תודה ל…
-
- 7 תגובות
- 662 צפיות
-
-
60 FPS זה מושלם מבחינתי, אפילו על 30 משחק בכיף רוצה לקנות 3 מסכים, מתלבט לגבי הרזולוציה ואיזה כרטיס אצטרך עבורם. 3 FHD אפשר עד 24 אינטש כי ב27 אינטש תהיה רזולוציה קטנה מידי אם לעשות 3 1440P צריך כבר כרטיס יקר מידי ? ואיזה כרטיס יספיק לי עבור 3 FHD? אוליי 27" FHD לא כזה נורא ?
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
- 2 followers
-


